The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
"You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
"You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
"You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
"You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
"You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
"You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
"You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
"You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
"You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
"You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
"You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
"You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
"You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma YV6Ay
Tidslinje
"You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma RK6Ga

 

 "You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Cherry
New user
New user
Cherry


Antal indlæg : 94
Points : 117
Reputation : 1
Join date : 30/01/13

"You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma Empty
IndlægEmne: "You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma   "You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma I_icon_minitimeSøn Feb 03, 2013 10:29 pm

Tid: 09:47
Sted: Legepladsen
Vejr: Forårskoldt, skyfrit og stort set vind stille
Omgivelser: Fredeligt
Påklædning: "You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma Shorts-do-verao-estilo-hot-pant-109237-4

Cherry sad på en gynge og skubbede den frem og tilbage med fødderne i sandet. Hun var stået tidligt op, da hun ikke havde kunnet sove og havde trængt til noget frisk luft. De klare blågrå øjne var rettet mod sandet en meter foran hende. Vejret var ikke forkoldt til at være udenfor, men byens små børn hyggede sig nu nok foran tv'erne i stuerne. Der var utroligt fredeligt og der havde kun været to små drenge med deres far, havde Cherry gået ud fra, da hun selv var ankommet. Men de var gået hurtigt efter og ud fra den pose faren havde båret, måtte de have været nede og handle morgenmad. Hun kunne godt huske de gange hendes far var taget af sted om morgen i weekenden for at købe morgenbrød. Et lille smil sprang frem på hendes lyserøde læber og som fik hende til at løfte hendes fødder, og svinge dem frem og tilbage så hun rigtig begyndte at gynge.
Hendes mor ville blive noget mobset, hvis hun så Cherry nu. Hendes mor havde forlængst forventet at Cherry ville opføre sig som en voksen og ikke blive ved med at være halv barn. Den kolde friske vind gjorde hendes kinder rosa og håret dansede omkring hende, mens hun gyngede som havde hun været barn igen. Alt hun manglede var en legekammerat... og en skovl til at lave et sandslot med.
Tilbage til toppen Go down
Alma
New user
New user
Alma


Antal indlæg : 27
Points : 33
Reputation : 0
Join date : 30/01/13
Geografisk sted : Fuego palæet

"You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma Empty
IndlægEmne: Sv: "You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma   "You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma I_icon_minitimeSøn Feb 03, 2013 11:10 pm

Påklædning: "You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma Images?q=tbn:ANd9GcQ0HfqyKwYmzzQf0qGVqxhOpr-jmE0_3vawRZxtw6GxxuU0JQ9IfA

Alma var stået tidligt op som altid og havde trukket i noget tøj og var smuttet ud ad døren og gået en tur. Hun havde ikke været hjemme i sin fødeby længe og havde glædet sig til at komme hjem igen, og nu havde hun så været hjemme med sin datter et par dage og havde bare nydt byen og nydt at se hvilke forandringer der var sket siden hun havde været der sidst. Der var sket meget på et par årtier.
Hun havde nu endt med at gå ind på en lejeplads og nikkede smilende til den far der var på vej ud. Hans to drenge så så kære ud og hun kom til at tænke på sin egen datter. Og med et smil om læben fortsatte hun længere ind i lejepladsen og så pigen der begyndte at gynge og gik selv derover og klukkede blidt imens hun satte sig på gyngen ved siden af. "Man bliver aldrig træt af det her, vel?" spurgte hun pigen med et lille grin og smilede venligt til hende. På trods af sin t-shirt frøs hun ikke, hun kunne ikke mærke kulden selvom hendes hjerte bankede blod rundt i kroppen på hende.
Tilbage til toppen Go down
Cherry
New user
New user
Cherry


Antal indlæg : 94
Points : 117
Reputation : 1
Join date : 30/01/13

"You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma Empty
IndlægEmne: Sv: "You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma   "You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma I_icon_minitimeSøn Feb 03, 2013 11:41 pm

Cherry's blik faldt på pigen som nærmede sig hende. Hun havde altid været meget socialt anlagt og håbede derfor på at pigen ville komme hen og snakke med hende, hun glædede sig endda til det. Hun lod kort blikket falde på pigens bare arme, selv syntes hun det var for koldt til at gå udenfor uden en trøje og jakke på. Men hun havde lagt mærke til at flere i byen ikke havde videre varmt tøj på og måske var det bare hende som var lidt sart omkring vejret.
Et muntert smil prydede hendes læber da pigen satte sig på gyngen ved siden af hende. Hun sænkede gyngens fart, dog hun at stoppe helt. "Ifølge min mor burde man"svarede hun med et smil og tænkte kort på at det egentlig var fordi at hun var for umoden og uansvarlig at hendes mor havde besluttet sig for at smide hende ud, så hun kunne lærer at blive voksen. Men indtil videre havde Cherry ikke lært lektien og trods penge problemer, opførte hun sig som hun altid havde gjort. Ubekymret.
"Jeg hedder Cherry" præsenterede hun sig med et høfligt smil og stoppede gyngen så hun kunne række en hånd hen til pigen. Nogle ting havde det dog lykkes hendes mor at få ind i hendes hoved. Man hilste pænt og høfligt på folk jo.
Tilbage til toppen Go down
Alma
New user
New user
Alma


Antal indlæg : 27
Points : 33
Reputation : 0
Join date : 30/01/13
Geografisk sted : Fuego palæet

"You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma Empty
IndlægEmne: Sv: "You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma   "You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma I_icon_minitimeMan Feb 04, 2013 1:43 am

Alma smilede og trak let på skuldrene. "Enhver mor vil jo have at sit barn vokser op og får en god tilværelse," sagde hun med et lille grin og smilede skævt til pigen. "Det vil jeg selv med min egen datter, men det betyder ikke at jeg selv ikke stadig kunne finde på at tage på legepladsen eller bare gå i byen som jeg altid har gjort." Hun trak let på skuldrene og smilede til pigen. Alma læste ikke pigens tanker, hun holdte sig på afstand af hendes bevidsthed da hun ikke var sådan en der snagede i andres tanker, fordi de var jo, ja, private og burde være ens egne.
"Hyggeligt at møde Dem, Cherry," sagde hun med et blidt smil og tog imod hendes hånd og trykkede den blidt. "Jeg er Alma." Hun smilede skævt til hende inden hun tog sin hånd til sig og kørte den igennem sit hår med et lille grin. "Nåh, Cherry, er du også lige kommet til byen eller?" spurgte hun nysgerrigt og smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Cherry
New user
New user
Cherry


Antal indlæg : 94
Points : 117
Reputation : 1
Join date : 30/01/13

"You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma Empty
IndlægEmne: Sv: "You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma   "You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma I_icon_minitimeMan Feb 04, 2013 1:50 am

Cherry lyste op da hun snakkede om at hun havde et barn. Hun syntes dog ikke at hun lignede en som havde alderen til at være mor, men nu var hun ikke god til at gætte folks alder og mange kunne jo snyde med udseende ved hjælp af tøj, make-up og endda plastikkirurgi. Men nu så Alma dog ikke udtil at være tilhængere af det sidste.
"Ja jeg flyttede til byen for et par dage siden" svarede hun med et skævt smil, endnu havde hun ikke fortalt nogen grunden til at hun var flyttet, man burde jo ikke prale med at man var blevet smidt ud af sin egen mor. Men hun hadede jo ikke sin mor og forstod også godt hvorfor hun havde gjort det, eftersom der ikke var nogen andre former for straffe som lod til at give Cherry en lærerstreg.
"Men du har et barn?" sagde hun med stor glæde og havde altid elsket børn, hende mor havde altid sagt at det var fordi hun selv var på bølgelængde med børn. Cherry vidste godt at det ikke var ment som en kompliment, og at det hørte under at hendes mor mente at hun var uansvarlig og for umoden. "Hvad hedder hun?" spurgte hun med et smil som nåede hendes øjne. Hun havde sat fødderne i sandet igen, og skubbede sig roligt frem og tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Alma
New user
New user
Alma


Antal indlæg : 27
Points : 33
Reputation : 0
Join date : 30/01/13
Geografisk sted : Fuego palæet

"You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma Empty
IndlægEmne: Sv: "You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma   "You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma I_icon_minitimeMan Feb 04, 2013 2:06 am

Alma smilede og nikkede med et varmt blik. "Alene eller?" spurgte hun blidt og nysgerrigt imens hun betragtede hende med et varmt glimt i sine klare, blå øjne. Hun havde ingen bagtanker ved sine spørgsmål eller samtalen, hun havde ingen planer om at lokke Cherry ud i en mørk gyde og drikke hendes blod, for hun var ikke tørstig, og så kunne hun godt være sød og varm, kunne hun selvfølgelig også når hun var tørstig, det var bare nemmere når hun ikke var det.
Hun nikkede med et lille smil. "En datter," sagde hun med et smil og tænkte på sin dejlige datter Everlyn, som dog også var lidt af en rebel somme tider. "Hun hedder Everlyn, jeg opkaldte hende efter min mor," forklarede hun med et lille grin og smilede til hende. Hun havde en mærkelig accent, en rest af det uddøde sprog, som havde været hendes modersprog.

//Har lige kreasvigt ^^'
Tilbage til toppen Go down
Cherry
New user
New user
Cherry


Antal indlæg : 94
Points : 117
Reputation : 1
Join date : 30/01/13

"You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma Empty
IndlægEmne: Sv: "You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma   "You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma I_icon_minitimeMan Feb 04, 2013 2:16 am

Cherry nikkede med et skvæt smil, til det med at hun var alene. Hun havde overvejet at søge efter en roommate, det kunne jo være hyggeligt nok. Problemet var bare hvis hun fandt en som ikke kunne holde ud at hun til tider kunne være noget af et barn.
"Everlyn?" Gentog hun med et smil, og smagte på navnet. Hun havde faktisk aldrig mødt en med det navn, men det var meget feminint og sødt. Det ville være det perfekte navn, til en bedårende lille pige. Selv havde hun planer om at finde nogle gammeldags søde navne til hendes børn en dag, men hun regnede dog med at der ville være mange år før hun skulle tænke på at finde på et navn til et barn. Hun håbede i hvert fald at det ville udvikle sig på den måde, hun vidste jo at hun var uansvarlig til tider, og ikke moden nok til at være mor.
"Hvor gammel er hun?"spurgte hun venligt og lænede sig op ad den kæde som vendte imod Alma.


//Helt i orden^^ //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





"You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma Empty
IndlægEmne: Sv: "You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma   "You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
"You're too old for this" ... "Am I?....Watch me" - Alma
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 001 - Welcome :: Old topics-
Gå til: