The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Not all angels are sweet ~Kol I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Not all angels are sweet ~Kol I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Not all angels are sweet ~Kol YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Not all angels are sweet ~Kol I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Not all angels are sweet ~Kol I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Not all angels are sweet ~Kol I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Not all angels are sweet ~Kol I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Not all angels are sweet ~Kol I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Not all angels are sweet ~Kol I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Not all angels are sweet ~Kol I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Not all angels are sweet ~Kol I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Not all angels are sweet ~Kol I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Not all angels are sweet ~Kol YV6Ay
Tidslinje
Not all angels are sweet ~Kol RK6Ga

 

 Not all angels are sweet ~Kol

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Cataleya
New user
New user
Cataleya


Antal indlæg : 10
Points : 12
Reputation : 0
Join date : 30/01/13
Geografisk sted : Hos Gideon

Not all angels are sweet ~Kol Empty
IndlægEmne: Not all angels are sweet ~Kol   Not all angels are sweet ~Kol I_icon_minitimeLør Feb 02, 2013 9:23 am

Sted: Skoven
Tid: Midt på dagen
Vejr: Solskin, en blid, lidt varm brise, ingen skyer
Omkring: Skov, og alt hvad der hører indenunder det
Tøj: Bliver beskrevet i teksten
____________________________________________________________

Cataleya var lige kommet til byen, hun var halvt om halvt flygtet fra North Carolina da hun var død der, og at folk nok ville synes at det var lidt mærkeligt hvis at hun gik rundt i byens gader, fuldstændig levende og alt det, når det var meningen at hun skulle have ligget under sin gravsten i byens kirkegård. Hvilket hun jo også gjorde, det var bare hendes jordiske levn der lå der, for nu var hun ... anderledes ... hun var en engel, i fysisk forstand, selvom hun stadig ikke var helt sikker på hvad det betød. Og nu gik hun igennem en skov, der meget lignede den fra sit tidligere bosted, og gyste kort ved minderne derfra, selvom hun havde det varmt i sine lyseblå shorts og den hvide tanktop. Solen skinnede ned igennem trætoppene og varmede underskoven op og gjorde det generelt bare til et dejligt vejr. Hendes fødder var bare og hendes sorte hår lå om hendes skuldre og kildede hende med en dejlig følelse imens hendes smaragdgrønne øjne gled rundt i skoven og nød den skønhed kun naturen kunne have.
Tilbage til toppen Go down
Kol
New user
New user
Kol


Antal indlæg : 60
Points : 68
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

Not all angels are sweet ~Kol Empty
IndlægEmne: Sv: Not all angels are sweet ~Kol   Not all angels are sweet ~Kol I_icon_minitimeSøn Feb 03, 2013 11:26 am

Påklædning et par slidte jeans, en brune stram t-shirt, hvor ærmerne er smøget op, også hans daglys ring.

Sollyset, sikke dog en ting, en ting hans race ikke kunne tåle, men på grund af den smukke opdagelse af daglys ringen, kunne vampyrerne bevæge sig rundt som det passede dem selv i sollys og om morgen, de kunne være ude hele dagen lang.
Men skete det at man fjernede ringen så ville solen havde effekt på dem, dog ville ingen være hurtige eller dumme nok til at prøve på at fjerne en oprindeligs daglys ring, fejlede man, hvilket man gjorde så ville man have en meget sur og meget farlig vampyr efter sig, problemet med de oprindelige var så at de jo var stærkere, hurtigere og ældre og derfor ikke var lige til at slå ihjel, bogstavelig talt de kunne faktisk ikke dø i den forstand til forskel fra de "normale vampyrer" som godt kunne dø lettere end hans race kunne.
Mens tankerne gled rundt i hoved på ham, bevægede han sig længere og længere ind skoven, til han stødte på en lækker lugt han kun kunne identificere med en ting...engle. han smilede ondt og fulgte lugten "jamen goddag blodpose" brummede han efter hurtigt og lydløst at havde været hoppet op i et træ, mens han så ned på hende.
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
New user
New user
Cataleya


Antal indlæg : 10
Points : 12
Reputation : 0
Join date : 30/01/13
Geografisk sted : Hos Gideon

Not all angels are sweet ~Kol Empty
IndlægEmne: Sv: Not all angels are sweet ~Kol   Not all angels are sweet ~Kol I_icon_minitimeSøn Feb 03, 2013 6:29 pm

Cataleya gik i sin helt egen verden og tænkte stadig på de store forandringer der var sket i hendes liv og hun var generelt bare glad for at have fået en ny chance. Da hun hørte stemmen, som tydeligvis stammede fra en mandlig vampyr, noget hun gættede sig til da han kaldte hende blodpose. Hun så kort rundt, selv oppe i træernes skygge og smilede sødt da hun fik øje på ham. "Jamen goddag selv, vampyr, sagde hun med en blid og melodiøs stemme og så på ham med et blidt blik. Hun var ikke bange for sig, heller ikke over for vampyrer eller andre overjordiske. Kort sikrede hun sig at hendes tanker var skjult bag en barrikade og at den var tyk og uigennemtrængelig.
Hun trådte kort væk fra træernes skygge og så på ham med nysgerrigheden spillende i sine smaragdgrønne øjne. "Kommer du ikke herned så jeg kan se dig ordentligt?" spurgte hun blidt og så stadig op på ham og sende ham et sødt og venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Kol
New user
New user
Kol


Antal indlæg : 60
Points : 68
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

Not all angels are sweet ~Kol Empty
IndlægEmne: Sv: Not all angels are sweet ~Kol   Not all angels are sweet ~Kol I_icon_minitimeSøn Feb 03, 2013 7:08 pm

Han grinede koldt og ondt, var hurtigere end en normal vampyr væk og stod lænet op af et andet træ lidt væk, mens han så iskoldt på hende, eller nej han så på hende med sult i øjnene, sult i de iskolde nøddebrune øjne "du vil se ordenlig på mig, sweetheart hvis jeg ønskede det var du død, liggende i din egen blodpøl på jorden, med dit hjerte flået ud" hvislede han og var hurtigt henne ved hende, med sin hånd rundt om hendes hals, i et greb der sagde han var en del, meget...okay rigtig meget stærkere end en "normal" vampyr, han holdte hverken for stramt, men bare måden han gjorde det på, indikerede at han med lethed uden at få sved på panden ville kunne masse alt livet ud af hende.
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
New user
New user
Cataleya


Antal indlæg : 10
Points : 12
Reputation : 0
Join date : 30/01/13
Geografisk sted : Hos Gideon

Not all angels are sweet ~Kol Empty
IndlægEmne: Sv: Not all angels are sweet ~Kol   Not all angels are sweet ~Kol I_icon_minitimeSøn Feb 03, 2013 7:29 pm

Cataleya så hvordan han forsvandt og hans stemme lød lidt fra hende. Hun så imod ham og smilede stadig, hun var ikke bange for ham, selvom hun godt vidste hvor let han kunne tage livet fra hende. "Det tvivler jeg heller ikke på," sagde hun i en blid tone og så bare på ham uden frygt. "Jeg ville næppe få tid til at blinke og så ville endnu et liv være væk, taget af dine hænder." Hun mærkede hvordan han lagde hånden om hendes hals og lod så sine smaragdgrønne øjne møde hans. Hun lagde hænderne over den hånd der holdte hende om halsen i en blid bevægelse. "Der er ingen grund til at demonstrere, jeg ved godt hvad I vampyrer kan," sagde hun blidt, men prøvede ikke at fjerne hans hånd, hun holde bare sine hænder over den. Hun smilede sødt til ham og der var kun blidhed og sødme at finde i hendes blik.
Tilbage til toppen Go down
Kol
New user
New user
Kol


Antal indlæg : 60
Points : 68
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

Not all angels are sweet ~Kol Empty
IndlægEmne: Sv: Not all angels are sweet ~Kol   Not all angels are sweet ~Kol I_icon_minitimeSøn Feb 03, 2013 7:43 pm

Han vidste tænder også på hendes hænder om hans arm, berøringen gav ham kvalme så sød hun var, det var helt klamt. han lod i stedet fingrene glide op i hendes hår og rev hendes hoved tilbage, mens han lod tænderne vokse frem, følte hans pulsåre pulserede under øjnene, mens han bevægede sig ned mod hendes hals, han lod dem faktisk rør på og presse, men før de bed helt igennem, gav han slip og skubbede hende væk "din venlighed giver mig kvalme, så venlig, du er ikke andet end en gemen blodpose" hvæsede han koldt.
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
New user
New user
Cataleya


Antal indlæg : 10
Points : 12
Reputation : 0
Join date : 30/01/13
Geografisk sted : Hos Gideon

Not all angels are sweet ~Kol Empty
IndlægEmne: Sv: Not all angels are sweet ~Kol   Not all angels are sweet ~Kol I_icon_minitimeSøn Feb 03, 2013 7:53 pm

Cataleya så bare på ham imens hun kunne se, at han væmmes ved hende, en lille ting der fremkaldte et hårdt glimt i hendes øjne. Hun bed kort tænderne sammen da han rev hendes hoved tilbage og fandt noget frem af hendes lomme, en lille blomst. Jernurt. Hun ventede til at han var i færd med at bore tænderne i hendes hals inden hun lagde hånden med jernurten ramme ham i ansigtet imens hun selv skubbede sig væk fra ham. Godt nok var hun en engel, og de fleste engle var søde og rare af natur, men Cataleya havde en ... en besværlig fortid. Hun kunne ikke lide, når man prøvede at hundse rundt med hende. Hun lo kort over hans ord og tog sig til halsen imens hun mærkede hvordan såret healede. "Jamen, tak for de søde ord," sagde hun med et skævt smil og så roligt på ham imens hun holdte sig på vagt.
Tilbage til toppen Go down
Kol
New user
New user
Kol


Antal indlæg : 60
Points : 68
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

Not all angels are sweet ~Kol Empty
IndlægEmne: Sv: Not all angels are sweet ~Kol   Not all angels are sweet ~Kol I_icon_minitimeSøn Feb 03, 2013 8:06 pm

Da hun ramte ham i ansigtet, råbte han op på bande ord i på så mange gamle glemte sprog at de burde være umuligt "din forpulede snotunge" hvæsede han og havde han været sur nu, ville man være helt sikker på at se det nu, for nu var han officielt inde i jagten, han lignede ikke længere et menneske holdning men snarer et rovdyr der havde fundet sit bytte. Han greb hendes hals og kastede hende væk fra sig, hen mod et træ, hvorpå han var endnu hurtigere henne ved hende og få posen ud af hendes hånd, han knuste urten under sin fod og vidste hugtænder af hende, i et ondt smil der sagde meget om at han rigtig gerne ville flå et eller andet af hende, om det så var hendes arm eller får den sags skyld hendes hjerte, så ville han være ligeglad, hun skulle føle smerte.
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
New user
New user
Cataleya


Antal indlæg : 10
Points : 12
Reputation : 0
Join date : 30/01/13
Geografisk sted : Hos Gideon

Not all angels are sweet ~Kol Empty
IndlægEmne: Sv: Not all angels are sweet ~Kol   Not all angels are sweet ~Kol I_icon_minitimeSøn Feb 03, 2013 8:16 pm

Cataleya bakked langsomt væk fra ham og holdte vågent øje med ham. Hun vidste, at det var farligt gjort. Da han greb hendes hals og kastede hende imod et træ, gispede hun i smerte og mærkede det kort sortne for sit blik og da hun kunne se klart igen havde han taget urterne fra hende. Hun smilede skævt og følelsesløst til ham og lo kort. "Nåh, du kan ikke lide når maden bider igen?" spurgte hun drilsk og rejste sig langsomt op. Det svimlede ganske let for hendes blik og hun støttede sig let til træet imens hun mærkede, at hendes vinger gerne ville frem, men hun holdte den tilbage, hun ville ikke have, at han skulle flå dem af. Ikke hendes vinger. Imens hun stod der og så trodsigt på ham, stadig uden det mindste frygt eller skræk i sit blik eller udstråling, ventede hun nærmest på at han ville dræbe hende eller det der var værre. Hun havde ikke tænkt sig at skrige, hun havde mere værdighed end da.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Not all angels are sweet ~Kol Empty
IndlægEmne: Sv: Not all angels are sweet ~Kol   Not all angels are sweet ~Kol I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Not all angels are sweet ~Kol
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Oh, a little puppy, how sweet ~Jack

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Woods-
Gå til: