The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Should i care? -/Claire/- I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Should i care? -/Claire/- I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Should i care? -/Claire/- YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Should i care? -/Claire/- I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Should i care? -/Claire/- I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Should i care? -/Claire/- I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Should i care? -/Claire/- I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Should i care? -/Claire/- I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Should i care? -/Claire/- I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Should i care? -/Claire/- I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Should i care? -/Claire/- I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Should i care? -/Claire/- I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Should i care? -/Claire/- YV6Ay
Tidslinje
Should i care? -/Claire/- RK6Ga

 

 Should i care? -/Claire/-

Go down 
ForfatterBesked
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

Should i care? -/Claire/- Empty
IndlægEmne: Should i care? -/Claire/-   Should i care? -/Claire/- I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 10:13 am

Påklædning::. Should i care? -/Claire/- Claire-holt-as-rebekah-on-tvd
Plus et par stramme jeans, hendes mors medaljon også hendes daglys ring.
Tid::. Godt omkring 12 om eftermiddagen.
Sted::. Biblioteket.
Omgivelser::. En masse der sidder og læser stille.
Vejr.Det er små køligt for mennesker, men okay vejr for vampyrer.

Biblioteket var nok det sidste sted hun valg frit havde valgt at tage hen, men ikke desto mindre var hun på vej der hen lige nu. Hun var faktisk overrasket over at hun overhoved gad at sætte sin fod der, hun havde levet mange af de historier igennem selv på egen krop, hvor disse var skrevet, hvilket ikke var helt det samme, pesten og ja mange flere.
Hun åbnede hurtigt døren og sneg sig ind, eller hun sneg sig ikke ind, hun var bare stille af natur, hvis hun selv ønskede det selvfølgelig, hun sukkede og prøvede virkelig at tage sig sammen og få prøvet dette, det kunne være positivt overraskende eller også bare noget der er værre end så meget andet i den her verden. Hun rullede med øjnene af bøgerne og gik videre til en anden række, hun lagde armene over kors og så på bøgerne, prøvede at virke interesseret.

//Håber det er godt nok Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Should i care? -/Claire/- Empty
IndlægEmne: Sv: Should i care? -/Claire/-   Should i care? -/Claire/- I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 12:19 am


På: Should i care? -/Claire/- Dress-like-blair-waldorf

kom gående ind på biblioteket. Hun havde en aflevering for om byens oprindelses historie. Da hun kom ind af døren hang hun jakken bag døren og gik så stille som det var muligt hen mod de tusind vis af bøger. Hun indåndede duften af bøger, hun elskede denne duft, og ville nok aldrig kunne få nok af den.
Hun gik op i skranken og spurgte hvor bøgerne og byens historie stod. Hun blev vist derover, og herfra begyndte hun selv at lede efter nyttig viden. Det var faktisk sværere end man havde regnet med. Der var en masse bøger fra den tid af! men mange af dem handlede om vampyrer og varulve, som boede i Mystic falls. Hun regnede med at det var enten skøn litteratur, eller deres uvidenhed. Dengang troede man jo på den slags væsner! Hun fandt en bog til at starte med. Skrevet af en Johnathan Gilbert, og den så lovende, og nyttig ud. Hun lagde den på bordet bag sig for at finde nogle flere. en bog kunne umuligt være viden nok! hun gik jo efter top karakteren!
//undskyld min længde ^^ //

Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

Should i care? -/Claire/- Empty
IndlægEmne: Sv: Should i care? -/Claire/-   Should i care? -/Claire/- I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 12:28 am

Hun sukkede, næste ude i stand til at finde noget viden hun intet vidste om, enten havde hun oplevet det eller også havde hun mødt personerne i sine yngre dage, altså hvem ville dog læse en bog om William Blake når hun selv havde mødt ham personligt og havde været en af hans bekendte?.
Hun sukkede stille og gik til sidst hen mod et bord, hvor en pige var igang med at finde flere bøger, under hvad hun kunne se emnet væsnerne i Mystic Falls, hun hævede øjenbrynet og betragtede pigen nøje "spændende emne du har" spurte hun og lagde hoved på skrå, fik kort et drillende udtryk i øjnene


//Gør intet, undskylder også lidt mit korte Very Happy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Should i care? -/Claire/- Empty
IndlægEmne: Sv: Should i care? -/Claire/-   Should i care? -/Claire/- I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 1:02 am


hun smilede venligt til pigen."Ja..Skolen..du ved!"sagde hun med en munter stemme og tog endnu en bog ud og lagde den ovenpå den første. Hun stoppede med at kigge efter bøger."leder du efter noget, eller skal du også finde bøger her?"spurgte hun venligt og smilede blidt. Hun vidste ikke rigtig hvad hun ellers skulle gøre. Hun var ikke vant til at folk kom og snakkede til hende på et bibliotek, medmindre de ville spørge om hun vidste hvor en eller anden bog var, eller fortælle at hun havde fundet en god bog, eller et eller andet lignende. Hun lod fingrene glide i gennem hendes mørke hår, og rullede en lille lok hår om sin finger.
//har lige brugt det meste af min krea på min baggrunds historie, jeg undskylder mange gange xD //

Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

Should i care? -/Claire/- Empty
IndlægEmne: Sv: Should i care? -/Claire/-   Should i care? -/Claire/- I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 1:48 am

Hun hævede øjenbrynet, men nikkede stille "skole, hvor interessant" næsten sang hun og trak på skulderne, man kunne ikke sige hun havde gået i skole, i hvert fald ikke å samme måde som denne pige her gjorde. Hun strakte sig og rystede på hoved "jeg prøver bare at finde en bog om noget jeg ikke ved så meget om" forklarede hun og kørte hånden igennem håret, hun betragtede pigen med et hævede øjenbryn og svagt nysgerrige øjne "må jeg spørge hvad dit skole emne er om, måske kan jeg hjælpe jeg ved en hel del om historie" hvilket jo kun var sand, efter at havde levet på denne jord i så mange år, ville man nok kende til en del om den

//Det gør ikke noget Very Happy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Should i care? -/Claire/- Empty
IndlægEmne: Sv: Should i care? -/Claire/-   Should i care? -/Claire/- I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 3:38 am


Hun smilede venligt og kiggede ned i jorden"Tja..det er ikke altid lige fedt"sagde hun og kiggede på pigen med hovedet let på skrå.
Hun satte sig ned på stolen. hun havde en taske på bordet ved siden af de bøger hun havde fundet frem."Jeg har om byen fra før i tiden, omkring borgerkrigen. Der skete vidst mange ting på det tidspunkt!"sagde hun med et let skuldertræk og samlede alt håret for an sin venstre skulder. Hun lod kort blikket løbe over sine omgivelser inden hun kiggede på pigen igen. Hun var smuk på en meget...unik måde, en måde der nærmest kun fandtes i film.

//lad os håbe jeg har fået sparet noget krea sammen til på lørdag hvor jeg kommer tilbage ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

Should i care? -/Claire/- Empty
IndlægEmne: Sv: Should i care? -/Claire/-   Should i care? -/Claire/- I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 3:46 am

Hun nikkede stille "borgerkrigen, fin tid, fortæl mig hvad du ved indtil videre" forslog hun og slog ud med hænderne, med benende over kors, betragtede hun menneske pigen med nysgerrighed, var der noget hun kunne var det historie.
Hun lagde hoved på skrå, smilede skævt og hævede øjenbrynet, efter at havde levet så længe, kendte man en hel del ting og sager af både den ene eller deb abdebnslags


//Hahaha lad os da håbe det Very Happy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Should i care? -/Claire/- Empty
IndlægEmne: Sv: Should i care? -/Claire/-   Should i care? -/Claire/- I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 3:58 am


Hun så en smule paf ud..Hvad vidste hun om Mystic Falls under borgerkrigen..hun tænkte sig en smule om, men indså at hun intet vidste. Og med god grund faktisk!"Jeg ved faktisk ikke rigtig noget. Jeg blev født her i byen, men som 5 årig flyttede vi, og vi flyttede tilbage hertil for et halvt års tid siden!"sagde hun med et lille skuldertræk og kiggede på pigen. Claire skulle faktisk have hele historien, hel den historie de fleste i Mystic Falls var opvokset med fra de kravlede rundt mellem ben og møbler.
Hun skævede hen mod de bøger hun havde fundet, og håbede at de ville kunne give hende nok svar til at få en god karakter for opgaven.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

Should i care? -/Claire/- Empty
IndlægEmne: Sv: Should i care? -/Claire/-   Should i care? -/Claire/- I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 4:08 am

Hun nikkede "vidste du at denne by, de mennsker der bor her, det siges at de er omringet af væsner som vampyrer og i bland disse vampyrer er de nogle helt specielle, kaldet de oprindelig, jeg kunne fortælle dig om dem, hvis du har lyst" spurte hun og tegnede usynlig mønstre på bordet, mens hun betragtede pigen med et hævede øjenbryn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Should i care? -/Claire/- Empty
IndlægEmne: Sv: Should i care? -/Claire/-   Should i care? -/Claire/- I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 12:01 pm


Hun kiggede lidt åndssvagt på hende"Vampyrer og varulve? Ej må jeg være fri! vi lever jo i 2013!"sagde hun og kunne ikke lade være med at trække svagt på smilebåndene."Men har det her overhovedet noget med borgerkrigen at gøre?"spurgte hun og krydsede sin ben. Hun kunne ikke lade være med at grine hver gang folk nævnte den slags, så mange var begyndt at tro på den slags pjat efter at Twilight var udkommet...Vampyrer der glitre i solen...Det var da for langt ude! men på den anden side hvis det nogensinde var sandt kunne man da godt overveje det! diamant lignende hud? det var lige noget for Claire! Hun smilede venligt til hende.
//sry det ikke blev længere ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Should i care? -/Claire/- Empty
IndlægEmne: Sv: Should i care? -/Claire/-   Should i care? -/Claire/- I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Should i care? -/Claire/-
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» I never thought that I would meet anyone else like me ~Claire
» I miss my old life//Claire privat//
» Long time, no see.. Don't care -Freya-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Library-
Gå til: