The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
And hallo to yoy too //Miranda// I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
And hallo to yoy too //Miranda// I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
And hallo to yoy too //Miranda// YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
And hallo to yoy too //Miranda// I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
And hallo to yoy too //Miranda// I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
And hallo to yoy too //Miranda// I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
And hallo to yoy too //Miranda// I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
And hallo to yoy too //Miranda// I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
And hallo to yoy too //Miranda// I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
And hallo to yoy too //Miranda// I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
And hallo to yoy too //Miranda// I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
And hallo to yoy too //Miranda// I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
And hallo to yoy too //Miranda// YV6Ay
Tidslinje
And hallo to yoy too //Miranda// RK6Ga

 

 And hallo to yoy too //Miranda//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Kyle
New user
New user
Kyle


Antal indlæg : 31
Points : 37
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

And hallo to yoy too //Miranda// Empty
IndlægEmne: And hallo to yoy too //Miranda//   And hallo to yoy too //Miranda// I_icon_minitimeFre Feb 08, 2013 9:18 am

Tid:: 12:56.
Sted:: Vandfaldet.
Omgivsler:: øhh det ved jeg sgu ikke, der er vel vand og en smule skov.
vejr:: Solen skinner smukt ned over skoven.
Påklædning:: Et par slidte jeans.

Det var længe siden han havde været på lige præcis dette sted, sidste gang var nok i 1433, lige før Nathaniel's forsvinden, den forsvinden som alle troede havde noget med Kol at gøre, men havde en anelse om at det var hans skyld til dels, måske ikke hele skylden, men han bar sgu noget af den. De få tanker kørte rundt i hoved på ham, måden han huskede da de havde være her ude, grinet og leet, havde det sjovt som en familie. Dette sted og det tidspunkt ,det var nok det sidste tidspunkt hvor de opførte sig som en rigtig familie og tog sig af hinanden, hyggede sammen før alt gik af helved til for at sige det lige ud.
Springvandet bar en masse gode minder, men også nogle dårlige, det var her han mistede den første kvinde han virkelig elskede, men det var også her han mødte hende for første gang dengang i 1666, han havde været virkelig smuk og strålende som hun gik rundt og bare styrede alt og alle med sin skønhed. han sukkede lavt og lænede sig tilbage, stirrede op på himlen med et trist udtrykke. Savn og sorg blandet sig hurtigt i det, mens han håbede på at noget godt ville komme ud f den her dag.
Tilbage til toppen Go down
Miranda
New user
New user
Miranda


Antal indlæg : 197
Points : 223
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

And hallo to yoy too //Miranda// Empty
IndlægEmne: Sv: And hallo to yoy too //Miranda//   And hallo to yoy too //Miranda// I_icon_minitimeFre Feb 08, 2013 9:41 pm

Påklædning: Et par lyseblå shorts, en hvid, løs tanktop og et par sorte ballerinaer.

Miranda havde forvildet sig ind i skoven og var helt ærligt faret lidt vild. Hun sukkede irriteret og så op igennem trætopperne og sparkede let til træet. Hun kendte ikke skoven særlig godt, men hun gik stadig derind og vidste godt, at hun let bare kunne fare vild. Som nu. Hun sukkede og lænede sig op ad træet og tav. Og det var der hun hørte den lette brusen af vand, og hun livede nærmest op og fik modet igen idet hun begyndte at følge lyden. Det tog hende et par gange, men til sidst begyndte lyden at brusende vand at blive højere og hun kunne langsomt skimte vandfaldet imellem træerne. Og hun åndede lettet op da hun nåede ud ad skoven og i en lille lysning med vandfaldet, men stadig ingen tegn på folk ... eller ... hvad var det? Var det ...? Det var fandme en ung mand! Måske kunne han hjælpe hende med at komme tilbage til civilsationen, eller, måske var han også faret vild? Det håbede hun virkelig ikke, men i hvert fald begyndte hun med glidende og elegante skridt at gå over imod ham. "Hey," sagde hun med et lille, skævt smil og så på ham med sine havblå øjne. "Du kan vel ikke hjælpe mig med at komme tilbage til civilsationen? Eller er du også faret vild?" Hun grinede lidt forlegent og så blidt på ham imens hun virkede lidt forfjamsket over at skulle bede om hjælp.
Tilbage til toppen Go down
 
And hallo to yoy too //Miranda//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Et gammelt par - Miranda
» En dobbelthed - Miranda
» Hvem er jeg? - Miranda
» uhhm hej, i think i'm pretty much new at this place //Miranda//
» hallo human boy //Arason//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Falls-
Gå til: