The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Date måske? ~Gideon~ I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Date måske? ~Gideon~ I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Date måske? ~Gideon~ YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Date måske? ~Gideon~ I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Date måske? ~Gideon~ I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Date måske? ~Gideon~ I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Date måske? ~Gideon~ I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Date måske? ~Gideon~ I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Date måske? ~Gideon~ I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Date måske? ~Gideon~ I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Date måske? ~Gideon~ I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Date måske? ~Gideon~ I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Date måske? ~Gideon~ YV6Ay
Tidslinje
Date måske? ~Gideon~ RK6Ga

 

 Date måske? ~Gideon~

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Date måske? ~Gideon~ Empty
IndlægEmne: Date måske? ~Gideon~   Date måske? ~Gideon~ I_icon_minitimeTirs Jan 29, 2013 7:43 am

Sted: Grillen
Tid: Eftermiddag
Omgivelser: En masse folk
Vejr: Solrigt og kæligt

Duftene fra menneskerne rundt omkring var svære at modstå. Udover duftene irriterede solens lys også Mike. Ikke voldsomt, men nok til at han lagde mærke til det. Egentlig havde han ikke selv valgt det her sted hvis det var, slet ikke ved højlys dag. Men Gideon ønskede det, og som han vidste ville Mike gøre alt for ham. Desuden var det rart at kunne gå udenfor i lyset lidt tid, at gå i solens stråler. Der ud over var det også fantastisk at være sammen med Gideon. For første gang var han stolt af at sidde med en dreng som var hans kæreste. For første gang var han stolt af sit forhold til en anden dreng. Der var oget specielt over Gideon, noget specielt over hans kærlighed. Det lyste også ud af Mike, hans glæde og kærlighed. Han ventede på Gideon, han sad helt alene ved et bord i hjørnet, afskåret fra andre og prøvede på ikke at spise dem.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
New user
New user
Gideon


Antal indlæg : 21
Points : 21
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

Date måske? ~Gideon~ Empty
IndlægEmne: Sv: Date måske? ~Gideon~   Date måske? ~Gideon~ I_icon_minitimeTirs Jan 29, 2013 7:51 am

Han bevægede sig elegant afsted, soen chikanerede ham ikke og havde ikke gjort det meget meget længe, selv hvis den havde var han alt for uopmærksom til at lægge mærke til det, da han hellere ville koncentrere sig om at komme afsted og hen til sin kæreste Mike, han kære Mike, bare tanken om ham fik ham til at smile stort og sukke af glæde, nok var hans bror ikke særlig glad for det, men hey han var skide ligeglad.
han ankom til grillen i rette tide og smilet blev større da han fik øje på Mike side ved et bor, selvsikkert gik han hen til ham og satte sig ved siden af ham "jamen goddag smukke" hviskede han og kyssede hans kind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Date måske? ~Gideon~ Empty
IndlægEmne: Sv: Date måske? ~Gideon~   Date måske? ~Gideon~ I_icon_minitimeTirs Jan 29, 2013 8:00 am

Mike kryb lidt sammen i hjørnet. Hans øjne gled over menneskerne, alle en fristelse der skulle modståes. Det var forfærdeligt, ikke selve tørsten, men de ting han havde lyst til at gøre for at få fat i deres blod, de ting han var villig til at gøre. Han flyttede dog hurtigt fokus da den velkendte duft af Gideon ramte ham, og et smil bredte sig som altid på hans læber. Han så med et smil der strålede på Gideon da han kom hen og satte sig. "Hvorfor så længe om det?" spurgte han drillende inden han kort pressede sine læber mod Gideons. Han var ikek længere flov over hans forhold. Han avr flov over sin seksualitet, men ikke hans kæreste eller den kærlighed han følte. "Din duft er så let at genkende, jeg ville kunne dufte dig på kilometers afstand" sagde han lavt med med et kærligt smil. Han elskede den duft.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
New user
New user
Gideon


Antal indlæg : 21
Points : 21
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

Date måske? ~Gideon~ Empty
IndlægEmne: Sv: Date måske? ~Gideon~   Date måske? ~Gideon~ I_icon_minitimeTirs Jan 29, 2013 8:53 am

Han grinede og kyssede ham ømt "åhh min elskede jeg ville bare nyde turen her hen" hviskede han mod hans læber, før han nussede sin næse mod hans, han elskede tanken om at han kunne kysse sin kæreste lige når det passede ham, det gjorde ham kun lykkelig og han lagde sin hånd mod hans kind, trykkede igen sin læber mod hans, brummede og sukkede "jeg kunne dufte dig længere væk, men okay jeg glemmer aldrig en lugt som din" hviskede han blidt og smilede automatisk bredere af det

//undskyld jeg svarer så sent, hjemmesiden gik bare fuldkommen fucked:)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Date måske? ~Gideon~ Empty
IndlægEmne: Sv: Date måske? ~Gideon~   Date måske? ~Gideon~ I_icon_minitimeTirs Jan 29, 2013 10:20 am

Mike smilede over hans svar og var ikke overrasket. det lignede kun Gideon. desuden havde han ikke ventet længe, og han var indehaver af en stor tålmodighed. Han gengældte glædeligt kysset og var faktisk ret ligeglad med de folk der kiggede. Gideon var hans, det måtte verden gerne vide. "jaja, selvfølgelig lugter du bedre, du har mere træning" sagde han drillende. Gideons duft var ikke til at tage fejl af for ham midt i menneskemængden. "jeg er nu glad for du er her.. din duft afleder mine.instinkter fra at gå amok over alle menneskene.. " sagde han lavt. han brøs sig ikke om at han rent faktisk ønskede de uskyldige folks blod, men tørsten rev i hans hals lige nu.

//det fuckede også op ved mig Smile
Tilbage til toppen Go down
Gideon
New user
New user
Gideon


Antal indlæg : 21
Points : 21
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

Date måske? ~Gideon~ Empty
IndlægEmne: Sv: Date måske? ~Gideon~   Date måske? ~Gideon~ I_icon_minitimeTirs Jan 29, 2013 10:26 am

Han smilede og kyssede ham igen "jeg har også levet længere end dig min elskede" hviskede han og kyssede ham ned af halsen, hvor ham begravede sit ansigt og inhalerede Mikes fært "jeg elsker dig meget højt" hviskede han og smilede bredt til ham, dog blev han hurtigt bekymret og rynkede brynet "er du sulten min elskede" spurte han blidt og strøg ham over kinden.
//spøjst Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Date måske? ~Gideon~ Empty
IndlægEmne: Sv: Date måske? ~Gideon~   Date måske? ~Gideon~ I_icon_minitimeTirs Jan 29, 2013 5:58 pm

Mike smilede over Gideon og nød hans kys. "ja.. meget ældre.. du er jo næsten pædofil.." hviskede han med et smil. alderen mellem dem betød ikke noget, ikke for mike. han elskede Gideon det var det vigtigste, forhåbentlig for dem begge. "Jeg elsker også dig" svarede han med et smil inden han nikkede en smule over Gideons spørgsmål. "mere end jeg troede.." svarede han ærligt. han havde ikke regnet med at hans tørst havde været et problem, men.han havde stadif svært ved at styre det ordenligt. han var også stadig ung.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
New user
New user
Gideon


Antal indlæg : 21
Points : 21
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

Date måske? ~Gideon~ Empty
IndlægEmne: Sv: Date måske? ~Gideon~   Date måske? ~Gideon~ I_icon_minitimeTirs Jan 29, 2013 6:34 pm

Han brummede "det er ingen der kan bevise jeg var der dengang" pointerede han med et drillende smil, han trykkede sine læbe mod Mikes og smilede "uhh jeg har hørt det så mange gange før, dog ser jeg ikke ligefrem at jeg bliver træt af det lige foreløbig" hviskede han blidt, lagde armene om ham og trykkede ham ind mod sit bryst, ignorerede det skæve blik fra de adskillige af de andre gæster. han tog en flaske op af lommen og gav ham den "her, drik lidt" hviskede han blidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Date måske? ~Gideon~ Empty
IndlægEmne: Sv: Date måske? ~Gideon~   Date måske? ~Gideon~ I_icon_minitimeTirs Jan 29, 2013 7:19 pm

Mike lo over ham og smilede. "Du har vel ret som altid.." sagde han lavt med et smil. Det var altid skønt at være sammen med Gideon, han gjorde ham altid glad, og der var intet der kunne opmuntre ham hurtigere end Gideons ord og smil. "Jeg holder aldrig op med at sige det.. Du slipper ikke for mig.." sagde han drillende med et smil. Han så på flasken som Gideon fandt frem og tog imod den. Folks blikke irriterede ham ikke længere, de måtte gerne kigge. Han kyssede ham kort. "Tak.." hviskede han lavt. Han havde brug for det, det var ikke nemt at være en ny vampyr. Han åbnede den og frak en smule forsigtigt. Han koncentrerede sig samtidigt om ikke at få røde øjne og om at holde sine hugtænder inde.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
New user
New user
Gideon


Antal indlæg : 21
Points : 21
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

Date måske? ~Gideon~ Empty
IndlægEmne: Sv: Date måske? ~Gideon~   Date måske? ~Gideon~ I_icon_minitimeTirs Jan 29, 2013 7:29 pm

han nikkede og blinkede, nussede ham blidt i håret "jeg har altid ret, det ved du da godt" hviskede han blidt, nussede sin næse mod hans hud, mens han skælvede af nydelse, ved lugten af den han elskede "uhh det varmer mig kun at høre, jeg bliver altid glad når jeg er i selvskab af dig, altid, plus du slipper hellere ikke let for mig, da jeg ikke kan dø så let, har jeg tænk mig at kæmpe hver mine dage for dig" hviskede han og kyssede ham ned af kæben og ned af halsen "det var så lidt, bare tag for dg, der er mere hvor den kom fra" brummede han og sukkede stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Date måske? ~Gideon~ Empty
IndlægEmne: Sv: Date måske? ~Gideon~   Date måske? ~Gideon~ I_icon_minitimeTirs Jan 29, 2013 8:02 pm

Mike smilede over Gideon. Uden det var hans mening tømte han flasken, det gik hurtigere end han regnede med, men hans tørst vandt. Dog fik han drukket uden anden forvandling end at han blev en smule mørk under øjnene. Det var svært at holde det tilbage, men den slags opmærksomhed ville han ikke tiltrække sig. "Tak.. Virkelig.." sagde han med et smil og rykkede sig lidt tættere ind mod Gideon, lidt for at nyde ham og mærke ham ordenligt. Folks blikke var efterhånden søgt væk fra dem, det var vel også begrænset hvor længe de kunne stirre på et par drenge. Mike strækte sig og kyssede Gideon kærligt. Samtidigt strøg han ham blidt over bryste.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
New user
New user
Gideon


Antal indlæg : 21
Points : 21
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

Date måske? ~Gideon~ Empty
IndlægEmne: Sv: Date måske? ~Gideon~   Date måske? ~Gideon~ I_icon_minitimeTirs Jan 29, 2013 8:13 pm

Han smilede og nikkede "det var så lidt, du ved jeg vil gøre alt for dig" hviskede han og kyssede ham igen, han smilede og brummede, hvilede kinden mod hans skulder "mhh stadig sulten" spurte han og puttede sig ind mod ham, han fik kort øjenkontakt med en gammel dame. Han rettede sig op og rynkede brynet, bibeholdte øjenkontakten med hende, mens et smil dukkede op på hans læber, dog rystede han på hoved, han gad ikke at påvirke hende til noget dumt. han strøg blidt Mike over kinden, før han kyssede ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Date måske? ~Gideon~ Empty
IndlægEmne: Sv: Date måske? ~Gideon~   Date måske? ~Gideon~ I_icon_minitimeTirs Jan 29, 2013 8:33 pm

Han smilede og nød virkelig at sidder sammen med Gideon. Han følte sig tryg og godt tilpas, som altid i hans nærvær. Han så op på Gideon da han spurgte og nikkede en smule. "Ja.. Hele tiden faktisk.. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har været mæt.." sagde han ærligt og savnede faktisk følelsen af ikke konstant at ville have noget, at føle sig mæt. Det var dog det værd for at leve sammen med Gideon resten af evigheden, men alligevel. Han så ind i Gideons øjne med et smil og gengældte kysset. Han glemte alt om omverdenen et kort øjeblik inden hans tørst igen mindede ham om han sad i et rum fyldt med mennesker. Det var ikke så slemt som før, men det kunne stadig mærkes, og det irriterede ham det påvirkede hans sammenvær med Gideon.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
New user
New user
Gideon


Antal indlæg : 21
Points : 21
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

Date måske? ~Gideon~ Empty
IndlægEmne: Sv: Date måske? ~Gideon~   Date måske? ~Gideon~ I_icon_minitimeTirs Jan 29, 2013 8:41 pm

Han nikkede og kyssede ham blidt, nappede ham i underlæben og sukkede "det bliver bedre med tiden, tro mig jeg taler af erfaring" hviskede han og smilede bredere. han så kort rundt, rullede med øjnene af de andre "kom lad os smutte jeg bliver træt af at høre på de idioter" han tog hans hånd og rejste sig hurtigt op, han trak ham med uden for og sukkede af alle menneskerne "lad os lave noget andet, vi kunne tage på restaurant eller noget andet" spurte han og lagde hoved på skrå, smilede spørgende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Date måske? ~Gideon~ Empty
IndlægEmne: Sv: Date måske? ~Gideon~   Date måske? ~Gideon~ I_icon_minitimeOns Feb 13, 2013 12:37 pm

Mike smilede over Gideon og hans kys. Han havde det altid bedst sammen med Gid. Med et nik viste han at han forstod. "Jeg kan ikke vente.. Der er utroligt.." sagde han lavt og skulede mod et par teenagere. Deres højrøstede stemmer var svære at ignorerer og fristelsen til at bide dem, bare bide, var næsten for stod. Heldigvis rev Gideon ham ud af hans tanker og med et skammede han sig over at have tænkt sådan. Han smilede og fulgte med ham udenfor. Da de var ude tog han en dyb indånding for at få duften af ma.. Mennesker ud af hovedet. Han smilede til Gideon og nikkede lidt. "Med glæde.." sagde han lavt og ville virkelig gerne lave noget med Gideon, andet end bare at sidde derhjemme som de så tit gjorde, og bare være til. Det var rart, men ikke særligt spændende.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
New user
New user
Gideon


Antal indlæg : 21
Points : 21
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

Date måske? ~Gideon~ Empty
IndlægEmne: Sv: Date måske? ~Gideon~   Date måske? ~Gideon~ I_icon_minitimeOns Feb 13, 2013 8:20 pm

Han grinede og lagde armene om Mike bag fra, trykkede ham ind mod sit bryst og kyssede ham op af skulderen, op mod halsen, hvad andre mente om dem ragede ham en høstblomst, de kunne gå rundt og mene hvad de nu mente, det kunne han ikke stoppe dem i. Men han kunne vel sørge for at han ikke selv tænkte så meget på det, ved netop at næsten skabe denne bobbelt omkring dem, lave deres egen univers, som ingen kunne komme ind til. Han nappede ham i øreflippen og nikkede "er du sikker på at du vil på restaurant" hviskede han i Mike's øre, for han kyssede ham ned af halsen igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Date måske? ~Gideon~ Empty
IndlægEmne: Sv: Date måske? ~Gideon~   Date måske? ~Gideon~ I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 8:15 am

Mike smilede lidt over Gideon og krammede sig lidt ind til ham. Folk måtte mene hvad de ville om to drenge der var sammen, Mike elskede Gideon højt, han ville leve hele sit liv sammen med ham, og hvis det var muligt blive gift og få børn. Han ville give Gid alt, hvilket Gideon selv vidste, og det gjorde alt bedre. Hans spørgsmål fik ham til at tøve inden han selv nikkede. "Jeg vil gerne.. Jeg vil noget med dig.. Ikek bare sidde derhjemme og gemme mig for mennesker.. Jeg vil lære at styrer min tørst" svarede han lavt og bedende. Det var forfærdeligt ikek bare at kunne være i offentligheden af frygt for at dræbe alle.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
New user
New user
Gideon


Antal indlæg : 21
Points : 21
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

Date måske? ~Gideon~ Empty
IndlægEmne: Sv: Date måske? ~Gideon~   Date måske? ~Gideon~ I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 8:47 am

Han nikkede forstånde og blev med et helt alvorlig "det lyder også fint min kære men jeg skal lige ordne noget først" hviskede han og gik ned på knæ, han tog Mike's hånd i hans egen og gav den et blidt kys "James, du ved jeg altid vil elske dig, du er den smukkeste mand jeg længe har lagt mine øjne, de blødeste læbe jeg hat kysset" hviskede han og nusset hans hånd blidt mellem hans egen hænder "jeg er bare en simpel mand, jeg fortjerner ikke en smuk mand som dig, men nu springer jeg bare ud i det" han tog en boks frem fra sin jakke "James Mike Horward vil du gøre mig den ære at være min...med andre ord vil du gifte dug med mig" spurte han og så nærvøst på han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Date måske? ~Gideon~ Empty
IndlægEmne: Sv: Date måske? ~Gideon~   Date måske? ~Gideon~ I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 9:49 am

Han så lidt undrende på Gideon og forstod ikkg. "Men jeg ville.." startede han ud, for at forklare han virkelig gerne ville med ham, vise han godt kunne styre sin tørst, lidt som et barn der lige har lært at cykle og vil vise alle det. Der gik dog ikek længe før han holdte sin mund og kiggede nysgerrigt, og en smule nervøst på Gideon. Han bed sig i læben og så helt målløst ned på Gideon, hans største kærlighed nogen sinde, og det tilbud han fik. Egentlig havde Gideon ikke behøvet at spørger, Mike ville blive hos Gid for evigt, uden at tøve. Alligevel var det ret overvældende, han havde slet ikke set det komme. Langsomt begyndte han at nikke og smilede så. "Selvfølgelig.. Selvfølgelig vil jeg det" hviskede han med et smil. Han vidste ikke hvad han skulle gøre, om han skulle kaste sig ind til Gideon, eller blive stående.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
New user
New user
Gideon


Antal indlæg : 21
Points : 21
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

Date måske? ~Gideon~ Empty
IndlægEmne: Sv: Date måske? ~Gideon~   Date måske? ~Gideon~ I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 6:57 pm

han brummede og sukkede, da Mike endnu snakkede om at han ville vise ham noget, men dog kunne han ikke holde smilet tilbage da femøren endelig faldt og han holdte hånden foran munden. Han så spændt på ham og ventede det endelige svar. Hold da op det var nervepirgende, bare at skulle vente på et svar, men da det endelig kom, smilede han større end noget andet, han rejste sig op, lagde ringen på hans finger og kyssede ham dybt "jeg elsker dig" hviskede han og trykkede ham mod sit bryst "så hvad vil du være min mr. Seymour?" spurte han mod hans pande og kunne virkelig ikke holde smilet tilbage længere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Date måske? ~Gideon~ Empty
IndlægEmne: Sv: Date måske? ~Gideon~   Date måske? ~Gideon~ I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 10:56 pm

Han smilede til ham, hvordan kunne han andet? Han elskede Gideon, højere end noget andet, højere end blod, udødelighed, alt. Gideon ville komme først. Han så på ringen og krammede sig så ind mod ham, der var ikke meget andet at gøre, bare være tæt på ham han elskede. "Jeg elsker også dig.." sagde han, stadig helt blæst væk af hans frieri. Han lo en smule, egentlig var det bare af ren lykke, der var ikke noget sjovt han lo af. "Du har lige spurgt. Jeg vil være din, din alt" sagde han blidt og så ind i Gideons øjne. "Jeg vil ikke have noget med mit liv før dig at gøre.. Du er det vigtigste, du er min fremtid. Alt andet er ligegyldigt" sagde han blidt og holdt sig blidt ind mod Gideons bryst, generelt bare hans krop. Han kærtegnede blidt hans kind med et smil, forstod knap hvad der lige var sket.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
New user
New user
Gideon


Antal indlæg : 21
Points : 21
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

Date måske? ~Gideon~ Empty
IndlægEmne: Sv: Date måske? ~Gideon~   Date måske? ~Gideon~ I_icon_minitimeOns Mar 20, 2013 6:04 am

han smilede og lagde armene taet om ham, han elskede virkelig den mand der lige nu var i hans arme...nej elske var en undervurdering, hans foolelser var meget stoore end som saa. han trak ham med ind i en gyde og kyssede ham dybt "jeg ved ikke hvordan jehg skal sige det uden at det lyder forkert...men hold kaeft hvor er jeg ophidset...det har jeg aldrig vaeret foor" hviskede han og rystede paa hoved. han kyssede Mike ned af halsen og sukkede ved lugten af hans hud. alt dette med at vaere ophidset var fremmet for ham, virkelig underligt og ja han kendte ikke til denne foolelse, saa han blev bekymret for at det var forkert "er det forkert at jeg er ophidset?" spurte han stille og saa laenge paa ham

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Date måske? ~Gideon~ Empty
IndlægEmne: Sv: Date måske? ~Gideon~   Date måske? ~Gideon~ I_icon_minitimeOns Mar 20, 2013 7:06 am

Mike smilede stort og var lykkelig, specielt i Gideons arme. Der var nok ikke et sted i verden han hellere være, end i Gids arme, og følelsen af ringen om hans finger, det gjorde det hele helt underligt og utroligt. Han blev noget overrasket over Gideon der trak afsted med ham, men han gengældte villigt kysset. Hans ord fik af en eller grund Mike til at rødme, han havde mange gange haft lyst til Gideon, det vidste de begge to, men han havde aldrig oplevet at han fik det serveret på den her måde. Han sukkede lidt over hans kys mod hans hals, det var umuligt ikke selv at bliver ophidset af det. Han så ind i Gideons øjne med røde kinder og rystede på hovedet. "Nej.. Det er nok det mest rigtige tror jeg" svarede han lavt med et smil. Han ville på ingen måde lade den her chance glide fra sig, han havde længe håbet på det her ville ske. Han trak sig tæt ind til Gideon, strakte sig for at kunen nå hans læber ordenligt da Mike ikke var lige så høj som gid. Han kyssede ham inderligt, og en smule ivrigt. Hvis han havde haft et hjerte ville det løbe afsted. Heldigvis kunne han skjule sin iver og villighed nogenlunde.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
New user
New user
Gideon


Antal indlæg : 21
Points : 21
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

Date måske? ~Gideon~ Empty
IndlægEmne: Sv: Date måske? ~Gideon~   Date måske? ~Gideon~ I_icon_minitimeOns Mar 20, 2013 7:14 am

Han nikkede og saa ned af sig selv, daa han ikke kendte til foolelsen at vaere ophidset vidste han ikke hvad han skulle goore...man kunne sige det var laenge siden han sidst havde haft sex han kendte ikke engang foolelsen af det "ooh hvad skal jeg goore ved det" spurte han og saa paa ham med et haevede oojenbryn. Han lagde en haand mod Mike's kind, smilede svagt og vidste virkelig ikke hvad han skulle goore "du siger du gerne vil ud, men jeg tvivler paa at det er det bedste at vise frem" han saa paa sine bukser og moodte hans blik "saa jeg tror det er bedst jeg gaar hjem og tager et bad, saa kommer du bare hjem naar du oonsker" hviskede han og smilede blidt til ham. Han ville ikke goore Mike pinligt beroort, men helt aerligt han kunne naesten have et telt i sine bukser...det var i sandhed slemt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Date måske? ~Gideon~ Empty
IndlægEmne: Sv: Date måske? ~Gideon~   Date måske? ~Gideon~ I_icon_minitimeOns Mar 20, 2013 7:25 am

Mike kom til at smile over Gideon. "Sig mig, hvor lang tide siden er det at du på nogen måde har haft en seksuel oplevelse?" spurgte han blidt med et drillende smil. Nok havde Mike aldrig rigtig haft sex, men han havde da nusset med River den gang de var sammen. Mike kyssede ham igen, kærligt og indelrigt. Han lod en hånd glide ned over Gids brystkasse og mave. "Jeg tror ikke jeg vil ud.. Jeg vil hellere udnytte min chance for at komme tættere på dig" sgade han lavt. Det ville være dumt, hvem vidste hvornår Gideon ville have lyst til ham igen, hvis han nogensinde ville. Det havde været svært at få ham overtalt før. "Kom, vi tager hjem sammen.. Og hvis det er vil jeg med glæde gå med i bad" sagde han blidt og kærligt. Han lod sin hold falde ned fra Gideons mave og kom 'tilfældigt' til at strejfe Gids skridt på vejen, mest for at vise han gerne ville, gerne ville være tæt på og være sammen med ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Date måske? ~Gideon~ Empty
IndlægEmne: Sv: Date måske? ~Gideon~   Date måske? ~Gideon~ I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Date måske? ~Gideon~
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» "Great, it's a date! I mean... not a date date.. is it?"
» Blot en tur /Gideon/

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: