The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 YV6Ay
Tidslinje
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 RK6Ga

 

 Take a coffe with me maybe? ~ Lolle

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
ForfatterBesked
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 I_icon_minitimeFre Jan 02, 2015 10:23 am

Lolle stønnede da han begyndte at nusse hendes klitoris men han bevægede sig inde i hende. Hun blev overrasket over hvor på virkende det var at han nussede hendes klitoris. Hun stoppede med at prøve at holde hendes orgasme inde og lod den komme stille og roligt. Hun kyssede ham igen, og holdte ham så tæt på sig som det var hende muligt. Hun ville ikke have der var noget luft imellem dem. Hun begyndte at stønne højere, da hun ikke længere kunne holde noget inde. Før hun vidste af det fik hun sin orgasme og stønnede utrolig højt.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 ERvrVSf
Tilbage til toppen Go down
Brendon
Hybrid
Hybrid
Brendon


Antal indlæg : 83
Points : 94
Reputation : 1
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls with the stupid twin sister

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 I_icon_minitimeFre Jan 02, 2015 10:39 pm

Brendon blev ved med og kyssede hende og nusse hendes klitoris, han ville ønske han kunne blive ved med hende soden der men det kunne de ikke og det viste han også god selv. Da han hørte hendes støn viste han at hun ville komme og det samme gjorde han. Han bevægede sig lidt i hende inu og efter noget tid trak han sig ud fra hende og lag sig ved siden af hende og lag et arm rundt om hende med et smil på læben."Jeg elsker dig" hviskede han og kyssede hende blidt.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 Tumblr_inline_n5vvdxIrPc1r17890
Tilbage til toppen Go down
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 I_icon_minitimeFre Jan 02, 2015 11:27 pm

Lolle mærkede hvordan han kom i hende. Det var dejligt at mærke. Da han forsatte lidt i hende stønnede hun stadig, men det var ikke helt ubehageligt. Det var dog også dejligt da han kom ud af hende og bare lå ved siden af hende. Da han lagde armen om hende lagde hun sig helt ind til ham. Hun nussede ham blidt på maven da han kyssede hende. "Jeg elsker ... Din mave" Sagde hun drillende. Hun kyssede ham igen blidt med et smil på læben. (Mulighed for at undvige)

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 Tumblr_inline_neos84k2TM1si8va3
Tilbage til toppen Go down
Brendon
Hybrid
Hybrid
Brendon


Antal indlæg : 83
Points : 94
Reputation : 1
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls with the stupid twin sister

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 12:04 am

Brendon kørte med sin finger op og ned på hendes ryk og smilte til hendes. Da han så lyttede til hendes ord grinte han lidt og kyssede hende tilbage."Du elsker kun min mave men ikke mig?" spurgte han måd hendes læber og grinte lidt igen."Det er ikke fair" sag han imen han bryd kysset med et smil."Nogle gang kan du sku godt være lidt ondt" sag han mens han smil aldrig gik fra han læber og han så begynde og kysse hendes hals imens han killede hende."Nu får du bare payback" sag han imen han grinte og stadig killede hende.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 Tumblr_mfp6ggR3wU1r6f2sjo1_500
Tilbage til toppen Go down
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 5:35 am

Lolle grinede lidt af hans reaktion. "Jep jeg elsker kun din mave" Sagde hun flabet. "Og dine læber, og dine øjne og dine øre..." Hun ville vildt gerne kysse hans læber, da de var så tæt på. Og hun gjorde det os, men han brød kysset. Hun blev lidt trist over det, selvom han smilede. "Ingen ting er fair" Sagde hun fnisende, "Og jeg er kun ond mod dig" Da han kyssede hendes hals fniste hun lidt, ind til at han kildede hende. Hun spjættede for at undgå at han kildede hende men det lykkes ikke. "Stop stop" Sagde hun mens hun flækkede af grin. "Det kilder stop"

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 Tumblr_m55t3rhEZQ1qdn3cuo1_500
Tilbage til toppen Go down
Brendon
Hybrid
Hybrid
Brendon


Antal indlæg : 83
Points : 94
Reputation : 1
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls with the stupid twin sister

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 5:51 am

Brendon blev ved med og kilde hende i noget tid og elske og høre hendes grin, alt ved hende elskede han og han ønskede han kunne høre hende grine helle dagen eller bare se hendes smil han ville aldrig gøre hende trist eller se hende trist på noget tidspunkt, det ville han ikke kune klare, han elskede hende alt få meget få det. Efter noget tid stoppede han enlig igen med og kilde hende og smilte så imens han stadig log nogenlunde på hende og smilte."Sorry men intet er fair" sag han og grinte lidt imen han så gav hende et lille kort kyss."Nå hvad skal vi så lave nu min pige" surgte han hende imens han kiggede på hende."Hvad med vi laver noget mad sammen måske?"

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 Tumblr_inline_nf557oE95Q1t2onny
Tilbage til toppen Go down
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:05 am

Lolle grinede videre. Hun hadet at blive kildet da det var en ting hun ikke selv kunne styre. "stop nu please" Sagde hun grinende. Hun spjættede helt vildt for at få ham til at stoppe. Da han endelig stoppede kunne hun næsten ikke lade vær med at grine bagefter da hun frygtede at han ville begynde igen. Da hun fik kølet sig selv ned igen kiggede hun på ham med et smil. "Du er endnu mere ond end jeg" Sagde hun frækt og kyssede ham blidt på munden. Hendes hjerte galoperede af sted. Hun elskede at høre ham kalde hende sin pige. "Det ved jeg ikke min dreng" Sagde hun sødt. "Hvad med at du laver mad og jeg kigger på?" Hun var virkelig dårlig til at lave mad. "Men jeg tror det er bedst at få tøj på først" Det sidste sagde hun lidt frækt.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 Tumblr_m7e1ftvgC51rsda6po1_500

Tilbage til toppen Go down
Brendon
Hybrid
Hybrid
Brendon


Antal indlæg : 83
Points : 94
Reputation : 1
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls with the stupid twin sister

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 I_icon_minitimeSøn Jan 04, 2015 5:19 am

Brendon lyttede til alle hendes ord før han snakkede igen og nikkede lidt."Ja først tøj også skal jeg nok få lavet os noget god mad" sag han med et smil og stoed så op hvorefter han tog sin underbukser og busker på igen, han syns ikke at han havde brug få noget trøje så det lad han bare ligge hvor det var. "Skal vi have panekager eller skal jeg lave noget mer seriøst som lasanige med lidt salat også lave en lille drink til det?" spurgte han hende med et smil.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 Tumblr_mh2bur9Fg91rw5yn2o2_500
Tilbage til toppen Go down
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 I_icon_minitimeOns Jan 07, 2015 7:34 am

Lolle kiggede på, mens Brendon tog tøj på. Hun kunne ikke lade vær med at smile over det. Hun skyndte sig at nuppe en af hans store trøjer fra hans skab, og fik sine g-streng på igen. Hun kiggede hen på Bren som stod i bukser, og smilede lidt over ham. "Du må bedstemme, selvom jeg elsker pandekager" Sagde hun med et smil, da hun lagde sine arme rundt om ham.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 Tumblr_m09jwqq5jt1qa170so3_250
Tilbage til toppen Go down
Brendon
Hybrid
Hybrid
Brendon


Antal indlæg : 83
Points : 94
Reputation : 1
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls with the stupid twin sister

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 I_icon_minitimeOns Jan 07, 2015 11:29 pm

Brendon kiggede på Lolle imens hun fandt noget tøj og smilte lidt over det da hun fik en af hans trøjer på."Jeg hvor ser du godt ud men min trøje" sag han med et lille grin og lag en arm rundt om hende og fik hende tætter på ham."Jeg laver pandekager så min dejlige pige" svarede han hende og kyssede hende blidt på kinden imen han så tog henes hånd og gik ned med hende hvorefter han så startede med og finde alt frem til og lave pandekagerne med."Du sætter dig bare også laver jeg maden" sag han med et smil til hende og begyde så og rørre alt sammen til og lave det.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 Tumblr_inline_nh09d11sn01qgrm3t
Tilbage til toppen Go down
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 I_icon_minitimeFre Jan 09, 2015 6:08 am

Lolle smilede sødt til ham, da de gik neden under. Hun kunne ikke lade vær med at smile i hans nærvær. Han var dejlig sød og han elskede hende lige så meget som hun elskede ham. Lolle satte sig på en stol ved bordet, mens han begyndte at rørrede tingene sammen. Hendes smil forsvandt aldrig hendes læber, og hun lignede sikkert en idiot, men hun var ligeglad. Hendes drømme fyr var hos hende. "Er du klar over hvor heldig jeg er?" Spurgte hun ham seriøst. Hun var lykkelig og det var hans skyld.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 Tumblr_meizfyDbJQ1r54ssro1_500
Tilbage til toppen Go down
Brendon
Hybrid
Hybrid
Brendon


Antal indlæg : 83
Points : 94
Reputation : 1
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls with the stupid twin sister

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 I_icon_minitimeSøn Jan 11, 2015 10:30 pm

Brendon blev ved med og blande tingende sammen intil han så enlig blev ferdig og han så fande en pande frem og tænde få kogepladen."Heldig? med hvad?" spurgte han hende med et smil og kiggede så på hende."Jeg er nok mere den heldige her faktisk jeg troed aldrig jeg ville møde nogen som dig" sag han imens hand begynde så og ave pandekagerne med et lille smil på læben han kunne ikke fatte hvordan han havde fortjænt en pige som hende."Du må fåresten gerne dække bored lidt vis du gerne vil gøre det" sag han så og havde allerede foed lavet et paar pandekager.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 16ghmhx
Tilbage til toppen Go down
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 I_icon_minitimeTors Jan 22, 2015 9:47 pm

Lolle smilede da han sagde at han var mere heldig end hende. "Okay du har ret du er mega heldig at have mødt mig" Sagde hun drillende. Hun gik hen og åbnede et af skabene i håb om at det var det der havde tallerkener i sig. Det var heldigt nok at det var det skab. Hun tog 2 tallerkener med tilbage mod bordet, og satte dem på overfor hinanden. Hun gik hen til køkken bordet igen bare for at kunne være så tæt på Brendon som muligt uden at forhindre ham i at lave pandekager. "Du burde være lykkelig bare for at have set mig" Sagde hun igen drillende til ham.

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 Tumblr_n19c4wGnWL1ttoe3jo1_500
Tilbage til toppen Go down
Brendon
Hybrid
Hybrid
Brendon


Antal indlæg : 83
Points : 94
Reputation : 1
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls with the stupid twin sister

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 I_icon_minitimeTors Feb 05, 2015 3:59 am

Brendon lyttede til hendes ord og grinte lidt."Ja det er jeg alså jeg er meget heldig og glad få at have mød dig og lad os være ærligt det er du alså os med mig vis vi ikke havde mød hindanden så ville vi nok stadig være uden kærlighed i os og bare være trist the meste af tiden." svarede han hende med et lille smil og holde så os øj med hende imens hun tog tallerknerne. "Jamen dog der var du heldig at du fandt dem med det samme, du kunne os bare have spurgt mig men nej nej" sag han med et lille grin og havde allerede de fleste af pandekagerne ferdig."nu overdriver vi ikke lige så meget vel søde skat" sag han og smilte."du kan være glad få jeg ikke spiste dig" sag han og gik så til hende og begyde at kilde hende of kysse hendes hals da han aligevel var ferdig med pandekagerne.
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 Original
Tilbage til toppen Go down
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 I_icon_minitimeTirs Mar 03, 2015 12:14 am

Lolle smilede til Brendon da hun ikke rigtig kunne andet. "Jeg er sygt heldig, that you dig me" Sagde hun og betragtede ham blidt. "Men jeg er sikker på at jeg ikke ville kunne klare det uden dig" Hun åndede tungt ud da han sagde hun skulle være glad for han ikke havde spist hende. Længslen efter at røre ham trang på så da han begyndte at kilde hende kom smilet kun tydeligere frem på hendes læber lige som da han kyssede hendes hals. Hun prøvede at styre sig fra at udtryke hendes længsel, men hun vidste det ville få hende til at virke stiv. Hun slappede af og lod vær med at holde sig tilbage. Hun lukkede øjnene og nød hans læber mod hendes hals. "Jeg kan rigtig godt lide dig, Brendon" Sagde hun og åndede lettet op da hun havde fået orderne ud. Hendes ene hånd førte hun om nakken på ham, mens den bare hang ned langs siden

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 Fd1b101dc7cb27ccc7db748f9436d84c
Tilbage til toppen Go down
Brendon
Hybrid
Hybrid
Brendon


Antal indlæg : 83
Points : 94
Reputation : 1
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls with the stupid twin sister

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm

"Det er du det må jeg nu sige, du kan ikke være inu mere heldig at jeg kan lide dig meget" Svarede han hende med et smile på læben og lyttede til hende igen and smilte mere."Jeg ville heller ikke kunne være uden dig mere, tro mig jeg har virklig brug få dig i mit liv" svarede han hende og smile mere og mere.Brendon blev så bare ved med og kysse hende ved halsen og han elskede det faktisk han kunne ikke ville mere i hans liv, han ville kun have hende fra nu af der skulle ikke være nogle andrer and hende. Hun var noget meget specielt og han ville aldrig give slip på hende igen."Lolle" hviskede han i hendes øre."Jeg elsker dig"

Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 Tumblr_n3s7t7mhO81qbinavo1_250
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a coffe with me maybe? ~ Lolle   Take a coffe with me maybe? ~ Lolle - Page 6 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Tilbage til toppen 
Side 6 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Lignende emner
-
» You must be his Girlfriend ~ Lolle

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Café-
Gå til: