Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 20, Ons feb 13, 2013 8:30 am
It didn't work out as planed.
Ons feb 25, 2015 4:34 am by Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Comments: 1
Opdatering!
Lør dec 27, 2014 12:32 am by Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Comments: 0
Staff
Latest topics
» Dæmonernes By
Fre sep 01, 2017 9:42 am by Alyssa

» It didn't work out as planed.
Søn mar 22, 2015 11:31 pm by Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Man mar 09, 2015 11:57 pm by Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Man mar 09, 2015 9:01 pm by Malia

» søger det hele :D
Ons feb 11, 2015 11:14 pm by Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Tirs jan 27, 2015 5:04 am by Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Tirs jan 20, 2015 6:59 am by Kristen

» Mangler en gruppe venner
Tirs jan 20, 2015 6:27 am by Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Lør jan 03, 2015 9:38 am by Lolle

Settings
Tidslinje

Share | 
 

 Mangler en gruppe venner

Go down 
ForfatterBesked
Kristen
Human
Human
avatar

Antal indlæg : 127
Points : 176
Reputation : 3
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Bor i lejlighed sammen med Isaac<3

IndlægEmne: Mangler en gruppe venner   Man jan 05, 2015 7:23 am

Hej alle sammen, jeg ved at siden måske ikke har helt vildt mange bruger online endnu, men jeg forsøger alligevel med min søgning da det er afgørende for, hvem Kris er.
Jeg søger nogle venner til hende, som skal udgøre den vennegruppe hun altid går rundt sammen med.
Vennerne skal ikke hedde eller kunne noget specielt men de må dog gene være mennesker. Jeg skal bruge 3-4 drenge venner og 1-2 tomboy pige veninder, som holder af Kris og ser hende lidt som en af drengene. Der er intet krav til face claim, så slå jer løs hvis i er interesseret! Smile

_________________


Sidst rettet af Kristen Tors jan 15, 2015 6:53 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Ally
Witch
Witch
avatar

Antal indlæg : 13
Points : 21
Reputation : 0
Join date : 11/09/13
Geografisk sted : MF

IndlægEmne: Re: Mangler en gruppe venner   Ons jan 07, 2015 4:15 am

Krisser misser im here for ya <3
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Kristen
Human
Human
avatar

Antal indlæg : 127
Points : 176
Reputation : 3
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Bor i lejlighed sammen med Isaac<3

IndlægEmne: Re: Mangler en gruppe venner   Tors jan 15, 2015 6:51 am

Aww, dejligt Ally<3 Smile
Så har jeg da en på listen ;P

BTW: Er kommet i tanke om endnu en ting, som er lige så vigtig i Kristens liv. Kristen skal bruge en barndoms ven/veninde, som kender hende ud og ind og som var til stede da hun brød helt sammen, den gang hendes far døde da hun var 9 år gammel. Dette er selvfølgelig også åbent for alle, så bare skriv! Wink

_________________
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Gæst - Diana
Gæst



IndlægEmne: Re: Mangler en gruppe venner   Fre jan 16, 2015 9:39 am

Hej, jeg har tænkt lidt på at starte på siden, med en pige menneske karakter, og så fald jeg over din tråd, og tænkte det kunne være et godt udgangs punkt til en karakter. For det der med at lave en karakter, uden at have nogen form for relationer, har jeg dårlig erfaring med Razz

Men ja, jeg kunne godt se en karakter, som kunne være Kriss' barndoms veninde, og sagtens se Kris som en af drengen Smile
Men lige nu, er den karakter jeg har i tankerne, en ganske normal pige, som ikke kender til hverken vampyr, varulve, hekse osv. og ved hellere ikke, at det arvesmykke hun har, og altid går med, har både jernurt og stormhat gemt i sig. Altså, det beskytter hende mod vampyr og varulve, men ingen i hendes familie har nogensinde kendt til disse skabninger.
Indtil den karakter jeg har i tankerne, på en eller anden måde finder ud af det, og i sidste ende selv bliver en vampyr. Mere ved jeg ikke helt om hende, men før jeg opretter, tænkte jeg, at jeg lige så godt kunne se om du kunne bruge hende som barndoms veninde Razz
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Human
Human
avatar

Antal indlæg : 127
Points : 176
Reputation : 3
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Bor i lejlighed sammen med Isaac<3

IndlægEmne: Re: Mangler en gruppe venner   Tirs jan 20, 2015 6:27 am


Hej med dig. Det lyder som en dejlig karakter du har i tankerne der, du skal endelig oprette en bruger med denne karakter. Det lyder også dejligt at du har lyst til at være en del af Kris' historie, det er jeg selvfølgelig kun åben overfor!
Du må meget gerne være Kris' barndoms veninde, og håber da at din karakter og Kris møder hinanden igen, det lyder nemlig også som et godt plot. Smile
Omkring Kris skulle gerne stå på hendes profil, dog står der ikke meget om hendes baggrund, så hvis du har brug for en bredere udgave, med detaljer omkring hendes fars død og følgerne, skriver du endelig bare til mig. Smile

_________________
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Sponsored content




IndlægEmne: Re: Mangler en gruppe venner   

Tilbage til toppen Go down
 
Mangler en gruppe venner
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Permissions in this forum:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 001 - Welcome :: Character development :: Plot og relationer-
Gå til: