The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
You visit me my love? ~ Alexander I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
You visit me my love? ~ Alexander I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
You visit me my love? ~ Alexander YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
You visit me my love? ~ Alexander I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
You visit me my love? ~ Alexander I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
You visit me my love? ~ Alexander I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
You visit me my love? ~ Alexander I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
You visit me my love? ~ Alexander I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
You visit me my love? ~ Alexander I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
You visit me my love? ~ Alexander I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
You visit me my love? ~ Alexander I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
You visit me my love? ~ Alexander I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
You visit me my love? ~ Alexander YV6Ay
Tidslinje
You visit me my love? ~ Alexander RK6Ga

 

 You visit me my love? ~ Alexander

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

You visit me my love? ~ Alexander Empty
IndlægEmne: You visit me my love? ~ Alexander   You visit me my love? ~ Alexander I_icon_minitimeFre Jan 02, 2015 11:25 pm

Tid: 14:25
Sted: Cafeen
Omkring: Mennesker og alt det andet der hører til Cafeen
Vejr: Skyer med lidt sol en gang imellem
På:
You visit me my love? ~ Alexander 2wrg0p3

To uger gik igen og imellem tiden var Malia enlig flyttede ind hos Alexander selfølge var Brendon stadig sur over det men det vr hendes liv og hun ville ikke have ham til og vælge hvad hun skulle med hendes liv. I dag havde Malia et par timer arbejde på Cafeen. Om morgen stoed hun stille op få ikke og skulle vække Alexander, hun tog hendes tøj på og gik så bare hen til arbejde. Da Malia var på arbejde stoed hun bare bag disken og tog imåd alles bestilling og gik så hen med den, hun savnede Alexander allerede men hun ville os gerne komme ud i byen og arbejde og møde ny mennesker. Da døren gik op igen kiggede hun måd den fordi hun kunne gengænde fod trinene fra person som der kom ind. Det var Alex og hun kunne ikke lae være med og smile stort nu, hun aleverede hurtig en kaffe til et bord og kom så tilbage til disken."Jeg tag ham der" sag malia til en af medarbejderne og smilte til ham."Godmorgen Skat" sag hun og bøjede sig over desken og gav ham et kys."Skal du have en kaffe?"
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

You visit me my love? ~ Alexander Empty
IndlægEmne: Sv: You visit me my love? ~ Alexander   You visit me my love? ~ Alexander I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 12:40 am

På:You visit me my love? ~ Alexander Shirt-Jacket-Dylan-O-Brien

Morgen havde været hård, da Alexander var vågent op og hans smukke kæreste lå ikke ved siden af ham. Han troede det hele havde været en drøm, men da han kiggede rundt kunne han godt se de kasser med tøj de stod, og han blev lykkelig igen. Han var stået op og havde pakket hendes ting ud og lagt ind i skabet, og satte de forskellige ting på plads hvor de burde være. Før han vidste af det blev klokken mange og han var nød til at få tøj på. Han smuttede ned til cafeen hvor han vidste hun arbejde, og gik ind med et smil. Han fandt hende bag disken og så hun allerede pegede på ham og snakkede med en af hendes kollegaer. Han gik op til disken og kyssede hende over den. "Godmorgen Prinsesse" Sagde han charmerende og flirtende til hende. "Jo kun hvis jeg kan nuppe den sammen med en Servitrice" Han smilede lidt frækt til hende. Han havde kigget rundt og der så ikke ud til at være travlt så han mente nu godt han kunne tage sin prinsesse med ned for at holde en pause.
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

You visit me my love? ~ Alexander Empty
IndlægEmne: Sv: You visit me my love? ~ Alexander   You visit me my love? ~ Alexander I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 12:56 am

Malia lyttede til han ord og smilte. "Mhm måske kan du det" sag hun og kiggede over til hendes chef. "Må jeg gern have en pause, please" sag hun med hundeøjne og han nikkede bare til hende. "Taak" sag hun og krammede ham hurtig hvorefter hun så lavede to kaffe og gik med ham til et bord. "Så, har du sovet godt?" spurgte hun ham med et smil imens hun tog en lille slug fra kaffen."Jeg er foresten os lidt ked af jeg bare var væk men jeg blev nød til og smutte på arbejde om morgen plejer det altid og være meget travlt her men nu er der næsten ikke noget mere vilket ju bare er godt" tilføj hun til hendes andre ord.

You visit me my love? ~ Alexander Tumblr_m00v3ssW8D1qf4v9wo2_250
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

You visit me my love? ~ Alexander Empty
IndlægEmne: Sv: You visit me my love? ~ Alexander   You visit me my love? ~ Alexander I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:59 am

Alexander smilede større da hendes arbejds kollega gav hende lov til at holde pause. Da hun havde fået lavet dem kaffe tog han den ene kop og flettede så sine fingre ind i hendes. "Tjov jeg sov fint, men der var en overraskelse da jeg vågnede" Sagde han og kyssede hende på kinden. Han fandt et bord og tog hende med derhen. "Hey det er okay, det var bare en overraskelse at jeg ikke vågnede op til dine smukke øjne" Sagde han med et smil. Han elskede at vågne ved synet af hende, og hun var der bare ikke denne ene morgen. Han tog en slurk af hans kaffe.

You visit me my love? ~ Alexander Tumblr_static_6ac8xfq8zgg0wgoo4o4s0cgo8
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

You visit me my love? ~ Alexander Empty
IndlægEmne: Sv: You visit me my love? ~ Alexander   You visit me my love? ~ Alexander I_icon_minitimeFre Jan 09, 2015 6:39 am

Malia lyttede til ham og sukede lidt."Undskyld i morgen skal jeg nok være der igen det er kun om weekenden jeg skal arbejde en gang i mellem." svarede hun ham og tog igen en slug fra hendes kaffe."Jeg ønskede jeg bare kunne smutte med dig nu" sag hun og lavede hendes søde hundeøjne igen."JEg har ikke lyst mere jeg vil heller i byen sammen med dig og shoppe lidt er tag i biografen og se en god film, bare lave noget der er sjover end det her" sag hun og sukkede igen."Jeg kunne ju manipuler min arbejdskolega" sag hun og smilede frækt.

You visit me my love? ~ Alexander Tumblr_inline_nhtz7yykKD1szaa83
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

You visit me my love? ~ Alexander Empty
IndlægEmne: Sv: You visit me my love? ~ Alexander   You visit me my love? ~ Alexander I_icon_minitimeTors Feb 05, 2015 12:23 am

Alex smilede sødt til hende da hun fortæller at hun hellere vil med ud og shoppe og se en god film med ham. "Jeg syntes ikke du skal have den fornøjelse at manipulere ham" Sagde Alexander med et lusket smil. "Men jeg vil med glæde gøre det for dig prinsesse"  Alexander tog en slurk af sin kaffe, og smilede frækt til hende. Han tog hendes hånd og nussede den blidt, bare fordi han lige havde lyst.

You visit me my love? ~ Alexander Fated-to-love-you-16-20
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

You visit me my love? ~ Alexander Empty
IndlægEmne: Sv: You visit me my love? ~ Alexander   You visit me my love? ~ Alexander I_icon_minitimeTors Feb 05, 2015 4:05 am

Malia lyttede til ham og smilte lidt."Men jeg er bedrer til det jeg er ældrer end dig" svarede hun ham med et lille fnis og kyssede hand kin."jeg sører lige få at vi kan komme af sted nu" sag hun og kyssede så håndryken af denne hånd som hand nussede hendes med,efter det gik hun op til hendes chef of klarede det helle og kom så tilbage igen."Javel my love we can go" sag hun med et smil og begynde og gå ud a cafeen med ham som hun havde taget ved hånden og bare tog med hende."så skal vi shoppe, er der nogle bestemte steder du kunne tænke dig og gå hen til?"
You visit me my love? ~ Alexander Tumblr_n9c0dpP59g1t7kw50o3_250
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

You visit me my love? ~ Alexander Empty
IndlægEmne: Sv: You visit me my love? ~ Alexander   You visit me my love? ~ Alexander I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 8:32 pm

Alexander kiggede på hende med et lusket smil, da hun gik op for at manipulere hendes chef. Det så ud til at gå godt fra Alexanders vinkel, og da hun sagde den var i vinkel, smilede han bare til hende. "Godt så Prinsesse, jeg har faktisk bestilt bord, hos cafe kridt, så det er der vi smutter hen først" Han selv kunne godt lide netop det sted, og han havde tjekket man kunne få morgen mad, med lidt ekstra goder i, men det vidste hun selvfølgelig ikke. "Jeg elsker dig det ved du godt ik?" Spurgte han hende da han tog hendes hånd.

You visit me my love? ~ Alexander Tumblr_m8vi51N9ny1rt3fn2
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

You visit me my love? ~ Alexander Empty
IndlægEmne: Sv: You visit me my love? ~ Alexander   You visit me my love? ~ Alexander I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm

Da Malia var kommede tilbage til Alexander lyttede hun vil havd han sag og smilte til am."Uh det lyder meget godt, jeg er os ret sulten nu, det eneste jeg fik i dag var en Cookie også var det det allerede." sag hun og fnisede lidt over hans ord."Hvad tror du da? selvølge ved jeg det ellers ville vi nok ikke være sammen og bo sammen allerede vis vi ikke elskede hinanden" svarede hun ham med et stort smil og gav ham et lille kyss inden hun begynde og gå sammen med ham måd det café han snakkede om og holde hans haand."Jeg glader mig bare til og få noget og spise nu, jeg er virklig virklig sulten" sag hun og smilte. Efter noget tid var de så noed hen til cafen og hun kiggede op på ham jeg håber du har taget en af de god bord."
You visit me my love? ~ Alexander Tumblr_inline_mwvs29PrWM1ss77up
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





You visit me my love? ~ Alexander Empty
IndlægEmne: Sv: You visit me my love? ~ Alexander   You visit me my love? ~ Alexander I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
You visit me my love? ~ Alexander
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nice to meet you ~ Alexander
» I just love the ocean ... don't you? ~Hunter
» I just love to meet new people, don't you? ~Arason
» I Miss my old life i dont know love anymore Cherry Privat

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Café-
Gå til: