Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 20, Ons feb 13, 2013 8:30 am
It didn't work out as planed.
Ons feb 25, 2015 4:34 am by Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Comments: 1
Opdatering!
Lør dec 27, 2014 12:32 am by Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Comments: 0
Staff
Latest topics
» Dæmonernes By
Fre sep 01, 2017 9:42 am by Alyssa

» It didn't work out as planed.
Søn mar 22, 2015 11:31 pm by Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Man mar 09, 2015 11:57 pm by Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Man mar 09, 2015 9:01 pm by Malia

» søger det hele :D
Ons feb 11, 2015 11:14 pm by Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Tirs jan 27, 2015 5:04 am by Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Tirs jan 20, 2015 6:59 am by Kristen

» Mangler en gruppe venner
Tirs jan 20, 2015 6:27 am by Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Lør jan 03, 2015 9:38 am by Lolle

Settings
Tidslinje

Share | 
 

 Jeg mangler en far ;-)

Go down 
ForfatterBesked
Felicia
Original vampire
Original vampire
avatar

Antal indlæg : 4
Points : 6
Reputation : 0
Join date : 28/01/13
Geografisk sted : Bor sammen med min søn i min villa i udkanten af skoven

IndlægEmne: Jeg mangler en far ;-)   Lør jan 03, 2015 6:31 am

Hey you!

Ja, jeg mangler en far. Ikke til mig, men til min karakters søn. Jeg regner med, at det var et One Night Stand, der var grunden til min sønikke, men det er vel op til vedkommende, der melder sig. Dog vil jeg meget gerne have, at faren til mit barn er Oprindelig selv.

Lige nu hedder han Felix Manuel Noil, men fornavnet er mere end velkommen til at blive ændret. Dog vil jeg meget gerne beholde Manuel og Noil. Om han så tager sin fars efternavn er også fint, men Manuel og Noil bliver sgu! xD

Det var vidst det. Håber en eller anden melder sig ;-)

- Felicia Celeste Noil

_________________
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Gæst.
Gæst



IndlægEmne: Re: Jeg mangler en far ;-)   Man jan 19, 2015 9:48 pm

Hej, jeg har tænkt lidt på at lave en bruger på siden, med en manlig original vampire, og så fald jeg over din tråd,og tænkte det kunne da være noget og starte op på. Så vis du har interasse vil jeg meget gerne være far til din søn. Faceclaim har jeg også allerede tænkt på. Det kunne blive Matt Bomer eller Ben Barnes fordi jeg syns de kunne være rigtig godt of bruge som original.
Tilbage til toppen Go down
Felicia
Original vampire
Original vampire
avatar

Antal indlæg : 4
Points : 6
Reputation : 0
Join date : 28/01/13
Geografisk sted : Bor sammen med min søn i min villa i udkanten af skoven

IndlægEmne: Re: Jeg mangler en far ;-)   Tirs jan 27, 2015 5:04 am

Du er da mere end velkommen til at oprette en fader-figur til min kære søn ;-)

Og vi kan sagtens diskuttere avatar senere hen ^^

_________________
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Sponsored content




IndlægEmne: Re: Jeg mangler en far ;-)   

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg mangler en far ;-)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Permissions in this forum:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 001 - Welcome :: Character development :: Plot og relationer-
Gå til: