The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Hej there //Frederik// I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Hej there //Frederik// I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Hej there //Frederik// YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Hej there //Frederik// I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Hej there //Frederik// I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Hej there //Frederik// I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Hej there //Frederik// I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Hej there //Frederik// I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Hej there //Frederik// I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Hej there //Frederik// I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Hej there //Frederik// I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Hej there //Frederik// I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Hej there //Frederik// YV6Ay
Tidslinje
Hej there //Frederik// RK6Ga

 

 Hej there //Frederik//

Go down 
ForfatterBesked
Julian
New user
New user
Julian


Antal indlæg : 40
Points : 43
Reputation : 1
Join date : 07/02/13

Hej there //Frederik// Empty
IndlægEmne: Hej there //Frederik//   Hej there //Frederik// I_icon_minitimeFre Feb 08, 2013 2:53 am

Påklædning:: Hej there //Frederik// Julian-schratter-shirtless-model-photos-01162011-09
Tid:: 20:56.
Sted:: Mystic Grill.
Omgivelser:: En masse unge.
Vejr:: Det blæser, regner og stormer næsten...ikke ligefrem et sommer eventyr.

Stormen, gjorde intet, det gav ham faktisk bare mere lyst til at komme ud, han ville faktisk helst ud og løbe, når vejret var som nu, det øgede spændingen og gjorde det mere...behageligt at løbe. Regnen slog hårdt mod hans ansigt, gav en kulde i kroppen, men ikke noget han ikke var vant til, hans far holdte af at presse ham ud i hård træning, hvilket resulterede i at han i dag var en der trænede hårdt.
Efter lang tids løben, stoppede han dog op og gik mod byens lokalle grill, Ikke han ligefrem var sulten, men nu var han gennemblødt igennem i dag, hvilket nok var 3. dag i træk. Varmen var behagelig i forhold til kulden udenfor og stanken af alkohol trak ham mod baren, hvor han slog sig ned og fik noget af drikke.
//ved godt det er dårligt, men har seriøst ingen krea Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hej there //Frederik// Empty
IndlægEmne: Sv: Hej there //Frederik//   Hej there //Frederik// I_icon_minitimeFre Feb 08, 2013 3:17 am

P: Hej there //Frederik// Tumblr_mhkh3uoXHZ1rhlwnro1_400 Plus, sorte jeans, sorte converse. Ringen er der, men ligner ikke et ur. Pistol kan ses i profil.

Håret var vådt, og hang ned af hans øjne. Det var næsten helt sort på grund af regnen, men det var oprindeligt brunt. Hans pistol hang ved hoften, men gemt bag den jakke han bar. Den sorte t-shirt med et V udskæring ved brystkassen, var heldigvis tør ved hjælp af jakken som derimod var drivvåd. Pistolen hang halvt i hans lomme, men var klar til at han kunne tage den frem, og skyde.
Han løb hen imod grillen. Han var fornylig ankommet til Mystic Falls, faktisk to dage siden. Han kendte dog til grillen. Med et spring røg dunkede han ind i døren, og rullede rundt inde i grillen... Pinligt. Han rejste sig op, og smilede uskyldigt.
Hurtigt bevægede han sig hen til bardisken, og satte sig.
"En kop varm kakao, tak." Han smed nogle mønter på bardisken. Hans stemme var charmerende, men ikke med vilje. Det var den italienske accent.

//Det helt fint, og undskyld for det korte svar. Smile
Tilbage til toppen Go down
Julian
New user
New user
Julian


Antal indlæg : 40
Points : 43
Reputation : 1
Join date : 07/02/13

Hej there //Frederik// Empty
IndlægEmne: Sv: Hej there //Frederik//   Hej there //Frederik// I_icon_minitimeFre Feb 08, 2013 3:27 am

Han smilede svagt til bartenderen, fik hurtigt sin drink udleveret, hvorpå han slappede af og kørte hånden igennem det alt for våde pjuskede hår. De skarpe nøddebrune øjne opfangede meget af det der forgik omkring ham også da den unge drenge kom ind og stort set væltede ned på gulvet. Han smilede opmuntrende til ham, det kunne havde været værre, han kunne da havde ramt ind i en anden og i værste tilfælde en med en masse grimme store venner. Han fulgte ham stille med øjnene som han rejste sig og gik hen for at sætte sig "her er du okay efter det lille styrt" spurte han blidt, tog en tår af sin alkohol fyldte drink, han kunne godt tåle den slags, han var ikke en af dem der drak for meget og endte med at knække sig ud over det hele
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hej there //Frederik// Empty
IndlægEmne: Sv: Hej there //Frederik//   Hej there //Frederik// I_icon_minitimeFre Feb 08, 2013 3:51 am

Hurtigt fik han sin varme kakao, som han straks smagte på.. Uhm... Lækkert! Han kløede sig på nakken, og hørte en stemme snakke til ham. Han så på... Drengen? Manden? Han så ud til at være noget ældre end Frederik. Han smilede høfligt.
"Ja, jeg er okay." Svarede han med den italienske, og charmerende stemme. Det var ikke med vilje den var charmerende, det var den italienske accent der fik den til at være det. Drengen drak af noget... Alkohol. Frederik kørte en hånd igenmen håret, og tørrede så hånden af i sine bukser da den var blevet våd af det. Han sukkede, og så ned i kakaoen.
Tilbage til toppen Go down
Julian
New user
New user
Julian


Antal indlæg : 40
Points : 43
Reputation : 1
Join date : 07/02/13

Hej there //Frederik// Empty
IndlægEmne: Sv: Hej there //Frederik//   Hej there //Frederik// I_icon_minitimeFre Feb 08, 2013 3:55 am

Han grinede hæst, i modsætning til denne dreng over for ham, talte han nok selv med accent, dog med en meget stærk britisk, en der var så stærk at hvert ord han udtalte kom til at lyde anderledes. Han så nok hm overfor sig selv som en dreng, da han så ud til at være hvad mindst 7 år yngre end ham selv, hvilket var en hel del "jamen det er da altid noget" han smilede skævt og fik automatisk smilehullerne frem, en ting han virkelig foragtede højt "sikker et vejr uden for, jeg tror virkelig ikke jeg har set noget lignende, men jo det skulle nok være fra da jeg var barn" han trak på skulderne og så hen mod den godt lukkede dør
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hej there //Frederik// Empty
IndlægEmne: Sv: Hej there //Frederik//   Hej there //Frederik// I_icon_minitimeFre Feb 08, 2013 4:07 am

Den stærke britiske accent fik Frederik til at se nærmere på manden.
"Mit navn er forresten Frederik." Dumt. Han burde ikke fortælle sit navn uden videre.
Det kunne skabe problemer... Han smilede skævt.
"Tja, i italien er det godt vejr så det overraskede mig lidt..." Han trak på den ene skulder af det. "Hvor gammel er du da?"
Tilbage til toppen Go down
Julian
New user
New user
Julian


Antal indlæg : 40
Points : 43
Reputation : 1
Join date : 07/02/13

Hej there //Frederik// Empty
IndlægEmne: Sv: Hej there //Frederik//   Hej there //Frederik// I_icon_minitimeFre Feb 08, 2013 4:18 am

Han smilede skævt til ham "hyggeligt at møde dig Frederik, jeg hedder Julian" han rystede vandet du af sit pjuskede hår og grinede kort, det var da tydeligt at denne dreng var fra Italien, måske var det for nyligt han flyttede her til eller også var det længere tid siden.
han grinede og nikkede "det kan jeg levende live forstille mig, selv er jeg vant til en masse regn i London, men det er ikke hver eneste dag der kommer en storm forbi" grinede han hæst, på trods af den meget stærke britiske accent, havde han også en behagelig hæs stemme "uhh jeg er 24, hvad med dig, du ligner en knægt på hvad 17- 18 år" gættede han og gættede sig også yderlig frem til at han måske ville gå på den lokale skole, da han også selv snart var ny lærer på den, han skulle undervise i gymnastik, da hans far havde tæsket ham igennem den ene gymnastisk time efter den anden, for ikke at snakke om alt kampsporten
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hej there //Frederik// Empty
IndlægEmne: Sv: Hej there //Frederik//   Hej there //Frederik// I_icon_minitimeFre Feb 08, 2013 4:29 am

Julian, det var hans navn. Javel.
"Mig en fornøjelse." Han smilede venligt. Han tog en tår af den varme kakao, og nød varmen strømme rundt i hans krop. Han smilede tilfreds, og så på Julian igen. Han kom fra london? Hm... Så vidt han havde hørt var dem fra london meget... Fine i det.
"London? Kommer du fra London?" Han så spørgende på ham.
Arh, 24? Det var meget.
"Du gættede rigtigt, jeg er 17."
Han grinede kort.
Tilbage til toppen Go down
Julian
New user
New user
Julian


Antal indlæg : 40
Points : 43
Reputation : 1
Join date : 07/02/13

Hej there //Frederik// Empty
IndlægEmne: Sv: Hej there //Frederik//   Hej there //Frederik// I_icon_minitimeFre Feb 08, 2013 4:36 am

Han rullede med øjnene og nikkede "ja det gør jeg, men sig nu ikke at du tror på de dumme rygter der er om at dem er kommer fra Londoner er så fine på det. for tror mig, vi kan feste ligesom meget igennem i London som her, den eneste forskel er vores accent, som folk åbenbart synes er meget fin" sukkede han og havde et par gange overhørt nogle piger sige at briternes accent åbenbart var sexet, han fattede det ikke, det var bare en simpel accent, helt normal som alle andres.
Han smilede bredt "super, men du skulle vel ikke gå på den lokale high school vel" spurte han og hævede det tykke øjenbryn, ting han tit havde fået af vide var at han havde store øjenbryn, nogle som man hurtigt lagde mærke til da de var mærkede og mørke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hej there //Frederik// Empty
IndlægEmne: Sv: Hej there //Frederik//   Hej there //Frederik// I_icon_minitimeFre Feb 08, 2013 4:46 am

Kunne manden læse tanker..? Vampyr. Frederik rømmede sig, og lagde hånden tæt ved hoften. Heldigvis var det ikke normale patroner han skød med... Det var træ. Små stykker træ. Spidse. Det var nok til at sinke en vampyr.
"Okay så... Men, man ved jo aldrig." Han grinede kort... Og en anelse nervøst.
Lokale high school...
"Jo, jeg er ny. Jeg er faktisk kommet til for nogle dage siden."
Han smilede stort.
Tilbage til toppen Go down
Julian
New user
New user
Julian


Antal indlæg : 40
Points : 43
Reputation : 1
Join date : 07/02/13

Hej there //Frederik// Empty
IndlægEmne: Sv: Hej there //Frederik//   Hej there //Frederik// I_icon_minitimeFre Feb 08, 2013 4:50 am

Han grinede blidt da han så hans udtrykke "åhh rolig, jeg kan ikke læse tanker hvis det er det du tror, jeg er bare god til at læse folks ansigter, plus jeg havde gættet at det var det du tænkte, det gør alle for det meste, uhh han er fra London han er bare fisefornem" han rullede med øjnene og sukkede, de dumme rygter, der var sgu da også mange om Amerikanerne, men så man englænderne råbe op med dem, nej det gjorde man ikke.
Han nikkede "jamen så komme jeg nok til at se dig igen, jeg er blevet ansat der henne og vil være gymnastik lærer" han smilede bredt til ham og kunne næsten ikke vente til at give sin egen erfaring videre til alle de unge, når han skulle vise dem trænings metoder, øvelser til både opvarmning og udstrækning
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hej there //Frederik// Empty
IndlægEmne: Sv: Hej there //Frederik//   Hej there //Frederik// I_icon_minitimeSøn Maj 26, 2013 7:05 pm

Vent! Kendte manden til de overnaturlige væsner? Frederik kiggede lidt mere nøje på julian. Manden så ud til at kunne klare at tæve en vampyr, så muligheden var der skam. Frederik smilede skævt.
"Okay, jeg blev lige urolig." Han grinede lavt. "Men, ja mange tror at englændere er fine, men London er en populær og dyr by. Så hvis man bor der må man have mange penge." Han sagde det roligt og betragtede stedet lidt, da han var nysgerrig om der var kommet flere til.
Gymnastik lærer?! Fedt! Frederik kiggede på julian igen.
"Gymnastik er mit yndlings fag." Han smilede roligt, hele hans liv havde stået på træning næsten. "Det bliver spændende at have dig som gymnastik lærer, du ser også ud til at du træner meget." Sagde han. "Har du trænet meget i dit liv?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hej there //Frederik// Empty
IndlægEmne: Sv: Hej there //Frederik//   Hej there //Frederik// I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hej there //Frederik//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» I don't think that I have seen you here before ~Frederik
» Helt ærligt...*Suk* - Frederik
» Endnu en ny elev..Fantastisk! ~Frederik

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: