The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Cup Cake timee ~ Tianna I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Cup Cake timee ~ Tianna I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Cup Cake timee ~ Tianna YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Cup Cake timee ~ Tianna I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Cup Cake timee ~ Tianna I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Cup Cake timee ~ Tianna I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Cup Cake timee ~ Tianna I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Cup Cake timee ~ Tianna I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Cup Cake timee ~ Tianna I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Cup Cake timee ~ Tianna I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Cup Cake timee ~ Tianna I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Cup Cake timee ~ Tianna I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Cup Cake timee ~ Tianna YV6Ay
Tidslinje
Cup Cake timee ~ Tianna RK6Ga

 

 Cup Cake timee ~ Tianna

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Cup Cake timee ~ Tianna Empty
IndlægEmne: Cup Cake timee ~ Tianna   Cup Cake timee ~ Tianna I_icon_minitimeTors Okt 03, 2013 4:13 am

Sted:: Hos Leons CupCakes i Mystic Falls.
Tid:: 14.45 cirka.
Vejr:: Dejlig efterårs vejr, noget vi har savnet.
Omkring:: Andre folk i butikken og udenfor, som køber eller nyder Cup Cakes.
Tøj:: Cup Cake timee ~ Tianna Justin-bieber-lolly-dance-gifs-whenmyidolsaremyobsessions

Jason drejede om i svinget og kørte roligt bilen ind på parkeringspladsen, hvor der nu var en ledig plads. Han slukkede derefter bilen og tog selen af. Han havde taget en tur i byen efter nogle flere Cup Cakes, som han af en eller anden grund ikke kunne holde sig fra lige få tiden. Det kunne ikke ses på ham at han allerede havde spist 3 Cup Cakes, det lignede bare at han, som en hver anden normal boger, havde en helt normal krop. Dog var han ikke lige så tynd som han har været fra nogle uger siden men selv. ville han nok gå ud og løbe eller lave noget anet så hans krop kommer til at være i en rigtig godt form igen. Men det var nu ikke på grund af alle de Cup Cakes,at han havde taget lidt på.
Jason steg ud af bilen og tog sin pung og nøgler med sig, hen mod butikken, der solgte de lækreste Cup Cakes i hele byen. Faktisk, havde Jason ikke før smagt såden nogle gode nogen, så efter hans mening var det de bedste i verden. Han spiste lidt af hvert på det sidste, underlige ting som han ikke plejede at spise. Denne gang var det så lige CupCakes. Ihvertfald lige nu. Jason tog fat i dør hånd taget og gik ind i butikken. Der ver få andre derinde, hvilket var normal hverdag. Butikken var ret lille så der var ikke mange inde på samme tid, til gangæld var der også et par der sad ude foran og guffede Cup Cakes i sig hver dag.
Tilbage til toppen Go down
Tianna
New user
New user
Tianna


Antal indlæg : 3
Points : 3
Reputation : 0
Join date : 31/08/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Cup Cake timee ~ Tianna Empty
IndlægEmne: Sv: Cup Cake timee ~ Tianna   Cup Cake timee ~ Tianna I_icon_minitimeTors Okt 03, 2013 5:31 am

Tøj :: Cup Cake timee ~ Tianna Selena+Gomez+Selena+Gomez+Launches+Clothing+908nNF_CUivl

Tianna stod i den langsomt voksende kø inde hos Leons Cupcakes, og ventede tålmodigt på at det blev hendes tur.
Mens hun stod og ventede faldt hun i staver ud af vinduet, hvilket hun altid gjorde når tiden gik lidt for langsomt, og fik øje på sin ven Jason der var på vej hen mod butikken.
Hun smilede stille for sig selv. Hende og Jason havde været venner siden for evigt, men det havde aldrig været mere end det, og her på det sidste var Tianna begyndt at blive så underligt forfjamsket når han var i nærheden....Underligt....
Hun vendte tilbage fra sine tanker da dørklokken ringede og Jason kom indenfor.
"Hej," hilste hun og smilede stort til ham, i håb over at det ville dække bare lidt for hendes usikkerhed.
"Jeg er vidst ikke den eneste der har forelsket mig i Leons Cupcakes?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cup Cake timee ~ Tianna Empty
IndlægEmne: Sv: Cup Cake timee ~ Tianna   Cup Cake timee ~ Tianna I_icon_minitimeTors Okt 03, 2013 5:37 am

Jason kiggede lidt rundt til de cupcakes som de havde intil han kunne høre nogen sige hand navn. Han kiggede til personen og så at det var hans veninde Tianna, de var virklig været venner i laaang tid, han viste ikke hvad han skulle lave uden hinde.
"Jamen hey med dig" sag han og smilte tilbage.
han var ligeglad med de andrer folk som stoed i gå han gik bare over til hinde og grinte lidt da en af dem sag han skulle bag i køen.
"Ja jeg elsker de her Cupcakes det er bare de bedste jeg kunne pise 1000 vis af dem" sag han og smilte imens han kiggede på hinde. Selvom de kun var vender syndest han at hun så meget godt ud og hun var ju og meget sød, han tænkte altid på at spørge hinde om de skulle på date men han var få bange at han måske ville miste hinde som ven.
Tilbage til toppen Go down
Tianna
New user
New user
Tianna


Antal indlæg : 3
Points : 3
Reputation : 0
Join date : 31/08/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Cup Cake timee ~ Tianna Empty
IndlægEmne: Sv: Cup Cake timee ~ Tianna   Cup Cake timee ~ Tianna I_icon_minitimeTors Okt 03, 2013 5:47 am

"Samme her," sagde Tianna og vidste ikke hvad hun ellers skulle sige. Hun hadede den akavede pinlige tavshed der pludselig opstod, og håbede inderligt at Jason ville sige noget - bare et eller andet.
Køen bevægede sig stille frem ad og Tianna gjorde en gestus med hånden, som tegn til Jason om at han skulle gå ind foran hende.
En stor kvinde bag hende skulle lige til at protesterer, men Tianna sendte hende sit, mere eller mindre, berømte dræberblik og kvinden lukkede omgående munden.
På en eller anden måde havde Tianna altid været god til, at få folk til at holde mund bare af at se på dem. Hendes mor sagde altid at det var magi, men helt ærligt, hvem troede så på magi? Ihvertfald ikke hende....


Sidst rettet af Tianna Ons Okt 09, 2013 12:38 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cup Cake timee ~ Tianna Empty
IndlægEmne: Sv: Cup Cake timee ~ Tianna   Cup Cake timee ~ Tianna I_icon_minitimeFre Okt 04, 2013 1:36 am

Han grinte lidt pga damen, men han gjorde det så han stoed foran Tianna men kiggede vidrer på hinde. "Nå hvad skal du så lave når du har din cupcakes?"
spurgte han smilende, så var det hand tur så han købte hurtig de cupcakes som han skulle have. han gik hen til døren og ventede på Tianna.
"Vis du vill kan du komme med hjem til mig så kan vi spise vores Cupcakes sammen" sag han imens han kiggede på hinde og ventede at hun ville købe det hun skulle have.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Cup Cake timee ~ Tianna Empty
IndlægEmne: Sv: Cup Cake timee ~ Tianna   Cup Cake timee ~ Tianna I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Cup Cake timee ~ Tianna
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 001 - Welcome :: Old topics-
Gå til: