The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
you think you know me? //Izan// I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
you think you know me? //Izan// I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
you think you know me? //Izan// YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
you think you know me? //Izan// I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
you think you know me? //Izan// I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
you think you know me? //Izan// I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
you think you know me? //Izan// I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
you think you know me? //Izan// I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
you think you know me? //Izan// I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
you think you know me? //Izan// I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
you think you know me? //Izan// I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
you think you know me? //Izan// I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
you think you know me? //Izan// YV6Ay
Tidslinje
you think you know me? //Izan// RK6Ga

 

 you think you know me? //Izan//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Eris
New user
New user
Eris


Antal indlæg : 19
Points : 23
Reputation : 0
Join date : 31/01/13
Geografisk sted : øhh mystic falls

you think you know me? //Izan// Empty
IndlægEmne: you think you know me? //Izan//   you think you know me? //Izan// I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 6:09 am

Påklædning:: you think you know me? //Izan// Kat-hallow
Plus:: Hendes daglys ring
Tid:: 12.56.
Sted:: Mystic Grill.
Omgivelser:: En masse kedelige mennesker.
Vejr:: Det er lettere overskyet også lidt små køligt (for menneskerne selvfølgelig.)

Som dagen skred frem, middagen forsvandte og blev hen mod eftermiddag, havde Arabella bevæget sig udenfor, ud i solen, eller snare ud i hvad menneskerne ville kalde kulden. Hendes lange brune hår, sad perfekt som altid, så perfekt man skulle tro at de ville være helt stift, men alligevel så det så blødt ud.
En grill havde fanget hendes opmærksomhed som hun i teorien bare gik rundt uden nogen grund. med en hurtigt bevægelse, stod hun ikke længere på gaden, men henne ved døren, hvor hun forsvandt ind og hen mod en plads. Hun smilede og lagde benet over kors, armene derefter, mens hun ventede på betjening.
//undskyld hvor det er for kort
Tilbage til toppen Go down
Izan
New user
New user
Izan


Antal indlæg : 6
Points : 6
Reputation : 0
Join date : 30/01/13

you think you know me? //Izan// Empty
IndlægEmne: Sv: you think you know me? //Izan//   you think you know me? //Izan// I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 6:16 am

Påklædning: you think you know me? //Izan// Images?q=tbn:ANd9GcRotJk4dCzsb54BEOMTG1ULyCNzPyiWTCaBjO0PJ4jA_H5RhlC1LQ

Izan havde ikke været hjemme længe, og byen havde forandret sig, det var utroligt hvad et halvt år kunne gøre for ham. Han var gået fra byen som en der lignede en på tolv og var kommet tilbage som en dreng på de seksten år, udseendesmæssigt, i hvert faldt, der var rent faktisk kun gået lidt over et halvt år. Han lignede dog en der var lidt ældre, men skidt, det gjorde ham intet. En bar, Mystic Grill, rent faktisk, tiltrak hans opmærksomhed, og han tænkte ikke rigtig over det da han gik derind og gik op ved baren, hvor han satte sig ned ved siden af en pige med brunt, krøllet hår og en lettere mørk kulør. Han sagde intet, ventede bare selv på at bartenderen kom over til ham, så han kunne få sig noget at drikke.

//Det er helt okay ^^
Tilbage til toppen Go down
Eris
New user
New user
Eris


Antal indlæg : 19
Points : 23
Reputation : 0
Join date : 31/01/13
Geografisk sted : øhh mystic falls

you think you know me? //Izan// Empty
IndlægEmne: Sv: you think you know me? //Izan//   you think you know me? //Izan// I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 6:20 am

Hun lænede sig tilbage i stolen og så rundt, sikke dog et tamt sted, at menneskerne gad at komme her, var vel okay, men alt vampyrende gad var hende et mysterie, noget hun virkelig ikke helt kunne fatte i det store, hvorfor og komme her, et sted mennesker samledes, så skulle det da være for at jage ikke andet end det.
Da en anden oprindelig vampyr trådte ind, hævede hun øjenbrynet af ham, lagde hoved på skrå, men gjorde dog intet andet ved det, da en tjener kom forbi og hun fik bestilt noget vodka, hun drak som det passede hende, vin og andet slags alkohol bekymrede hende ikke.
Tilbage til toppen Go down
Izan
New user
New user
Izan


Antal indlæg : 6
Points : 6
Reputation : 0
Join date : 30/01/13

you think you know me? //Izan// Empty
IndlægEmne: Sv: you think you know me? //Izan//   you think you know me? //Izan// I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 6:27 am

Izan ventede tålmodigt på at en bartender kom over til ham og han bestilte noget alkohol, og sagde, at han var ligeglad med hvad. Heldigvis var det sådan, at Izan godt kunne se ud som en 18 årig til tider, hvilket hjalp til at bartenderen ikke spurgte ind til det. Da Izan havde fået hvad han bad om, rejste han sig og gik over til den anden oprindelige vampyr der var i grillen den dag. Han satte sig roligt overfor hende og smilede sit drengede smil til hende, hvilket fik ham til at se utrolig charmerende ud. "Godformiddag, min yndige unge dame," sagde hun med en munter klang i stemmen og så roligt og nysgerrigt på hende med sit drengede og charmerende smil.
Tilbage til toppen Go down
Eris
New user
New user
Eris


Antal indlæg : 19
Points : 23
Reputation : 0
Join date : 31/01/13
Geografisk sted : øhh mystic falls

you think you know me? //Izan// Empty
IndlægEmne: Sv: you think you know me? //Izan//   you think you know me? //Izan// I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 6:32 am

Hun hævede øjenbrynet da han satte sig ovefor hende, hun havde på den ene side forventet det også alligevel ikke på den anden, hendes overraskelse, var ikke at se på hende, da hun hældte op i sit glas, betragtede stille hans drengede smil, som hun svarede med et forførende smil, et smil som for det meste altid var på hendes læber, ligesom det forførende udtryk i hendes øjne "Jamen goddag min yndige herre" hun lagde hoved på skrå og drak stille fra sit glas, mens hun betragtede ham.
Tilbage til toppen Go down
Izan
New user
New user
Izan


Antal indlæg : 6
Points : 6
Reputation : 0
Join date : 30/01/13

you think you know me? //Izan// Empty
IndlægEmne: Sv: you think you know me? //Izan//   you think you know me? //Izan// I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 6:35 am

Izan smilede skævt over hende og klukkede stille imens han tog en lille slurk af sit glas. "Hvad laver sådan en smuk, ung dame her?" spurgte han med sit charmerende smil. Man måtte godt nok sige, at han havde ændret sig fra den lille dreng han engang havde været, han var ikke særlig genert længere, han var blevet mere moden, mere rolig med sig selv og meget mere selvsikker. Han lagde lige nu hovedet let på skrå og betragtede hende med et par rolige og blå øjne.
Tilbage til toppen Go down
Eris
New user
New user
Eris


Antal indlæg : 19
Points : 23
Reputation : 0
Join date : 31/01/13
Geografisk sted : øhh mystic falls

you think you know me? //Izan// Empty
IndlægEmne: Sv: you think you know me? //Izan//   you think you know me? //Izan// I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 6:45 am

Hendes nøddebrune øjne, var flirtende, forførende og en smule drillende, mens hun betragtede ham "snakker med dig og drikker lidt vodka, hvad med dig selv, hvad laver du her darling" spurte hun og lagde hoved på skrå, betragtede ham stille, med det forførende smil på læberne, mens hun kørte hånden igennem det bølgede og bløde hår.

//undskyld den korte længde Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Izan
New user
New user
Izan


Antal indlæg : 6
Points : 6
Reputation : 0
Join date : 30/01/13

you think you know me? //Izan// Empty
IndlægEmne: Sv: you think you know me? //Izan//   you think you know me? //Izan// I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 6:55 am

Izan klukkede blidt over hende og smilede derefter forsat drenget til hende, fuldstændig upåvirket af hendes forførende og flirtende tone. Han tog sig ikke af det, han var faktisk stadig stort set ligeglad med piger, de interesserede ham ikke, ikke at han var til drenge, han havde bare ikke fået øjnene op for dem endnu. Det var måske mærkeligt, men det var nu engang sådan det var. Selv rodede han op i sit uglede hår og prøvede halvt og halvt på den umulige opgave og få det til at sidde ordentligt.

//Hvor gammel er Arabella egentlig? ^^'
Tilbage til toppen Go down
Eris
New user
New user
Eris


Antal indlæg : 19
Points : 23
Reputation : 0
Join date : 31/01/13
Geografisk sted : øhh mystic falls

you think you know me? //Izan// Empty
IndlægEmne: Sv: you think you know me? //Izan//   you think you know me? //Izan// I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 7:01 am

Hun hævede det perfekte øhjenbryn da han grinede, at hun flirtede og var forførende overfor ham havde intet at gøre med at hun kunne forelske sig i ham, slet ikke, hun var bare sådan overfor alle, det havde intet med ham at gøre, sådan var hun jo bare.
hun rullede med øjnene "du svarede mig ikke" pointerede hun og lagde armene over kors, efter at havde drukket endnu engang fra sin drink, hun betragtede ham stille og ville nok ikke ligefrem finde en dreng som ham tiltrækkende.

//altså jeg er ikke sikker i nu, men har du set filmen 10.000 bc, hun er fra omkring den tid, plus minus lidt mere.
han er en 16-årig dreng, hvilket 16-årig dreng kigger ikke på piger og bliver interesseret? vampyr eller ej?
Tilbage til toppen Go down
Izan
New user
New user
Izan


Antal indlæg : 6
Points : 6
Reputation : 0
Join date : 30/01/13

you think you know me? //Izan// Empty
IndlægEmne: Sv: you think you know me? //Izan//   you think you know me? //Izan// I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 7:10 am

Izan ville aldrig kunne finde på at forelske sig i en pige som hende, han vidste allerede der, at han var ude efter en pige der var helt nede på jorden. "Jeg laver stort set det samme som dig," svarede han med et roligt blik og et drenget smil. Han drak kort og hurtigt resten fra hans glas og stiller det derefter fra mig på bordet. Han rullede kort med sine skuldre og kørte derefter en hånd igennem sit hår.

//Okay xD
Fordi at han var forelsket i en pige, da han var mindre, og stadig halvt om halvt er det, men ikke selv helt ved det endnu, derfor xD
Tilbage til toppen Go down
Eris
New user
New user
Eris


Antal indlæg : 19
Points : 23
Reputation : 0
Join date : 31/01/13
Geografisk sted : øhh mystic falls

you think you know me? //Izan// Empty
IndlægEmne: Sv: you think you know me? //Izan//   you think you know me? //Izan// I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 7:19 am

Hun nikkede stille og strakte sig "lovely" sagde hun og lagde hoved på skrå, at hun ikke ville falde for en som ham, kom ikke fra hans udseende, men at hun bare ikke lod sig selv elske, hvorfor dog det, kærlighed gjorde folk svage, og svag var ikke det hun ønskede at være.
//okay det forklare lidt bedre Very Happy.
Tilbage til toppen Go down
Izan
New user
New user
Izan


Antal indlæg : 6
Points : 6
Reputation : 0
Join date : 30/01/13

you think you know me? //Izan// Empty
IndlægEmne: Sv: you think you know me? //Izan//   you think you know me? //Izan// I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 7:32 am

Izan trak bare roligt på skuldrene og så lidt ud over alle menneskerne. Han mente ikke selv, at kærlighed gjorde en svag, han mente faktisk det stik modsatte, at det gjorde en stærk, fik en til at gøre ting, som man aldrig havde troet muligt. Han sukkede stille og så roligt på hende igen med sit drengede smil. "Hvor længe har De været i byen?" spurgte han en anelse nysgerrigt og så roligt på hende.

//Jah xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





you think you know me? //Izan// Empty
IndlægEmne: Sv: you think you know me? //Izan//   you think you know me? //Izan// I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
you think you know me? //Izan//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: