The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
You must be his Girlfriend ~ Lolle I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
You must be his Girlfriend ~ Lolle I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
You must be his Girlfriend ~ Lolle YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
You must be his Girlfriend ~ Lolle I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
You must be his Girlfriend ~ Lolle I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
You must be his Girlfriend ~ Lolle I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
You must be his Girlfriend ~ Lolle I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
You must be his Girlfriend ~ Lolle I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
You must be his Girlfriend ~ Lolle I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
You must be his Girlfriend ~ Lolle I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
You must be his Girlfriend ~ Lolle I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
You must be his Girlfriend ~ Lolle I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
You must be his Girlfriend ~ Lolle YV6Ay
Tidslinje
You must be his Girlfriend ~ Lolle RK6Ga

 

 You must be his Girlfriend ~ Lolle

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

You must be his Girlfriend ~ Lolle Empty
IndlægEmne: You must be his Girlfriend ~ Lolle   You must be his Girlfriend ~ Lolle I_icon_minitimeFre Jan 02, 2015 7:05 am

tid: 20:30 og solen er gået ned.
sted:Mytic Grill.
omgivelser: der er en smule fuldt, men ellers stille nok til man kan tale,
stort set alle borde er optaget bortset fra et som hun sætter sig ved.
vejr: det er en dejligt, smuk aften, vindstille og dejligt køligt.
påklædning:
You must be his Girlfriend ~ Lolle Zxnq04

Malia stod ved et hjørne og lod øjnene glide hen over den smukke nat, en nat som næsten havde en effekt på hendes humør, ikke fordi hun ikke har det dårligt eller noget men hun var stadig lidt usikker over alt det med Alexander siden hendes bror bliver ved med og sige han ikke ville være godt nok,men hun viste hun elskede ham dog var hun os bange få at elske igen, men denne natten gjorde det bare bedre og gjorde at hun ikke tænkte så meget på det mere lige nu og her. Stille lagde hun armene over kors, og fakede at hun frøs, mens hun gik mod grillen, for at få noget at drikke, måske møde nogle nye menneske, eller møde nogle af hendes få venner. Hun pustede ud og åbnede døren "sikke der er fuldt i aften" klukkede hun til sig selv og gik hen mod det eneste ledige bord hun lige kunne finde. da der kom en tjener hen til hende, bestilte hun det sædvandlige, noget te, selvom hun ikke ligefrem drak det så gerne men det ville kunne holde hende lidt varm og det, var nu meget hyggeligt og rart at føle varmen mod hendes noget så kolde hud. hun ventede ganske lidt tid også kom tjeneren med teen, Malia smilede varmt til ham og lagde sine kolde fingre rundt om den varme kop. Imens hun bare sad der kiggede hun lidt rund og smilte over alle de mennesker som havde det sjovt og snakkede sammen. Lige nu savnede hun virklig og have en og snakke med, ikke kun over nogen af hendes problemer men også om alt muligt anden.
Tilbage til toppen Go down
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

You must be his Girlfriend ~ Lolle Empty
IndlægEmne: Sv: You must be his Girlfriend ~ Lolle   You must be his Girlfriend ~ Lolle I_icon_minitimeFre Jan 02, 2015 8:06 am

På:You must be his Girlfriend ~ Lolle A-lily_collins-1208902

Det var en smuk aften, og den skulle selvfølgelig nydes i fulde drag. Lolle var taget ned på grillen med sine veninder, da de skulle drikke sig hammerlamme. Eller de havde tænkt sig at drikke hende under da hun stort set aldrig drikkede. De vidste hun kunne blive den ledeste sæk, når hun havde drukket, men de prøvede altid at få hende med til alt det sjove, da det ikke altid skete at hun blev en led sæk. Lolle sad sammen med hendes veninder og grinede, da døren til grillen går op. De havde besluttet sig for at få noget mad inden de smuttede ud for at drikke. Lolle havde ikke fortalt hendes veninder noget omkring Brendon, da hun ikke selv var helt sikker på det endnu. Ikke at hun ikke var sikker på at hun ville være kærester med ham, men fordi hun ikke vidste om de var kærester. Hun regnede med at de uofficielt var sammen. Når men dåren til grillen gik op og Lolle kiggede derhen da hun mente hun så et kendt ansigt. Hun var ikke helt sikker, men der var noget over hende som mindede hende om Bren. Alle der kom ind mindede hende om ham, så hun var ikke sikker på om det var hans twin eller et synsbedrag igen. Hun fortsatte med at snakke med sine veninder.
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

You must be his Girlfriend ~ Lolle Empty
IndlægEmne: Sv: You must be his Girlfriend ~ Lolle   You must be his Girlfriend ~ Lolle I_icon_minitimeFre Jan 02, 2015 8:13 am

Malia blev ved med og side der med hendes tee, hun kiggede vider på alle de mennesker som der var der, hun elskede og se andrer glad. Efter noget tid fik hun øje på et flok piger hvor hun så Lolle var med vilket ju var Brendons uofficiele kæreste, Malia viste at Brendon ville spørge hende men han ville gøre det på en romantisk måde. Malia lag hendes ting stå ved bored og gik over til pigerne og prikede lolle på skulern."Hey, er det ikke dig som er Lolle?" spurgte hun og kiggede på hende med et smil."Det mig Malia" sag hun og huskede deres første gang de mød og grinte lidt."Dene gang har eg tøj på" tilføj hun med inu et grin."Vis du ikke har noget andet og lave gad du måske komme med over til mit bord og drikke en te med mig?" hun kunne se at hun var der sammen med hendes veninder men hun så også at hun ikke helt var så glad få og skulle drikke med dem.

You must be his Girlfriend ~ Lolle Original
Tilbage til toppen Go down
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

You must be his Girlfriend ~ Lolle Empty
IndlægEmne: Sv: You must be his Girlfriend ~ Lolle   You must be his Girlfriend ~ Lolle I_icon_minitimeFre Jan 02, 2015 9:04 am

Grillen var fyldt med en masse forskellige mennesker kunne Lolle se. Af grunde hun ikke vidste ledte hun efter en. Hun vidste ikke hvem eller hvorfor, men hun blev ved med at kigge rundt. Så da der er en som prikker hende på skulderen hoppede hun helt op. Da hun kiggede på pigen smilede hun stort. "Hej Malia dig kan jeg godt huske" Sagde hun med et smil til hende. "Ja det var pænt akavet det må jeg nok sige men hay du har i det mindste tøj på nu som du selv siger" Hun smilede skævt til hende. Et smil som andre ikke så særlig tit. Lolle kiggede kort på sine veninder. De havde ikke noget i mod at hun smuttede. De skulle nok finde hende et andet tidspunkt. "Jo det kan jeg da godt" Sagde hun med et smil til Malia. Hun rejste sig op og gik med Malia over til hendes bord før der var andre der kom og tog det.
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

You must be his Girlfriend ~ Lolle Empty
IndlægEmne: Sv: You must be his Girlfriend ~ Lolle   You must be his Girlfriend ~ Lolle I_icon_minitimeFre Jan 02, 2015 9:33 am

Malia lyttede til pigen og smilte,"Det var ja især da min kæreste så os kom halvnøgen ned" svarede hun hende med et grin."det er rat og se dig igen faktisk" sav hun imens de gik over til bored og malia tog igen fat rund om hendes te få at få hendes hænder helt varmet op selvom hun var varm nok igen."hvordan går det så? Brendon snakker ju nærmest kun om dig vis det ikke er mig og ham der skendes om at jeg er sammen med alexander og skal flytte ind til ham" sag malia med et lille suk men beholde smilet på hendes læber."i er et meget sød par by the way I har sikkert nok en meget god og lang fremtid sammen det kan jeg allere mærke" sag hun med et smil og tog et slug fra hendes te."vil du os have noget og drikke?"
Tilbage til toppen Go down
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

You must be his Girlfriend ~ Lolle Empty
IndlægEmne: Sv: You must be his Girlfriend ~ Lolle   You must be his Girlfriend ~ Lolle I_icon_minitimeFre Jan 02, 2015 10:49 am

Lolle grinede lidt over hvor akavet det havde været. "Jeg kender faktisk lidt din kæreste. Det os grunden til jeg tog Brendon med ind ved siden af. Jeg ved han er en god kæreste så derfor syntes jeg ik du skulle skældes ud" Sagde hun med et smil. Det føltes godt at fortælle det til Malia. "Og nej jeg har ikke været sammen med ham. Jeg har bare set ham på gaden, og jeg snakkede med ham en gang. Han er charmerende, men han flirter ikke bedvist med andre piger, det har jeg lagt mærke til" Det lød sikkert forkert at Lolle vidste sådan noget, men hun kunne da lige så godt fortælle Malia hvad hun vidste. Lolle blev overrasket over at han snakkede meget om hende. Hun rødmede selvfølgelig også. "Det går fint, vil jeg tro" Sagde hun med et smil på læben. "Jeg er ikke kommet til skade, så noget gør jeg rigtig. Jeg er sådan pænt klodset nemlig". Da Malia sagde at de var et sødt par kiggede Lolle ned i bordet og rødmede. "Jeg ved faktisk ikke helt om vi er et par" Hviskede hun godt klar over at Malia ville kunne høre det lige meget hvor lavt hun snakkede. "Eller det er ikke sådan officielt endnu, men det gør ikke noget. Jeg ved han elsker mig og jeg elsker ham, så det er godt nok for mig"
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

You must be his Girlfriend ~ Lolle Empty
IndlægEmne: Sv: You must be his Girlfriend ~ Lolle   You must be his Girlfriend ~ Lolle I_icon_minitimeFre Jan 02, 2015 11:10 pm

Malia lyttede til ham og smilte lidt."Sig det til Brendon han tror bare jeg vil komme til og blive såret igen men det er os en lang historie" svarede hun ham med et lille smil siden hun just ikke var sikker om hun måske var en af has exkærester vilket hun nok ville syns ville være meget awkward, da hun så hørte hendes ord smilte hun helt igen og nikkede."Ja det er han, han er meget charmerende det var nok os grunden til hvorfår han fik mig til og falde få ham så hurtigt." svarede hun hende med et smil.Malia lyttede så til hendes svar over hvordan det gik med hende og Bren "Han ville aldrig kunne finde på og skade dig, han elsker dig virkig, du er den føsrte pige han elsker så meget ikke en gang hans exkæreste elskede han så meget, selvom du minder meget om hende men du er bare meget bedre end hende" svarede malia med et smil. "Tro mig han skal nok spørge dig snart, jeg ved det han er min tvilling" svarede hun ham med et smil sukkede så lidt."Med Alex og mig var det os soden intil han tog sig sammen til og spørge mig og jeg kunne ikke have været glader denne dag, han er den som jeg aldrig vil miste."
Tilbage til toppen Go down
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

You must be his Girlfriend ~ Lolle Empty
IndlægEmne: Sv: You must be his Girlfriend ~ Lolle   You must be his Girlfriend ~ Lolle I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 12:22 am

Lolle smilede blidt til Malia. "Det skal jeg nok sige til ham" Sagde hun og kiggede efter den servitrice der var på vej hen imod dem. "Jeg vil gerne bestille en kop varm Chokolade" Servitricen, som stod ved deres bord da hun sagde det smilede og gik ud for at lave det. "Det mærkeligt hvordan man sådan lige pludselig falder for en fyr" Sagde hun med et glimt i øjet der fortalte at det var sådan hun havde det. "Jeg ved ikke hvorfor men det føles som om jeg har kendte Bren hele mit liv. Som om vores skæbne er bedstemt på forhånd" Man kunne tydeligt høre den forelskede tone i hendes stemme. Det var svært for hende ikke at lyde forelsket når hun snakkede om Bren. "Jeg ved at han ikke kunne finde på at skade mig, specielt fordi han hele tiden siger det. Ik at han skal sige det mindre, for jeg elsker at han bliver ved med at fortælle mig at han ikke kunne finde på at gøre mig ondt." Sagde hun smilende. Hun rødmede lidt over at hun lød så forelsket. "Jeg syntes virkelig dig og Alex er søde, jeg kunne se blikket i hans øjne da han kiggede på dig. Han er helt sikkert forelsket i dig" Sagde hun for at skifte emne lidt. Servitricen kom tilbage med den varme chokolade. Lolle tog en meget lille slurk, da hun ikke ønskede at brænde tungen men havde brug for varmen.
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

You must be his Girlfriend ~ Lolle Empty
IndlægEmne: Sv: You must be his Girlfriend ~ Lolle   You must be his Girlfriend ~ Lolle I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 1:50 am

Malia kiggede på hende imens hun fik bestillet en varm chocolate og smilte så igen imens hun lyttede til hendes ord."Det er vild underligt men ja vis man er skabt få hindanen kan man forelske sig meget hurtigt soden er det bare i fores lidt underlig verden" sag hun med et lille fnis."Men jeg er da glad få at han behandler dig ordentligt og ikke ville gøre dig ondt." tilføj hun med et smil og toh inu et slug fra hendes te, få hende var det ligemet om hun brandte tungen eller ey få hun kunne ikke mærke smerten aligevel da den bare ville gå hurtigt igen. "Ja nor jeg nu vågner op ved siden af ham om morgen og han vågner kan jeg også altid se det i hans øjne, jeg tror vi to må haft været skabt få hinanden det tog bare lang tid få og finde os." sag hun med et lille grin."Men dig og Bren i skal nok have en lang fremtid sammen det kan jeg allerede sige dig."
Tilbage til toppen Go down
Lolle
Witch
Witch
Lolle


Antal indlæg : 75
Points : 75
Reputation : 0
Join date : 10/12/14

You must be his Girlfriend ~ Lolle Empty
IndlægEmne: Sv: You must be his Girlfriend ~ Lolle   You must be his Girlfriend ~ Lolle I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am

Lolle lod hænderne blive omkring kakao for at holde hendes normalt iskolde fingre varme. "Ja det er og det er fantastisk" Sagde hun med et smil på læben. Hun elskede at den verden hun var født ind i var så mærkelig i forhold til den anden, da hun så følte sig normal, når hun var der. Hun elskede at skille sig ud, men for meget kunne det også blive nogle gange. Lolle smilede til hende da hun fortalte hvordan det var at stå op med Alexander. "Det er også vildt tydeligt at se på dig nu" Forklarede Lolle hende blidt. "Jeg elsker at se hvordan du stråler op når du snakker om ham" Hun syntes det var sødt at se på, og hun lyste sikkert selv op når hun snakkede om Bren, men hun prøvede lidt at skjule det for det var jo trods alt hendes bror de snakkede om.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





You must be his Girlfriend ~ Lolle Empty
IndlægEmne: Sv: You must be his Girlfriend ~ Lolle   You must be his Girlfriend ~ Lolle I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
You must be his Girlfriend ~ Lolle
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: