Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 20, Ons feb 13, 2013 8:30 am
It didn't work out as planed.
Ons feb 25, 2015 4:34 am by Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Comments: 1
Opdatering!
Lør dec 27, 2014 12:32 am by Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Comments: 0
Staff
Latest topics
» Dæmonernes By
Fre sep 01, 2017 9:42 am by Alyssa

» It didn't work out as planed.
Søn mar 22, 2015 11:31 pm by Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Man mar 09, 2015 11:57 pm by Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Man mar 09, 2015 9:01 pm by Malia

» søger det hele :D
Ons feb 11, 2015 11:14 pm by Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Tirs jan 27, 2015 5:04 am by Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Tirs jan 20, 2015 6:59 am by Kristen

» Mangler en gruppe venner
Tirs jan 20, 2015 6:27 am by Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Lør jan 03, 2015 9:38 am by Lolle

Settings
Tidslinje

Share | 
 

 It didn't work out as planed.

Go down 
ForfatterBesked
Kristen
Human
Human
avatar

Antal indlæg : 127
Points : 176
Reputation : 3
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Bor i lejlighed sammen med Isaac<3

IndlægEmne: It didn't work out as planed.    Ons feb 25, 2015 4:34 am

Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle minder. Der vil bare ikke længere være admins online på siden som kan hjælpe jer osv. Jeg er ked af det skal ende på den her måde, men det er på tide at lade siden ligge og komme videre.
Mvh. Madison/Kristen.

_________________
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Anlina
Human
Human
avatar

Antal indlæg : 1
Points : 1
Reputation : 0
Join date : 02/02/15
Geografisk sted : Mystic Falls

IndlægEmne: Re: It didn't work out as planed.    Søn mar 22, 2015 11:31 pm

Øv, jeg havde ellers set frem til mange gode emner her inde...
Grunden til jeg ikke har været på længe, er fordi der var en periode, hvor jeg ikke kunne komme ind på siden, da den stod som om den var slettet...

_________________
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
 
It didn't work out as planed.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Permissions in this forum:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 001 - Welcome :: Information :: Nyheder-
Gå til: