The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Coffea; Wanna keep me company? -- Christiana -- I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Coffea; Wanna keep me company? -- Christiana -- I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Coffea; Wanna keep me company? -- Christiana -- YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Coffea; Wanna keep me company? -- Christiana -- I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Coffea; Wanna keep me company? -- Christiana -- I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Coffea; Wanna keep me company? -- Christiana -- I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Coffea; Wanna keep me company? -- Christiana -- I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Coffea; Wanna keep me company? -- Christiana -- I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Coffea; Wanna keep me company? -- Christiana -- I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Coffea; Wanna keep me company? -- Christiana -- I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Coffea; Wanna keep me company? -- Christiana -- I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Coffea; Wanna keep me company? -- Christiana -- I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Coffea; Wanna keep me company? -- Christiana -- YV6Ay
Tidslinje
Coffea; Wanna keep me company? -- Christiana -- RK6Ga

 

 Coffea; Wanna keep me company? -- Christiana --

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Allison
New user
New user
Allison


Antal indlæg : 41
Points : 49
Reputation : 2
Join date : 07/02/13

Coffea; Wanna keep me company? -- Christiana -- Empty
IndlægEmne: Coffea; Wanna keep me company? -- Christiana --   Coffea; Wanna keep me company? -- Christiana -- I_icon_minitimeSøn Mar 24, 2013 11:03 pm

Sted xXx Espresso Shop, Mystic Falls.
Tid xXx Middagstid cirka.
Vejr xXx Solrigt og hyggeligt.
Omgivelser xXx Siger lidt sig selv. [En smule mange mennesker hos Coffea.]
Påklædning xXx Alli's tøj.

xxxxxxxxxxxx

Allison gik langs vejen og lod hendes sko, slæbe af sted mod jorden. Hun var ikke en af dem der var vildt dovne, nej hun kunne saktens gå oprejst og gjorde det da også. Men hun nød vejret og gik derfor langsommere, hvilket nogen gange havde den effekt på hende. Især når solen var fremme.
Allison havde en lidt rocket stil, den var cool og behagelig, men nok heller ikke noget man så en rigtig pige i. Allison elskede sine bukser, hun kunne også godt gå i nederdel og kjole, men det var langt fra de sædvanlige kjoler hun gik i. Det var mere speciele kjole som var efter hendes helt egen stil. Derfor kiggede folk også gerne et par gange når hun sådan kom gående ned af gaden. En anden ting man kunne genkende hende på, var hendes hår. Det havde altid en sjov farve - Orange, Rød, Pink, Grønt osv. Det var aldrig bare normalt brunt eller blont som de fleste andre pigers hår. Det var også klippet lidt kortere, cirka til skulderne. De fleste piger i byen havde hår til hoften eller deromkring.
Allison gik roligt mod Coffea som var den butik i hele Mystic Falls, der solgte bedst kaffe. Faktisk var det, en af de bedste overhovedet, ihvertfald i følge Allison. Hvis der var nogle steder som Allison kom tit, så var det her i Coffea og så på Mystic Falls egen grill, hvor man kunne få de dejlige burgere som Allison var ret vild med. Endnu en ting som viste folk, at hun ikke var en typisk pige, hun spiste også som en dreng.

Tilbage til toppen Go down
Christiana
New user
New user
Christiana


Antal indlæg : 23
Points : 27
Reputation : 0
Join date : 24/03/13

Coffea; Wanna keep me company? -- Christiana -- Empty
IndlægEmne: Sv: Coffea; Wanna keep me company? -- Christiana --   Coffea; Wanna keep me company? -- Christiana -- I_icon_minitimeSøn Mar 24, 2013 11:55 pm

  • Påklædning: En sort skjorte, der er bundet op så maven er blottet, helt op til starten af ribbenene, et par lavtsiddende stramme jeans, sorte solbriller også høje sorte stilletter.

Vejret var godt..solen stod højt, to gode tegn for at se den unge Christiana spankulere ned af gaden. Det røde hår hang som altid perfekt ned, indrammede hendes smukke ansigt, fregnene gjorde hende uskyldig, samt det faktum hun ingen makeup havde på. Dog var der hendes tøj og solbriller som gav hende et helt nyt look, hvor det hele bare var mixet op. I sidste ende ville det nok se lidt underligt ud til andre, men hende..ja det klædte hende.
hun smilede, kørte hånden igennem håret, før hun med en selvsikker gang gik ind på den lokale kaffeshop...eller hvad helved man nu skulle kalde den. Hun smilede blændende, som hun i en yndefuld gang gik op mod disken "en caffelate tak" hun tog solbrillerne af og inden under havde hun et par grå øjne, der næsten opfangede alt. Hun vendte sig op af disken, med ryggen til de ansatte der arbejde bag disken, mens hun udvalgte sig et sted at sidde. Det skulle i hvert falt være godt, hun gad ikke sidde i skyggen, men på den anden side for meget sol var ikke godt for hende, hun himlede med øjnene "undskyld miss deres bestilling" hun vendte sig om, tog imod koppen med et strållende smil
//sorry virkelig ingen krea.
Tilbage til toppen Go down
 
Coffea; Wanna keep me company? -- Christiana --
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Wanna have a drink with me?~Allison
» Wanna talk a little with me~Jordan
» Wanna be my friend? ~Dimitri
» Wanna join my friend? -Lena

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 001 - Welcome :: Old topics-
Gå til: