The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
First day of school I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
First day of school I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
First day of school YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
First day of school I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
First day of school I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
First day of school I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
First day of school I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
First day of school I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
First day of school I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
First day of school I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
First day of school I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
First day of school I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
First day of school YV6Ay
Tidslinje
First day of school RK6Ga

 

 First day of school

Go down 
ForfatterBesked
Cherry
New user
New user
Cherry


Antal indlæg : 94
Points : 117
Reputation : 1
Join date : 30/01/13

First day of school Empty
IndlægEmne: First day of school   First day of school I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 4:25 am

Tid: 13:30
Sted: Skolen
Vejr: Koldt, blæst og mindre skyet
Omgivelser: Typisk high school atmosfære
Påklædning: Sort jakke, lyseblå sweater, sorte jeans og sorte sneakers


Cherry stod på gangen med en stak papir i hånden som skulle guide hende gennem skolen og hen til hendes klasse. Indtil videre var hun kommet for sent til alle fag og havde endnu ikke fundet ud af at læse kortet over skolen. Hendes skulder taske indeholde en bærbar og bøger, som skulle bruge til timerne. Hun kunne se at hun skulle have idræt i den kommende time, men hun havde ikke noget tøj med til det og hun kunne ikke se på kortet hvor det lå. Mest fordi hun ikke vidste hvor hun var i forhold til kortet.

Et muntert smil bredte sig på hendes læber, hun fandt situationen sjov. Hun havde aldrig taget skolen videre seriøst og bekymrede sig ikke om fravær i timerne. Hun var dygtig i fagende, for hun var jo ikke dum, men hun ville hellere snakke og lave en masse andre ting som interreserede hende mere.
De klare blågrå øjne gled rundt på de forskellige unge mennesker som stod og snakkede, fandt bøger i deres skabe eller var på vej til næste time. Hun overvejede hvem der ville være smart at spørge om hjælp. Dem som ikke så ud til at have travlt med at komme videre i dagsordenen, stod og grinede i en lille flok.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




First day of school Empty
IndlægEmne: Sv: First day of school   First day of school I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 5:42 am


På:First day of school 419-blair-waldorf-black-dress


Claire kom hurtigt gående hen af gangen hun var ved at komme forsent til idræt og havde glemt at tage idræts tasken ud af skabet. Da hun nåede skabet flåede hun skabslågen op og hev sine ting ud. Hvis ikke det var fordi at der var en der havde hilst på hende på gangen havde hun aldrig set denne nye pige. Hun smækkede lågen og smilede bredt til hende"Hej er du ny her?"spurgte hun smilende og rakte hånden frem"Jeg hedder Claire Georgina Silverfox"sagde hun inden pigen nåede at få sagt et ord. Hun gav hende kort elevator blikket og smilede stadig, ikke at der var noget galt med hendes tøj."jeg regner med at du nok ikke kan finde rundt! måske jeg kan hjælpe! hvilken time er din næste?"spurgte hun energisk.
Tilbage til toppen Go down
Cherry
New user
New user
Cherry


Antal indlæg : 94
Points : 117
Reputation : 1
Join date : 30/01/13

First day of school Empty
IndlægEmne: Sv: First day of school   First day of school I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 5:50 am

Cherry kunne ikke hindre det muntre smil i at blomstre frem på hendes læber, over pigens sociale evner for at snakke. Selv havde hun ingen problemer med at være social eller med folk som for den sags skyld var social.
Hun tog hendes hånd og gav den et høfligt klem. "Hyggeligt at møde dig Claire" hilste hun høfligt, hendes mor elskede hende altid lidt mere når hun gjorde sig umage i at være høflig over for folk. Hendes mor gik skrækkelig meget op i den slags. "Og ja, jeg er ny... Jeg hedder Cherry Effie Lewis" tilføjede hun med et skævt muntert smil. Hun var ikke vant til at præsentere sig med hele sit navn, det var jo også meget normalt bare at præsentere sig ved fornavn nu til dags.
"Jeg skal have idræt, men jeg har ikke tøj med til det"svarede hun på det med hendes næste time. Hun ville gerne have hjælp til at finde hen til der hvor folk på skolen havde idræt, også selvom hun måske ikke kunne være med på grund af manglende påklædning. Hun kunne jo altid kigge på og lege heppekor.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




First day of school Empty
IndlægEmne: Sv: First day of school   First day of school I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 11:57 am


Claire nikkede energisk"Selvfølgelig er du ny! dumt spørgsmål når du både står med kort og skema og hele baduljen i favnen!" smilede bredt og venligt og rystede på hovedet af sig selv."Idræt siger du! så skal du være glad for at løbe ind i mig! jeg skal nemlig også have idræt! Og tøj..det er din første dag, du er vel ikke synsk! vores lærer er meget flink hun skal nok lade dig kigge på i dag, desuden skal vi danse, det er jo snart årsfest, så du kan nok deltage uden idræts tøj!"sagde hun venligt tog Cherry under armen og trak hende med sig ned af gangen i fuld tempo så de små højhælede sko på hendes fødder klikkede derud af."Så hvad har bragt dig og din familie hid til vores lille ydmyge by?"spurgte hun grinende og kiggede på hende smilende og med blide øjne."Det er en rigtig hyggelig by! du vil elske den! vi har det hele, og så er den heldigvis ikke så stor igen! man vender sig hurtigt til den!"sagde hun."Og forresten..Gå aldrig ud i skoven alene! der sker altså virkelig mange mærkelige ting derude..til tider.."sagde hun og rynkede let på panden men trak så på skuldrene som om det hele bare var noget mærkeligt nonsens og sikkert skabt af åndssvage unge der kedede sig."Hvor kommer du egentlig fra? hvis man kan sige det sådan?"spurgte hun venligt og hev Cherry ind gennem en dør ind til pigernes omklædnings rum.
"lige to sekunder jeg skal lige skynde mig med at skifte, timen starter om to minutter!"sagde hun og lød lettere stresset og smed om sig med sit tøj, foldede det pænt sammen tog et par løbe leggings på og en stram top samt et par kondisko i lyserød og håret i en høj hestehale. Hun smed sine ting ind i skabet og kiggede igen på Cherry"noget du vil have med ind i skabet?"spurgte hun smilende.
Tilbage til toppen Go down
Cherry
New user
New user
Cherry


Antal indlæg : 94
Points : 117
Reputation : 1
Join date : 30/01/13

First day of school Empty
IndlægEmne: Sv: First day of school   First day of school I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 4:12 am

Cherry var både munter og chokeret over Claire's evne til at snakke uden at holde videre mange pauser. Der var mange som næsten ikke engang kunne finde på en sætning til en de lige havde mødt. Men Cherry kunne lide snaksagelige Clair, der opstod jo ingen akavet stilhed og man havde det jo sjovest hvis man kunne få startet en samtale. Hun smilede da Claire snakkede om at snart var årsfest, hun havde altid elsket at gå til fester, for så mødte man jo nye mennesker. Hun havde altid været socialtanlagt, så socialeaktiviter fandt hun altid underholdende.
"Ja det var jo heldigt!" sagde hun med et smil som nåede op til de klare blågrå øjne. Hun lod Clair trække hende af sted og gjorde sit bedste for at følge med i hendes tempo. "Jeg er selv flyttet her til"svarede hun med et skævt smil. Hun forklarede ikke grunden, da hendes forældre jo sådan set havde smidt hende ud, så alt der havde noget med hendes familie at gøre ville hun helst gøre kort eller springe det over.
Da Claire snakkede om skoven, regnede Cherry blot med at der nok var nogle unge drenge som intet havde at lave og derfor opholdte sig i skoven og lavede en eller anden form for ballade. Men eftersom hun selv var meget glad for at gå en tur en gang i mellem, ville hun intet love med at holde sig derfra, for en skov var jo oftest et oplagt sted for en spadsertur.
"Min taske måske"sagde hun med et smil, og åbnede den for at komme alle papir hun havde haft i hånden ned i den. Hun havde jo sin bærbar der i og hun vidste ikke helt hvordan skolen havde det med tyveri, men hun havde intet hørt om det nogen steder fra at der skulle være det, men man kunne jo aldrig blive for forsigtig. Hun lod remmen glide ned fra hendes skulder og rakte den frem mod Claire med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




First day of school Empty
IndlægEmne: Sv: First day of school   First day of school I_icon_minitimeOns Feb 06, 2013 5:58 am


Hun smilede stort"Jeg har bare ikke nogen date til årsfesten!"sagde hun og så pludselig bekymret ud, men rystede det af sig igen.
"Jeg skal faktisk snart ud og købe kjoler til festen! vil du med?"spurgte hun og hendes øjne lyste allerede af spændning. Hun nikkede"Aha, så...du bor ikke sammen med dine forældre?*spurgte hun nysgerrigt. Hende Cherry her virkede utrolig sød og frisk, og åben!
"Og det med skoven!..jeg mener det virkelig! folk kommer tilbage i de mest forfærdelige tilstande! engang i mellem er der folk der er døde, eller kommet tilbage i tilstande hvor de ligner nogle der er blevet halvt ædt, og fortæller om store dyr der angriber..men politiet kan aldrig finde et eneste spor af disse dyr..Yderst mærkværdigt!" hun sukkede og lod det flyve, der var ingen grund til at tænke over det, der var jo intet at stille op alligvel!
Hun smilede og lagde tasken derind"Der bliver en sjælden gang stjålet, ikke så ofte heldigvis, men man behøver jo heller ikke at udfordre skæbnen"sagde hun med et lille grin. Hun rettede hestehalen en ekstra gang."Kom vi skal skynde os"sagde hun smilende og gik over mod en anden dør end den de var kommet ind af, de nåede lige ind i salen samtidig med lærererne."Vi har idræt med drengene, men hallen bliver delt op i to af det store net derovre"sagde hun mere lavt. skolens idrætshal var enorm. og nettet kunne man se igennem, så når pigerne lavede akrobatik og den slags stod drengene altid og stirrede..vældig smart!"Nettet bliver vidst nok taget op idag..Vi skal jo danse!"sagde hun med et lille blink og ganske rigtigt, lige nu stod de en af lærerene og sendte to drenge over for at hive nettet op.
Tilbage til toppen Go down
Cherry
New user
New user
Cherry


Antal indlæg : 94
Points : 117
Reputation : 1
Join date : 30/01/13

First day of school Empty
IndlægEmne: Sv: First day of school   First day of school I_icon_minitimeTors Feb 07, 2013 5:24 am

"Hvis du ikke finder en date, så vil jeg da gerne være din backup" sagde Cherry med et muntert latter fuld smil. Hun morede sig kosteligt selvom de var dømt til idræt, hun havde aldrig været tilhænger at det, da det altid gik ud på fodbold eller håndbold. Men ideen om at danse fik hende til at kunne lide det igen. "Og jeg vil meget gerne hjælpe med at finde en kjole, jeg elsker at shoppe" svarede hun smilende og havde jo altid elsket at shoppe, selvom hende penge pung nu altid havde fået ondt af det efter følgende.
Hun nikkede til at hun ikke længere boede med sine forældre, hun havde valgt ikke at fortælle folk hvorfor lige med det samme. De skulle helst ikke dømme hende på grund af det, selvom de nu nok heller ikke var typen Cherry så ville være sammen med hvis de gjorde. Hun havde jo bare kørt på sine forældre, som de fleste teenages piger gjorde. Hun klukkede over Claire's fortælling om skoven, selvfølgelig troede hun ikke på det og tænkte at det bare var noget som folk sagde i byen. I hendes lille verden kunne der ikke ske noget slemt med hende, men hun var jo også ung og naiv, og først fornyligt blevet skubbet ud af reden i håb om at hun ville blive hurtigt voksen, da hun ikke blev det der hjemme.
Cherry fulgte efter hende ind i hallen og kastede et kort blik på lærerne, hun havde ikke set dem tidligere på skolen. Hendes blik gik dog hurtigt over på drengene da Claire begyndte at snakke om dem. "Der er da flere gode muligheder til en date til skoleballet Claire!" sagde hun og gjorde intet for at dæmpe sig, som Claire selv havde gjort. Cherry var jo ikke genert af sig og havde intet imod at alles øjne fald på hende.


Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




First day of school Empty
IndlægEmne: Sv: First day of school   First day of school I_icon_minitimeFre Feb 08, 2013 7:10 am

Claire lo let"Den binder jeg dig på!"sagde hun med et grin. Claire kiggede på hende"Du må være min sjæleven! Kan jeg vise dig centeret i dag? efter skole? Jeg håber virkelig du kan! jeg elsker at være der! efter en en dårlig dag går jeg altid derover og kigger på sko og køber nogen..Det beroliger mig"sagde hun og begyndte så at grine det måtte lyde ret dumt..Men når hun købte sko blev hendes dag altid fantastisk lige meget hvad der var sket eller vile ske. For hendes nye sko ville give hende en udødelig glæde. Claire havde heldigvis sparet næsten alle sine penge op fra de tider som model, og det var ikke så lidt hun havde. Det meste af hendes tøj var tøj hun fra catwalken, photoshoots og hvad end hun havde været til. Tøjet kunne jo ikke sælges og designerne gav det oftest bare til modellerne, hvis de syntes at modellerne havde fortjent det, og da Claire var en pige med et blidt væsen fik hun det som regel altid.
Claire nikkede roligt, det var ikke alle unge der kunne med sine forældre, heldigvis kunne hun selv. hun elskede sine forældre!
Claire fnes over det hun sagde"kønne..tjaaah.."sagde hun og lod som om hun var total kræsen"Det er jo ikke meningen at jeg skal spørge!"sagde hun lavt og lo stille.
"Men smil du bare, så kommer de nok løbende allerede i pausen, med det smukke ansigt du har der!"Sagde hun er smilede grinende. og rakte håndens op da hendes navn blev sagt, hvor efter Cherry's blev sagt lige efter, Claire puffede let til hende med et lille grin.

//håber det går an xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





First day of school Empty
IndlægEmne: Sv: First day of school   First day of school I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
First day of school
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: Mystic Falls High School-
Gå til: