The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Wow a Vampire of mine...Hii ~Camille I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Wow a Vampire of mine...Hii ~Camille I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Wow a Vampire of mine...Hii ~Camille YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Wow a Vampire of mine...Hii ~Camille I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Wow a Vampire of mine...Hii ~Camille I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Wow a Vampire of mine...Hii ~Camille I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Wow a Vampire of mine...Hii ~Camille I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Wow a Vampire of mine...Hii ~Camille I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Wow a Vampire of mine...Hii ~Camille I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Wow a Vampire of mine...Hii ~Camille I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Wow a Vampire of mine...Hii ~Camille I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Wow a Vampire of mine...Hii ~Camille I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Wow a Vampire of mine...Hii ~Camille YV6Ay
Tidslinje
Wow a Vampire of mine...Hii ~Camille RK6Ga

 

 Wow a Vampire of mine...Hii ~Camille

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Wow a Vampire of mine...Hii ~Camille Empty
IndlægEmne: Wow a Vampire of mine...Hii ~Camille   Wow a Vampire of mine...Hii ~Camille I_icon_minitimeSøn Jun 02, 2013 9:48 pm

Sted:Mystic Grill
Tid: 14:56
Dag: Onsdag
Omkring: Mennesker
Vejr: stille med lidt vind
På: http://images.hitfix.com/photos/2277629/Nina-Dobrev-as-Elena-Gilbert_gallery_primary.jpeg

Hayden sad som næsten altid i mystic grill, og som altid havde hun bestillt en vodka. Hun kiggede sig lidt omkring om der måske var nogen som hun kendte eller om der var nogen som hun måske kunne drikke fra hun var meget tørstig hun havde ikke foed noget blod i 3uger det var enlig meget hårdt få hinde at kunne styre sig, men aligevel hun kunne godt men hun er ju os en ret gammel vampyr og måske nok os med en af de ælste her i mystic falls. Da hun så kiggede hen måd døren kunne hun se en pige som hun nok har sætt før hun tænkte sig kort om og begynde så med og smile. Det var ju Camille en af de vampyr som hun havde skabt. Hun drakk noget fra hindes Vodka og kiggede lidt over til hinde igen. Enlig kunne hun godt tænke sig og have en og snakk med lige nu, hun var altid alene selvom hun prøved hindes bedste på få sig nogle venner.
Tilbage til toppen Go down
Amara Petrova
New user
New user
Amara Petrova


Antal indlæg : 6
Points : 6
Reputation : 0
Join date : 01/06/13

Wow a Vampire of mine...Hii ~Camille Empty
IndlægEmne: Sv: Wow a Vampire of mine...Hii ~Camille   Wow a Vampire of mine...Hii ~Camille I_icon_minitimeSøn Jun 02, 2013 10:24 pm

Camille kom ind af døren til Mystic Grill, hun havde været i Mystic Falls i et godt stykke tid nu. Men havde ikke rigtigt tænkt på at komme på grillen mere end hun havde været. Hun havde en hvid tank top på og en kort sort nederdel samt sorte støvler. Camille gik imod baren, da hun fik øje på en velkendt person, nemlig hendes skaber Hayden. Camille haved ikke snakket meget med Hayden i mange år, men hun havde altid godt kunne tænke sig at snakke bare med en eller anden! Så hvorfor ikke lægge ud med at snakke med sin skaber. Camille havde trods alt kommet igennem de sværer år, hun havde været vampyr i godt lidt over 200 år nu. Men tørsten hang stadigvæk over hende, specielt ligenu.. Hun havde lyst til at gå over til det nærmeste menneske og sætte de skarpe tænder i halsen på mennesket, og suge kroppen tom for blod. Hun havde meget at holde styr på, også selvom at der var gået så mange år. Så skulle hun stadigvæk holde styr på sig selv, for ikke at vælge den nemme løsning at slukke for følelserne.. Det ville være den hurtige og dumme udvej. Et menneske rejste sig og kom til at gå ind i hende, hans fært.. Hun kunne fornemme blodet i hans ører, og hendes blodårer under øjnene trådte langsomt frem efter tørsten.. Hun tog en dyb indånding og de forsvandt igen, men hun var bare tørstig. Dog gik hun hen til Hayden, og kiggede på hende.
"Hey! Længe siden." Sagde hun med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Wow a Vampire of mine...Hii ~Camille Empty
IndlægEmne: Sv: Wow a Vampire of mine...Hii ~Camille   Wow a Vampire of mine...Hii ~Camille I_icon_minitimeSøn Jun 02, 2013 11:33 pm

Hayden kiggede i hindes Vodka Glas da hun kunne høre en stemme bag ved hinde. Hun vende sig om og kiggede på Personen."Jamen hii Camille" sag hun smilende. "Jeg troed ikke at jeg skulle se dig here igen" hun gav hinde lige en lille elvator blick få at hun lige kunne se hinde helt, men hun havde ikke forandret sig på nogle måder siden hun forfandlet hinde til en Vampyr fra 200 år siden. "Hvor lang tid har du så været her?" hun blev ved med at smile. Hayden var enlig meget glad få og enlig kunne snakke med en person uden at hun ville bide dem.
Tilbage til toppen Go down
Amara Petrova
New user
New user
Amara Petrova


Antal indlæg : 6
Points : 6
Reputation : 0
Join date : 01/06/13

Wow a Vampire of mine...Hii ~Camille Empty
IndlægEmne: Sv: Wow a Vampire of mine...Hii ~Camille   Wow a Vampire of mine...Hii ~Camille I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 4:35 am

Camille smilede og satte sig ved på en stol ved Hayden, hun lod en af hendes fingre lege lidt forsigtigt med en hårlok.
"Jeg har været her i et par timer, men kom til byen for et par dage siden. " Svarede Camille med et smil og en selvsikker tone. Ingen tvivl om Camille ikke længere var det lille bange menneskebarn som Hayden forvandlede engang. Camille var stærkere, klogere og smukkere. Tit havde man jo et bånd til den vampyr som havde forvandlet dem, tit dog ikke altid. Camille kom måske bedre ud af det med Hayden end mange gjorde, men Camille var også skabt af Hayden. En fordel for Hayden.
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Wow a Vampire of mine...Hii ~Camille Empty
IndlægEmne: Sv: Wow a Vampire of mine...Hii ~Camille   Wow a Vampire of mine...Hii ~Camille I_icon_minitimeLør Aug 24, 2013 9:43 pm

Hayden kiggede på Camille og smilte lidt. "Jamen det lyder da meget spændede" sag hun og tog en tår af hindes Wisky "Hvofor er du så tilbage her i byen?" spurgte hun og så på hinde. Hayden så en smule undersøgende på hinde, hun kunne godt se at Camille ikke var den lille pige mere som hun forvandlede fra nogle år siden hun har lært at være stærker og hun er nok ikke bange få så mange ting mere. Et smil kom over haydens læber hun var stolt af det at en af hindes vampyr har klart sig uden hinde.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Wow a Vampire of mine...Hii ~Camille Empty
IndlægEmne: Sv: Wow a Vampire of mine...Hii ~Camille   Wow a Vampire of mine...Hii ~Camille I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Wow a Vampire of mine...Hii ~Camille
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Plottet bag siden: The Vampire Diaries.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: