The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
I like drinking..what about you beautiful?  I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
I like drinking..what about you beautiful?  I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
I like drinking..what about you beautiful?  YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
I like drinking..what about you beautiful?  I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
I like drinking..what about you beautiful?  I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
I like drinking..what about you beautiful?  I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
I like drinking..what about you beautiful?  I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
I like drinking..what about you beautiful?  I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
I like drinking..what about you beautiful?  I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
I like drinking..what about you beautiful?  I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
I like drinking..what about you beautiful?  I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
I like drinking..what about you beautiful?  I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
I like drinking..what about you beautiful?  YV6Ay
Tidslinje
I like drinking..what about you beautiful?  RK6Ga

 

 I like drinking..what about you beautiful?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Christiana
New user
New user
Christiana


Antal indlæg : 23
Points : 27
Reputation : 0
Join date : 24/03/13

I like drinking..what about you beautiful?  Empty
IndlægEmne: I like drinking..what about you beautiful?    I like drinking..what about you beautiful?  I_icon_minitimeSøn Mar 24, 2013 6:31 am

  • Tid: 22:39.
  • Sted: Mystic Grill.
  • Omgivelser: Fulde unge mænd, en masse hygge også en del fuldskab.
  • Vejr: Det er en smule køligt, månen er oppe, men dog ikke endnu fuld.
  • Påklædning: En sort skjorte, der er bundet op så maven er blottet, helt op til starten af ribbenene, et par lavtsiddende stramme jeans også høje sorte stilletter.
  • Privat emne: Ryder.


På trods af det dårlige vejr, tog den unge Christiana ud, hun var typen der ikke ligefrem holdte tilbage på grund af en smule kølighed. Hendes hår hang perfekt ned og omrammede hendes smukke ansigt, der i dag så overraskende udskyldig ud. Da hun intet makeup havde på, gik det hele op i et og med fregnerne, gjorde det endnu mere. De grå øjne var en smule reserveret og observerende, klar på at slå igen hvis det nu skulle ske at hun blev overfaldet.
Hun slappede endelig af da hun endelig var inde på grillen, hvor hun trak sin sorte lange frakke af, lagde den hen over stolen på den stol hun satte sig ved, lige foran baren. Hun smilede blidt til bartenderen og fik hurtigt serveret en vodka efter bestilling.
Efter noget tid rejste hun sig op, kun for at gå på toilettet, dog nåede hun aldrig så lang da en lidt for fuld ung mand greb fat i hende og ruskede hende "hvad har vi her..jamen sikke en skønhed" grinede han til sine venner, mens han greb på hende. Hun kæmpede og prøvede at komme fri af det hårde greb.
Tilbage til toppen Go down
Ryder
New user
New user
Ryder


Antal indlæg : 9
Points : 12
Reputation : 1
Join date : 05/03/13
Geografisk sted : Mystic Falls

I like drinking..what about you beautiful?  Empty
IndlægEmne: Sv: I like drinking..what about you beautiful?    I like drinking..what about you beautiful?  I_icon_minitimeSøn Mar 24, 2013 9:27 am

Ryder sad bagerst i lokalet. Som altid. Det var udelukkende en fordel at sidde bagerst, i et mørklagt hjørne uden vinduer. På den måde kunne han observere alt der skete omkring ham, og ingen kunne kigge skjult på ham. Han havde et par solbriller på, så ingen kunne se hvorhen han kiggede, men hans hoved var bukket let forover, og han sad med en bog i hånden, så det lignede at han sad og læste. Han havde godt lagt mærke til den smukke, rødhårede pige, der så ud til at vide lidt af hvert om at slås, for hun så utroligt selvsikker ud, hvilket var sjældent på disse kanter. Ryder hævede langsomt et øjenbryn, da han lagde mærke til alle de unge fyre, der stirrede lidt for åbenlyst på pigens bare mave, eller hendes bagdel. Det var, tænkte Ryder, heller ikke fordi pigen prøvede at skjule hendes nydelige krop.
Ryder sukkede, da en af fyrene ruskede i pigen. Ingen respekt for kvinder. Ingen respekt overhovedet. Han tog sin forrige tanke til sig, den tanke om at hun nok kunne slås, da han så hendes forgæves forsøg på at kæmpe sig fri af mandens greb. Med en let himlen med øjnene, rejste han sig op, og gik hen imod dem. Heldet var med ham, da han kendte denne fyr nogenlunde, og faktisk vidste, at han havde et dårligt håndled. Med en glidende bevægelse greb Ryder fast om fyrens håndled, og trykkede sammen lige på nærven nær håndfladen. Krampeagtigt blev manden nødt til at slippe pigen.
"Matt." Sagde Ryder langsomt, og tog sine solbriller af. Han hævede udfordrende et øjenbryn, og sagde så et simpelt "Nej". Han vidste at fyren foran ham sandsynligvis ville miste temperamentet, men han vidste ikke hvor meget alkohollen havde effekt på hans handlekraft. Dog holdt han øjenkontakten i håb om at han ikke behøvede at slå ham i gulvet.
Tilbage til toppen Go down
Christiana
New user
New user
Christiana


Antal indlæg : 23
Points : 27
Reputation : 0
Join date : 24/03/13

I like drinking..what about you beautiful?  Empty
IndlægEmne: Sv: I like drinking..what about you beautiful?    I like drinking..what about you beautiful?  I_icon_minitimeSøn Mar 24, 2013 9:46 am

Hun kæmpede, vred sig rundt og prøvede at komme fri af hans greb "giv så slip på mig" hun hade virkelig at blive overfaldet på den måde. Hendes øjne ledte næsten efter et eller andet hun kunne slå ham med, et eller andet hun kunne gøre. Efter noget tid fik hun øje på en ung mand, der før havde betragtet hende, nu var på hen mod hende og manden. Hun havde nu tænkt sig at hamre knæet mod hans skridt da denne fremmede mand som åbenbart kendte denne beruset mand. Hun rynkede brynet, betragtede ham stille, mens han fik fjernet den berusede mand.
Hun lagde armene over kors og lænede sig op af disken da han endelig var væk "jamen mange tak" hun nikkede og trådte tilbage. Så nu kom spøegsmålet hvem var han, denne mystiske frelser eller hvad pokker han nu var "så nu er mit eneste spørgelse bare, hvad er dit navn" hun lagde hoved på skrå og hævede spørgende øjenbrynet

//wow sorry ingen krea
Tilbage til toppen Go down
Ryder
New user
New user
Ryder


Antal indlæg : 9
Points : 12
Reputation : 1
Join date : 05/03/13
Geografisk sted : Mystic Falls

I like drinking..what about you beautiful?  Empty
IndlægEmne: Sv: I like drinking..what about you beautiful?    I like drinking..what about you beautiful?  I_icon_minitimeSøn Mar 24, 2013 10:22 pm

Ryder kiggede sig kort omkring i rummet. Nu hvor han ikke længere sad gemt af mørket henne i hjørnet, følte han sig sårbar. Dog kunne han ikke se nogle trusler omkring ham, så han tillod sig at slå sine parader lidt ned igen. I stedet vendte han sig nu mod pigen. Matt var enten for fuld til at reagere ordenligt, eller bare ædru nok til at se hvor dumt det ville være at prøve at angribe Ryder.
Han smilede skævt til pigen, da hun hævede et øjenbryn. Det var selv en af hans yndlingsting i verden, at hæve sit øjenbryn, og han syntes det fik denne rødhårede skønhed til at se en smule flabet og kæk ud. Han havde altid godt lide fregner, og inderst inde, kunne han mærke at han var glad over at hun ikke havde dækket dem til med bruncreme eller sådan noget. Han hævede let sit eget øjenbryn mod hende, og nikkede så som hilsen.
"Ryder," svarede han, og kyssede blidt hendes hånd. "Mit navn er Ryder."
Ryder slap pigens hånd, og satte sig op på en af barstolene. Han skævede kort til hendes drink. Vodka.
"Hvad får sådan en yndig pige til at bestille sådan en drik?" Spurgte han med et let smil.
Tilbage til toppen Go down
Christiana
New user
New user
Christiana


Antal indlæg : 23
Points : 27
Reputation : 0
Join date : 24/03/13

I like drinking..what about you beautiful?  Empty
IndlægEmne: Sv: I like drinking..what about you beautiful?    I like drinking..what about you beautiful?  I_icon_minitimeSøn Mar 24, 2013 10:39 pm

Hun smilede af den måde, han pludselif kiggede rundt...måske af sårbarhed, hvem ved hvad det var. Et eller andet sted kunne hun godt lide den måde han så på hende, det var anderledes end dem der kendte til hendes job...og i sidste ende kunne hun faktisk lide det, for han så kun på hende som var hun kun Christiana og ikke en eller anden stripper. Hun lod kort fingrene glide ned over den fregnede kind, en ting hun virkelig kunne lide også ikke, det gav hende det uskyldige udtrykke, som hun i dette sekund holdte virkelig af. For ja det var anderledes og underligt næsten at starte nyt uden folk kendte hende og ja ham her lignede ikke typen der tog på en strip club.
Hun grinede da han kyssede hendes hånd...det var der aldrig nogen der havde gjort, de fleste snakkede til hende fordi de ville i hendes bukser "mig en fornøjelse Ryder mit navn er Christiana" hun smilede skævt til ham og satte sig ved siden af ham, tog en tår af sin drink "mhh fordi jeg ikke er en yndig pige" hun trak på skulderne og så ned i sin drink "det har jeg aldrig været" hun mødte hans blik og smilede svagt "men sådan er det jo" hun kørte en hånd igennem håret og grinede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Ryder
New user
New user
Ryder


Antal indlæg : 9
Points : 12
Reputation : 1
Join date : 05/03/13
Geografisk sted : Mystic Falls

I like drinking..what about you beautiful?  Empty
IndlægEmne: Sv: I like drinking..what about you beautiful?    I like drinking..what about you beautiful?  I_icon_minitimeMan Mar 25, 2013 9:56 am

Ryder var altid fascineret af de forskellige reaktioner han fik, når han kyssede en piges hånd. Der var nærmest gået lidt sport i den, for han havde fundet ud af, at folks reaktioner viste meget om hvordan de var som personer. Hvis en pige bare kiggede overlegent på ham, vidste han, at hun havde for meget selvtillid. Selvtillid er godt i små portioner, men for meget gør én egoistisk. Hvis de ikke reagerede var de sandsynligvis fra en rig familie, hvor det var normalt at få en sådan hilsen. Men hvis de reagerede ligesom Christiana gjorde, med et grin der ikke var nervøst, var det fordi de var overraskede, men på en gennemgående glad måde. Han smilede skævt, da hun sagde sit navn, og nikkede endnu engang som hilsen. Da hun svarede på hans spørgsmål, kom der to fuger mellem hans øjenbryn, som han rynkede sammen i en lidt tænksom grimasse. Så smilede han lidt sørgmodigt til hende.
"Min erfaring er at der ikke er mange yndige piger her i byen. I hvert fald ikke personlighedsmæssigt - men for mig, falder du ind under kategorien yndig. Måske endda smuk med alle dine fregner. Jeg nyder at se på smukke mennesker, og jeg besluttede for et stykke tid siden ikke at nægte mig de mere simple fornøjelser her i livet."
Med et skævt smil, trak han på skuldrene, og viftede med hånden af tjeneren.
"Mojito med ektra rørsukker, tak"
Tilbage til toppen Go down
Christiana
New user
New user
Christiana


Antal indlæg : 23
Points : 27
Reputation : 0
Join date : 24/03/13

I like drinking..what about you beautiful?  Empty
IndlægEmne: Sv: I like drinking..what about you beautiful?    I like drinking..what about you beautiful?  I_icon_minitimeMan Mar 25, 2013 10:31 am

Hun grinede stille over ham, han var et sjovt selvskab maatte hun indromme...og han var anderledes. Det var noget nyt end det det hun miljoo normalt faerdes i, en rar ting til forskel faktisk. Hun satte sig godt til rette i stolen og strakte sig kort, en enkel bevaegelse der ganske vidts kunne tiltraekke opmaerksomhed fra det modsatte koon "jeg maa sige Ryder, hvis jeg ikke vidste bedre ville jeg tro at du lavede den der paa alle piger du mooder" hun blinkede drillende til ham og tog endnu en taar af den indbydende vodka.
Hun brummede svagt "alle kan vaere smukke, men der skal meget til for at sande sand skoonhed, hvilket ikke komme ude fra men inde fra sjaellen" hun roorte igenne den ene kind med de fine fregner, en fin lille ting "jamen mange tak...dog har det med at give et forkert tegn...hende den uskyldige pige med fregnerne" hun grinede stille og nuldrede noget af det roode haar imellem sine fingre. Hun var skam ingen mors pige, jo viodts hun kom fra en rig familie, men havde helt fra da hun var lille aabenbart vaerez em skaendsel mod dem, saa i takt med at hun blev traet af deres nedgoorelse, begyndte hun at opfoore soig som de forventede, solgte sin krop, blev stripper og meget mere bare for at chikanere dem.
//magtede ikke rigtigt æ, ø og å
Tilbage til toppen Go down
Ryder
New user
New user
Ryder


Antal indlæg : 9
Points : 12
Reputation : 1
Join date : 05/03/13
Geografisk sted : Mystic Falls

I like drinking..what about you beautiful?  Empty
IndlægEmne: Sv: I like drinking..what about you beautiful?    I like drinking..what about you beautiful?  I_icon_minitimeMan Mar 25, 2013 12:45 pm

Ryder klukkede dæmpet og rystede på hovedet for sig selv.
"Kun til dem, der har brug for at få det at vide," tilstod han med et lidt bredere smil. Han tog en tår af sin drink, og kastede et blik mod bartenderen, der nysgerrigt kiggede hen imod dem. Med et enkelt, tilfredst nik lod han bartenderen vide, at drinken var godkendt. Han hævede kort et øjenbryn mod Christiana.
"Der må jeg tillade mig at være uenig. Alle kan gøre noget smukt eller være noget smukt, men ikke alle er smukke. Men at den reneste skønhed kommer fra sjælen, det må jeg give dig ret i." Lidt utilpas kiggede han ned i sit glas. Det var vel i bund og grund det der var galt. Sjælen. Han vidste godt, at der var én eller anden grund til at han var blevet sendt tilbage fra himlen - men han vidste ikke hvorfor. Og uden den viden, havde han op til flere gange ... undveget at tage den gyldne, hvide vej. Hans sjæl var ikke ren. Egentlig havde han opgivet at være engel.
Ryder kiggede op på Christiana med et flabet smil.
"Uskyldig?" Spurgte han overrasket, og snoede en tot af hendes hår om sin finger. "Du er rødhåret, min kære - Du er en af dem med ild i." klukkede han stille, før han rettede sig op i sin stol, og tog endnu en tår af sin drink.


Sidst rettet af Ryder Tirs Mar 26, 2013 3:46 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Christiana
New user
New user
Christiana


Antal indlæg : 23
Points : 27
Reputation : 0
Join date : 24/03/13

I like drinking..what about you beautiful?  Empty
IndlægEmne: Sv: I like drinking..what about you beautiful?    I like drinking..what about you beautiful?  I_icon_minitimeMan Mar 25, 2013 5:50 pm

Hun trak paa skulderne "efter hvad jeg er gaaet igennem tror jeg ikke laengere paa at folk kan goore noget smukt, jeg er blevet svigtet for meget til at jeg toor trir paa det" hun trak paa skulderne, de foraeldre hun havde haft var ikke guds bedste boorn...uhh hun kunne godt huske de sener aftner, hvor faren havde staaet og raabt af hende, mens han skiftesvis slog hende med det ene ting efter den anden. Ja livet var haardt, hun havde bare valgt at se bort fra det smukke og mere fokusere paa at vaere realist, det kom man laengest med. Hvorfor vente hele livet paa en eller anden "eneste ene" som maaske aldrig kom?
Hendes oojne laa paa ham mens han tallte "og lad mig gaette din sjael eller heller ikke den reneste" hun haevede oojenbrynet og smilede lidt alla et drillende smil ogsaa ikke. Da han roorte ved hendes haar sad hun helt stille "okay det min kaere kan jeg saa godt vaere dig enig i" hun toomte sit glas og gik i en yndefuld gang ned til en jokeboks, hvor hun satte et tilfaeldigt nummer. Hun smilede tilbage til ham, gik tilbage, dog denne gang satte hun sig ikke ned "kom nu dans med mig pretty boy" hviskede hun i hans oore og nussede ham drillende...hun elskede fatisk og danse, ikke alt at det hun dansede var vovet, hun kunne ogsaa tango, salsa og alle de andre
danse former.[/font]
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I like drinking..what about you beautiful?  Empty
IndlægEmne: Sv: I like drinking..what about you beautiful?    I like drinking..what about you beautiful?  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I like drinking..what about you beautiful?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Beautiful Grey Clouds - Jack

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: