The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Date måske? ~Gideon~ - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Date måske? ~Gideon~ - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Date måske? ~Gideon~ - Page 2 YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Date måske? ~Gideon~ - Page 2 I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Date måske? ~Gideon~ - Page 2 I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Date måske? ~Gideon~ - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Date måske? ~Gideon~ - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Date måske? ~Gideon~ - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Date måske? ~Gideon~ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Date måske? ~Gideon~ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Date måske? ~Gideon~ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Date måske? ~Gideon~ - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Date måske? ~Gideon~ - Page 2 YV6Ay
Tidslinje
Date måske? ~Gideon~ - Page 2 RK6Ga

 

 Date måske? ~Gideon~

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gideon
New user
New user
Gideon


Antal indlæg : 21
Points : 21
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

Date måske? ~Gideon~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Date måske? ~Gideon~   Date måske? ~Gideon~ - Page 2 I_icon_minitimeOns Mar 20, 2013 7:41 am

Han så pinligt væk "da jeg var menneske hvilket nok er et par tusind år siden" han kløede sig i nakken og mødte igen Mikes blik, det var lidt pinligt, han kendte meget til kunst og den slags, men sex, nej der var han som et barn fuldkommen uviden. han lukkede øjnene og sukkede, som hans hånd landede på hans bryst og vandrede ned "okay så tager vi hjem nu" hviskede han og kyssede ham dybt, han smilede og grinede "du kommer da bare med" han tog hans hånd og trak ham med mod sin villa, i hurtigt fart kunne man let sige. han stod hurtigt foran døren og var indenfor. han tog hurtigt sin trøje af og sukkede, ser tilbage på Mike med blide øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Date måske? ~Gideon~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Date måske? ~Gideon~   Date måske? ~Gideon~ - Page 2 I_icon_minitimeOns Mar 20, 2013 7:51 am

Han smilede lidt over Gideon. Egentlig var det vel meget sødt, Mike var selv en form for jomfru, og Gideon virkede heller ikke speielt sikker i det. "Bare slap af.. Jeg elsker dig, det er okay.." kysser ham kort. "En gang skal være den første.." hviskede han og fulgte med Gideon hjem. Han fulgte med ind og lukkede døren. Roligt gik han mod badeværelset og så på Gideon imens. "Du skal ikke være pinlig berørt.. Jeg har prøvet det mange gange i dit nærvær.. Jeg vil gerne være rigtigt sammen med dig.." sagde han lavt, han ønskede ikke James skulle høre noget, eller nogen anden. Han trak selv sin t-shirt af og gik ind på badeværelset. "Bruser eller badekar?" spurte han kærligt og kysset Gideon kærligt og dybt. Han ville tæt på nu, og var efterhånden selv godt ophidset, hvilket kunne ses mellem hans ben.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
New user
New user
Gideon


Antal indlæg : 21
Points : 21
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

Date måske? ~Gideon~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Date måske? ~Gideon~   Date måske? ~Gideon~ - Page 2 I_icon_minitimeOns Mar 20, 2013 8:00 am

han nikkede stille og bed sig i læben, fulgte med ham op på badeværelset "lad os bare tage boblebadet" rettede han og trak trøjen af, han åbnede sine bukser og sukkede, hans øjne lå på Mike "jeg har altså haft sex før, det er bare længe siden og ja det var godt nok en kvinde" han trak på skulderne, han huskede hende tydeligt, hun havde været hans første, en persisk prinsesse. han sukkede og skubbede hende væk fra tankerne, smed bukserne og boxershortsene. han var hurtigt oppe i boblebadet og sukkede af varmen "mhh dejligt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Date måske? ~Gideon~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Date måske? ~Gideon~   Date måske? ~Gideon~ - Page 2 I_icon_minitimeOns Mar 20, 2013 8:15 am

Han smilede over hen og nikkede en smule. "Jeg er jomfru, okay? Det er ikke min stærke side det her" sagde han, og blev nu selv lidt usikker. Han smed selv resten af sit tøj og satte sig op ved siden af Gideon. Han kyssede ha på halsen og smilede. Han puttede sig en smule ind til ham, mærkede hans krop. "Er det underligt hvis jeg ber dig om at tage min 'mødom'.. Nu?" spurgte han lavt. Det var måske lidt at presse på, men Mike var 20, han havde ønsket det længe, kun mere end noget andet efter han blev kærester med Gideon. Lige nu var det svært at holde hænderne for sig selv, men han var aldrig særligt sikker på hvordan Gideon tog snakken om sex.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
New user
New user
Gideon


Antal indlæg : 21
Points : 21
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

Date måske? ~Gideon~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Date måske? ~Gideon~   Date måske? ~Gideon~ - Page 2 I_icon_minitimeOns Mar 20, 2013 8:23 am

Han smilede og sukkede over hans kys mod sin hals, det fooltes virkelig dejligt og fik ham til at spinde dybt nede fra brystet. Han rejste sig op, lagde haenderne paa konten, en paa hver side af Mike. Han boojede sig ned og kyssede ham, pirrede hans underlaebe, foor han lagde haanden mod hans bryst, lod den langsomt glide ned af maven foor han greb fat om hans lem "mhh det vil du" spurte han og kyssede ham ned af halsen, nappede mod huden omkring hans kraveben "kan du lide det" spurte han og bevagede haanden hurtigt "mhh" hviskede han mod hans hals og sukkede stille. Han elskede virkelig Mike og dette var et stort skridt for ham i betragtning af at han havde levet i coolibat det meste af hans liv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Date måske? ~Gideon~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Date måske? ~Gideon~   Date måske? ~Gideon~ - Page 2 I_icon_minitimeOns Mar 20, 2013 8:36 am

Han smilede lidt og nød at være tæt på. Han havde en gang før prøvet at overtale Gideon til sex, men det var ikke gået, og han havde tit følt sig afvist, så det var et sats. Gideons bevægelser gjorde ham dog overrasket og glad, og samtidigt blev han nok kun mere ophidset af det, at se den store dreng så tæt på sig, at se hans krop.. Det hele var fantastisk, og hånden mod hans lem fuldendte alt. Han sukkede over det og lagde armene om ham. "Mhh..." sagde han lavt men med en lys stemme, og mere som en nyedende lyd end et egentlig ja til hans spørgsmål. Han lod sine arme glide rundt om Gids ryg og kyssede ham ved skulderen. Langsomt lod han sin egen hånd søge ned mod Gideons lem, og følelsen af den gjorde ham næsten ustyrligt lysten. Den føltes stor i hans hånd, og han kunne ikke lade vær med at kærtegne hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Date måske? ~Gideon~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Date måske? ~Gideon~   Date måske? ~Gideon~ - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Date måske? ~Gideon~
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?"
» Blot en tur /Gideon/

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: