The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Nice too meet you ~ Charlotte I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Nice too meet you ~ Charlotte I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Nice too meet you ~ Charlotte YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Nice too meet you ~ Charlotte I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Nice too meet you ~ Charlotte I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Nice too meet you ~ Charlotte I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Nice too meet you ~ Charlotte I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Nice too meet you ~ Charlotte I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Nice too meet you ~ Charlotte I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Nice too meet you ~ Charlotte I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Nice too meet you ~ Charlotte I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Nice too meet you ~ Charlotte I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Nice too meet you ~ Charlotte YV6Ay
Tidslinje
Nice too meet you ~ Charlotte RK6Ga

 

 Nice too meet you ~ Charlotte

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Lucas
Werewolf
Werewolf
Lucas


Antal indlæg : 68
Points : 90
Reputation : 2
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Nice too meet you ~ Charlotte Empty
IndlægEmne: Nice too meet you ~ Charlotte   Nice too meet you ~ Charlotte I_icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 4:55 am

Sted:Mystic Bar
Tid:18:50
Vejr:lidt mørk og lidt kold
Omkring: Et bar mennesker og nogle Vampyr
Tøj: Nice too meet you ~ Charlotte CJame


Dean var ny i byen og nu ville han se alle steder her. Hans søster sag and han skulle tag til mystic bar få og kunde møde nogle ny venner, det gjorde han så også. Dean tog til mystic bar og satte sig hen til baren. Han bestille en Vodka som han drak på en gang. så bestille han enu en denne gang drak han kun lidt af den.Dean så sig lidt rund omkring også lag han mærke til denn smukke pige som der satte tæt ved ham. Han vidste ikke hvad det var men han var tiltruket af hinde. Han kund ikke lade vær med at kigge på hinde, han kunde godt hade goed over til hinde og startet en snak med hinde men vis det angår piger iser soden nogle smukke piger som hun var er han altid som en lille dreng på 5 år. Så han blev bare ved med at kigge på hinde.
Tilbage til toppen Go down
Charlotte
New user
New user
Charlotte


Antal indlæg : 124
Points : 144
Reputation : 0
Join date : 13/02/13

Nice too meet you ~ Charlotte Empty
IndlægEmne: Sv: Nice too meet you ~ Charlotte   Nice too meet you ~ Charlotte I_icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 6:54 am

Påklædning: Nice too meet you ~ Charlotte Img-thing?


Charlotte lyttede til lyden af hendes sorte kilehæleankelstøvler, som dæmpet klikkede mod fortorvet. Hendes hænder puttede sig i lommerne på hendes mørke grå jeans, mens hendes blik var rettet mod mysitc grill. Eftersom hun ikke mente at hun som sådan havde fået skabt venskaber i byen endnu, gik hun endnu i byen for at se om hun kunne skabe nogen. Hun var ikke som så mange andre unge, der sad foran deres computere og aldrig så den som de skrev med. Hun kunne lide at være ude blandt mennesker, for hun havde altid været socialt anlagt og desuden havde hendes forældre altid taget hendes søster og hende selv med til selskaber, hvor de pænt skulle snakke med alle som var tilstede.
Charlotte åbnede døren til grillen og et venligt smil listede sig frem på hendes læber, da hun gik ind. De charmerende brune øjne gled langsomt rundt blandt stedets gæster.
Hun strøj det løse hår om bag hendes skuldre, da hun havde sat kurs mod baren, hvor hun fik øje på en ung mand som så ud til at have tabt sit hjerte til en pige som sad tæt ved ham. Charlottes smil blev muntert og et matchende muntert glimt dukkede op i hendes øjne.
"Godaften" hilste hun smilende, da hun satte sig på den frie stol ved siden af den unge mand og satte sig til rette på barstolen. Hun havde egentlig aldrig været den helt store drikker, da hun så let blev fuld og ikke brød sig om at være påvirket af alkohol. Men en enkelt drink skadede nu intet.
Tilbage til toppen Go down
Lucas
Werewolf
Werewolf
Lucas


Antal indlæg : 68
Points : 90
Reputation : 2
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Nice too meet you ~ Charlotte Empty
IndlægEmne: Sv: Nice too meet you ~ Charlotte   Nice too meet you ~ Charlotte I_icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 7:09 am

Han blev ved med at kigge på den unge smukke kvinde som der kom nærmer på ham og som der satte sig ved siden af ham."Goddag" sag han smilene og drag noget af sin Vodka.Nogle gang drag han os bare få at kunde snamme med kvinder. Alcohol hjælp ham altid i soden nogle situationer.Han kigged vider på denn unge kvinde."Jeg er Dean."sag an rolig og smilende han viste ikke om hun gerne ville snakke med ham men han var ligeglad i det øjeblick han prøved bare sit bedste få at kunde starte en lille hyggelige snak med hinde.
Tilbage til toppen Go down
Charlotte
New user
New user
Charlotte


Antal indlæg : 124
Points : 144
Reputation : 0
Join date : 13/02/13

Nice too meet you ~ Charlotte Empty
IndlægEmne: Sv: Nice too meet you ~ Charlotte   Nice too meet you ~ Charlotte I_icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 7:17 am

Charlotte drejede hovedet, så hendes blik faldt på ham. Hun smilede venligt, da han præsenterede sig. "En fornøjelse at træffe dig dean" sagde hun smilende og løftede hånden for at give ham hånden, som hun var blevet opdraget til at gøre når hun hilste på andre. "Mit navn er Charlotte Mai, men bare kort det ned som du lyster"sagde hun høfligt og smilende.
Hendes forældre havde gået meget op i opdragelsen af deres døtre og der skulle sandelig ikke kunne siges noget negativt om deres opførelse, så Charlotte og hendes søstre var lidt mere fokuseret på deres opførelse end andre unge på deres alder var. Selvom hendes søster nu var blevet mere på virket af ungdommens normer.
Tilbage til toppen Go down
Lucas
Werewolf
Werewolf
Lucas


Antal indlæg : 68
Points : 90
Reputation : 2
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Nice too meet you ~ Charlotte Empty
IndlægEmne: Sv: Nice too meet you ~ Charlotte   Nice too meet you ~ Charlotte I_icon_minitimeOns Feb 20, 2013 2:05 am

Dean smiled."Det er os mig en fornøjelse" da han så hindes hånd gav hande hinde hånden og smilede."Du har et meget flot navn" sag han rolig og lidt stille. Han så lidt på hinde igen han hade aldrig set soden en smuk pige med soden nogle flotte brune øjne som hun har."Jeg vil bare kalde dig Char vis det er okay med dig." an blev ved med at smile og kigge på hinde.
Tilbage til toppen Go down
Charlotte
New user
New user
Charlotte


Antal indlæg : 124
Points : 144
Reputation : 0
Join date : 13/02/13

Nice too meet you ~ Charlotte Empty
IndlægEmne: Sv: Nice too meet you ~ Charlotte   Nice too meet you ~ Charlotte I_icon_minitimeOns Feb 20, 2013 9:20 am

Charlotte smilede venligt til ham. "Tak" sagde hun smilende, da han komplimenterede hende smil. Hun nikkede venligt, da han gik videre til hvad han ville kalde hende. "Det er helt okay, de fleste falder til det kælenavn, så det er jeg vant til at lystre på"sagde hun med et muntert smil, hun havde altid ladet folk selv korte navnet ned for at se hvad de valgte. Ikke mange valgte Mai og kun få valgte at sige Lotte til hende, andre lod til at ville vente med kælenavne og kortede det blot ned til Charlotte, hvilket var fint med hende.
Hun lod kort blikket gå efter en af bartjeneren, men ham som stod bar baren var optaget i en samtale så hun valgte at vente. Hun arbejede der godt nok, men hun havde ikke så mange timer der, da hun mest blev tilkaldt hvis det var sygmeldning.
"Bor du i her i byen?" spurgte hun ham smilende, da hendes blik faldt på ham igen. Hun ville gerne fortsætte deres samtale, da han indtil videre var meget behagelig.
Tilbage til toppen Go down
Lucas
Werewolf
Werewolf
Lucas


Antal indlæg : 68
Points : 90
Reputation : 2
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Nice too meet you ~ Charlotte Empty
IndlægEmne: Sv: Nice too meet you ~ Charlotte   Nice too meet you ~ Charlotte I_icon_minitimeOns Feb 20, 2013 8:44 pm

Dean smilede og nikkede."Ja jeg bor sammen med min søster jeg er lige flyttet her til fra nogle dag siden." selvom han ikke kunde lide at bo sammen med sin søster fordi hun er en Vampyr og hun blev skabt af Matthew som da har lært dem at hade Ulve som Dean er."Hvad med dig?Bor du os her?." sag han roligt og stille imens han så på hinde. Han syndest stadivæk at hindes øjne var meget flot han hade hvirklig aldrig set soden nogle flotte brune øjne.
Tilbage til toppen Go down
Charlotte
New user
New user
Charlotte


Antal indlæg : 124
Points : 144
Reputation : 0
Join date : 13/02/13

Nice too meet you ~ Charlotte Empty
IndlægEmne: Sv: Nice too meet you ~ Charlotte   Nice too meet you ~ Charlotte I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 4:28 am

"Med din søster?" Charlotte lyste op i et blændende smil, bare ved ordet. Hendes elskede søster havde hun efterladt der hjemme, da hun havde besluttet sig for at flytte hjemmefra. Hun forstod nogle gange ikke hvorfor hun var flyttet, da det pludselig en dag bare var noget hun fik lyst til at gøre, trods at alle hendes venner og veninder, og at hendes søster ikke ville være i Mystic Falls. Kun Lucas havde været her og endnu var hun ikke klar over hvad som havde gjort at hun havde villet flytte til netop den by han boede i. For hende var han kun hendes ven.
"Jeg bor alene, jeg ville dog ønske jeg havde min søster her også. Du må være glad for at bo med din søster" sagde hun smilende og var halvt i gang med at fantasere om hvordan det ville være at have Victoria boende. Hun havde overvejet om hun skulle se om hun kunen finde en og flytte sammen med.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nice too meet you ~ Charlotte Empty
IndlægEmne: Sv: Nice too meet you ~ Charlotte   Nice too meet you ~ Charlotte I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nice too meet you ~ Charlotte
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» fest på mystic grill - Charlotte
» Nice to meet you - Barbara
» Nice to meet you ~ Alexander
» Hi my friend are you here to?~Charlotte
» a latte no i dont drink it//Charlotte//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: