The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
i Fear he will come //Jordan// I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
i Fear he will come //Jordan// I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
i Fear he will come //Jordan// YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
i Fear he will come //Jordan// I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
i Fear he will come //Jordan// I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
i Fear he will come //Jordan// I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
i Fear he will come //Jordan// I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
i Fear he will come //Jordan// I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
i Fear he will come //Jordan// I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
i Fear he will come //Jordan// I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
i Fear he will come //Jordan// I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
i Fear he will come //Jordan// I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
i Fear he will come //Jordan// YV6Ay
Tidslinje
i Fear he will come //Jordan// RK6Ga

 

 i Fear he will come //Jordan//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Eris
New user
New user
Eris


Antal indlæg : 19
Points : 23
Reputation : 0
Join date : 31/01/13
Geografisk sted : øhh mystic falls

i Fear he will come //Jordan// Empty
IndlægEmne: i Fear he will come //Jordan//   i Fear he will come //Jordan// I_icon_minitimeOns Feb 06, 2013 9:30 am

Tid:: 20:33.
Sted:: Kirken.
Omgivelser:: hvad der nu engang befinder sig i en kirke.
Vejr:: Det regner, er køligt og overskyet.
Påklædning:: En sort langærmet trøje, et par slidte jeans, sorte convers også en halskæde

Hun løb alt hvad hun kunne, regnen plaskende ned om sig, tårerne strømmende ned af hendes kinder. Nu havde han for alvor været sur og det var et mysterie hvordan hun var kommet så lang væk uden han havde fanget hende. Hun havde et stort blåt mærke mod kinden, efter hans slag, et slag der havde send hende i gulvet, men et der også fik hende til at flygte da hun kom til sig selv. Hvorfor han gjorde det her ved hende, vidste hun ikke, ikke andet end at han havde været sådan overfor hende det sidste mange år.
Hun væltede og slog hul på sine bukser i takt med at hun ikke kunne få vejret. Hun hulkede, men kom op på benene, så sig panikkende omkring. Det var først da hun fik øje på kirken at hun igen spurtede hen mod dem. Hun flåede næsten døren op, hamrede den i bag sig, mens hun gled ned af døren, gispende, våd og bange som bare pokker. Forsigtigt rejste hun sig og gik hen til en af bænkene, hvor hun satte sig, fik håret ned foran ansigtet, således at hvis der kom nogen ville de ikke se det "hvorfor" hviskede hun i stilheden, mens hun så rundt med forsigtighed, frygten for at han ville finde hende igen.
//undskyld hvis det er lidt underligt, kunne ikke rigtig finde på andet Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Jordan
New user
New user
Jordan


Antal indlæg : 65
Points : 79
Reputation : 0
Join date : 05/02/13

i Fear he will come //Jordan// Empty
IndlægEmne: Sv: i Fear he will come //Jordan//   i Fear he will come //Jordan// I_icon_minitimeOns Feb 06, 2013 9:47 am

Det var helt stille inde i kirken, man kunne bare svagt høre lyden af regnen som ligefrem løb ned fra himlen som et vandfald. De fleste ville nok hade regnen, bare fordi at de blev våde af den. Der var jo en grund til at den kom, og det var bestemt ikke var menneskernes skyld. De havde jo alligevel overtaget jorden, som om de kunne tage hvad end de havde lyst til. I sidste ende ville de flygte indenfor fra noget som lidt regn, men englene kunne grine af dem oppe fra himlen af.
Det var bare ikke alle som fik lov til at være oppe i himlen, også selv om de var engle og fortjente at være der. Så var der nogle der blev sendt tilbage ned på jorden, med hukommelsestab og skulle finde ud af at leve igen. Det havde sket for den nye engel Jordan, det navn som han havde taget til sig. Han viste ikke hvad han hed, hvem han var, hvad han var eller noget andet. Han havde bare vågnet op inde i skoven, uden at vide noget som helst. Han havde endt med at tage hen til kirken, bare for at have et sted at være i skjul fra regnen. Han sad bare i et hjørne af kirken, og stirrede op på det kæmpe kors med Jesus på.
Han sad og rystede lidt for sig selv, af kulde og bare over at være forvirret. Han fik bare ikke lov til at tænke længe for sig selv, før han hørte døren der gik op og lukket i igen. Han vende bare sit blik mod døren, og fik kort øje på en kvinde der kom gående ind. Han rejste sig forsigtigt op, da han ikke ligefrem ville forskrække hende "er du okay?" kom der let ud mellem hans læber, da han ikke ligefrem havde lyst til at blande sig i noget forkert. Det var alligevel bedre, end at skulle tænke over alt som forgik for ham.
Han gik med langsomme skridt mod hende, mens hans hoved lå svagt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Eris
New user
New user
Eris


Antal indlæg : 19
Points : 23
Reputation : 0
Join date : 31/01/13
Geografisk sted : øhh mystic falls

i Fear he will come //Jordan// Empty
IndlægEmne: Sv: i Fear he will come //Jordan//   i Fear he will come //Jordan// I_icon_minitimeOns Feb 06, 2013 9:53 am

Hun sukkede og prøvede at slappe af, men slagget mod kinden gjorde stadig ondt. Hun kunne stadig for sit indre se hvordan han hamrede hende en på siden af hoved, hun så stadig for sig hvordan han råbte og skreg af hende, hakkede ned på hende. Noget han altid gjorde, en ting der måske ikke var så meget, men det var efterhånden blevet for eget for den unge heks.
Hun blev hurtigt opmærksom på at der sad andre i kirken, da hun hørte en stemme, en der rejste sig og gik imod hende. Hurtigt tørrede hun sine øjne, prøvede at gemme såret væk fra kinden, før hun vendte øjnene mod ham, med et blidt smil på læberne. Hendes forsøg på at gemme såret, eller det blå mærke gik virkelig dårligt, men dog smilede hun stadig "jeg har det helt fint" løj hun og ville helst ikke indvie ham i sin hårde barndom, hvad ville han ikke tro om hende. Patetiske barn der ikke kan tåle noget, alle mulige nedgørende sætninger røg igennem hoved på ham, som hun betragtede ham.
Tilbage til toppen Go down
Jordan
New user
New user
Jordan


Antal indlæg : 65
Points : 79
Reputation : 0
Join date : 05/02/13

i Fear he will come //Jordan// Empty
IndlægEmne: Sv: i Fear he will come //Jordan//   i Fear he will come //Jordan// I_icon_minitimeTors Feb 07, 2013 5:43 am

Jordan havde bestemt ikke styr på noget længere, han viste jo ikke hvem han var og hvilke holdninger han havde. Han var derfor ikke sikker på om han skulle tro på hvad hun sagde, eller hvad han nu skulle gøre? det var vel også forkert at blande sig i andres problemer? eller var det nu det? hvad nu hvis han var en af dem som blandede sig i alle problemer? der var virkelig så mange ting han skulle finde ud af om sig selv, og han viste bestemt at det ville tage tid.. men hvor længe var han ikke engang sikker på. Det var jo næsten ligefrem som at være et barn igen, at man skulle lære alt om igen? hvad var rigtigt og hvad var forkert? det gjorde ham så forvirret, også selv om han bestemt ikke havde lyst til at tænke over det.
Han gik alligevel det sidste stykke hen mod bænken, før han stoppet op og bare så over på hende. Hun så jo ikke ud til at have det okay? hvem ville dog løbe ind i en kirke frivilligt? selv om han havde gjort det, men det var jo også fordi han ikke havde noget sted at gå hen. Kirken virkede også som et trygt sted, som om han havde noget tilfælles med den. Han kunne bare ikke finde ud af hvad det var, eller om det var en god idé at finde ud af det?
Han satte sig ned på kanten af bænken, mens hans blik var rettet mod Jesus korset og et svagt smil kom frem på hans læber "det er en flot kirke" sagde han og ville ikke blande sig i det, hvis hun ikke ville have det. Hun skulle vel nok komme til at fortælle ham det, hvis hun havde lyst til det. Han havde bare på fornemmelsen, at det var forkert at prøve på at presse folk til noget.
Det var vel bare en del af ham selv? måske en del som han havde fundet ud af, men han tvivlede alligevel på det.
Hans blik gled langsomt mod hende, mens han holde smilet på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





i Fear he will come //Jordan// Empty
IndlægEmne: Sv: i Fear he will come //Jordan//   i Fear he will come //Jordan// I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
i Fear he will come //Jordan//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jordan? Lige den person jeg har mest brug for<3 :3 ~ Jordan
» Wanna talk a little with me~Jordan
» Et lille smut på café. Det skal nok blive hyggeligt. ~ Jordan.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: Mystic Falls Church-
Gå til: