The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
A new lover? How exiting ~Dimitri I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
A new lover? How exiting ~Dimitri I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
A new lover? How exiting ~Dimitri YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
A new lover? How exiting ~Dimitri I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
A new lover? How exiting ~Dimitri I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
A new lover? How exiting ~Dimitri I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
A new lover? How exiting ~Dimitri I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
A new lover? How exiting ~Dimitri I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
A new lover? How exiting ~Dimitri I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
A new lover? How exiting ~Dimitri I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
A new lover? How exiting ~Dimitri I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
A new lover? How exiting ~Dimitri I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
A new lover? How exiting ~Dimitri YV6Ay
Tidslinje
A new lover? How exiting ~Dimitri RK6Ga

 

 A new lover? How exiting ~Dimitri

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Liz
New user
New user
Liz


Antal indlæg : 39
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : I min bedstemor Freyas slot

A new lover? How exiting ~Dimitri Empty
IndlægEmne: A new lover? How exiting ~Dimitri   A new lover? How exiting ~Dimitri I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 4:52 am

Sted: Mystic Grill
Tid: Tidlig aften
Vejr: Det er kort før solen går ned og det er koldt udenfor og der er en halvt om halvt stærk blæst
Omgivelser: Forskellige væsner, dog flest mennesker
Tøj: A new lover? How exiting ~Dimitri 146542015_thread-beautiful-emilie-de-ravin plus en sort jakke ud over og sort hår! xD

Lissette var noget omtumlet over at have fået at vide, at hun havde haft en stor familie, hun aldrig havde kendt til, i alle de femhundrede år hun var gået rundt på jorden. Det var skørt, mærkeligt at tænke på, men sådan var det jo nu engang. Hun havde for nyligt mødt hendes far og var endt med at bo hos ham på hans mors, hendes bedstemors, kæmpe slot inde i skoven, og der havde hun mødt resten af hendes fars familie. Men som den enspænder Lissette, eller Liz, som hun ofte bad folk om at kalde hende, da det var nemmere, havde hun smuttet fra slottet og gået en tur i byen, bare strejfet rundt, indtil nu, hvor hun var gået ind i Mystic Grill og havde sat sig på en hjørneplads og havde smidt sin jakke og purret lidt op i sit vindblæste hår. Det bølgede lidt, viste de krøller hun ofte skjulte når hun glattede sit hår, og hendes klare, blå øjne søgte ud over mængden og hun fik da øje på en vampyr og et par varulve der sad sammen. De var jo flok dyr, ikke? Se, dét gen havde hun ikke fået, men nu var det jo også hendes bedstemor, fra hendes mors side, der havde været varulv og hendes bedstefar der havde været en troldmand og havde forvandlet sin datter til en oprindelig, hvorefter hun senere havde begået sit første mord og varulve genet var blevet udløst. Hendes bedstefar døde kort efter besværgelsen og så begik hendes bedstemor selvmord på grund af sorgen. Endnu en grund til at Liz ikke lod sig selv få kærlige følelser overfor andre, der ikke var familie for hende. Se bare på hendes bedsteforældre, hvad kærlighed gjorde ved dem, eller se på hendes mor og far, der ikke kunne tåle synet af hinanden, selvom hendes mor stadig elskede far.
Liz rystede let på hovedet for at ryste alle de mærkelige tanker ud ad hovedet inden hun tog menukortet op og så på det, bare for at fordrive tiden. Måske skulle hun bestille noget? Hun kunne jo stadig indtage mennskemad og få næring af det. For halvdelen af hende var jo varulv.
Tilbage til toppen Go down
Dimitri
New user
New user
Dimitri


Antal indlæg : 36
Points : 38
Reputation : 0
Join date : 21/02/13

A new lover? How exiting ~Dimitri Empty
IndlægEmne: Sv: A new lover? How exiting ~Dimitri   A new lover? How exiting ~Dimitri I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 4:57 am

Clothes: A new lover? How exiting ~Dimitri Tumblr_mgucpg7IX81rm3koyo1_500

Roligt kom han slentrende ned af gaden, tanker om alle mulige ting, fortiden, nutiden og fremtiden dukkede op. Han tænkte på sin tid sammen med sin familie, hvordan hans bror og ham altid havde været rivaliserende og ja hadet hinanden. han huskede de mange kampe, de havde haft igennem tiderne. De mange sorger og den tragedie der til sidst førte til hans død også hans liv som udødelige vampyr.

Hvilken ulykke hans liv havde været, men nu var det alt sammen slut og nu skulle han bare leve igennem sit liv og ja bare prøve at nyde det. Også selvom det var svært, så kunne han vel prøve og han ville gøre et forsøg fra nu af, nul alt det der med at skubbe folk væk, han ville faktisk ny prøve at måske elske en eller anden....hvis han altså var så heldig.

Grillen fangede hurtigt hans opmærksomhed som et stille sted man måske kunne have det sjovt, få noget at spise og ja derefter drikke sig mæt i enten blod eller sprut. I aften havde han ikke rigtig nogen ide om hvilke han ville drikke af, måske lidt af hver. Med en selvsikkerhed gik han hen mod døren og trådte ind, så stedet godt an før han gik op mod baren og slog sig.
Tilbage til toppen Go down
Liz
New user
New user
Liz


Antal indlæg : 39
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : I min bedstemor Freyas slot

A new lover? How exiting ~Dimitri Empty
IndlægEmne: Sv: A new lover? How exiting ~Dimitri   A new lover? How exiting ~Dimitri I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 5:08 am

Lissette sukkede over det ekstremt kedelige menukort. Hun savnede halvt om halvt de gamle kroer der havde været rundt omkring, fuld af fuldskab og mænd der var mere end villige til at følge en lille, sød og uskyldig ud i en gyde eller følge hende 'hjem'. Men der havde jo aldrig været noget sjovt i det, det var kedeligt og der var ingen kamp eller sjov i det. Derfor havde hun nogle gange skræmt hendes offer lidt, jagtet vedkommende igennem byens gader, altid lige i hælende på ham, så han kunne høre hendes åndedræt og hendes latter.
Hun tog sin jakke på igen idet hun lagde menukortet ned på bordet igen og begav sig op til baren, hvor hun så at der var endnu en vampyr der havde slået sig ned. Rent impulsivt satte hun sig ned ved siden af ham og råbte bartenderen an, en ung kvinde, tydeligt menneske og sikkert også uviden om hvilke væsner der gik rundt omkring. "Giv mig det stærkeste I har," sagde hun kort for hovedet og sendte hende et sødt smil. Idet hun gik igen, vendte hun sit klare, blå blik, der nærmest strålede, imod vampyren ved siden af sig. Hun sendte ham et venligt smil. "Jeg synes ikke, at jeg har set dig her før, er du ny?" spurgte hun roligt og lagde hovedet let på skrå imens hun så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Dimitri
New user
New user
Dimitri


Antal indlæg : 36
Points : 38
Reputation : 0
Join date : 21/02/13

A new lover? How exiting ~Dimitri Empty
IndlægEmne: Sv: A new lover? How exiting ~Dimitri   A new lover? How exiting ~Dimitri I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 5:15 am

Han fik hurtigt bestilt en stærk vodka, ekstra tør, præcis som han drak i sit hjemland. Han var oprindelig fra Rusland, men talte meget sjældent sproget og efterhånden var den russiske accent væk og nu havde han en mere elegant og britisk accent. De grøn brune øjne søgte rundt og landede på en smuk ung kvinde der kom hen og satte sig ved siden af ham "jamen goddag og ja det er jeg..jeg er faktisk næsten lige flyttet til byen" sagde han blidt, med en blød, hæs stemme, fuldt op af den britiske accent, der gjorde ham blid og sofistikeret i sin måde at snakke på
Tilbage til toppen Go down
Liz
New user
New user
Liz


Antal indlæg : 39
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : I min bedstemor Freyas slot

A new lover? How exiting ~Dimitri Empty
IndlægEmne: Sv: A new lover? How exiting ~Dimitri   A new lover? How exiting ~Dimitri I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 5:23 am

Lissettes blå øjne så roligt ind i hans grønbrune, og hun smilede venligt til ham. "Jamen, så velkommen til Mystic Falls," sagde hun og rakte ham hånden med et lille grin. "Jeg er Lissette, og jeg er næsten også lige flyttet hertil." Hun trak på skuldrene og betragtede ham roligt. Han så faktisk ikke værst ud ... bestemt ikke værst, han var faktisk ret lækker. Men ingen af hendes tanker kunne ses i hverken hendes ansigt eller blik. Det forblev roligt og venligt. Hun havde selv en lettere fransk accent, men den var næsten væk efterhånden, ellers snakkede hun bare med en helt normalt amerikansk accent. "Og dit navn er?" Hun hævede det ene øjenbryn, spørgende, og smilede sødt og imødekommende til ham.
Tilbage til toppen Go down
Dimitri
New user
New user
Dimitri


Antal indlæg : 36
Points : 38
Reputation : 0
Join date : 21/02/13

A new lover? How exiting ~Dimitri Empty
IndlægEmne: Sv: A new lover? How exiting ~Dimitri   A new lover? How exiting ~Dimitri I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 6:01 am

Han smilede stort og trykkede hendes hånd da hun rakte ham den "jamen mange tak og det er meget hyggeligt at møde dig Lissette" han smilede skævt og kyssede blidt hendes håndryg før han gav slip på hendes hånd og tog sin drink i hænderne "jeg hedder Dimitri" han smilede skævt og de fine smilehuller dukkede op i hver side og fik ham til at se mere ungdommelig ud og endda kønnere. Hun var nok i hans øjne meget smuk, med hendes krystal blå øjne, der bare fangede en super hurtigt også det mørke hår, der indrammede hendes smukke ansigt perfekt. Selvom han sad og beundrede hende, så gjorde han det i hemmelighed og det var ikke til at se på ham.
Tilbage til toppen Go down
Liz
New user
New user
Liz


Antal indlæg : 39
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : I min bedstemor Freyas slot

A new lover? How exiting ~Dimitri Empty
IndlægEmne: Sv: A new lover? How exiting ~Dimitri   A new lover? How exiting ~Dimitri I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 6:27 am

Lissette kunne ikke selv lade være med at smile bredere til ham og klukkede blidt over ham. "Jeg kan kun sige i lige måde, og æren er min, Dimitri," sagde hun med et drilsk smil og en lille latter på læberne da han kyssede hendes håndryg. Da hun så hans smilehuller, kunne hun ikke lade være med at smile bredere til ham. Hun elskede drenge med smilehuller, det var en lille svaghed af hendes, hun kunne ikke gøre for det. Hun fulgte hans eksempel og tog sin drink op og tog en lettere stor slurk af den og nød den varme kildren det gav hendes svælg og sukkede idet hun satte den fra sig på baren igen. Hun grinede lidt inden hun vendte de blå øjne imod ham igen og smilede sødt og skævt. "Nåh, har du så planer for i aften, Dimitri?" spurgte hun drilsk og blinkede en enkelt gang til ham.
Tilbage til toppen Go down
Dimitri
New user
New user
Dimitri


Antal indlæg : 36
Points : 38
Reputation : 0
Join date : 21/02/13

A new lover? How exiting ~Dimitri Empty
IndlægEmne: Sv: A new lover? How exiting ~Dimitri   A new lover? How exiting ~Dimitri I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 6:33 am

Han smilede bredt til hende "det er altid dejligt at møde nye mennesker og føle sig..ja velkommen steder som disse" han nikkede og kørte hånden igennem det pjuskede brune hår. Han tog en stor tår af sin vodka og sukkede nydende "mhh dejligt" sukkede han og stillede det tilbage igen "uhh nej det vil jeg ikke sige jeg har, jeg ville faktisk bare ud og du ved have det sjovt og hygge mig lidt" han trak på skulderne havde englelig ingen planer for dagen. Tog tingene som de kom og ja det var vel det
Tilbage til toppen Go down
Liz
New user
New user
Liz


Antal indlæg : 39
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : I min bedstemor Freyas slot

A new lover? How exiting ~Dimitri Empty
IndlægEmne: Sv: A new lover? How exiting ~Dimitri   A new lover? How exiting ~Dimitri I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 6:40 am

Lissette nikkede og smilede skævt til ham. "Jeg gør mit bedste," sagde hun med en lille latter og smilede til ham. Hendes øjne fulgte hans hånds bevægelse og hun smilede skævt til ham og klukkede stille inden hun drak det sidste af sit akohol. Hun sukkede af velvære og nød at mærke den varme fornemmelse brede sig i sin krop. Hun nikkede med et skævt smil. "Så er jeg vist ikke den eneste med de planer for dagen," sagde hun med en blid latter og så på ham med et sødt smil. "Men kunne denne kønne herre så tænke sig at tilbringe dagen sammen med mig?" Hun så på ham med et opmuntrende blik og et sødt og nærmest udfordrende smil om læben.
Tilbage til toppen Go down
Dimitri
New user
New user
Dimitri


Antal indlæg : 36
Points : 38
Reputation : 0
Join date : 21/02/13

A new lover? How exiting ~Dimitri Empty
IndlægEmne: Sv: A new lover? How exiting ~Dimitri   A new lover? How exiting ~Dimitri I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 6:44 am

Han klukkede blidt og nikkede "jeg må sige at du gør et smukt stykke arbejde" han smilede bredt til hende og hævede øjenbrynet..hvad var det han lavede, små gamle frygter kom op, hvad ville der ske, hvad lavede han dog. det kunne være farligt at gøre sådan noget, at komme for tæt på folk, når han i forvejen ikke blev lang tid det samme sted, han var maks 50 år et sted, før han begav sig videre til et nyt sted "haha, ja det vil være mig en ære at tilbringe dagen med en så smuk ung kvinde" han smilede og tømte sit glas, betragtede hende varmt "så har den kønne frøken lyst til at lave noget" spurte han blidt
Tilbage til toppen Go down
Liz
New user
New user
Liz


Antal indlæg : 39
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : I min bedstemor Freyas slot

A new lover? How exiting ~Dimitri Empty
IndlægEmne: Sv: A new lover? How exiting ~Dimitri   A new lover? How exiting ~Dimitri I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 6:52 am

Lissette smilede varmere til ham og lo blidt. "Jeg takker," sagde hun og bøjede hovedet let frem i en elegant bevægelse, og som tegn på taknemmelighed, inden hun rettede sig op igen og sendte ham et sødt og strålende smil. Hun vidste lige hvad hun lavede, hun havde sig selv i kort snor, sørgede for at der ingen følelser kom i klemme eller noget andet. Hun turde ikke at lade andre komme tæt på eller sig selv at få følelser for andre. Ikke efter at hun vidste hvordan hendes forældres forhold var endt. Hun smilede mere forførende, bare et kort øjeblik, inden det blev sødt igen. "Det glæder mig," sagde hun drilsk og klukkede blidt imens hun betragtede ham blidt. Det her skulle nok blive morsomt. "Jeg ved det ikke, noget De kunne tænke Dem at lave?" spurgte hun blidt og nysgerrigt imens hun betragtede ham roligt og smilede sødt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Dimitri
New user
New user
Dimitri


Antal indlæg : 36
Points : 38
Reputation : 0
Join date : 21/02/13

A new lover? How exiting ~Dimitri Empty
IndlægEmne: Sv: A new lover? How exiting ~Dimitri   A new lover? How exiting ~Dimitri I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 7:06 am

Han så på hende i få sekunder, betragtede hende bare og efter lidt tid, brød han ud i en hæs blid latter "åhh kæreste det var så lidt" han trak vejret dybt og bestilte endnu en vodka. Han elskede virkelig at drikke vodka, det mindede ham om de mange gange han tog til Rusland på små ferier, han tog faktisk derhen sådan set derhen hvert 50. år, så var han der i hvad 4 år også tog han afsted igen og bo satte sig et andet sted. Sådan gik det rundt, fortsatte i en rundt cirkel. Han trak på skulderne ""det ved jeg faktisk ikke, det er derfor jeg spørg dig, smukke Lissette" han smilede bredt og tog endnu en tår af sin drink "hvad med at du bare fortælle om dig selv" spurte han og hævede øjenbrynet spørgende
Tilbage til toppen Go down
Liz
New user
New user
Liz


Antal indlæg : 39
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : I min bedstemor Freyas slot

A new lover? How exiting ~Dimitri Empty
IndlægEmne: Sv: A new lover? How exiting ~Dimitri   A new lover? How exiting ~Dimitri I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 7:22 am

Lissette smilede bare sødt og trak på skuldrene og betragtede ham roligt. "Du er en sand vodka-elsker, hva'?" sagde hun med et drilsk smil og så roligt på ham. Hun kunne selv godt lide drikken, men det var ikke noget hun ligefrem elskede, hun kunne sagtens drikke det, men hun foretrak så meget andet end lige den drik. Hun betragtede ham roligt og lettere vagtsomt, som om han kunne gå til angreb hvert et øjeblik, men det var bare en refleks, en gammel vane efter at have tjent i den kongelige riddertjeneste i 1800-tallet. Hun klukkede blidt over hans svar og trak bare på skuldrene. "Nåh, så jeg er smuk?" spurgte hun drilsk og smilede skævt til ham. Hun trak lidt på skuldrene og smilede roligt til ham. "Hvad vil du vide?" spurgte hun roligt, dog lettere afholden, det var jo ikke ligefrem noget hun bare delte ud til alle og enhver.
Tilbage til toppen Go down
Dimitri
New user
New user
Dimitri


Antal indlæg : 36
Points : 38
Reputation : 0
Join date : 21/02/13

A new lover? How exiting ~Dimitri Empty
IndlægEmne: Sv: A new lover? How exiting ~Dimitri   A new lover? How exiting ~Dimitri I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 7:29 am

Han trak på skulderne "jeg er fra Rusland, hvad kan jeg sige, vi lærer at drikke vodka fra en ung alder" han trak på skulderne og smilede skævt, i hans familie havde de holdt meget af denne stærke drik. SÅ grunden bag hans lille kærlighed overfor drikken kom faktisk af at det var noget han plejede at drikke sammen med sin bror, så når han drak det nu, huskede han på tiderne og kom derfor i bedre humør, det gav gode minder. han smilede "alle har en skønhed, men ja du er meget køn" hviskede han og tog endnu en tår af sin drink, smilede til hende "okay, fortæl mig hvor er du fra" spurte han blidt
Tilbage til toppen Go down
Liz
New user
New user
Liz


Antal indlæg : 39
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : I min bedstemor Freyas slot

A new lover? How exiting ~Dimitri Empty
IndlægEmne: Sv: A new lover? How exiting ~Dimitri   A new lover? How exiting ~Dimitri I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 8:08 am

Lissette grinede lidt og nikkede med et skævt smil. "Det forklarer det hele," sagde hun drilsk og smilede derefter varmt til ham og blinkede en enkelt gang til ham. Hun nikkede lidt og smilede skævt til ham. "Det er en meget god indstilling at have, det må jeg give dig," sagde hun forbløffet og smilede skævt til ham. Hun var faktisk positivt overrasket over de ord han kom med, for det var selv en indstilling hun selv havde. Hun tøvede lidt ved hans spørgsmål og tænkte sig lidt om. "Jeg blev født i Rom, Italien," sagde hun med et skævt smil og så på ham med et roligt blik. "Jeg voksede op der sammen med min mor." Hun trak lidt på skuldrene og smilede skævt til ham. "Er der andet du vil vide?" spurgte hun så med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Dimitri
New user
New user
Dimitri


Antal indlæg : 36
Points : 38
Reputation : 0
Join date : 21/02/13

A new lover? How exiting ~Dimitri Empty
IndlægEmne: Sv: A new lover? How exiting ~Dimitri   A new lover? How exiting ~Dimitri I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 8:16 am

Han blinkede med det ene øje og tog endnu en tår "hver tår minder mig om mit elskede hjem land, der dog ikke er helt det samme mere" grinede han og rystede på hoved med et ulæseligt smil. Han grinede og nikkede "selvfølgelig, hvorfor ikke mene folk er smukke, men selvfølgelig enten har du en indre skønhed eller også en ydre, men du min kære er meget smuk både indvendigt og udvendigt" han smilede bredt, han havde faktisk sagt noget på russisk, noget han ikke havde gjort siden hvad 1700 tallet, men okay jo på sine små årlige besøg til Rusland snakkede han jo også russisk, men nu var første gang i de mange år, hvor han sagde ord, uden at befinde sig i landet. Ordende lød bløde på hans tunge og den russiske accent fik r'erne til at rulle på hans tunge og accenten fik dem ligesom til at blive trukket ud. han hævede øjenbryn og nikkede "Rom, sikke et smukt land, har været der...to gange" han trak på skulderne og tænkte over hendes spørgsmål "hvad end du min kære har lyst til at sige" han smilede bredt og vrikkede med øjenbrynene.

xxxx når han snakker russisk
Tilbage til toppen Go down
Liz
New user
New user
Liz


Antal indlæg : 39
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : I min bedstemor Freyas slot

A new lover? How exiting ~Dimitri Empty
IndlægEmne: Sv: A new lover? How exiting ~Dimitri   A new lover? How exiting ~Dimitri I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 8:49 am

Lissette smilede og klukkede blidt. "Jeg ville ønske jeg kunne sige det samme her, men," sagde hun og trak på skuldrene med et lille grin. "Det må da alligevel være dejligt at have noget der minder én om hjem." Hun smilede skævt til ham og misundede ham lidt, hun havde aldrig rigtig haft noget 'hjem'. Hun havde rejst meget rundt med sin mor i et århundrede, men så var hun taget afsted for sig selv, hvilket var meget uhørt for en kvinde af gøre i sin tid, men hun sked på normerne og lavede sine egne. Hun var endda blevet mester indenfor sværdkunst og havde kæmpet i et par krige. Hun klukkede blidt over hans ord, og måtte indrømme, at hun blev lidt smigret over dem, hvilket også kunne ses på den lette rødmen der langsomt steg op i hendes kinder. Hun kunne godt lide de to russiske ord han havde sagt, selvom hendes russiske var utrolig rusten, hun kunne dårligt nok noget af sproget længere. Hun nikkede lidt og sukkede længselsfuldt. "Jeg savner de store kjoler, det må jeg indrømme," sagde hun med et lille grin inden hun så på ham med et skævt smil. Hun trak lidt på skuldrene. "Jeg ved ikke hvad der er at sige, jeg snakker ikke så tit om mig selv, så du må sige mig, hvad vil du vide?" spurgte hun og smilede drilsk til ham imens hun lænede sig lidt imod ham ved at hvile den ene albue imod barens bord og hvile hagen i hånden imens hun betragtede ham med et nysgerrigt, blåt blik.
Tilbage til toppen Go down
Dimitri
New user
New user
Dimitri


Antal indlæg : 36
Points : 38
Reputation : 0
Join date : 21/02/13

A new lover? How exiting ~Dimitri Empty
IndlægEmne: Sv: A new lover? How exiting ~Dimitri   A new lover? How exiting ~Dimitri I_icon_minitimeLør Feb 23, 2013 8:51 pm

Han nikkede stille "sådan er det nogle gange, men du skal nok finde et eller andet...noget nyt som får dig til at huske på alle dine glæder" han smilede bredt, varmt og indbydende. De grønbrune øjne betragtede hende nøje, betragtede hende mens hun lignede en der tænkte tilbage på gamle dage eller ting deromkring. Han grinede og nikkede "ja de gode gamle dage var nok også de bedste, dengang man ingen teknologi havde og ja bare klarede hverdagen som man nu gjorde" han trak på skulderne og ja han kunne vel godt savne den tid. Kvinderne var ganske vidst mere skønne i de store kjoler, i stedet for de kjoler de havde nu om dage...eller der var jo faktisk intet i deres kjoler, der var jo stort set en lettere lang bluse. Nej i de gode gamle dage var kjolerne bedre der var længere og større, men tilgengæld vidste den ikke nær så meget som de gjorde i dag. Han betragtede hende som hun lænede sig hen mod ham, hvilket fik ham til at smile skævt og læne sig hen mod ham "uhh bare fortæl et eller andet" han smilede og nussede drillende sin næse mod hendes
Tilbage til toppen Go down
Liz
New user
New user
Liz


Antal indlæg : 39
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : I min bedstemor Freyas slot

A new lover? How exiting ~Dimitri Empty
IndlægEmne: Sv: A new lover? How exiting ~Dimitri   A new lover? How exiting ~Dimitri I_icon_minitimeLør Feb 23, 2013 9:48 pm

Lissette så på ham med et blidt blik og smilede skævt til ham. "Jeg har aldrig rigtig haft et hjem, Dimitri," sagde hun med et lille grin. "Det sted hvor jeg boede i længst tid var fra jeg blev født til jeg var femogtyve, og det var kun fordi at alle havde set mig vokse op helt fra spæd til jeg blev medlem af kongens riddersal, for ser du," sagde hun og grinede lidt. "Min 'far'." Hun lavede anførelsestegn for at sige, at de ikke var blodsbeslægtede. "Havde altid ønsket sig en søn, så da jeg begyndte at interessere mig for sværdkamp, så underviste han mig. Han var den øverste leder i riddersalen, så af ham lærte jeg alt hvad der har med kamp at gøre, strategi, beskidte knep, at kæmpe med sværd, kaste med knive, bue og pil, nævekamp, det hele, og efter nogle år kunne jeg nedlægge hver en mand jeg kæmpede imod." Hun grinede lidt. "Det var uhørt den gang, men jeg elskede det, plus, det gav mig adgang til kongens bibliotek." Hun sukkede længselsfuldt. "Jeg har stadig aldrig set så mange bøger på en gang i mit liv efter dét." Hun grinede lidt og rødmede ganske svagt da det gik op for hende hvor meget hun lige havde fortalt om sit liv, og på en måde råbet hvor gammel hun var, eller, nej, nok ikke helt det sidste, men hun havde røbet, at hun var født før skydevåbnet blev opfundet.
Hun nikkede sammentyksigt og grinede stille. "Ja, den tid var meget bedre på mange måder, der skulle man arbejde sig frem, her kan man bare købe tingene på eBay," sagde hun med en lille latter, men med et sørgmodigt smil der fulgte efter. Hun savnede virkelig livet før i tiden, de mange farver der strålede op over det hele, de stramme korsetter ... eller nej, dem kunne hun godt undvære! Man kunne hverken trække vejret eller spise!
Hun grinede lidt over ham og rystede en anelse på hovedet over ham. "Hvad vil du have at jeg skal sige?" spurgte hun lettere forfjamsket. Hun anede ikke hvad hun skulle fortælle om sig selv. Hun følte sig også lidt genert og utilpas over at fortælle mere om sig selv. Det var ikke ligefrem noget hun gjorde normalt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A new lover? How exiting ~Dimitri Empty
IndlægEmne: Sv: A new lover? How exiting ~Dimitri   A new lover? How exiting ~Dimitri I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
A new lover? How exiting ~Dimitri
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» To meet someone again - Dimitri
» Tough night? ~ Dimitri
» Wanna be my friend? ~Dimitri
» Fortiden indhenter os altid før eller siden - Dimitri

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: