The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 YV6Ay
Tidslinje
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 RK6Ga

 

 and who exactly are you? -/Jack/-

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 8:42 am

Hva... Han blev forbavset over at mærke hendes blide hånd mod sin kind, og hendes tommelfinger glide nedover hans læber. Han lyttede, sagde intet. Indeni undrede han sig over hvad i alverden hun havde gang i, og hvorfor. Han blev lettet da hun lænede sig tilbage.
"Tro mig, jeg udnytter ikke folk." Sandt, han ville ikke. Det tjente jo intet formål, og det var direkte dumt. "Løgne... Alle har fortalt deres løgne, men at sige at man fx er et menneske når man egentlig er noget andet, ja det er ondt." Han tænkte ikke direkte videre.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 8:47 am

Hun så hvor forbavset han blev da hun havde rørt ham, selv vidste hun ikke hvorfor, hun havde bare gjort det og sådan var det nu bare engang. Hans svar fik hende til at trække åpå skulderne, hvorfor skulle hun tro ham, der var så mange der lovede guld og grønne skove, Nathaniel lovede han ikke ville forsvinde og hvor var han nu, Gideon lovede sammen med Kyle at de ville holde sammen på familien, at de skulle være sammen for altid, se hvordan de var endt nu. hun trak vejret dybt og drak det sidste the "det kan godt være, men jeg tør simpelthen ikke satse mere, jeg er blevet såret for meget til at stole på hvad folk siger" sagde hun og rejste sig kort op, hun undskyldte og gik op mod baren, hvor hun bestilte noget mere the.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 4:41 am

Han kendte hendes smerte... Selv havde han været forelsket, og hun døde af alderdom. Han var blevet svigtet af mange af hans venner da han en overgang havde stolet på lidt for mange... Det havde været dumt af ham.
"Jeg kunne ikke finde på at svigte folk..." Han nåede ikke at sige mere da hun gik. Han sukkede, og bøjede hovedet så han så op på himlen. Han vippede lidt med stolen, og havde armene over kors.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 4:48 am

Hun kom tilbage efter lidt tid og satte sig med en flaske vand, nu var hun vel træt af the og ville hellere drikke noget vand. Hun så opmærksomt på ham og skruede låget af flasken "men hvordan ved jeg du taler fuldkommen sandt" spurte hun og tog en tår af vandet, der hurtigt røg ud igen, hun spyttede det ud mod jorden og med vandflasken væk, mens hun rejste sig op, hun knurrede og rettede øjnene mod kvinden i baren "hun har puttet hjernurt i" hvæsede hun og knyttede næverne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 4:59 am

Han betragtede hende mens hun kom tilbage, og satte sig ned. Han så lidt rundt.
"Ved at lytte til mig." Svarede han kort, og så smilende på hende. Han hævede begge øjnebryn, og rejste sig op da hun kastede vandflasken væk. Han gik imellem hendes syn til barkvinden. Han lagde armene over kors. "Så lad os finde dig noget andet og drikke."
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 5:04 am

Hun rynkede brynt af ham da han stillede sig foran hende, så han blottede hendes syn for den unge kvinde, som hun meget gerne ville flå pulsåren ud af, hun kneb øjne sammen og så ham direkte i øjnene, dog nikkede hun til sidst og rullede med øjnene "jeg finder hende bare senere" brummede hun og lagde armene over kors, hun vendte sig om og så på ham over skulderen, hævede øjenbrynet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 5:06 am

Han sukkede, og rystede på hovedet, men gad ikke at gøre mere ved det. Han sukkede, og trippede lidt.
"Fint nok." Da hun vendte ryggen til ham, rørte han kort hendes skulder. "Jeg ved ikke med dig, men jeg går snart..." Han trak på den ene skulder, og trådte et skridt væk for at give hende plads.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 5:10 am

Hun vendte sig om da han rørte hendes skulder, så på ham med drillende øjne "så lad os gå, du føre an" hviskede hun og lagde hoved på skrå, ventede på at han ville lave den første bevægelse, som ville gøre at hun bevægede sig. Hun kørte elegant hånden igennem det lange blonde hår, hævede øjenbryn og smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 5:14 am

Nu var hun pludselig drillende... Hun forvirrede ham. Han smilede skævt, og nikkede blot. Han begyndte at gå væk fra cafeen, og ud på gaderne. Han vendte sig om så han havde fronten mod hende, og så spørgende på hende.
"Hvor kunne de tænke sig at gå hen?" Spurgte han høfligt, og lagde hovedet lidt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 5:22 am

Hun rystede på hoved af ham, da hun så hvor forvirret han blev, hurtigt var hun henne foran ham og trak på skulderen "pas, hvor vil herren hen" spurte hun og ville måske give ham en chance, prøve at lukke sig op for en, men sårede han hende var han død, det var sikkert, nok var han oprindelig ligesom hende selv, men tre sure brødre kunne være farligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 5:30 am

Herren? Han grinede kort, og smilede skævt. Han lagde armene over kors, og så tænksomt rundt... Hmmmm... Pludselig lyste hans øjne op.
"Hvad med stranden?" Han så spørgende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 5:32 am

Hun så lettere overrasket ud og trådte endda et skridt tilbage da han med et lyste op "stranden....jo hvorfor ikke" hun trak på skulderne og kørte igen hånden igennem håret, mens hendes øjne lå på ham med et nysgerrigt udtryk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 5:36 am

Hun virkede overrasket... Men Jack elskede havet Det havde han altid gjort, og det ville han altid gøre. Han smilede lykkeligt, og begyndte at gå i retningen mod stranden. Han var helt sikker på hun fulgte med. Han snuste ind, og kunne allerede lugte den behagelige fært af strand, og hav...
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 5:43 am

Det var ikke så meget det de skulle på stranden der overraskede hende, det var måden han pludselig lyste op. Hun hævede øjenbrynet og hurtigt havde hun benene viklet om hans liv, armene låst om hans hals "Jeg hedder Rebekah" hviskede hun i hans øre, hvilede hagen mod hans skulder, mens han gik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 5:50 am

Han fik et chok da hun pludselig havde benene om hans liv, og armene om hans hals. Sidst han havde holdt en pige sådan var dengang han havde forelsket sig i en pige der havde... Åbenbart været pirat. Det havde været et chok for ham, men hurtigt var han faldet for hende... Men sorgen over hendes død var hård. Han mindes at have fortalt sit navn, men måske tog han fejl...
"Jack." Hviskede han, og fortsatte blot med at gå.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 5:53 am

Måden han fik et chok, fik hende til at grine, smukt og klokkeklart, dog stoppede hun da hun fik samlet sig selv og så ud over vandet som han kom tættere på hende "jeg vil prøve, men så har du bare ikke at svigte mig. hviskede hun og sukkede, hvis hun skulle åbne sig op for ham, måske endda stole på ham, måtte han ikke svigte hende, ikke igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 5:58 am

Ikke svigte hende... Deal. Man kunne altid få brug for nogle venner, desuden så var det godt at have en ven... Ven... Hm, det var længe siden han havde haft en ven, men det gik nok. Han stod ved vandkanten, og gav lidt slip på hende.
"Jeg svigter aldrig... Næsten aldrig." Han smilede skævt, og undskyldende.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 6:06 am

Hun hoppede ned af hans ryg og så op på ham "okay, så lad os håbe du ikke gør det denne gang" hun trak på skulderne, åbnede sine short, smed dem som hun smed sin t-shirt, hun stod til sidst i sort undertøj, da hun vendte sig om, smilede bredt og forsvandt ud i vandet, "kommer du" spurte hun og grinede blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 6:09 am

Han gjorde store øjne da hun pludselig tog tøjet af, og løb ud i vandet. Han smilede skævt, og drillende. Han tog t-shirten af, og bukserne. Han trak skoene af, og strømperne så han kun stod i hans sorte boxershorts. Han løb ud i vandet, og dykkede i med hovedet først. Han gemte sig lidt under vandet da han ville drille hende.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 6:13 am

Hun grinede da han gjorde store øjne af hende, det var virkelig komisk, måden han bare ikke havde forventet at hun ligefrem smed tøjet. Hun fulgte ham med øjnene da han lød efter hende og forsvandt under vandet, hun sukkede og rullede med øjnene af ham og lagde armene over kors, vidste godt han ville drille hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 6:18 am

Øv altså. Hun vidste at han ville drille hende... Hm... Han dukkede op bag hende, og grinede. En latter der både var charmerende, og hæs på en måde. Det sorte hår klistrede sig til hans ansigt. Han smilede skævt, og charmerende. På en måde vidste han ikke hvad han skulle sige... Men ja, måske burde han slet ikke sige noget?
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 6:23 am

Hun vendte sig om da han dukkede op, lagde hænderne mod hans bryst og lyttede til hans latter der fik hende til at smile og lukke øjnene, den mindede hende om en hun havde hørt før, for meget meget lang tid siden, hos en hendes brødre slog kold blodigt ihjel, fordi han havde været en varulv "du har en køn latter" hviskede hun og åbnede dem igen, betragtede ham med en overraskende blidhed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 6:24 am

Han stoppede brat med at grine af hendes kommentar. En... Æh... Han bed sig lidt i underlæben. Han mærkede hendes hænder mod sin brystkasse.
"Tak..." Mumlede han.
Han var chokeret, eller nærmere overrasket? Ja, overrasket. Han... Han var jo stadig ikke... Arh!

//Skal spise, svarer bagefter :3//
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 6:29 am

Hun trådte tilbage, da han virkede overrasket og var stoppet med at grine, stille sænkede hun hænderne og rystede på hoved, vidste ikke helt hvad hun skulle gøre, dette var ikke ligefrem normalt for hende, at tage på stranden og bade var noget hun gjorde dengang hun levede og hans reaktion gjorde hende vel bekymret for at hun gjorde noget forkert. hun lagde hænderne over kors og så ned i vandet.

//okay Very Happy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 6:34 am

Han bed sig i underlæben, og så ned. Han kiggede udover havet. Solen var så smuk når den pegede sin glans nedover vandet... Hvilket fik ham til at tænke på da han kommenterede Rebekahs hår. Han så på hende igen.
"Undskyld... Jeg... Er bare ikke så vant til sådan noget." Det var skam sandt, han var blevet helt knust efter pigen han havde elsket, døde... Så han havde vænnet sig til ikke at omgås kvinder.

//Haha! Måtte tage med ind på værelset! Risengrøøøød! C:
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
and who exactly are you? -/Jack/-
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» hello cuisine -Jack-
» You smell ~Jack.
» Cappuccino! Merci ~ Jack
» Oh, a little puppy, how sweet ~Jack
» Oh, you were a pirate? Hi, I'm your worst nightmare ~Jack

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Café-
Gå til: