The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Et gammelt par - Miranda I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Et gammelt par - Miranda I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Et gammelt par - Miranda YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Et gammelt par - Miranda I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Et gammelt par - Miranda I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Et gammelt par - Miranda I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Et gammelt par - Miranda I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Et gammelt par - Miranda I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Et gammelt par - Miranda I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Et gammelt par - Miranda I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Et gammelt par - Miranda I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Et gammelt par - Miranda I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Et gammelt par - Miranda YV6Ay
Tidslinje
Et gammelt par - Miranda RK6Ga

 

 Et gammelt par - Miranda

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Philibert
New user
New user
Philibert


Antal indlæg : 60
Points : 72
Reputation : 0
Join date : 11/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Et gammelt par - Miranda Empty
IndlægEmne: Et gammelt par - Miranda   Et gammelt par - Miranda I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 8:28 am

    Sted: Mystic Grill
    Tid: Lige før 19.
    Omgivelser: Børnefamilier er blevet udskiftet med stamkunderne, der sidder og drikker i baren.
    Vejr: Udenfor er det forholdsvist lunt og vindstille.
    Påklædning: Philibert er iført et par cowboy bukser og en t-shirt, hvor Mystic Grill står på.

    Det havde været en ganske ambivalent dag. Arbejdet var gået som det altid gik. Stille og rolig, ikke de store problemer med noget som helst. Dejligt. Dog var det slet ikke arbejdet der fyldte Philiberts tanker i disse øjeblikke. Det var Miranda. En kvinde, en veninde han var stødt på tidligere. Forvirret og overrasket havde han forladt hende uden rigtig at have lyst til det. De havde ikke set hinanden i alt for lang tid, og så skulle han på arbejde? Hvad var det for noget - irriterende noget.
    Selv det minut eller to de havde snakket sammen, kunne han mærke på hende, at der var mange ting hun ville fortælle ham. Mange ting hun blev nødt til at forklare for ham. Han havde en fornemmelse af hvad det handlede om, og ville hellere end gerne lytte og hjælpe. Hun havde lovet at dukke op på Grillen efter hans arbejdstimer var overstået, og Philibert ønskede virkelig snart, at hun var en af dem, der kom gående ind gennem døren.
    Han stod bag baren og stirrede intenst på døren, afventende og spændt
Tilbage til toppen Go down
Miranda
New user
New user
Miranda


Antal indlæg : 197
Points : 223
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Et gammelt par - Miranda Empty
IndlægEmne: Sv: Et gammelt par - Miranda   Et gammelt par - Miranda I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 8:42 am

Påklædning: Et gammelt par - Miranda 013007_19 plus et par mørke ballerinaer

Miranda havde bare vandret rundt i de timer hvor hun havde ventet på, at klokken blev syv. Det havde været trættende og hun var begyndt at få lidt ondt i benene, men det var en dejlig smerte der var ved at brede sig i hende lange ben, som kunne ses under hendes kjoles søm, som legede om hendes ben da hun gik. Hun bed sig let i underlæben da hun endelig begyndte at gå imod grillen. Efterhånden var hun begyndt at blive kendt i byen og vidste hvor hun skulle gå rundt for at komme til de forskellige steder. Så da hun trådte ind i grillen og så sig rundt, fik hun hurtigt øje på ham hun ventede på. Philibert. Hendes læber gled op i et smil og hun satte farten op uden selv at ligge mærke til det, og på kort tid var hun ovre ved ham og krammede ham varmt og tæt. "Hey," sagde hun da hun trak sig væk fra ham og så på ham med skinnende øjne og idet hun satte sig ned ved siden af ham. "Hvordan gik arbejdet?" spurgte hun blidt og så på ham med et varmt smil.
Tilbage til toppen Go down
Philibert
New user
New user
Philibert


Antal indlæg : 60
Points : 72
Reputation : 0
Join date : 11/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Et gammelt par - Miranda Empty
IndlægEmne: Sv: Et gammelt par - Miranda   Et gammelt par - Miranda I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 8:53 am


    "Miranda" Philibert lyste op. En blanding af arbejdets slutning og godt selvskab kunne virkelig gøre en aften god. Han gengav krammet og svarede straks på hendes spørgsmål:" Arbejde er arbejde. Fint nok hver gang." Det var tydeligt at Philibert gerne ville et eller andet med sit liv, men for nu var tilfreds med Grillen som arbejdsplads.
    Da hun satte sig ned, rakte han hånden frem og smilede til hende:" Jeg havde lidt tænkt, at vi kunne komme ud herfra og snakke, hvis det er okay med dig?" At snakke om så personlige ting et sted som Mystic Grill var bare ikke noget det faldt i Philibert smag, det gav ikke just mening at halvdelen af grillen kunne høre, hvad de talte om. Han var derudover også ret sikker på, at Miranda ønskede at holde et par dele af sig selv skjult for omverden og undrede sig derfor over, at hun overhovedet han antydet at stedet her var okay. "Jeg kender måske en sted, hvor vi kan være i fred. For det bør vi vel være, ikke?" Spurgte han og løftede kort en øjenbryn for at understrege hans kort undren. Han ventede stadig på at Miranda skulle tage hans hånd.
Tilbage til toppen Go down
Miranda
New user
New user
Miranda


Antal indlæg : 197
Points : 223
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Et gammelt par - Miranda Empty
IndlægEmne: Sv: Et gammelt par - Miranda   Et gammelt par - Miranda I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 9:06 am

Mirandas kinder blussede let op da hun så ham, og hendes smil lyste hele hendes ansigt op og fik hendes øjne til at skinne. Hun nød virkelig at være sammen med ham, hun havde virkelig bare savnet ham og bare det at se ham igen, bragte mange, mange minder tilbage til hende og gjorde hende glad. Hun nikkede lidt og smilede let til ham. "Selvfølgelig," sagde hun med et lille grin og hun lagde sin hånd i hans og rejste sig op og blev ved med at holde hans hånd, som om det var det mest normale i hele verdenen. "Du følger bare an," sagde hun med en blid latter og et varmt smil, kun til ham, hendes eneste ven. Hun nussede blidt hans håndryg imens hun holdte hans hånd, hun tænkte dog ikke rigtig over det.
Tilbage til toppen Go down
Philibert
New user
New user
Philibert


Antal indlæg : 60
Points : 72
Reputation : 0
Join date : 11/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Et gammelt par - Miranda Empty
IndlægEmne: Sv: Et gammelt par - Miranda   Et gammelt par - Miranda I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 9:23 am


    Det var forandet noget mellem dem. Selvom de kun havde snakket sammen kort, virkede det hele anderledes. De var ikke længere i hendes by, men I hans. Han havde magt og viden, en hun tidligere havde været i besiddelse af. Han gav hende hånd et blidt klem da de sammen gik ud af grillen. Der var et par stykker bagved der piftede af dem, men Philibert rullede bare øjne.
    De trådte udenfor i den lune aftenvind, gik lidt til højre inden Philibert stoppede og drejede Miranda sådan han kunne betragte hende. "Er du træt?" Spurgte han stille og løftede den frie hånd, som han brugte til blidt at stryge hendes hår væk fra ansigtet. "Jeg ved næsten ikke, hvor vi bedst kan snakke. Jeg blev bare nødt til at komme ud fra Grillen, hvis du forstår... Jeg kender for mange derinde." Han sendte hende et lille smil, imens han afventede hendes reaktion. De kunne også bare tage hjem, det ville næsten være nemmest.
Tilbage til toppen Go down
Miranda
New user
New user
Miranda


Antal indlæg : 197
Points : 223
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Et gammelt par - Miranda Empty
IndlægEmne: Sv: Et gammelt par - Miranda   Et gammelt par - Miranda I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 9:35 am

Miranda havde godt bemærket, at det virkede anderledes imellem dem, de var trods alt ikke i Spanien, som de plejede, nej, de var i USA hvor ingen kendte hende, ingen fulgte hende i hælene, og det var skønt! Og hun havde jo intet imod, at det nu var ham der var førehunden, ham der kendte alle stederne de kunne gå hen for at være alene, det var rart, til en forandring. Da hun hørtede piftene bag dem, lo hun bare lavmælt og gengældte blidt hans klem og fulgte stadig efter ham ud ad grillen og smilede varmt til ham. Da de var kommet ud og han stoppede, smilede hun bare blidt til ham og nød hans berøring, den var så vant og hjemlig, at hun ikke kunne lade være med at smile. "Nej, jeg har vænnet mig til tidsforskellen," sagde hun med et lille grin og så varmt på ham. Hun bed sig let i underlæben og så på ham med et underligt blik. "Hvad med, at vi tager hjem til dig?" spurgte hun forsigtigt og nysgerrigt. Hun tog normalt aldrig hjem til nogen, aldrig. Men ... Philibert var hendes ven, hendes eneste og sande ven. Hun stolede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Philibert
New user
New user
Philibert


Antal indlæg : 60
Points : 72
Reputation : 0
Join date : 11/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Et gammelt par - Miranda Empty
IndlægEmne: Sv: Et gammelt par - Miranda   Et gammelt par - Miranda I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 9:49 am

    Philibert smilede. Miranda var så varm og kærlig, trods alt det hun var blevet udsat for. Det var imponerende, at hun stadig kunne holde hovedet koldt og forholdsvis frit for bekymringer. Sådan så det i hvert fald ud for Philibert og den egenskab beundrede han. Da hun foreslog, de bare tog hjem til ham, sendte han hende et afmålt nik som ja. Derefter slap han hendes hånd, men blot for at løfte hende armen og ligge den om hende, imens han trak hende ind til sig.
    De begyndte at gå stille og roligt hjem mod Philibert. "Så fortæl mig, kære - Hvad er det sket med dit liv? Hvorfor er du i Mystic Falls? Jeg ved, du savnede mig, men det kan vel ikke være hele grunden?" Pirrede han og løftede en øjenbryn i samme forbindelse.

Tilbage til toppen Go down
Miranda
New user
New user
Miranda


Antal indlæg : 197
Points : 223
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Et gammelt par - Miranda Empty
IndlægEmne: Sv: Et gammelt par - Miranda   Et gammelt par - Miranda I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 10:03 am

Miranda kunne kun forblive varm og kærlig på grund af de dagbogs sider der var blevet ført før hendes fødsel, det lille minde, den lille forbindelse til forældre, det var dét der holdte hende oppe og gav hende smilet tilbage på hendes læber, hun ærede deres minde ved at forblive glad og positiv. Hun smilede varmt til ham og ventede på at han ville føre an. Men da han slap hendes hånd, blev hun lidt trist, men det forsvandt dog hurtigt da han lagde armen om hende, og hun klukkede blidt og lagde selv sin arm om ham og holdte ham blidt ind til sig. Hun smilede over hans spørgsmål og lænede sig lidt ind til ham med et lille suk. "Irene har fået mig forlovet," sagde hun med en sådan kølig stemme, at det ikke lød som hendes. "Med en græsk greve, som jeg aldrig har mødt." Hun kastede sig lige ud i det, men talte lavmælt, så ingen andre end ham ville kunne høre hende. "Så jeg flygtede, jeg vil ikke giftes i sådan en ung alder, og da slet ikke med en person jeg ikke kender." Hun lænede sit hoved imod ham og sukkede stille og trist. Smiler var forsvundet fra hendes læber og hun så trist ud, men et eller andet sted glædede det hende, at han var højere end hendes 1,78 meter, det var skønt ikke at være højere end ham.
Tilbage til toppen Go down
Philibert
New user
New user
Philibert


Antal indlæg : 60
Points : 72
Reputation : 0
Join date : 11/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Et gammelt par - Miranda Empty
IndlægEmne: Sv: Et gammelt par - Miranda   Et gammelt par - Miranda I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 10:21 am


    Han mærkede hvordan hendes krop og sind var imødekommende overfor ham. Det var tydeligt at hun havde haft det hårdt med et eller andet. Endelig vil hun åbne sløret for hvad det var, selvom han havde en idé om det hele. Desværre.
    Da hun stille fortalte mærkede Philibert hvordan hans humør faldt i takt med hendes. Den her historie var en tragedie, i hvert fald starten af dem. Hvordan kunne nogen, love folk væk, til mennesker de aldrig havde set? Det var latterligt. En pludselig tanke slog Philibert imens de gik der side om side. "Du tror ikke de finder dig? Det er folk med midler og magter, og du har ingen steder at skjule dig." En nervøs dirren prægede hans stemme, da han talte. Han ønskede ikke at nogen fandt Miranda. Allerede nu var han mere end tilfreds med at hun var i Mystic Falls og han ville gøre alt for at intet stod i vejen for det. Hun var hans eneste ven, ligesom han sikkert var hendes eneste ven. Philibert lænede sig ned mod hende: "Jeg er glad for, du flygtede." Hviskede han mod hendes hår og et smil spredte sig på hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Miranda
New user
New user
Miranda


Antal indlæg : 197
Points : 223
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Et gammelt par - Miranda Empty
IndlægEmne: Sv: Et gammelt par - Miranda   Et gammelt par - Miranda I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 10:31 am

Miranda var selv blevet forfærdet da hun havde hørt nyheden, da hendes faster kom ind til hende og fortalte hende det, for selvom hendes faster var en stram, hård og gammeldags kvinde, så havde hun aldrig troet på, at hendes faster ville gøre sådan noget imod hende.
Hun krympede sig let over hans ord og nikkede så langsomt. "Jeg håber det, jeg håber inderligt at de aldrig finder mig," sagde hun blidt og holde sig ind til ham imens hun nussede sin kind imod ham. Nu da hun var sammen med ham, ville hun ikke væk fra ham igen, han var den eneste der forstod hende, han var hendes eneste ven, hendes eneste lys i mørket. Et lille smil begyndte at forme sig på hendes læber da hun mærkede hans ånde ned i sit hår. "Det er jeg virkelig også, Philibert," hviskede hun smilende igen og gav ham blidt et klem. Hun følte sig tryg hos ham, mere end hun havde troet, at hun nogensinde ville gøre hos et andet levende væsen.
Tilbage til toppen Go down
Philibert
New user
New user
Philibert


Antal indlæg : 60
Points : 72
Reputation : 0
Join date : 11/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Et gammelt par - Miranda Empty
IndlægEmne: Sv: Et gammelt par - Miranda   Et gammelt par - Miranda I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 10:52 am


    Miranda havde fortalt hvad der plagede hende. Hvad grunden til hun var her, var. Philibert var af den overbevisning, at det for dem begge var en lettelse. Tænk at der ikke skulle gå længere tid før de igen ikke havde flere hemmeligheder for hinanden.
    Efterhånden var de nået et stykke hjem til Philibert, men han stoppede brat da en idé slog ham. "Miranda? Hvad skal du i morgen?" Spurgte han længselsfulgt. Han måtte allerede nu sørge for, at han snart ville se hende igen. Han ville ikke lade hende slippe ligesom sidste gang. Det var noget han længe havde fortrudt. "Jeg har fri i morgen, og jeg vil gerne vise dig min yndlingsdel af Mystic Falls, hvis du er interesseret?" Philiberts øjne lyste. Der var endelig noget som faktisk var værd at blive i Mystic Falls for: Miranda.
    De stod overfor hinanden uden at røre hinanden, imens Philibert betragtede hende afventende.


Tilbage til toppen Go down
Miranda
New user
New user
Miranda


Antal indlæg : 197
Points : 223
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Et gammelt par - Miranda Empty
IndlægEmne: Sv: Et gammelt par - Miranda   Et gammelt par - Miranda I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 8:46 pm

Miranda var glad for at der endnu en gang ingen var hemmeligheder imellem dem, det var en rar følelse at have en, som man kunne fortælle alt, og som bare tog én til sig og ikke dømmede én, men bare var der. Det var en af grundene til at hun virkelig holdte at Philibert, for han var ikke kun hendes eneste ven, han var også den eneste der rigtig forstod sig på hende.
Hun stoppede op da han pludselig stoppede, og så undrende på ham, inden hun brød ud i et smil. "Jo-oo," sagde hun langsomt og trak den enkelte stavelse ud. "Lad mig lige tænke mig om." Hendes stemme var stadig langsomt, men hun så på ham med et drilsk og muntert glimt i hendes havblå øjne. "Selvfølgelig," sagde hun så og smilede varmt til ham inden hun strakte sig og plantede et lille kys på hans kind. "Jeg har altid tid til dig." Hun smilede varmt til ham og holdte sig blidt ind til ham. Hun nikkede og så på ham med et smil. "Du gør mig nysgerrig, så ja, det vil jeg meget gerne se," sagde hun og på trods af den let formelle tone i hendes stemme, en tone der stort set altid var der, så smilede hun varmt og ægte til ham, og hendes øjne var varme idet hun så på ham. Hun kunne stadig ikke lade være med at være glad for, at han var højere end hende, det var så skønt!
Tilbage til toppen Go down
Philibert
New user
New user
Philibert


Antal indlæg : 60
Points : 72
Reputation : 0
Join date : 11/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Et gammelt par - Miranda Empty
IndlægEmne: Sv: Et gammelt par - Miranda   Et gammelt par - Miranda I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 10:02 pm

    Det pirrede ham, at hun trak det hele ud. Hun lod ham vente, og var der noget Philibert ikke kunne holde ud, var at vente. Især på noget, der faktisk betød noget for ham.
    Philibert smilede: "Så vil jeg glæde mig til at vise dig det."
    Miranda kunne ikke holde sig væk fra ham fysisk ret lang tid af gangen. Før havde de været tætte af sind, men nu var de også fysisk. En nervøs kriblen vågnede i Philibert. Hvorfor opførte hun sig sådan?
    Atter placerede han hænderne på hendes skuldre, noget sagde ham, at det havde en beroligende virkning. Som om, at han trak hende med ned på jorden, og lod hende blive dernede. Det kunne dog godt være indbildning. "Er du okay?" Spurgte han stille. Hendes nye behov for hele tiden at være tæt på ham, var rart, men også foruroligende. "Du er ikke bange, vel?" Fortsatte han, og lod hans øjne møde hendes, i et forsøg på at sende hende et beroligende blik
Tilbage til toppen Go down
Miranda
New user
New user
Miranda


Antal indlæg : 197
Points : 223
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Et gammelt par - Miranda Empty
IndlægEmne: Sv: Et gammelt par - Miranda   Et gammelt par - Miranda I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 10:17 pm

Miranda vidste lige hvordan det var at hun skulle pirre ham, for lige på det punkt med at vente, der var de ens, for godt nok var hun tålmodig med mange, mange ting, men når hun skulle vente på et svar, så havde hun næsten ingen tålmodighed. "Det lyder dejligt," sagde hun med et varmt og glad smil.
Hun vidste godt, at hun var lidt nærgående ved ham, men hun kunne ikke helt gøre for det, hun vidste ikke engang helt hvorfor hun opførte sig sådan. Da hun mærkede hans hænder imod sine skuldre, så hun lidt ned og vidste godt, at hun var gået lidt over stregen med det kys imod hans kind. Hun rystede let på hovedet og trak samtidig på skuldrene inden hun så op på ham med et tappert smil. "De kan finde mig hvornår som helst det skulle være, min frihed er begrænset, hvornår som helst kan de finde mg," sagde hun trist og så ned endnu en gang imens smilet forsvandt fra hendes læber. For sandheden var, at hun var skrækslagen, hun vidste ikke hvornår det ville være slut, og puf! så var hun tilbage i Spanien og skulle giftes ... det ville hun ikke.
Tilbage til toppen Go down
Philibert
New user
New user
Philibert


Antal indlæg : 60
Points : 72
Reputation : 0
Join date : 11/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Et gammelt par - Miranda Empty
IndlægEmne: Sv: Et gammelt par - Miranda   Et gammelt par - Miranda I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 10:47 pm

    Det var ikke fordi det hun gjorde, just generede ham, det var nærmere fordi han blev nervøs for hende. Nervøs for hvordan hun havde det med det hele, og at hun skjulte hvad hun rigtig synes om det hele.
    Philibert nikkede afmålt imens hun talte. Nervøsiteten og frygten skinnede igennem. "Jeg ved det. Du kan løbe forevigt, men har aldrig noget rigtigt sted at skjule dig." Lød det stille fra Philibert der virkelig mærkede hendes smerte, da det også var hans. De måtte ikke finde hende.
    "Hvor tror du, du vil føle dig mest sikker? Så tager vi derhen." Prøvede han forsigtigt. Han anede ikke engang hvor hun boede, og om hun boede nogen steder, hun måtte jo ikke have nogen penge længere og uden midlerne var det svært at komme ret langt i denne verden. "Hvor bor du lige nu, Miranda?" Tilføjede han som slut på sin tankestrøm.
Tilbage til toppen Go down
Miranda
New user
New user
Miranda


Antal indlæg : 197
Points : 223
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Et gammelt par - Miranda Empty
IndlægEmne: Sv: Et gammelt par - Miranda   Et gammelt par - Miranda I_icon_minitimeOns Feb 13, 2013 12:29 am

Miranda nikkede stille og sukkede tungt og dybt. Hendes situation var håbløs! Uanset hvad hun gjorde, så ville de finde hende i sidste ende, og så ville det ende skidt. Virkelig skidt. Men som altid, lod hun ikke nogen se din frygt eller bange anelser, hun holdte hovedet koldt og smilede svagt til ham. "Jeg har tænkt mig at flygte så længe jeg kan," sagde hun med et lille, tappert smil og så blidt op på sin bedste ven.
"Havet," sagde hun uden tøven og smilede let til ham imens hendes kinder blussede let op. Hun havde ikke tænkt sig særlig meget over sit svar, det var bare kommet ud, da det var jo i havdet hun følte sig sikrest. Hun grinede lidt over ham. "I en lille studenter lejlighed inde i byen," sagde hun med et blidt smil og prøvede at holde hovedet kold og holde smilet på sine læber.

//Ved ikke om jeg svarer mere før i aften, skal jeg til kæresten xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et gammelt par - Miranda Empty
IndlægEmne: Sv: Et gammelt par - Miranda   Et gammelt par - Miranda I_icon_minitimeOns Feb 13, 2013 6:28 am

Mørket var endelig ved at falde på, mens skyggerne krøb sig længere hen over fortovene. Natten var Lucas' foretrukne titdspunkt på døgnet. Natten som altid lagde sig som en beskyttende kappe omkring ham. Skjulte ham for menneskenes blikke og gjorde dem til let bytte. Men netop i aften var Lucas ikke på jagt. Ikke i den forstand i hvert fald. Dog fulgte han alligevel et ungt par, som de fulgtes hjem fra grillen.
Det var blevet Lucas' foretrukne beskæftigelse, at følge med i Philiberts liv. At skabe problemer for ham i ny og næ og 'lære ham at kende'. På dage som denne, hvor der alligevel ikke var noget spændende at tage sig til, fulgte han Phil, som en skygge. En dødbringende en af slagsen, vel at mærke.

Miranda, kvinden som fulgtes med Phil her til aften, var også et velkendt ansigt. Et ganske interessant et af slagsen. Pigebarnet var nemlig havfrue og Lucas morede sig over, at Phil ikke var klar over dette faktum. At hans dobbeltgænger levede i troen om, at verden var "normal" og fri for magiske væsner. Han smilede skælmsk for sig selv ved tanken og mindede sin egen tid som menneske. Så uvidende og naiv. Han gøs og rystede mindet af sig, mens han vendte sin opmærksomhed imod Phil og pigebarnet igen..
Tilbage til toppen Go down
Philibert
New user
New user
Philibert


Antal indlæg : 60
Points : 72
Reputation : 0
Join date : 11/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Et gammelt par - Miranda Empty
IndlægEmne: Sv: Et gammelt par - Miranda   Et gammelt par - Miranda I_icon_minitimeOns Feb 13, 2013 8:49 am


    Philibert var ikke glad for det svar han fik. Selvom han godt vidste, at det ikke kunne være anderledes, ønskede han det virkelig. Hvorfor skulle det være så besværligt det hele. Ak. "Næste gang du flygter, vil du så ikke flygte ind i mit hus? Så passer jeg på dig." Philibert smilede kærligt til Miranda, og svang igen armen om hende, imens han stille begyndte at gå igen.
    "Mira, fortæl mig.. Hvorfor er havet det sted, du bedst kan flygte til? Det kan du jo ikke permanent. Med mindre du har en fetish for huse under vandet, så skal jeg ikke stoppe dig." Drillede Philibert, og håbede et eller andet sted, at dette kunne løfte stemningen lidt. Han var klar over, at det flere gange havde været ham, der havde trukket stemningen ned. Derfor følte han også et ansvar for at skabe en god stemning igen. Miranda var jo ikke kommet her for at sørge, men for at slippe fortiden, og nu havde han også bestemt sig for at gøre det. I hvert fald for i aften og ikke bringe det på banen, før hun selv gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Miranda
New user
New user
Miranda


Antal indlæg : 197
Points : 223
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Et gammelt par - Miranda Empty
IndlægEmne: Sv: Et gammelt par - Miranda   Et gammelt par - Miranda I_icon_minitimeOns Feb 13, 2013 8:59 am

Miranda kunne ikke lade være med at gengælde hans kærlige smil, og nikkede med et varmt og havblåt blik rettet imod ham. "Det skal jeg nok," sagde hun og lagde selv sin arm omkring livet på ham og fulgte roligt med ham, nysgerrig over hvor han egentlig boede. "Men så skal jeg jo også vide hvor du bor." Hun smilede drilsk og varmt op til ham og vidste jo godt, at det var der de var på vej hen. Hun klukkede lidt og smilede så skævt og fjollet til ham. "Du ved jo, at jeg elsker at være nede ved havet," sagde hun med et uskyldigt grin og smilede sødt op til ham. "Det gør mig bare afslappet af tage en svømmetur eller bare gå op og ned ad stranden." Hun trak let på skuldrene og vidste godt, at han aldrig havde set hende svømme og de gange de havde været ved vand, havde hun nægtet at gå i, på trods af sine mange længselsfulde blikke imod havet. Hun lænede sig hoved imod hans skulder og gøs kort i aftnens begyndende kulde, og ærgede sig lidt over, at hun ikke havde taget en lille jakke med eller noget andet, da hun jo havde bare arme og ben, og kun den silkebløde kjole omkring der legede omkring hendes ben.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et gammelt par - Miranda Empty
IndlægEmne: Sv: Et gammelt par - Miranda   Et gammelt par - Miranda I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et gammelt par - Miranda
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvem er jeg? - Miranda
» And hallo to yoy too //Miranda//
» En dobbelthed - Miranda
» uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: