The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Whaz zup bro? (Dorian) I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Whaz zup bro? (Dorian) I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Whaz zup bro? (Dorian) YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Whaz zup bro? (Dorian) I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Whaz zup bro? (Dorian) I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Whaz zup bro? (Dorian) I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Whaz zup bro? (Dorian) I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Whaz zup bro? (Dorian) I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Whaz zup bro? (Dorian) I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Whaz zup bro? (Dorian) I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Whaz zup bro? (Dorian) I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Whaz zup bro? (Dorian) I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Whaz zup bro? (Dorian) YV6Ay
Tidslinje
Whaz zup bro? (Dorian) RK6Ga

 

 Whaz zup bro? (Dorian)

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Whaz zup bro? (Dorian) Empty
IndlægEmne: Whaz zup bro? (Dorian)   Whaz zup bro? (Dorian) I_icon_minitimeMan Mar 04, 2013 7:25 am

Sted: Baren
Tid: Sen aften
Omgivelser: Nogle folk der sidder og drikker lidt og hygger sig, der er ikke rigtigt gang i det endnu
Vejr: Kølig forårs aften, stjerneklart
Påklædning: Mørke jeans, en løs hvid t-shirt og en lille jakke over.

Nok var det forår men vinden var stadig kølig som det var vinter. Der lå stadig små stædige snebunker rundt omkring, men de var næsten væk alle sammen. Med små hurtige skridt gik Crystal gennem byens gader. Det var heldigvis ikke så sent at gadelygterne var gået ud, ikke at hun ikke kunen klare sig uden, men det var nu dejligt trygt. Hendes bror havde ikke været hjemme meget af dagen, hvilket bekymrede hende da hun vidste han ikke altid traf de mest fornuftige beslutning. Da hun endelig nåede grillen der nærmere var en bar her i de sene timer, åbnede hun døren og slappede mere af da varmen ramte hende. Kort lod hun sit blik glide rundt og fandt hvad hun søgte. Med et smil gik hun hen til sin bror der sad ved baren og satte sig ved siden af ham. "Hvorfor vidste jeg at jeg kunne finde dig her Dorian?"sagde hun med et blidt smil på læberne og en blød og harmonisk stemme.
Tilbage til toppen Go down
Dorian
New user
New user
Dorian


Antal indlæg : 75
Points : 77
Reputation : 0
Join date : 02/03/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Whaz zup bro? (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Whaz zup bro? (Dorian)   Whaz zup bro? (Dorian) I_icon_minitimeMan Mar 04, 2013 7:37 am

Påklædning: hullede og virkelig slidte jeans, en stram sort bluse, ring på langefingeren.

Han stod lænet op af muren ved siden af grillen, omringet af et par drenge på hans alder, om ikke andet yngre eller ældre, alle stod som ham selv og røg en smøg og få var faktisk oppe og ryger en joint. Han havde engang været en af dem, en af dem der røg stoffer af den ene eller anden slags, men ja alt ændrede sig og nu er han hvad man kan kalde i bedring, han tager sjældnere og sjældnere stoffer, ryger kun, dog drikker han sig pænt meget i hegnet engang i mellem. Efter længere tid, eller efter han var blevet færdig med sin smøg, skoede han den under foden, forlod de andre drenge, som var de intet værd, hvorpå han gik ind i grillen, satte sig op i baren og bestilte noget at drikke...af den stærke og tørrer ende. Hans søsters stemme fik ham til at se op og smilet bredt, man kunne sige mange ting om ham, men hans søster elskede han mere end noget andet, han ville beskytte hende med sit liv, også i fuld tilstand. Hun var vant til at se ham i hans mørkeste øjeblikke, selv skæv havde hun set ham, men i dag var han faktisk ædru, hverken på stoffer eller alkohol...endnu, stofferme havde han rørt længe, men alkoholen kom skam ind tit, men lige nu lugtede han bare af røg og intet andet "fordi du min kære søster, kender mig så godt" svarede han melodisk. Man kunne sige han var heldigt ramt, han var stadigvæk smuk, hans stemme var stadigvæk perfekt, selv efter et misbrug på over 10 år
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Whaz zup bro? (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Whaz zup bro? (Dorian)   Whaz zup bro? (Dorian) I_icon_minitimeMan Mar 04, 2013 7:54 am

Egentlig var lugten af røg ikke overraskende for hende, hun kendte trods alt Dorian og vidste udemærket hvad han havde gang i. Det var skam ikke tilfældigt hun var taget herned for at finde ham. Et lille smil bredte sig over hendes læber af hans svar, men også en smule sørgmodigt, for han havde jo ret. Hun vidste udemærket hvad han havde været igennem og havde ondt af ham. Hurtigt rykkede hun helt tæt på ham og krammede ham blidt. "Hvornår havde du tænkt dig at komme hjem?" spurgte hun helt blidt og så ind i hans øjne med sine store bedende øjne, for at vise ham hun ikke ønskede at han drak i aften, og at han skulle komme hjem sammen med hende, selvom hun også vidste det var svært for ham. Hun havde blidt sine arme om hans ene overarm for at holde fast i ham, at mærke han var sig selv lige nu og at han var ædru. Selvfølgelig elskede hun ham, det var hendes storebror, men det var også vigtigt for hende at vide han havde det godt. "Jeg savnede dig derhjemme.. Der er så kedeligt når du ikke er de" sagde hun med en blid latter og hentydede til at han nok skulle få noget op at køre, hvilket han tit gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Dorian
New user
New user
Dorian


Antal indlæg : 75
Points : 77
Reputation : 0
Join date : 02/03/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Whaz zup bro? (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Whaz zup bro? (Dorian)   Whaz zup bro? (Dorian) I_icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:01 am

Han så på sit ur og derefter på hende, så de bedende øjne, der stort set kunne få ham til alt...når han var ædru, fuld var der næsten intet der kunne nå ind til ham end mere alkohol, sex også kvinder. Han smilede blidt og kørte noget af hendes hår om bag hendes øre, strøg hende ned af kinden med tommelfingeren "jeg kommer om..." han tav og så på bartenderen, der næsten hentydede med øjnene til at han skulle tage med sin søster hjem "okay jeg kommer nu" han rullede med øjnene af hende, rejste sig elegant op "jeg skal bare have en smøg også er jeg klar til at smutte" han blinkede til hende lagde pengene på bordet, hvorpå han hurtigt tømte sin vodka og gøs "stærke sager" han trak på skulderne og lagde armene om hende, trykkede hende ind mod sit bryst og begravede næsen i hendes hår "så det er der, mhh så lad os smutte hjem" hviskede han og strøg hende ned af armen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Whaz zup bro? (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Whaz zup bro? (Dorian)   Whaz zup bro? (Dorian) I_icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:29 am

Crystal så bedende på ham med et lille smil og håbede det påvirkede ham lidt nu hvor han trods alt var ædru. Selvom han tit var fuld og helt væk mentalt, havde hun aldrig været bange for ham, hun følte sig altid tryg hos ham fordi hun vidste han ville beskytte hende. Bartenderens hjælp fik hende til at lyse op og hun mimede tak til ham. Bagefter faldt hende blik på Dorian igen og nikkede ivrigt. Hun rejste sig op med et lille smil og hoppede elegant et par gange. Hun lagde en arm omkring ham også og nød at være tæt på sin bror, for at føle sig fuldstændig i sikkerhed. "Jaer.. Du kan ryge på vej hjem" sagde hun lavt med et smil og trak ham blidt med sig ud mod gaden. Det var ikke ligefrem belvet varmere udenfor, men lige nu var Dorian vigtig for hende, ikke vejret. "Jeg er stolt af dig Dorian.. Virkelig" Hendes stemme var blød, men samtidig også alvorlig. At han havde sgat nej til at sidde og drikke i baren var en stor ting, i hvert fald i hendes verden.
Tilbage til toppen Go down
Dorian
New user
New user
Dorian


Antal indlæg : 75
Points : 77
Reputation : 0
Join date : 02/03/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Whaz zup bro? (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Whaz zup bro? (Dorian)   Whaz zup bro? (Dorian) I_icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:48 am

han grinede og trykked hende ind mod sin hårde krop, nok drak han meget, røg og få gange tog han stoffer, men han træned en hel del og det var tydeligt at se på hans krop som var tydeligt trænet. Han lod hende trække sig ud, stadigvæk med en arm rundt om hendes liv fandt han en smøg frem, som han ligeså hurtigt fik tændt og stukket i munden. Han trukkede hende ind mod sig, tog et stort hiv af sin smøg, kyssede hendes tænding efter at havde sendt røgen ud i luften igen "haha sådan at hundse med din bror, det ved du godt ikke er en god ide" hviskede han i hendes øre. En ting man hurtigt vidste om ham var også at han var ustabil og det var kun få personer som Crystal og Kristen der kunne hundse på ham. Nok røg og drak han, men han ville aldrig lade Crystal gøre det, hun skulle ikke ende op som ham, tankerne kørte ruindt i hoved på ham, mens han med sin søster trukket mod sig, en smøg i munden gik hjem.

//skriver over mobilen så undskyld stavefejl Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Whaz zup bro? (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Whaz zup bro? (Dorian)   Whaz zup bro? (Dorian) I_icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:10 am

Hans ord fik hende blot til at le lidt og det gjorde hende intet at han røg. Han kys mod hendes tænding gave hende lyst til bare at putte sig ind i hans arme, et sted hun vidste at har for evig og altid kunne finde tryghed og støtte. "Du ved jeg kun gør det for at passe på dig Dorian. Du er det vigtigste jeg har, og min storebror" sagde hun roligt med sin bløde stemme. Da de nåede ned i de små gader lod hun en flamme komme frem i sin hånd flade. "Tænk engang, du kommer hjem uden en pige at knalde i aften" Det var for at drille, ikke for at træde i hans behov. Hun så lidt rundt for at orienterer sig imens. Hun var ikke særligt tryg ved at osve hjemme uden han var der, selvom det skete af og til. Allerhelst ville hun have ham hjemme, så vidste hun han ikke drak sig i hegnet så længe.

//I orden! ^^
Tilbage til toppen Go down
Dorian
New user
New user
Dorian


Antal indlæg : 75
Points : 77
Reputation : 0
Join date : 02/03/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Whaz zup bro? (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Whaz zup bro? (Dorian)   Whaz zup bro? (Dorian) I_icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:23 am

han trak på skulderne af hendes ord og vidste hun mente det "jeg ved det elskedede søster, men husk også jeg er ikke helt normal oppe i hoved" brummede han og ja selvfølgelig vidtse hun godt at han var ustabil som bare pokker, hun var jo hans søster, som kendte ham ud og ind. Han grinede og rullede med øjnene over hendes ord, han skodede sin smøg "hej søster, jeg har skam. Været i gang for omkring.." han så på sit ur "et par timer siden" han trykkede hende tæt ind mod sig og tænde selv en stor flamme i hånden, som sin lillesøster mestrede han også godt af, han brugte magien bare til sit eget formål og ikke som hende til noget godt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Whaz zup bro? (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Whaz zup bro? (Dorian)   Whaz zup bro? (Dorian) I_icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:31 am

Hun så på ham med et smil og rystede på hovedet. "Der er ikke mere galt med dit hovede en mit Dorian, detved du udemærket godt. Du må ikke lade fars ord trænge ind" sagde hun roligt og krammede ham ind til sig. Jovist drak og rød han, og han havde da sine usikre perioder, men når han så var ædru var han det mest omsrogsfulde bror man kunne ønske sig. Deres far skulle ikke have held til at ødelægge den fantastiske person Dorian var. Igen lo hun over hans ord. "Tak for informationen Bro, næste gang kunne du så ikke hive en med hjem til mig?" sagde hun drillende og puffede til ham med et smil. hun så kort på hans flamme med et smil og så frem igen. Da de nåede huset gik hun op til døren og låste op.
Tilbage til toppen Go down
Dorian
New user
New user
Dorian


Antal indlæg : 75
Points : 77
Reputation : 0
Join date : 02/03/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Whaz zup bro? (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Whaz zup bro? (Dorian)   Whaz zup bro? (Dorian) I_icon_minitimeMan Mar 04, 2013 7:23 pm

Han rullede med øjnene og sukkede af hendes ord "søster, du ved ligeså godt som jeg at jeg er ustabil som bare pokker, det vil jeg altid være og det kan du ikke ændre bare ved at sige fars ord ikke var sande...når de var, han hade mig og sådan var det bare, jeg bevidste bare overfor ham at jeg ikke var god nok" han trak på skulderne, selvfølgelig gjorde farens ord ondt, men han havde lært at leve med det og det gjorde han så nu. Hendes spørgsmål fik ham til at knurrer lavmælt "nej, det vil jeg ikke, godt nok gør jeg en masse pis, men det skal du for helved ikke også ud i og tro mig, dem jeg render rundt med er ikke guds bedste gave, far ville slå mig ihjel hvis han hørte dig sige sådan" sagde han og rynkede brynet, bare tanken om at se hende sammen med en af dem gjorde ham virkelig vred
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Whaz zup bro? (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Whaz zup bro? (Dorian)   Whaz zup bro? (Dorian) I_icon_minitimeMan Mar 04, 2013 7:42 pm

Hans ord overraskede hende dog ikke og hun nikkede en smule. "Du sagde det selv, han bryder sig ikke om dig. Når man ikke bryder sig om folk siger man mange dumme ting. Der er INTET rigtigt i fars ord, det ved du godt"sagde hun stædigt og så næsten surt på ham. Hun ville ikke lade ham tro på det deres far havde sagt, han betød for meget til at smide sit liv væk over en person der aldrig skulle have været far. Hans pludselige, ja nærmest vrede, overraskede hende og hun vendte sig om. Flammen i hendes hånd døde ud og hun så ind i hans øjne. "Det var for sjov Dorian. Og lad vær med at bruge far som agument konstant. Du kan ikek bruge ham til noget alligevel" sagde hun blidt. Hun åbnede døren og gik indenfor mens hun tændte lyset. "Du skal slappe mere af Dorian... Virkelig" sagde hun med et smil og gik ind i stuen.
Tilbage til toppen Go down
Dorian
New user
New user
Dorian


Antal indlæg : 75
Points : 77
Reputation : 0
Join date : 02/03/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Whaz zup bro? (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Whaz zup bro? (Dorian)   Whaz zup bro? (Dorian) I_icon_minitimeTirs Mar 05, 2013 2:29 am

Han rulle med øjnene af hendes ord og gik hurtigt inden for efter hende "af kom nu helt ærligt, du ved det godt, jeg har ikke været den bedste bror, jeg ryger mig skæv, drikker mig fuld, bliver væk i flere dage, for ikke at tale om at jeg knalder til højre og venstre" han sukkede og gik hen til skabet hvor han fandt en flaske vand "jeger ked af jeg ikke altid har været der for dig, jeg ville ønske jeg kunne slette det hele, de dage hvor du kommer hjem, med venner og jeg ligger, skæv med mine venner" han kørte hånden igennem håret og ned af nakken. Han tømte flasken og tog en dyb indånding, rystede på hoved og satte sig op på køkkenbordet "jeg kan ikke gøre for det, for her har han ret, jeg ville dø indvendigt hvis jeg så dig være sammen med en af dem jeg kender på den måde, som jeg nu kender så mange" hviskede han og smilede skævt til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Whaz zup bro? (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Whaz zup bro? (Dorian)   Whaz zup bro? (Dorian) I_icon_minitimeTirs Mar 05, 2013 3:47 am

Hun så roligt på ham og lo en smule. "jeg ved godt du gør og har gjort alt det der. Men du er en fantastisk storebror..." sagde hun blidt og gik henfor at lægge aremen om ham. "Jeg ved du angre, jeg ved du ikke har gjort det for at sår mig og jeg ved at du elsker mig. Det er rigeligt til at jeg tilgiver dig. Det burde du også selv gøre" sagde hun blidt og smilede til ham. Det var virkelig sandt, hun bar ingen nag til sin bror, hun vidste udemærket godt han kun gjorde det fordi han havde haft det hårdt. Hun grinede igen og gik hen mod køleskabet. "Dorian jeg har slet ikke tid til en kæreste.. Hvem i al verden skulle så passe på dig" drillede hun og blinkede til ham inden hun 'dukkede' ind i køleskabet for at finde noget spiseligt. Det var ikke helt usant det hun sagde, og hun var egentlig ærgelig over det, men hun skyldte ikke skylden på Dorian for det.
Tilbage til toppen Go down
Dorian
New user
New user
Dorian


Antal indlæg : 75
Points : 77
Reputation : 0
Join date : 02/03/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Whaz zup bro? (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Whaz zup bro? (Dorian)   Whaz zup bro? (Dorian) I_icon_minitimeFre Mar 08, 2013 1:31 am

Han rullede med øjnene og lagde armene om hende da hun lagde dem om ham "pas på" hviskede han i hendes øre "jeg har det med at give dem jeg elsker allermest sorg" han begravede næsen i hendes hår og tog en dyb indånding før han igen gav slip på hende "hvorfor dog det, alt jeg gør er alt give sorg og ødelægge folks liv" han rystede på hoved og sukkede, hoppede ned fra køkkenbordet, før han trak sin t-shirt af og gik ud af køkkenet. Efter lidt tid kom han tilbage med en hvid en som han var i gang med at tage over hoved da han rullede øjne af hende "haha hvor er du morsom jeg er 23, snart 24 jeg kan godt passe på mig selv" brummede han og gik hen for at tage et æble. På trods af at han gjorde mange ting, var sport, frugt og grønt en meget vigtig del af ham, man så ham f. eks ikke spise slik og den slags. Han sukkede og lagde armene over kors, lænede sig op af døren "du ved min fødselsdag er om hvad en uge og jeg gider ikke have nogen fest, så er du advaret" sagde han og pegede på hende, han nægtede det simpelthen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Whaz zup bro? (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Whaz zup bro? (Dorian)   Whaz zup bro? (Dorian) I_icon_minitimeFre Mar 08, 2013 4:10 am

Crys stod fortsat med hovedet inde i køleskabet og ledter efter mad. Droians ord fik hende til at smile. "Dorian du er ikke et dårligt menneske. Du er ude i lort og tager nogle gange åndssvage valg, men du er ikke ond. Du er en god storebror, mere kan jeg ikke ønske mig af dig" svarede hun med et smil og lukkede døren til køleskabet. Hendes jagt havde lønnet sig og hun havde fundet nogle rester frem. Roligt begyndte hun at varme det. "Dorian, det er muligt du er 24 om lidt, men synes du helt ærligt selv du er i stand til at styre hele huset og dit eget liv selv?" spurgte hun blidt, ikke bebrejdende, men med hans misbrug kunne det umuligt gå. Hun fortsatte roligt med at varme maden og lo. "Fint nok.. Jeg nøjes med at planlægge mine egne fødselsdagen istedet for dine" sagde hun drillende til ham. Selvfølgelig ønskede han ikek en fest, ikke en arrangeret af hende. "Men du holder dig væk fra alkohol på din fødselsdag. Vi to tager ud og spiser sammen, fejre dig rigtigt" krævede hun bestemt. Hun ville ikke lade ham drikke den dag væk.
Tilbage til toppen Go down
Dorian
New user
New user
Dorian


Antal indlæg : 75
Points : 77
Reputation : 0
Join date : 02/03/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Whaz zup bro? (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Whaz zup bro? (Dorian)   Whaz zup bro? (Dorian) I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 7:49 am

Han grinede og lavede ansigter af hende bag hendes ryg "mhh ja ja når du siger det...så er det sikkert rigtigt" han gik hen mod skabet og fandt nogle krydderier frem, hvor på han gik hen til hende, lagde armene om hende bag fra og stillede dem på bordet "mhh jeg skal se på det..måske har jeg andre planer" hviskede han, mens han begravede sin næse i hendes hår, han tog en dyb indånding og sukkede stille "jeg elsker dig kære søster, det vil jeg altid gøre" hviskede han og nussede hendes mave blidt

//sorry havde ikke noget krea
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Whaz zup bro? (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Whaz zup bro? (Dorian)   Whaz zup bro? (Dorian) I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 10:10 am

Hun smilede og var glad for han hjalp til. Hun tog imod krydderiet og fortsatte roligt med maden. "Dorian. Vi tager ud og spiser. Du har ikke andre planer.." sagde hun bestemt og så smilende på ham. Det var ret alvorligt, hun nægtede at sidde alene på hans fødselsdag, ikke fordi der er noget nyt i at være alene, men hun var virkelig bange for at være alene efterhånden, og ville ikke lade ham fucke sin fødselsdags op. Hun lænede sig en smule ind mod ham. "Jeg elsker også dig.. Det ved du godt Dorian" sagde hun blidt. Hun ville gerne kramme sig tæt ind til ham, knuge sin bror tæt ind til hende, men hun var nødt til at koncentrerer sig om maden hvis det ikek skulle blive sort. "Gider du ikek dække bord?" spurgte hun blidt med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Dorian
New user
New user
Dorian


Antal indlæg : 75
Points : 77
Reputation : 0
Join date : 02/03/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Whaz zup bro? (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Whaz zup bro? (Dorian)   Whaz zup bro? (Dorian) I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 10:31 am

Han klukkede og kyssede hendes kind "min kære søster hvem siger ikke jeg har planer med smukke dig, jeg havde tænkt på at vi kunne tage en tur ind i skoven og se på månen som vi gjorde som små, før alt gik galt" han trak på skulderne og smilede bredt og lykkeligt til hende. Han vidtse hun hade at være alene, men nogle gange havde han bare brug for at være alene, men tilgengæld, når han så var hjemme, puttede de og hyggede. Han rullede med øjnene og nikkede "skal jeg nok" sukkede han og tog bestillet ind og lagde det på bordet. Han vat i bund og grund ikke typen der krammede folk, altså det skete sjældent og det betød han var i godt humør, men så skete det måske kun en til to gange i løbet af en aften eller en uge måske
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Whaz zup bro? (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Whaz zup bro? (Dorian)   Whaz zup bro? (Dorian) I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 10:42 am

Hun smilede og blev faktisk helt lettet over hans forslag og ord. Hun havde regnet med en helt anden form for planer fra hans side. Hun nikkede lidt og så på ham. "God idé Dorian. Det synede jeg vi gør. men inden, så spiser vi sammen.. Jeg vil gerne være sammen med dig den dag Dorian, jeg ber dig.." sagde hun bønfaldende. Egentlig var det dumt af hende, at stå og bønfalde sin bror om at være sammen med hende og hun rystede det også hurtigt af sig. "Undskyld.. Du bestemmer selvfølgelig selv.." sagde hun lavt. Hun så ned i maden og følte sig ret latterlig over hendes bøn lige før. Hun tog maden og satte den ind på bordet. Hun havde ikke længere lyst itl at sige noget, det var sjældent Crystal var sådan, men hun skammede sig over sig selv. Hun satte sig ned og begyndte at tage mad for at spise efter at have sagt værsgo, meget lavmældt.
Tilbage til toppen Go down
Dorian
New user
New user
Dorian


Antal indlæg : 75
Points : 77
Reputation : 0
Join date : 02/03/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Whaz zup bro? (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Whaz zup bro? (Dorian)   Whaz zup bro? (Dorian) I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 10:50 am

Han hævede øjenbrynet over hendes bønfaldende måde at snakke på "okay.." han blinkede og rystede på hoved "elskede søster nu var det mig der spurte om vi skulle noget sammen, så ja det kan vi vel godt" han smilede og satte sig overfor hende, da det slog ham hvor lidt de mindede om almindelige søskende, hvor mange søstre ville direkte bede og bøndfalde om at være sammen med deres storebror, hvor mange gik omkring hinanden som de gjorde...ikke mange så vidt han vidste. Hendes pludselig nedtrykte humør, gjorde ham bekymret, hvilket også var til at se da han tændte for lyset i stagerne "søster, du gør mig bange hvad er der galt" spurte han og rejste sig op, gik hen til hende, hvor han lagde sig på knå ved siden af hendes stol. Han tog hendes hånd i hans egen og kyssede den blidt "lillemor hvad er der galt" hviskede han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Whaz zup bro? (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Whaz zup bro? (Dorian)   Whaz zup bro? (Dorian) I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 11:00 am

Hun holdte skamfuldt blikket nede i bordet, mest fordi hun ikke plejede at bønfalde ham på den måde. Hun sukkede lavt og var ikke sulten mere, for egentlig var hendes appetit ødelagt af hendes humør der var faldet uhyggeligt hurtigt. Hun så end på ham da han knældede ved hendes side, og lignede en der kunne bryde ud i tåre. Der gik heller ikke mange sekunder før hun sad på gulvet hos ham, halvt havde kastet sig ind til ham og knugede sig tæt ind til ham med tår over kinderne. "Jeg savner dig.. Men jeg har det dårligt med at bønfalde dig om din opmærksomhed, for det er ikke rigtig opmærksomhed hvis du kun er sammen med mig af tvang.." Hendes stemme var en smule rystende over tårene og hun holdte sig tæt ind til ham. "Undskyld.. Jeg ville bare ønske jeg kunne være mere for dig, ønske jeg var vigtig nok for dig.." Det sidste hviskede hun lavt mens hendes tåre løb over hendes kinder og gjorde hans hals og skulder våd.
Tilbage til toppen Go down
Dorian
New user
New user
Dorian


Antal indlæg : 75
Points : 77
Reputation : 0
Join date : 02/03/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Whaz zup bro? (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Whaz zup bro? (Dorian)   Whaz zup bro? (Dorian) I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 11:11 am

Han så op på hende med blide øjne "jamen lillemor dog" udbrød han af overraskelse da hun kastede sig om hans hals, han lagde dog armene hurtigt om hende og rejste sig op, han holdte hende med en arm under hendes knæ, den anden bag hendes ryg også trykkede han hende mod sit hårde bryst "du skal aldrig være bange for at spørge efter mig...hvad blev der af den mobil jeg gav dig, du kan altid ringe eller ja hvad er vi hekse så kan du ikke bruge magi" hviskede han blidt i hendes øre da han satte sig i sofaen med hende. Han strøg hende bare ned af ryggen og sukkede "kan du huske dengang vi var små og jeg var bange for torden vejret, jeg plejede altid at snige mig ind til dig i din seng også lå vi og puttede, sov igennem torden vejret" han grinede og kyssede hendes pande, sukkede og trak vejret dybt "du er min lillesøster, jeg vil altid elske dig og hvad helved er det for noget snak om ikke at være god nok for mig...jeg elsker dig" udbrød han og det var ikke tit man hørte ham sige de tre ord
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Whaz zup bro? (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Whaz zup bro? (Dorian)   Whaz zup bro? (Dorian) I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 11:24 am

Hun græd fortsat mens Dorian talte. Smatidigt holdte hun sig tæt mod hans krop, for det gav hende enn form for tryghed og trøst, at mærke hendes storebror tæt på og vise han passede på hende. Hun faldt en smule til ro, men tårene fortsatte ned over hendes kinder. Hans snak om deres barndom fik hende til at smile lidt, men hun puttede sig fortsat ind til ham. "Ja.. Jeg kan godt huske det.." sagde hun lavt og nød hans nærvær. "Ved du hvad? Jeg var også bange.. Men jeg vidste altid du ville komem ind og passe på mig. Og så var det ikke så uhyggeligt mere.." sagde hun lavt og lukkede nu øjnene for lidt at nyde deres tid sammen. Det var rigtigt, hun havde i starten været bange for torden, men hun havde vænnet sig det altid blev godt, fordi Dorian kom. "Jeg elsker også dig.. Du er den vigtigste dreng i hele mit liv.." sagde hun lavt og puttede sig tæt ind til ham. "Jeg vil ikke være alene.. Må jeg ikke blive hos dig i aften?" spurgte hun blidt. Hun ville ikke sove selv i aften. Hun var for bange, bange for altid at skulle være ensom.
Tilbage til toppen Go down
Dorian
New user
New user
Dorian


Antal indlæg : 75
Points : 77
Reputation : 0
Join date : 02/03/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Whaz zup bro? (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Whaz zup bro? (Dorian)   Whaz zup bro? (Dorian) I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 6:41 pm

Han strøg hende ned af ryggen, hadet når hun græd, men som hun puttede sig ind mod ham, lagde han armene tættere om hendes spinkle krop "min elskede søster, vi var vidst alle bange, men de morgner hvor far spurte hvad jeg lavede dig inde, turde jeg ikke inderømme den sande grund, plus du er mit putte dyr" grinede han og kyssede hendes pande. Hans smilede svagt og lagde haanden mod hendes kind, hvilede sin pande mod hendes "og du er den vigtiste kvinde i mit liv lillemor" brummede han og smilede bredt til hende. Dog blev han mere alvorlig da hun spurte om hun måtte blive hos ham "har du ikke lyst til at sove alene" spurte han blidt, han ville aldrig have noget imod at hun sov hos ham, selv enhver anden aften kunne hun bare komme ind. Nok kunne det lyde forkert, men han ville da altid være der for sin søster på den ene eller anden må. Nok var det ikke så smart at hun sov hos ham hvis han en dag fik damebesøg, medmindre det bare var en dulle, så blev hun sparket ud og søsteren fik plads. Men ellers så kunne de alle tre ligge i den store seng han egnede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Whaz zup bro? (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Whaz zup bro? (Dorian)   Whaz zup bro? (Dorian) I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 10:50 pm

Hun smilede en smule over hans ord, og over hans fortælling, det var rart at tænke på de tider inden alt var gået galt. "Far har aldrig forstået os.. Det var kun fordi du var ældst og du var inde hos mig. Hvis det havde været omvendt var han ligeglad." sagde hun roligt og faldt langsomt ned. Der løb stadig tåre i hendes øjne, og en gang imellem undslap de hendes øjenkrog. Men hun græd ikke rigtigt mere. Hun var bare urolig. Hans kælenavne fik hende til at putte sig mere mod ham, der var ikke et sted i verden hun følte sig mere tryg end her, tæt klynget op af Dorian og med hans trøstende nussen på sig. Hun rystede på hovedet. "Nej.. " sagde hun lavt. Hun ville ikke være alene, ikke i aften, og hun spurgte fordi hun vidste han ikke rodede rundt med en dulle i nat. Selvom hun tit havde lyst til at smide de tøser ud, og selv tage pladsen ved siden af Dorian for at finde tryghed, gjorde hun det ikke. Hun behøvede vel ikke opfører sig som et pattebarn, bare fordi hun var den yngste.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Whaz zup bro? (Dorian) Empty
IndlægEmne: Sv: Whaz zup bro? (Dorian)   Whaz zup bro? (Dorian) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Whaz zup bro? (Dorian)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Dorian? Heys! Wau, i didn't expect to see you here. ~ Dorian.
» Just someone - Dorian
» Kærlighed ved vandfaldet ~Dorian
» Søskende sladder (Dorian)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: