The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Café tur med venner <3 Lucian E> I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Café tur med venner <3 Lucian E> I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Café tur med venner <3 Lucian E> YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Café tur med venner <3 Lucian E> I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Café tur med venner <3 Lucian E> I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Café tur med venner <3 Lucian E> I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Café tur med venner <3 Lucian E> I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Café tur med venner <3 Lucian E> I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Café tur med venner <3 Lucian E> I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Café tur med venner <3 Lucian E> I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Café tur med venner <3 Lucian E> I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Café tur med venner <3 Lucian E> I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Café tur med venner <3 Lucian E> YV6Ay
Tidslinje
Café tur med venner <3 Lucian E> RK6Ga

 

 Café tur med venner <3 Lucian E>

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Café tur med venner <3 Lucian E> Empty
IndlægEmne: Café tur med venner <3 Lucian E>   Café tur med venner <3 Lucian E> I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 9:23 am

Sted: Caféen
Omgivelser: Forskellige vennepar der sidder og snakker
Tid: Eftermiddag
Vejr: Solskin og lunt, tidlig forårs vejr

Solen varmede, ikke meget, men mere end den havde gjort hele vinteren. Med vilje havde Crystal valgt at tage lidt mørkere tøj på, for at fange mere af solens varme. Hendes hår var som altid løst og den meget milde vind flyttede knap nok på det. Under armen havde hun Lucian, eller rettere sagt, Lucians arm. Ikke fordi han havde brug for det, nok var han blind men han kunne sagtens gå uden hendes hjælp. Det var mest for hyggens skyld, hun elskede at føle andres nærvær og havde nok et mindre problem med ensomhed, da hun tit var alene hjemme. Hun smilede stort, det gjorde hun tit sammen med lucian. Han gjorde hende i godt humør. Egentlig var Crystal heller ikke en pige der var svær at gøre glad, men hun var en meget strålende person når hun virkelig var i godt humør. De var på vej til caféen, egentlig mest for at have noget tid sammen og hygge. "Jeg kunne godt snart bruge noget sol.. Jeg er efter hånden blevet godt og grundigt vinterbleg.. Og så kan vi gå flere ture" sagde hun med et smil og så op på hans ansigt med et stort smil, der også kunne høres i hendes stemme.
Tilbage til toppen Go down
Lucian
New user
New user
Lucian


Antal indlæg : 30
Points : 34
Reputation : 0
Join date : 11/03/13

Café tur med venner <3 Lucian E> Empty
IndlægEmne: Sv: Café tur med venner <3 Lucian E>   Café tur med venner <3 Lucian E> I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 9:44 am

Påklædning et par slidte jeans, en trøje med et logo på.

Han gik ned af den smukke gade, side om side med den yndige og blide Crystal, en pige som i de sidte fire år hvade været en slags personlig hjælper, samt heks. Hun var den der hjålp ham med så mange ting, hvis han havdee brug for en heks hjælp var det hende han gik til, hende han snakkkede til. Eller hvis det bare var dage som i dag, hvor de gik turer, snakkede og hyggede, ja saa var hun nok hans bedste ven. Han grinede og rystede på hoved "jeg synes vejret er perfekt, hvis du lukker øjnene kan du høre hvordan fulgene kvidre, hvordan alt ii naturen går sin gang...det er så smukt" hviskede han peotisk. Nok var hans sanser gode som hybrid, men de blev også endnu bedre når han manglede sit syn og derfor brugte de 4 andre sanser. Som han plejede at sige, synet var stærkt overvurderet, de andre sanser var mindst ligeså vigtige, at føle og smage alting. Han sukkede og tog en dyb indånding "jeg elsker når du smiler, du bliver så smuk, men specielt når du griner, det er som engle der synger" han smilede bredt til hende og så ud over gaden også selvom han intet så...eller jo han så, men det var en anden måde han så på.

//undskyld hvis der gaar lang tid, men du kender grunden Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café tur med venner <3 Lucian E> Empty
IndlægEmne: Sv: Café tur med venner <3 Lucian E>   Café tur med venner <3 Lucian E> I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 9:56 am

Som sædvanligt kom Lucians ord ikke bag på hende. Han var hendes yndlingsperson at tilbringe tid med, ud over hendes bror selvfølgelig. Og da de havde kendt hinanden i fire år, var han også den hun kendte bedst. "Men.. Jeg kan ikke finde ud af at gå hvis jeg lukker øjnene.. Det kan min hjerne ikke.." sagde hun med en lille latter. Hun forstod udemærket hvad han mente, men han havde nemmere ved at se den skønhed end hun havde. Han oplevede verden helt anderledes, hvilket hun et eller andet sted misundede ham, selvom hun vidste det ikke var nemt. Hun så igen op på ham og smilede. "Kan du høre mig smile eller noget? Jeg forstår det ikke.." sagde hun mildt og krammede næsten hans arm ind til sig. Hun åbnede døren for dem begge ind til caféen, og gik roligt ind sammen med ham. Hurtigt fandt hun en plads til dem begge og satte sig ned. "Hvad vil du have? Jeg skal nok hente" sagde hun blid og med et smil. Egentlig smilede hun altid, det var standard for hende. Hun tog sin jakke af nu hvor de var indenfor.

//I orden! ^^
Tilbage til toppen Go down
Lucian
New user
New user
Lucian


Antal indlæg : 30
Points : 34
Reputation : 0
Join date : 11/03/13

Café tur med venner <3 Lucian E> Empty
IndlægEmne: Sv: Café tur med venner <3 Lucian E>   Café tur med venner <3 Lucian E> I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 10:08 am

Han nikkede og grinede blidt og varmt, han var født med nedsat synsevne, men efter hans forvandling skete der åbenbart noget og han ved endt op blind, englelig underligt når han troede det ville hjælpe ham, får hans syn til at blive bedre, men nej det var blevet værre. Nok kendte hun ham godt, men end ikke hun kendte hans tid som levende, den tid snakkede han helst ikke om, sådan var det bare, det var fortiden og nu var en anden tid *ja du har ret kære Crystal men det er det samme med din magi, du oplever den som noget smukt der flyder i dinn krop, noget specielt. Man har ret i at jeg ikke kan se* han stirrede ligefrem, men dog vendte han ansigtet og hans øjne ramte direkte mod hendes ansigt perfekt. Han smilede blændende til hende *og dog ikke, for jeg ser skam godt, derfor ved jeg at du smiler, din stemme den får en bestemt klnag når du smiler, så ja man kan godt sige jeg hørte du smilede* han trak på skulderne, lod hende trykke sin arm til sig, som hun ville. Han sukkede da hun åbnede døren for ham, men kom dog ikke med en indvending som han plejede at gøre, nej han var bare stille og satte sig foran hende "lad mig, bare the som altid" spurte han, tog sin jakke af, før han rejste sig og smilede svagt til hende. Han bevægede sig skam som kunne han se, ja smididg og perfekt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café tur med venner <3 Lucian E> Empty
IndlægEmne: Sv: Café tur med venner <3 Lucian E>   Café tur med venner <3 Lucian E> I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 8:35 pm

Hun smilede over ham igen og rystede på hovede. "Det er fantastisk.. Jeg mener hvor positiv du er over alt.. Det er super inspirerende Lucian" sagde hun blid med en blød stemme. Meget af hendes positive energi fandt hun klart i ham. Verden havde ikk været venlig over for ham, alligevel var han så venlig og rar overfor hende. Det kunne man på ingen måde kræve, så det var meget livsbekræftende for hende. Hun lo lavt over hans stædighed. "Du skal bare alting selv, ikke? Jeg vil gerne have kaffe" sagde hun blidt. Det hjalp ikek at indvende sig, hvis Lucian ville gjorde han det også. Det var jo heller ikke fordi han ikke kunne selv. Hun fik bare lyst til at hjælpe ham, altid, også selvom han kunne alt selv, fuldstændigt perfekt som om han virkelig kunne se, bare den måde hans øjne kunne fange hendes på selvom han ikke kunne se hende. Hun lænede sig roligt tilbage og så efter Lucian med et roligt smil. Stille sad hun og pillede ved sin månesten hun havde om halsen altid. Let sukkede hun og ventede på at Lucian kom tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Lucian
New user
New user
Lucian


Antal indlæg : 30
Points : 34
Reputation : 0
Join date : 11/03/13

Café tur med venner <3 Lucian E> Empty
IndlægEmne: Sv: Café tur med venner <3 Lucian E>   Café tur med venner <3 Lucian E> I_icon_minitimeOns Mar 13, 2013 3:49 am

han grinede og rystede på hoved "min kære jeg er måske blind, men helt ærligt, digte, poesi og litteratur er mine ynglings beskæftigelser, jeg har studeret dem i mange år. Derfor elsker jeg at se anderledes på tingende, for de er ikke alle så negative som man skulle tro, før eller siden åbner man øjnene op for den skønhed verden nu engang har" har tav kort og smilede bredt til hende "alt har en skønhed, det er bare ikke alle der kan se den som den virkelig er" han trak på skulderne og smilede pludselif strålende.
Hendes udtalelse fik ham til at rulle med øjnene "Crystal du ved jeg elsker vores gå turer, jeg holder af at du hjælper mig, men vi kan ikke løbe fra det faktum jeg har været blind siden hvad 16. Hundrede tallet, man lære at gøre ting selv efter så lang tid" pointerede han, før han uden besvær gik op til damen ved disken og bestilte en kaffe og en the. Efter lidt tid kom han spankulrende ned med den, satte det på bordet. Hvor på. Han begyndte at mærke på bordet, en ting han gjorde alle steder, for at være sikker på hvor alt var. Han smilede undskyldende til hende "øhm ja" han rettede sig op og tog em tår af sin varme the
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café tur med venner <3 Lucian E> Empty
IndlægEmne: Sv: Café tur med venner <3 Lucian E>   Café tur med venner <3 Lucian E> I_icon_minitimeOns Mar 13, 2013 9:28 am

Hun lyttede roligt til ham og smilede. Hun nikkede, selvom det måske virkede dumt. "Du har ret som altid lucian.. Husk på jeg er ung, blot 20. Jeg har mange ting at lære endnu" sagde hun blidt og smilede lidt. Det var klart han var klog og lært, han var 400 år gammel, langt ældre end hun nogensinde ville blive. "Jeg elsker din optimisme Lucian. Du er mindst lige så smuk som du beskriver verden" sagde hun blidt og mente det fuldstændigt. Han var en utrolig smuk person, hans personlighed var blændede, og hans ord var fantastiske, han kunne virkelig trylle med den.
Hun smilede forlegent og nikkede en lille smule. "Jeg ved godt du kan selv.. Me jeg vil gerne hjælpe dig.. Gøre det nemmere for dig. Det er ikke fordi jeg ikek tror på dig, eller ikke ved.. Jeg.. Vil bare gerne være der" sagde hun blidt og så forlegent ned i bordet. Han havde jo ret, det var jo dumt hun ville gøre alt for ham, han kunne fint selv. Hun sukkede lidt og lænede sig tilbage. Blidt lo hun over ham da han undersøgte bordet. "Du er så herlig.." lo hun blidt og tog sin kaffe op til munden. Hun drak en smule af den og så så over på ham. "Lucian? Kender du en der hedder Ash?" spurgte hun stille og lidt nervøst.
Tilbage til toppen Go down
Lucian
New user
New user
Lucian


Antal indlæg : 30
Points : 34
Reputation : 0
Join date : 11/03/13

Café tur med venner <3 Lucian E> Empty
IndlægEmne: Sv: Café tur med venner <3 Lucian E>   Café tur med venner <3 Lucian E> I_icon_minitimeOns Mar 13, 2013 10:08 am

Han grinede blidt af hende "ja min smukke helena af troya, du har skam meget at lære, men det skal nok komme, med tid kommer også læring" pointerede han med et skævt smil. Han var nu ikke super gammel, plus her den 7. Oktober blev han 360 år gammel, men han fejrede detz ikke, moiner om at det han havde mistet var for stor. Han rystede på hoved "kære Crystal nu forveksler du skønhed med noget helt andet, måden jeg ser verden på er unik, da skønhed nu er en blanding af unikke ting, se på dig, du er unik, du dufter bedre end noget jeg har duftet til, din latter er som engle og dui er den sødeste kvinde jeg har mødt længe" han trak på skulderne og smilede skævt.
hendes ord gjorde stor indvirkning på ham og han smilede roort, lagde sin hånd på hendes "jeg er glad for at kunne tilbringe nogle øjeblikke med dig, du betyder meget for mig, du er symbolikken af hvad jeg aldrig fik eller ville få da jeg levede" han trak på skulderne og gav hendes hånd et klem. Han hævede øjenbrynet "ash jo han er en af dem som Freya har skabt, hvorfor har han gjort dig noget" han så uindersøgende på hende og vidste man ikke han var blind, kunne det være helt uhyggeligt hvor meget det så ud til han rent faktisk kunne se.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café tur med venner <3 Lucian E> Empty
IndlægEmne: Sv: Café tur med venner <3 Lucian E>   Café tur med venner <3 Lucian E> I_icon_minitimeOns Mar 13, 2013 7:25 pm

Hun så blidt på ham og nikkede en lille smule. "Jeg er kun tyve Lucian. Bær over med mit barnesind" sagde hun drillende. Efterhånden var hun vant til hans komplimanter. Hun drak en smule mere af sin kaffe og var nødt til at komme med en indvending mod hans ord. "Lucian du er unik! Jeg snakker ikke om ydre skønhed, hvilket du også besidder.. Jeg snakker om di personlighed, din evne til bare at være god ved folk og din evne til at være glad, selvom du ikke har haft det nemt.." Crystal kendte dog ikke til hans baggrund, ikke i detaljer. Hun vidste blot han havde haft det svært, hvilken hybrid havde ikke det? Alligevel var hun nødt til at smile over hans store komplimenter til hende. Ærgeligt at ingen andre så hende sådan.
Hans berøringer gjorde hende egentlig glad, ikke fordi det var særligt stort, men hun blev sjældent rørt, i hvert fald sjældent af kærlig intentioner. Selvfølgelig krammede Dorian hende en gang i mellem, men han var mindst lige så tit fuld. Det var rart at stole på en. "Tak Lucian.. Du ved ikke hvor meget det betyder for mig.." sagde hun blidt med et smil, og følte sig egentlig ret overvældet. Hun så dog opmærksomt op da han snakkede om Ash og drak lidt af sin kaffe igen. "Nej.. Nej han har ikke gjort mig noget.." sagde hun blidt med et smil. "Jeg kan passe på mig selv. Men.. Er han et dårligt bekendtskab? Jeg mener.. Er han en god person?" Hun ville gerne høre hans ry i byen.
Tilbage til toppen Go down
Lucian
New user
New user
Lucian


Antal indlæg : 30
Points : 34
Reputation : 0
Join date : 11/03/13

Café tur med venner <3 Lucian E> Empty
IndlægEmne: Sv: Café tur med venner <3 Lucian E>   Café tur med venner <3 Lucian E> I_icon_minitimeTors Mar 14, 2013 1:43 am

Han smilede og nikkede "du er ung, men kaere Helena af troya du vil blive ældre ligesom alle andre, du vil blive elsket af en, får en familie og så videre" hviskede han blidt, han var positiv, var en person der snakkede til folk som var de engle, han var i sandhed sood, men han bar også mørke i ham, meget som ville ud hvis han lod det. Han klukkede blidt "jamen mange tak kære Crystal, det er da altid dejligt at få af vide" hendes ord var nu mere end bare søde de varmede hos ham "kære, bare fordi mine forældre solgte mig betyder det ikke jeg skal hade hele verden, de fleste var der jo ikke dengang i 16. Hundrede tallet" han trak på skulderne, han så nu på det som at..ja det var fortid.
Han rynkede brynet ""hvis det er hans ry du er ude efter, så er den slem, han er...ja hvad er han? Jo han er en skit karl, en som gør slemme ting, men der findes også godhed i ham, men det ligger dybt begravet. Ja hans sjæl kan man hurtigt sige er ødelagt, så vidt jeg ved af tortur, men jeg er ikke sikker" han trak på skuldrende "men det er vel bare rygter, at han skulle være en med en sjæl mørkere end kul, at han skulle være fuldkommen ustabil og farlig, jeg tvivler på hans lillesøster kan styrer ham, hvorfor nu forsøger du vel ikke på noget vel Crystal" spurte han og spændte i kæben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café tur med venner <3 Lucian E> Empty
IndlægEmne: Sv: Café tur med venner <3 Lucian E>   Café tur med venner <3 Lucian E> I_icon_minitimeTors Mar 14, 2013 2:11 am

Hun nikkede en smule over hans og smilede. "Men du må stadig have en masse vrede? Det ville jeg have.. Du er så fornuftig.." sagde hun blidt og smilede samtidigt med hun drak mere af sin kaffe. Fortællingerne om Ash beroligede hende egentlig ikke, men på en måde overraskede det hende ikke. "Men han er ikke ond? Er han ikke bare en rod ligesom Dorian?" spurgte hun håbefuldt. Noget i hende havde virkelig fået hende til at holde af Ash, på en eller anden måde mere end hun selv synes var naturligt. Hans sidste ord fik hende til at se skamfuldt ned i bordet. "Jeg.. Ved det ikke Lucian.. Jeg mødte ham en aften ude i skoven og frøs. Han tilbød mig hans jakke.. Han virker sød.." Langsomt, mens hun fortalte, begyndte hun at smile lidt. "Han virkede.. Anderledes. Hans duft var fantastisk.. Jeg.. tror muligvis jeg kunne være.." hun stoppede sig selv og rystede på hovedet, skammede sig over den slags tanker. Lucians reaktion var egentlig hvad hun var mest nervøs for.
Tilbage til toppen Go down
Lucian
New user
New user
Lucian


Antal indlæg : 30
Points : 34
Reputation : 0
Join date : 11/03/13

Café tur med venner <3 Lucian E> Empty
IndlægEmne: Sv: Café tur med venner <3 Lucian E>   Café tur med venner <3 Lucian E> I_icon_minitimeTors Mar 14, 2013 2:22 am

han nikkede enigt "ja jeg har vrede, jeg blev vred over de forhåbninger jeg havde om at få synet igen, jeg er vred på de forældre der solgte mig i tidernes morgen, dem som følte skam over det faktum jeg er blind, dem som hadede mig" han trak på skulderne og tog en tår af sin the "men jeg vælger at se positivt på det i stedet for at lade mørket fange mig og derefter ødelægge mig mere. Vrede føre aldrig godt med sig" sagde han og vende de tomme øjne mod sin the. Han sukkede og mødte igen hendes øjne "din bror er et sand korn i foorhold til mørket af Ash, han er fuld op af vrede og ikke til at stole på, hans søster holder vidst af ham og hun af ham også selvom han måske viser det underligt" forklarede han kort. Han så overrasket på hende "hvad, du mødte ham...du sagde hvad om hans duftz" han kom ved et uheld til at knusse sin kop ved en fejl og sukkede. Han tørrede theen op og så på hende "Dorian bliver ikke glad for det der, især ikke hvis det du vil sige er at du er forelsket i ham" han rystede på hoved
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café tur med venner <3 Lucian E> Empty
IndlægEmne: Sv: Café tur med venner <3 Lucian E>   Café tur med venner <3 Lucian E> I_icon_minitimeTors Mar 14, 2013 5:38 am

Hun nikkede en smule til hans ord. "Du har ret som altid.. Men det er stadig stort af dig at tage det på den måde Lucian, det mener jeg" sagde hun blidt med et smil og drak af sin kaffe. Hun vidste godt emnet om Ash ikke var vel set, men hun var nødt til at være ærlig i det mindste overfor en person. Dorian ville nok ikke synes om det, måske tog Lucian det pænere, selvom det ikke virkede til det. "Han var flink.. Han.. virkede ikke som en dårlig person, jeg følte mig tryg hos ham Lucian.. Jeg ved det er dumt.." sagde hun næsten ulykkeligt, og alt smil og lykke var ude af hendes stemme. "Jeg ved det.. Du må ikke sige noget til Dorian, han bliver bare vred.." sagde hun lavt. "Men jeg kan ikek løbe fra mine følelser, det burde du også vide.. Jeg holder af ham, uanset hvor dumt og farligt det er.. Men.. Jeg ved ikke om jeg tør.." hun lød langt mere trist, og hun kunne mærke at tårene pressede på. Hun havde aldrig haft en kæreste eller noget der mindede om. At det nu skulle gå sådan her var for meget.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Café tur med venner <3 Lucian E> Empty
IndlægEmne: Sv: Café tur med venner <3 Lucian E>   Café tur med venner <3 Lucian E> I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Café tur med venner <3 Lucian E>
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mangler en gruppe venner
» Will everything be different now? - Lucian
» En tur på biblioteket - Lucian
» På Café med en ny ven, forhåbentlig. :) (Stefan)
» Et lille smut på café. Det skal nok blive hyggeligt. ~ Jordan.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Café-
Gå til: