The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Wanna join my friend? -Lena I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Wanna join my friend? -Lena I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Wanna join my friend? -Lena YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Wanna join my friend? -Lena I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Wanna join my friend? -Lena I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Wanna join my friend? -Lena I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Wanna join my friend? -Lena I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Wanna join my friend? -Lena I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Wanna join my friend? -Lena I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Wanna join my friend? -Lena I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Wanna join my friend? -Lena I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Wanna join my friend? -Lena I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Wanna join my friend? -Lena YV6Ay
Tidslinje
Wanna join my friend? -Lena RK6Ga

 

 Wanna join my friend? -Lena

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Wanna join my friend? -Lena Empty
IndlægEmne: Wanna join my friend? -Lena   Wanna join my friend? -Lena I_icon_minitimeTors Mar 14, 2013 1:45 am

Sted: På Mystic Bar.
Tid: Omkring kl. 18.
Omgivelser: Nogle mennesker der sidder i baren og snakker.
Vejr: Tror det regner lidt.. Er ikke sikker, er inden for.
Påklædning: Wanna join my friend? -Lena Rose+Leslie+Cabin+Woods+Premiere+mGS1xdT-c2wl

Acacia sad og smilede. Hun havde betragtet to piger der var omkring de 19.. De havde siddet og snakket om deres skodliv, og hvordan de begge lige var blevet droppede af deres kærester. De var taget hen på baren for at srikke sorgen væk.. Og det var så det de var i gang med lige nu. At drukne deres sorger i vodka og sjusser.. De havde slet ikke lagt mærke til at næsten alle folk i baren kiggede på dem. Bartenderen havde sendt meget lange blikke til hende den ene. Han syntes at hun var virkelig køn, og sød. Han havde endda givet hende en masse gratis drinks. Hun fnisede og flirtede med ham. Hendes veninde sad og så sur ud. Hun ville nok ønske at det var hende.Acacia kunne ikke lade være med at grine lavt af dem.. Hun kiggede rundt for at se om der var nogle hun kendte her. Men det var der ikke, desværre. Hun bestilte en Cola med Rom. Mens hun ventede på at den kom, fandt hun sin pung frem. Da den kom betalte hun tjeneren og satte sig så ved et bord henne ved et hjørne, rimelig tæt på døren. Så ville hun også kunne se hvis der kom nogen hun kendte..
Tilbage til toppen Go down
Lena
New user
New user
Lena


Antal indlæg : 15
Points : 19
Reputation : 0
Join date : 13/03/13
Geografisk sted : MF

Wanna join my friend? -Lena Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna join my friend? -Lena   Wanna join my friend? -Lena I_icon_minitimeTors Mar 14, 2013 4:51 am

Lena var flyttet tilbage til byen efter at være flyttet lige efter high school. Hun havde i sin tid ikke mange venner eller veninder, hun havde været lidt en afsider og genert til at snakke med folk. Mest havde det skyldet at hun havde været overvægtig og mobning på grund af det, havde slået hende socialt tilbage. Hun havde været skolens tykke pige, med det store trolde hår. Kun Seth havde været hende rigtige bedsteven dengang. Havde hun haft det bedre mig sig selv, havde hun måske også turdet at gøre noget for de følelser som hun i sin tid havde haft for ham.
Nu var hun dog vendt tilbage og havde tabt sig, men håret var det samme, stort og fyldt med krøller. Nogle gange glattede hun det, men det var et stort arbejde og oftest holde det heller ikke i betydelig lang tid. Et lille fint hvidt blomster elastikpandebånd, holde styr på lokkerne for hende og holde det væk fra ansigtet. Dog havde regnen gjort hendes hår fugtigt, hun kunne blot være glad for at regnen endnu ikke rigtig var taget til og det endnu blot kunne kaldes for støvregn.
Da Lena gik ind på Mystic Grill, lå et forsigtigt og halv genert smil på hendes læber. Hun frygtede endnu at møde nogle af sine gamle mobbere og selvom hun havde tabt sig, kunne hun stadig kaldes buttet og sammn med håret kunne hun stadig gå under sit gamle øgenavn, trold.
Hun blev stående foran døren, til den selv lukkede sig bag sig og hun kort samlede mod til sig at gå videre ind. Hendes blik gled langsomt rundt uden dog at genkende videre mange af de unge som sad rundt omkring. De fleste genkendte hun fra skolen, men dog havde ingen af dem været nogen som hun havde udvekslet ord med.
Det lange hår svajede mod hendes ryg for hvert skridt hun tog, hun kunne mærke det selvom hun havde sin lysebrune jakke på.
Tilbage til toppen Go down
 
Wanna join my friend? -Lena
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Wanna be my friend? ~Dimitri
» Wanna have a drink with me?~Allison
» Wanna talk a little with me~Jordan
» Coffea; Wanna keep me company? -- Christiana --
» Hi my friend are you here to?~Charlotte

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: