The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Blot en tur /Gideon/ I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Blot en tur /Gideon/ I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Blot en tur /Gideon/ YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Blot en tur /Gideon/ I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Blot en tur /Gideon/ I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Blot en tur /Gideon/ I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Blot en tur /Gideon/ I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Blot en tur /Gideon/ I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Blot en tur /Gideon/ I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Blot en tur /Gideon/ I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Blot en tur /Gideon/ I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Blot en tur /Gideon/ I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Blot en tur /Gideon/ YV6Ay
Tidslinje
Blot en tur /Gideon/ RK6Ga

 

 Blot en tur /Gideon/

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Tessie
New user
New user
Tessie


Antal indlæg : 21
Points : 51
Reputation : 0
Join date : 28/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Blot en tur /Gideon/ Empty
IndlægEmne: Blot en tur /Gideon/   Blot en tur /Gideon/ I_icon_minitimeTirs Jan 29, 2013 8:47 pm

S: Skoven
T: Eftermiddag
O: Træer og skov lignene ting
V: Overskyet og koldt
P: Jeans, normale sko, en letbluse og en cowboy jakke

Vinden tog fat i træernes blade, ikke voldsomt, bare så det gav en rolig raslen. Tessie gik gennem skoven, ikek på stien, hun kendte skoven ud og ind, og vidste udemærket hvor hun kunne færdes og hvor hun kun fandt problemer. Hun gik roligt afsted og var glad. Det var rart, hun var sjældent bare glad uden nogen grund, men hendes liv tog form nu, mere end det havde gjort tidligere. Hun var selvfølgelig også blevet ældre, men var heldigvis stadig ung og smuk, syntes hun selv. Hun gik roligt videre og håbede lidt at støde på hendes børn, selvom hun vidste det ikke ville ske.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
New user
New user
Gideon


Antal indlæg : 21
Points : 21
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

Blot en tur /Gideon/ Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur /Gideon/   Blot en tur /Gideon/ I_icon_minitimeTirs Jan 29, 2013 11:04 pm

Påklædning En lang sort jakke, en sort skjorte og et par slidte jeans.

Han bevægede sig graciøst gennem skoven, lod de skarpe grønne øjne fange alle detaljer omkring sig, en vigtig del af det hele hvis man spurte ham selvfølgelig, hvis man ikke holdte øje kunne man let ene op skadet, men han var en oprindelig, hvem ville være så dum at lægge sig ud med en som ham, plus han var ikke som sine søskende, han var langt mere, venlig og varm i sindet.
Lugten af varulv ramte ham hurtigt og han smilede mystisk i takt med at han nærmede sig hende, for til sidst så at lade sig træde hen mod hende "Jamen goddag unge ulv" lod den blødt fra ham, den tykke britiske accent som jo var kendetegnet for hans familie stod højt, ikke at han bemærkede det, han var vant til den, men den var stærk og gjorde ham mere fin "hvad laver du dog her ude" spurte han og lagde hoved på skrå, betragtede hende med blide øjne
Tilbage til toppen Go down
Tessie
New user
New user
Tessie


Antal indlæg : 21
Points : 51
Reputation : 0
Join date : 28/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Blot en tur /Gideon/ Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur /Gideon/   Blot en tur /Gideon/ I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 4:02 am

Tess gik roligt afsted og prøvede at ignorerer lugten af vampyr der hang over alt. Skoven var fyldt med dem, det vidste alle, i hvert fald alle overnaturlige. Hun brød sig ikek om dem, det lå til hendes natur ikke at kunne lide dem, egentlig skulle hun jo også bare dræbe dem når de kom for tæt på mennesker. Hun vendte sig om og så på den oprindelig. Hun sukkede opgivende over ham og lagde armene over kors. "Goddag møggamle blodsuger" svarede hun lavt. Hun brød sig ikke om at blive tiltalt som ulv, hun var menneske størstedel af tiden alligevel. Hun lænede sig mod et træ og så over på ham med et roligt blik. "Går en tur. Du er vel ved at dræbe uskyldige folk?" sagde hun uden rigtige følelser. Hun brød sig ikke om deres måde at få mad på, men omvendt dræbte hun også en del af dem, så det gik vel lige op.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
New user
New user
Gideon


Antal indlæg : 21
Points : 21
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

Blot en tur /Gideon/ Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur /Gideon/   Blot en tur /Gideon/ I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 4:07 am

Han klukkede og gik roligt imod hende, hun kunne intet gøre det var ikke fuldmåne og han ville med lethed få hjertet ud af brystet på hende hvis hun prøvede på noget. han lagde hånden over sit for længst døde hjerte og skar en grimasse lod som om han var såret "uhh den gjorde ondt" brummede han og rullede med øjnene "nej jeg er ikke ligefrem på dræber togt, nej der skal du hellere snakke med mine brødre, eller faktisk prøv min søster, af mine søskende er jeg nok den mest hvad skal man sige normale, jeg vil bare leve og være med dem jeg elsker" han trak på skulderne og lod fingrene glide hen over barken på et træ, han smilede svagt da han huskede en speciel person han elskede
Tilbage til toppen Go down
Tessie
New user
New user
Tessie


Antal indlæg : 21
Points : 51
Reputation : 0
Join date : 28/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Blot en tur /Gideon/ Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur /Gideon/   Blot en tur /Gideon/ I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 4:21 am

Tessie så på ham og lode ham roligt nærme sig. Hun havde Jernurt i blodet, så drikke fra hende ville han i hvert fald ikke. Hun lyttede til ham og nikkede en smule. "Din bror er ham den sindssyge der er sammen med Matthews lille prinsesse. Utroligt i to kan være i familie. Jeg mener.. du er jo mildest talt en engel i forhold til" sagde hun roligt. Hun kendte til det meste og fik det med når der kom nye vampyre. "Du har stået bag en af de nyere forvandlinger, ikke? Du bor sammen med en helt ny vampyr.. Krælighed eller udnytter du ham blot?" sagde hun og skjulte ikke at hun ikke brød sig om der kom flere af deres slags. Hun ville gerne have byen ren for vampyrer, men hun vidste godt det var umuligt, specielt med Mystic Falls.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
New user
New user
Gideon


Antal indlæg : 21
Points : 21
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

Blot en tur /Gideon/ Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur /Gideon/   Blot en tur /Gideon/ I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 4:28 am

Han rynkede brynet "jeg tror ikke nogle af mine brødre kommer sammen med nogen prinsesse, men lad mig spørge hvem af mine brødre snakker du om, så vidt jeg ved, er hverken Kol eller Kyle sammen med nogen og med Elijah død så nej" han rystede på hoved og lagde det på skrå, smilede skævt til hende. da hun nævnte Mike, blev hele hans ansigt fuldkommen blottet for følelser "tror ikke du kender hver en vampyrs historie lille ulv, jeg udnytter ikke dem jeg elsker" hvislede han og rystede på hoved
Tilbage til toppen Go down
Tessie
New user
New user
Tessie


Antal indlæg : 21
Points : 51
Reputation : 0
Join date : 28/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Blot en tur /Gideon/ Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur /Gideon/   Blot en tur /Gideon/ I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 6:39 am

HUn så på ham og nikkede. "Ja. Jeg forveksler dig med en anden. Så der er like.. En million af jer? Her?" Hun lød ikke helt tilfreds, og knurede næsten, en lyd der kom fra hendes brystkasse, og det lød ikke helt naturlig, hvilket det selvfølgelig ikke var underligt da hun var ulv. Hun smilede odg over han ittitation over hendes kommentar om den nye vampyr. "Jeg kender rigeligt, specielt af din slags.. Oprindelige er de værste" snerrede hun lavt. Matthew var ikke en særlig god reklame for oprindelige. "Så du fortæller mig du fik ham forvandlet fordi? Giv mig en god grund, en som dig burde vide hvad han skal gå igennem, hvis du virkelig elsker ham hvorfor ville du så tillade ham at gøre det?" Hun lød mistroisk, og var det også.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
New user
New user
Gideon


Antal indlæg : 21
Points : 21
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

Blot en tur /Gideon/ Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur /Gideon/   Blot en tur /Gideon/ I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 6:48 am

han trak på skulderne "det var ikke mit valg at blive vampyr, det var mine forældres valg, ligesom det heller ikke var dit valg at skulle gå igennem store smerter ved hver fuldmåne, nogle ting er bare bestemt i forvejen, vi bliver bare nød til at leve med det. og ja vampyrernes måde at leve på er forfærdelig, men det er menneskernes også, hver gang de slår et dyr ihjel, f. eks en ulv, så fjerner de et familie medlem eller i det her tilfælde et kobbel medlem, så hvad gør dem være en os, de begår ligeså meget mord som vi gør" pointerede han og lagde hoved på skrå. han nikkede stille "du kender måske de værste af min slags, som jeg kender de værste af din slags da jeg var ung, menneske elskede jeg en kvinde hun var smuk som dagen var lang og sød som intet andet, hendes sødme kendte ingen grænser, men en varulv slog hende ihjel, ser du mig hade hele varulve racen, du kunne havde været død hvis jeg ønskede det, men det er du ikke. så bare fordi du kender nogle oprindelige som er slemme, betyder det ikke nødvendigvis alle de andre er det" sagde han og trak igen på skulderne. han sukkede og rullede med øjnene "Kærlighed er en stærk ting, hvis du levede evigt ville du selv vide det, hvis du havde levet lad mig sige i flere tusind år uden at elske og du så møder en du elsker højt, en som gør dig lykkelig, giver dig en grund til at leve, vil du så lade vedkommende gå, jo vidst var det ikke min ide han skulle være som mig, men jeg elsker ham som jeg aldrig har elsket nogen, ikke engang min broder Nathaniel nåede så højt som den kærlighed jeg føler for ham" hviskede han stille, smilede svagt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Blot en tur /Gideon/ Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur /Gideon/   Blot en tur /Gideon/ I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Blot en tur /Gideon/
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Date måske? ~Gideon~

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Woods-
Gå til: