Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 20, Ons feb 13, 2013 8:30 am
It didn't work out as planed.
Ons feb 25, 2015 4:34 am by Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Comments: 1
Opdatering!
Lør dec 27, 2014 12:32 am by Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Comments: 0
Staff
Latest topics
» Dæmonernes By
Fre sep 01, 2017 9:42 am by Alyssa

» It didn't work out as planed.
Søn mar 22, 2015 11:31 pm by Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Man mar 09, 2015 11:57 pm by Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Man mar 09, 2015 9:01 pm by Malia

» søger det hele :D
Ons feb 11, 2015 11:14 pm by Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Tirs jan 27, 2015 5:04 am by Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Tirs jan 20, 2015 6:59 am by Kristen

» Mangler en gruppe venner
Tirs jan 20, 2015 6:27 am by Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Lør jan 03, 2015 9:38 am by Lolle

Settings
Tidslinje

Share | 
 

 søger det hele :D

Go down 
ForfatterBesked
Maiden
Werewolf
Werewolf
avatar

Antal indlæg : 1
Points : 3
Reputation : 0
Join date : 03/01/15
Geografisk sted : Mystic falls

IndlægEmne: søger det hele :D   Lør feb 07, 2015 2:29 am

Heey, kan se at siden er lidt, hvilket er super ærgeligt! men jeg vil alligevel gerne forsøge mig med at søge Smile
Maiden er en rolig pige, genert, men rummer en overflod af kærlighed og omsorg. Hun er meget naiv, har det med at blive ked af det på andres vegne.... ja ^^

Jeg søger:

Venner/veninder
familie
bekendtskaber da hun har gået både i folkeskole og gymnasie i MF, samt nu er lærer.
Eks kærester perhaps?

Dog vil jeg ikke søge flirts osv. da jeg føler det bliver falskt og derfor kan risiskere at miste kreaen ved det. Jeg ville elske det hvis du kunne komme med et plot! for lige nu, har jeg ingen ideer(dog heller ikke noget at handle udfra Razz )

Håber at jeg hører fra jer,

Knus Maiden
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Madison Davis
Admin
Admin
avatar

Antal indlæg : 33
Points : 64
Reputation : 0
Join date : 28/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

IndlægEmne: Re: søger det hele :D   Ons feb 11, 2015 11:14 pm

Hej Maiden, jeg tænkte det kunne være sjovt med et lille lære-elev-forhold, hvis du er frisk? Madison er elev på Mystic Falls High School og har lidt af en hemmelighed, hun går og gemmer på. Da Maiden er ulv, har hun lige så også en hemmelighed. Jeg tænkte derfor, at de kunne have kendskab til hinandens art og holde det hemmeligt for omverdenen? Det kunne der sikkert komme noget sjovt ud af.
Lidt den eneste idé jeg har lige nu, men hvis du har et forslag, så kom endeligt med det. Smile

_________________


I'm dead
But I still got feellings
I'm like a little girl when I'm happy
But when I'm sad or angry..
You better RUN!
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil http://the-vampire-diaries.darkbb.com
 
søger det hele :D
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Permissions in this forum:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 001 - Welcome :: Character development :: Plot og relationer-
Gå til: