The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
How a nice surprise ~Hunter I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
How a nice surprise ~Hunter I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
How a nice surprise ~Hunter YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
How a nice surprise ~Hunter I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
How a nice surprise ~Hunter I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
How a nice surprise ~Hunter I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
How a nice surprise ~Hunter I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
How a nice surprise ~Hunter I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
How a nice surprise ~Hunter I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
How a nice surprise ~Hunter I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
How a nice surprise ~Hunter I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
How a nice surprise ~Hunter I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
How a nice surprise ~Hunter YV6Ay
Tidslinje
How a nice surprise ~Hunter RK6Ga

 

 How a nice surprise ~Hunter

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Alma
New user
New user
Alma


Antal indlæg : 27
Points : 33
Reputation : 0
Join date : 30/01/13
Geografisk sted : Fuego palæet

How a nice surprise ~Hunter Empty
IndlægEmne: How a nice surprise ~Hunter   How a nice surprise ~Hunter I_icon_minitimeMan Feb 04, 2013 2:15 am

Tid: Omkring midnat
Sted: Et eller andet sted i skoven.
Omgivelser: Alt det der hører til en skov
Vejr: Det er kun lige over frysepunktet, med en måne der bader skoven i et hvidt lys


Alma var gået ud ad sit parlæ og var begyndt at vandre rundt i skoven, hun kunne alligevel ikke sove og hun nød at være ude i skoven omkring midnat, især nu når månen næsten var fuld og badede alt i et smukt lys og fik alt til at se mystisk ud. Hun elskede det her tidspunkt på natten. Hun havde et par mørkeblå bukser på, converse og en sort tanktop, noget der normalt ville få et normalt menneske til at fryse af H til i det kolde vejr, men Alma nød bare hvordan den kolde brise kærtegnede hendes hud og legede med hendes hår.

//Undskyld at det er lidt kort ^^
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

How a nice surprise ~Hunter Empty
IndlægEmne: Sv: How a nice surprise ~Hunter   How a nice surprise ~Hunter I_icon_minitimeMan Feb 04, 2013 2:30 am

Påklædning En sort habit, hvid skjorte og sorte bukser.

Han bevægede sig lydløst igennem natten, englelig burde han ligge og sove i sit hjem, men det kunne han bare ikke, han var ikke en af dem der spildte tid på at sove og den slags dumheder, han var den fødte dræber og det havde hans onkel allerede fra han var ung af understreget at han skulle være, selv var onklen også oprindelig hybrid som ham selv, så de levede jo side om side, hans onkel havde været striks fra første dag, ingen kærlighed, ingen fritid, der var jobbet og det var det.
Som han bevægede sig rundt i skoven, med hænderne i bukselommerne opfangede han lugten af vampyr, oprindelig også af kvindelig køn, han hævede øjenbrynet og fulgte med en svag nysgerrig mine lugten til han hende, en køn kvinde, højst 21 af krop men sikkert meget meget ældre af eksistens. Nok var hun smuk, men han røbede sig ikke i følelser, det var en af onklens strenge regler, ingen følelser.
Tilbage til toppen Go down
Alma
New user
New user
Alma


Antal indlæg : 27
Points : 33
Reputation : 0
Join date : 30/01/13
Geografisk sted : Fuego palæet

How a nice surprise ~Hunter Empty
IndlægEmne: Sv: How a nice surprise ~Hunter   How a nice surprise ~Hunter I_icon_minitimeMan Feb 04, 2013 2:52 am

Alma vendte sin opmærksomhed imod lugten af en hybrid der kom nærmere. Hun kunne høre på hans skridt at det var en mand, og hun smilede let og sødt da hun fik øje på ham. Ikke værst, slet ikke værst. Han så bestemt ikke skidt ud, han var faktisk utrolig tiltrækkende. "Nej, hvem er denne kønne herre?" spurgte hun i en blid og drillende tone imens hun med nogle få elegante skridt var ovre ved ham og lagde hovedet let på skrå imens hun betragtede ham med et let nysgerrigt glimt i hendes klare, blå øjne. Hun smilede til ham og havde ingen problemer med at vise et smil eller to, men for at de blev ægte, skulle man først ind under huden på hende. Hun begyndte langsomt og med elegante og glidende skridt af kranse rundt om ham, hun betragtede ham fra alle vinkler og skjulte hvor meget hun nu engang nød synet. Han var yderst tiltrækkende.
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

How a nice surprise ~Hunter Empty
IndlægEmne: Sv: How a nice surprise ~Hunter   How a nice surprise ~Hunter I_icon_minitimeMan Feb 04, 2013 2:59 am

Han rynkede brynet af hendes udtalelse, selvfølgelig vidste han et sted han var meget tiltrækkende, det honing farvede hår, de grå øjne, den perfekte atletiske krop, det var jo det hans onkel tog udnyttelse af for så mange år siden, han var smuk og kunne derfor charmere sig ind på folk "James" sagde han kort, selvom han løj, var det ikke til se se, første regl var altid, sig aldrig dit rigtige navn, aldrig nogensinde nævne det, for det ville følge dig længe. han rørte lidt på sig da hun begyndte at gå rundt om ham, vise sin åbenlyse behag for hans udseende, selvom han ikke flyttede blikket fra skoven, havde han hele tiden et mentalt øje på hvor hun befandt sig, så ledes at hvis hun prøvede på noget ville hun hurtigt ligge ned.
Tilbage til toppen Go down
Alma
New user
New user
Alma


Antal indlæg : 27
Points : 33
Reputation : 0
Join date : 30/01/13
Geografisk sted : Fuego palæet

How a nice surprise ~Hunter Empty
IndlægEmne: Sv: How a nice surprise ~Hunter   How a nice surprise ~Hunter I_icon_minitimeMan Feb 04, 2013 3:05 am

Alma stoppede op foran ham og smilede sødt til ham, kun en enkel meter væk fra ham. "James?" spurgte hun og klukkede blidt. "Og hvad er dit rigtige navn så?" Det var egentlig kun et lille gæt da hun godt vidste, at der var nogle væsner der aldrig gav sig rigtige navn ud, hvilket jo i teorien også var en god idé, da hvis man nu fik nogle på nakken, kendte de kun en ved udseende og ikke navn. Hun lagde hovedet let på skrå og så roligt på ham med et smil spillende om sine læber. Tæt på var den blandede lugt af varulv og vampyr utrolig bizar og alligevel ret behagelig, anderledes end andre lugte. "Men så, James, hvad laver du herude i skoven?" spurgte hun blidt og så på ham med et let nysgerrigt glimt i sine blå øjne.
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

How a nice surprise ~Hunter Empty
IndlægEmne: Sv: How a nice surprise ~Hunter   How a nice surprise ~Hunter I_icon_minitimeMan Feb 04, 2013 3:21 am

Da hun stoppede foran ham, lagde han i stedet armene over kors "jeg giver aldrig mit rigtige navn ud, min onkels første regel" sagde han stille og hævede øjenbrynet af hende, han gav bare ikke sit navn ud, det gad han ikke, selv ikke efter onklens død gjorde han det, han fulgte stadig reglerne til punkt og prikke og havde gjort det de sidste flere hundrede år.
Hendes andet spørgsmål gjorde ham stum, eller han åbnede mundende, men lukkede den lidt efter, han var tavs til efter lidt tid "jeg havde brug for at gå en tur, ikke andet" brummede han og sukkede stille
Tilbage til toppen Go down
Alma
New user
New user
Alma


Antal indlæg : 27
Points : 33
Reputation : 0
Join date : 30/01/13
Geografisk sted : Fuego palæet

How a nice surprise ~Hunter Empty
IndlægEmne: Sv: How a nice surprise ~Hunter   How a nice surprise ~Hunter I_icon_minitimeMan Feb 04, 2013 3:26 am

Alma smilede let og nikkede let. "En klog onkel du har," sagde hun med et blidt grin og lagde hovedet let på skrå imens hun betragtede ham med sine klare, blå øjne. "Det gør sådan, at om du så fucker alt op eller ej, så kan du stadig flygte, hvor de så kun kender dit udseende, ikke din identitet." Hun nikkede lidt for sig selv inden hun smilede sødt og varmt til ham igen. Hun klukkede over ham da han blev lidt stum. "Hva'? Er du ikke vant til at folk spørger dig om sådanne ting?" spurgte hun i en blid og drilsk tone imens hun langsomt nærmere sig ham. Hun smilede over hans svar. "Nej, så har vi noget til fælles," sagde hun blidt inden hun stoppede op lige foran ham og så op på ham med et sødt og varmt smil.

//Hvor høj er Hunter? ^^
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

How a nice surprise ~Hunter Empty
IndlægEmne: Sv: How a nice surprise ~Hunter   How a nice surprise ~Hunter I_icon_minitimeMan Feb 04, 2013 3:35 am

Han nikkede "det var han skam" med gjorde han, hans onkel hvis navn han aldrig fik var skam en klog man, han kendte alt om livets overlevelser og mange andre kloge ting. Han nikkede, men hvad hun jo ikke vidste var at det også havde noget med hans job at gøre, det job hvor han blev betalt for at slå folk ihjel, det gjorde også at man blev nød til at tage afsted, skifte identitet om og om igen.
Han trådte tilbage da hun nærmede sig "nej, jeg er en enspænder, folk taler ikke rigtig til mig" svarede han og lage hænderne foldet om på ryggen.
//han er godt omkring 1,78-1,80.
Tilbage til toppen Go down
Alma
New user
New user
Alma


Antal indlæg : 27
Points : 33
Reputation : 0
Join date : 30/01/13
Geografisk sted : Fuego palæet

How a nice surprise ~Hunter Empty
IndlægEmne: Sv: How a nice surprise ~Hunter   How a nice surprise ~Hunter I_icon_minitimeMan Feb 04, 2013 3:40 am

Alma nikkede stille og så på ham med et blidt smil. Hun var godt lidt over ti centimeter mindre end ham, men det betød ikke rigtig noget for hende, hun var vant til at være lille, det var man jo da hun var barn. Hun klukkede blidt da han trådte tilbage da hun nærmede sig. "Sikke en skam, jeg vil vædde på, at du sikkert er utrolig spændende når man først lærer dig at kende," sagde hun med et drilsk og sødt smil imens hun endnu en gang trådte ham nærmere. "Er lille James bange for nærvær?" spurgte hun udfordrende og fortsatte med at nærme sig ham med små skridt ad gangen.

//Okay xD
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

How a nice surprise ~Hunter Empty
IndlægEmne: Sv: How a nice surprise ~Hunter   How a nice surprise ~Hunter I_icon_minitimeOns Feb 06, 2013 4:25 am

Han rynkede brynet, ham spændende det kam vel an på hvordan man så på ham, ja hans arbejde var vel ikke ligefrem det sædvanlige eller hvad man hørte alle arbejdede med, men det var noget han havde gjort længe, noget som hans onkel trænede ham til "jeg er ikke spænende" sagde han kort og ville ikke rigtig snakke om sig selv. Hans øjne landede ned mod hendes fødder da hun trådte langsomt tættere på ham "nej, men hvorfor skulle du gå tættere på" spurte han og lagde armene over kors
Tilbage til toppen Go down
Alma
New user
New user
Alma


Antal indlæg : 27
Points : 33
Reputation : 0
Join date : 30/01/13
Geografisk sted : Fuego palæet

How a nice surprise ~Hunter Empty
IndlægEmne: Sv: How a nice surprise ~Hunter   How a nice surprise ~Hunter I_icon_minitimeOns Feb 06, 2013 4:41 am

Alma smilede over ham da han rynkede på brynet og lagde hovedet let på skrå og smilede til ham. Hun slappede let af i skuldrene og betragtede ham med et blidt blik. Hun droppde komedien og hvilede i selv selv igen og et varmere smil begyndte at forme hendes læber. "Alle er da spændende, på den ene eller anden måde, der er ingen der er ens," sagde hun med en lille skuldertrækning. Hendes klare, blå øjne betragtede ham roligt og hun smilede over hans spørgsmål. "Fordi det er en anelse morsomt at se en, som er meget højere end én selv, vige bagud for en lille splejs som mig," forklarede hun med et muntert smil.
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

How a nice surprise ~Hunter Empty
IndlægEmne: Sv: How a nice surprise ~Hunter   How a nice surprise ~Hunter I_icon_minitimeOns Feb 06, 2013 4:50 am

Han så længe på hende, men nikkede til sidst "måske er det rigtigt, men jeg ser ikke mig selv som spændende" rettede han og kørte hånden igennem det pjuskede honning farvede hår, det var den slags hår, man bare fok lyst til at køre fingrene igennem det. hans øjne var hele tiden på måden hun bevægede sig på "jeg er ikke bange for dig, husker bare min onkels regler, en af dem er at man ikke skal komme tæt på folk" brummede han pg rullede med øjnene af hende
Tilbage til toppen Go down
Alma
New user
New user
Alma


Antal indlæg : 27
Points : 33
Reputation : 0
Join date : 30/01/13
Geografisk sted : Fuego palæet

How a nice surprise ~Hunter Empty
IndlægEmne: Sv: How a nice surprise ~Hunter   How a nice surprise ~Hunter I_icon_minitimeOns Feb 06, 2013 5:15 am

Alma gengældte bare roligt hans blik imens han så på hende, et lille smil spillede i hendes øjne og hun lagde hovedet let på skrå. "Men det gør andre, måske?" sagde hun med et blidt smil og betragtede ham. roligt og måden hvorpå han kørte sin hånde igennem det pjuskede hår han havde, og hun bed sig let i underlæben. Hun klukkede blidt. "Det sagde jeg bestemt heller ikke at du var," påpegede hun med et skævt smil og trak let på skuldrene. "Og i hvilken forstand skal det forstås?" Hun så spørgende på ham. "Rent fysisk? Eller som i venskab?" Hun så blidt på ham og lagde hovedet let på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

How a nice surprise ~Hunter Empty
IndlægEmne: Sv: How a nice surprise ~Hunter   How a nice surprise ~Hunter I_icon_minitimeOns Feb 06, 2013 5:24 am

han trak på skulderne "folk har lov til at tænke hvad de vil" hviskede han og trådte et overraskende skridt mod hende, mens han så ned på hende "begge delle, ingen venner, ingen kærlighed, ingen noget som helst, jeg skulle holde mig for mig selv" han lagde hoved på skrå og betragtede hende stille, hun var skam smuk, men han skulle lære og havde lært at mange kvinde var smukke, men det var også det.
Tilbage til toppen Go down
Alma
New user
New user
Alma


Antal indlæg : 27
Points : 33
Reputation : 0
Join date : 30/01/13
Geografisk sted : Fuego palæet

How a nice surprise ~Hunter Empty
IndlægEmne: Sv: How a nice surprise ~Hunter   How a nice surprise ~Hunter I_icon_minitimeOns Feb 06, 2013 5:31 am

Alma smilede over hans svar, da hun var enig i det, hvilket hun viste med en lille nikken. "Det må jeg give dig ret i," sagde hun med en blid klukken og viste sig helt upåvirket af at han trådte nærmere, og hun var nødt til at se lidt op ad for at kunne møde hans blik. Hun rynkede på brynet over hans svar. "Det må være en utrolig trist tilværelse," sagde hun og så undrende på ham. Med alle de regler hans onkel havde lavet for ham, forstod hun godt hvorfor at hun endnu ikke havde set et smil på hans indbydende læber. Hun rystede let på hovedet inden hun betragtede ham med et blidt blik endnu en gang. "Så du har altså aldrig kendt til følelsen af et godt venskab? Eller følt kærlighedens på samme tid forfærdelige og vidunderlige greb?" spurgte hun, stadig undrende, hun kunne ikke forstå hvorfor at man skulle holde sig væk fra disse ting, det var jo det der gjorde livet værd at leve! Dét, og så blod.
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

How a nice surprise ~Hunter Empty
IndlægEmne: Sv: How a nice surprise ~Hunter   How a nice surprise ~Hunter I_icon_minitimeTors Feb 07, 2013 2:34 am

Han nikkede og brummede stille, noget der godt kunne minde om en underlig hæs bjæffende latter. Da han opdagede luden fra sig selv, stoppede han og fik samlet sig selv hurtigt, han trak stille på skulderne "måske, men jeg vænnede mig til den" sagde han kortfattet, han var vant til ikke at skulle være sammen med alle, at blive pisket og den slags for at lystre, hvilket gjorde at han var som han nu er idag. Da hun begyndte at remse et par ting op, rystede han på hoved "nej det har jeg aldrig" sagde han og vidste ikke om det skulle forstår som en trist ting, han kunne ikke være trist over noget han ikke kendte til
Tilbage til toppen Go down
Alma
New user
New user
Alma


Antal indlæg : 27
Points : 33
Reputation : 0
Join date : 30/01/13
Geografisk sted : Fuego palæet

How a nice surprise ~Hunter Empty
IndlægEmne: Sv: How a nice surprise ~Hunter   How a nice surprise ~Hunter I_icon_minitimeTors Feb 07, 2013 2:42 am

Alma kunne ikke lade være med at smile da hun hørte hans latter, det klædte ham meget bedre end det kolde ydre han gik rundt med. "Har du aldrig nogensinde overvejet hvad du er gået glip af?" spurgte hun blidt og noget nysgerrig imens hun gik et lille skridt imod ham, uden helt at tænke over det, hun gjorde bare hvad der faldt hende naturligt. Hun kunne godt mærke lidt på ham, at han ikke var vant til at være sammen med andre, hvilket gjorde hende trist på hans vegne. Hvordan kunne hans onkel dog have frataget ham alle de ting der var gode ved livet?
Hun hævede let begge øjenbryn i forbløffelse over hans svar. "Jeg ved ikke om jeg skal være misundelig eller trist på dine vegne," sagde hun så, efter et kort øjeblik. Ærligheden kunne ses i hendes blik.
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

How a nice surprise ~Hunter Empty
IndlægEmne: Sv: How a nice surprise ~Hunter   How a nice surprise ~Hunter I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:54 pm

Han trak på skulderne "jeg har været sammen med nogen, men hun forlod mig, så jeg har det fint nok alene" brummede han med et skulder, efter Ley havde forladt ham var han taget til Mystic falls og havde boet der lige siden, i sin mega villa, som han tjente nok på da han jo havde et job hvor han fik mange mange penge, så det ville ikke være et problem, plus han havde også nala og Taylor at forsørge, tage sig af og beskytte.
Han rynkede brynet "jeg tror bare du skal være ligeglad så er vi alle glade" sagde han kort hjerte og så væk, han havde ikke tid til at skulle forelske sig, da slet ikke med sin fætter i byen og åbenbart også en nevø og niece...fantastisk, hans liv kunne ikke blive meget bedre.
Tilbage til toppen Go down
Alma
New user
New user
Alma


Antal indlæg : 27
Points : 33
Reputation : 0
Join date : 30/01/13
Geografisk sted : Fuego palæet

How a nice surprise ~Hunter Empty
IndlægEmne: Sv: How a nice surprise ~Hunter   How a nice surprise ~Hunter I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 10:23 pm

Alma nikkede langsomt og så blidt på ham. "Ja, det sker jo for alle før eller siden," sagde hun blidt og smilede varmt til ham. Hun var selv blevet forladt engang eller to i løbet af sit liv, men manden havde fortrudt det da hun senere hen havde jagtet dem og dræbt dem. Og med sin sidste elsker havde hun fundet ud af, at hun var blevet gravid, og otte måneder senere fødte hun en fantastisk lille datter, som ændrede Almas liv fuldstændig og hun opfostrede sin datter til at blive til den unge og smukke kvinde hun var nu. Alma kunne ikke beskrive hvor stolt hun var over Everlyn.
Hun så undrende på ham og rystede så let på hovedet. "Men hvis alle var ligeglade, så ville ingen være glade, fordi de ville være ligeglad med lykke og glæde," sagde hun blidt og smilede varmt til ham inden hun prøvende trådte ham nærmere. Alma var ikke bange for at blive forelsket, eller bare tage sig en elsker, for ja, sådan var de fleste væsners natur, de havde trang til at parre sig og kunne derfor ikke styre sig. Det lå dybt nede i deres natur og man kan ikke benægte det, om man ville eller ej.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





How a nice surprise ~Hunter Empty
IndlægEmne: Sv: How a nice surprise ~Hunter   How a nice surprise ~Hunter I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
How a nice surprise ~Hunter
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.
» Nice too meet you ~ Charlotte
» Nice to meet you - Barbara
» Going for a walk with the kids - Hunter
» Hello, nice to meet you ~ Nala

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Woods-
Gå til: