Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 20, Ons feb 13, 2013 8:30 am
It didn't work out as planed.
Ons feb 25, 2015 4:34 am by Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Comments: 1
Opdatering!
Lør dec 27, 2014 12:32 am by Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Comments: 0
Staff
Latest topics
» Dæmonernes By
Fre sep 01, 2017 9:42 am by Alyssa

» It didn't work out as planed.
Søn mar 22, 2015 11:31 pm by Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Man mar 09, 2015 11:57 pm by Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Man mar 09, 2015 9:01 pm by Malia

» søger det hele :D
Ons feb 11, 2015 11:14 pm by Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Tirs jan 27, 2015 5:04 am by Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Tirs jan 20, 2015 6:59 am by Kristen

» Mangler en gruppe venner
Tirs jan 20, 2015 6:27 am by Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Lør jan 03, 2015 9:38 am by Lolle

Settings
Tidslinje

Share | 
 

 I never thought that I would meet anyone else like me ~Claire

Go down 
ForfatterBesked
Miranda
New user
New user
avatar

Antal indlæg : 197
Points : 223
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

IndlægEmne: I never thought that I would meet anyone else like me ~Claire   Søn feb 24, 2013 4:25 am

Sted: Havet
Vejr: Overskyet og noget blæsende
Tid: Tidlig morgen
Omgivelser: En tom strand
Påklædning: Tør: Et par hvide badeshorts og en hvid bikini overdel og løbesko

Miranda havde løbet helt inde på byen af. Hun havde jo ingen bil, og hun havde ingen tålmodig til at gå hele vejen, så hun havde trukket i et par løbesko tidligt om morgenen, måske omkring fem-seks tiden, hun havde ikke rigtig fået set på klokken før hun var gået, og så var hun trukket i et sæt bade/løbeshort og et par løbesko og var taget af sted. Hun kunne allerede vejen efter at have gået den så mange gange efterhånden, og efter en halv times tid var hun kommet dertil og løb ud i sandet og videre ud til vandet imens latteren strømede ud fra hendes mund da hun sprang kort før forvandlingen fandt sted. I nogle hurtige tag var hun flere meter ude i vandet og fortsatte hurtigt længere ud indtil hun ikke længere kunne se bunden. Hurtigt svømmede hun op til overfladen, tog en ny, dyb indånding inden hun vendte om og svømmede ned imod bunden og svømmede med en stime af laks og elskede det, at de ikke flygtede fra hende, men i stedet bød hende velkommen som en af deres egne. Det var nok den eneste slags familie følelse hun nogensinde havde haft.

_________________
Don't jugde me for what I am
Or who my parents are
I am my own
Don't ever forget that
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
 
I never thought that I would meet anyone else like me ~Claire
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» A Meet In The Park
» The meet by the fire - Marcus

Permissions in this forum:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 001 - Welcome :: Old topics-
Gå til: