The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
A never seen face ~Kristen I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
A never seen face ~Kristen I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
A never seen face ~Kristen YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
A never seen face ~Kristen I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
A never seen face ~Kristen I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
A never seen face ~Kristen I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
A never seen face ~Kristen I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
A never seen face ~Kristen I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
A never seen face ~Kristen I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
A never seen face ~Kristen I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
A never seen face ~Kristen I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
A never seen face ~Kristen I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
A never seen face ~Kristen YV6Ay
Tidslinje
A never seen face ~Kristen RK6Ga

 

 A never seen face ~Kristen

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Lucas
Werewolf
Werewolf
Lucas


Antal indlæg : 68
Points : 90
Reputation : 2
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

A never seen face ~Kristen Empty
IndlægEmne: A never seen face ~Kristen   A never seen face ~Kristen I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 9:01 pm

Tid: 20:45
Sted:Mystic Grill
Omkring:Almuglig væsen og mennesker
Vejr:Regn
Årstid:Sommer
På:
A never seen face ~Kristen Tumblr_mblayqXILI1riw38do1_400

Dean var på vej ind i grillen fordi det begynde at regne meget,da kan gik der ind kiggede han sig lidt rundt omkring om der var nogle fri pladser. Han kunne ikke finde nogen så han gik til baren,sætte sig ned og bestillte en wodka. han skulle bare have et landet hårdt at drikke lige nu pga alt mugligt med hans familie og datter. han viste ikke hvad han skulle gøre med hinde, han elskede hinde hvirklig meget men han kunne ikke klare sig selv med hinde især ikke nor der var fuldmone og han blev til en ulv. han sukkede lidt og kiggede lidt rund igen. efter noget tid så han en ung flot kvinde kom ind i grillen, pluslig kom der et smil på hans læber han kendte hinde ikke man han syndest nu hun så meget godt ud. da han så at hun sætte sig ned ved et bord der lig blev frit gik han hen tille hinde og spurgte "Kan jeg godt sætte mig ved dig?" han smillede til hinde og kiggede nu og lidt nærmer på hinde. *Hold da op hun er smukk* tænkte han.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Human
Human
Kristen


Antal indlæg : 127
Points : 176
Reputation : 3
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Bor i lejlighed sammen med Isaac<3

A never seen face ~Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: A never seen face ~Kristen   A never seen face ~Kristen I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 9:41 pm

Kris steg ud af sin bil og luntede hen i mod Grillen. Hun havde ikke travlt men det regnede udenfor så hun ville gerne i læ. Døren var ved at lukke sig i igen, efter endnu en kunde var trådt ind på Grillen. Kristen nåede lige at tage fat i håndtaget og åbne døren igen inden den lukkede sig helt. Hun svang sig med en yndefuld bevægelse ind og lod døren lukke sig bag hende. Et lille smil kom frem på hendes læber, hendes har havde ikke taget meget skade. Ikke at hun gik vildt meget op i det, men det var nu rart, ikke at være helt plask våd.
Kris så sig omkring og bemærkede et par som rejste sig fra et bord og begyndte at gå mod døren. Der var ikke mange andre ledige pladser så Kristen gik mod det nu ledige bord, og satte sig ned. Der stod kun to kaffe kopper fra dem som før havde sat ved bordet, så det gjorde ikke så meget. Kristen stak sin hånd ned i lommen og fiskede sin mobil frem, hvorefter hun tjekkede klokken. Hun nåede ikke meget andet, før en fyr, som næsten så ud til at være en mandelig model, stod foran hende og spurgte hende om noget.
Kristen sendte ham en venligt og varmt smil, og lyttede til hvad han havde at sige. Han ville gerne side ved bordet, hvilket nok var fordi de andre var optaget, tænkte Kris. Hun kunne ikke se noget galt i det så hun smilte bare roligt til ham og gjorde en håndbevægelse mod pladsen overfor hende. "Klart, slå dig ned." Svarede hun roligt, med en sød stemme. Hun betragtede fyren lidt, han havde et hypnotiserende smil som næsten fik Kristens blik frosset til ham. Hans hår var kort og smart, det strittede lidt, hvilket gav Kris fornemmelsen af, at han ikke var en af dem, som hele tiden skulle sætte sit hår med klistret stas. Det kunne hun godt lide. Han havde ikke ligefrem et stort skæg, men stubbe som gjorde ham mere moden at se på. Ikke at han så gammel ud, det gjorde han bestemt ikke. Kristen synes faktisk at han var ret so smuk.
Tilbage til toppen Go down
Lucas
Werewolf
Werewolf
Lucas


Antal indlæg : 68
Points : 90
Reputation : 2
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

A never seen face ~Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: A never seen face ~Kristen   A never seen face ~Kristen I_icon_minitimeOns Jul 31, 2013 8:20 am

Dean smilede og sættede sig ved siden af hinde.han kiggede inu en gang lidt nærmere på hinde hindes smukke brun hår og hindes smukke øjne gjorde at han ikke kunde lade være med at kigge på hinde. "Jeg er Dean by the way" sag han og smilte imens han tog en tår af sin whisky og smilte til hinde. Han kunne høre nogen af de drenge hand kendte i baggrunden og kiggede til dem, de spillede billard og så ud til at have det meget sjovt. han sukkede stille uden at der var nogle andrer der kunne høre det, nogle gang savnte han at have det sjovt med nogle venner, han havde ikke været i en club i ret lang tid han viske ikke helt hvorfår men måske ville pigen som han lidt møde med ham i en club i aften. så han kiggede tilbage på hinde "Jeg vil ikke virke mærkeligt men vil du måske med mig en tur i Club 21 i aften?" spurge han ret sød og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Human
Human
Kristen


Antal indlæg : 127
Points : 176
Reputation : 3
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Bor i lejlighed sammen med Isaac<3

A never seen face ~Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: A never seen face ~Kristen   A never seen face ~Kristen I_icon_minitimeOns Jul 31, 2013 9:13 am

Kristen bestilte en kaffe latte, mens hun sad og snakkede med Dean, som hun nu vidste var hans navn. Hun tog kun et kort minut om det og havde slet ikke behøvet at forlade bordet, da en ung pige kom hen til hende og straks gik igen, for at lave en latte.
Kristen rettede sig mod Dean og stak sin hånd frem mod ham med et venligt og varmt smil. "Hey Dean." sagde hun i en rolig og blid tone, mens hun blidt betragtede ham. "Jeg hedder Kristen" fortsatte hun i samme tone og sendte ham et sødt smil. Det var svært at holde blikket fra ham. Da den unge pige igen kom hen til bordet, havde hun Kristens kaffe med. Hun satte den på bordet foran hende og kris gav hende pengene med det samme. "Mange tak" sagde hun og tog en tår af kaffen.
Det kom lidt bag på Kristen, at Dean, som lige havde mødt hende ville ud at feste med hende allerede. De havde lige mødt hinanden, men Kristen havde egentligt ikke noget imod det. Hun slog en lille sød latter op og smilte til ham igen. Hans smil fik hende til at rødme en smule. "Det lyder da som en god idé" svarede hun og tog endnu en tår af hendes kaffe. Hun ville ikke have noget imod at tage med ham i byen, måske var han en rigtig sød fyr.
Tilbage til toppen Go down
Lucas
Werewolf
Werewolf
Lucas


Antal indlæg : 68
Points : 90
Reputation : 2
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

A never seen face ~Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: A never seen face ~Kristen   A never seen face ~Kristen I_icon_minitimeLør Aug 24, 2013 9:39 pm

Han smilte og tog en tår af hans Kaffe. Selvom han lige møde hinde ville det ju være sjovt at gå i byen med hinde hun virker da meget sød. "Kristen? Sikke et flot navn" sag han og smilede. han kunne alså bare ikke tag han øjne fra hinde han viste ikke hvad det var men hun var meget tiltrækene(staves?Surprised).
Han nikkede og smilte meget da hun sag at hun gerne ville med ham ud og feste det ville nok blive meget sjovt, hun liner da en som man kunne have det meget sjovt med på fester. "Okay super det glader jeg mig da meget til" sag han og smilte.
"Skal vi så bare mødes i Cluben eller skal jeg komme forbi hjem ved dig?" tilføj han og blev ved med at smile til hinde.

//Sorry kort svar men you know me Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A never seen face ~Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: A never seen face ~Kristen   A never seen face ~Kristen I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
A never seen face ~Kristen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» ... [Kristen]
» Wow are you here to? ~ Kristen
» Talking a bit at Night ~Kristen
» Talking a bit at Night ~Kitten/Kristen
» Hey there i´m back lovely cousin ~Kristen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: