The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Lets be friends~Gabriella I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Lets be friends~Gabriella I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Lets be friends~Gabriella YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Lets be friends~Gabriella I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Lets be friends~Gabriella I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Lets be friends~Gabriella I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Lets be friends~Gabriella I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Lets be friends~Gabriella I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Lets be friends~Gabriella I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Lets be friends~Gabriella I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Lets be friends~Gabriella I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Lets be friends~Gabriella I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Lets be friends~Gabriella YV6Ay
Tidslinje
Lets be friends~Gabriella RK6Ga

 

 Lets be friends~Gabriella

Go down 
ForfatterBesked
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Lets be friends~Gabriella Empty
IndlægEmne: Lets be friends~Gabriella   Lets be friends~Gabriella I_icon_minitimeTors Feb 21, 2013 1:52 am

S: den nyekirkegård
T: midt på dagen
O: gravsten, blomster og andet fra kirkegårde
V: Høj solskind om varmt
P:
Lets be friends~Gabriella Nwjmvf-l-580x580

Acacia kom gående ned af en gammel sti, og kiggede på gravstenende, og stoppede en gang imellem op og læste nogen af dem. Hun kiggede ikke efter nogen speciel, bare gik og læste dem. Hun var lige kommet til byen og det var første gang hun var på kirkegården. Hun havde ikke endgang et rigtig sted at bo endnu. Hun boede ude hved en dreng son hun kendete lidt. Men hun var bedste vennner med hans søster, så hun havde fået lov til at bo hos dem midlertidigt. Hun håbede lidt på hun ville støde ind i nogen hun kunne snakke med eller noget, men indtil videre var der ikke kommet nogen. Hun gik bare videre og ventede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lets be friends~Gabriella Empty
IndlægEmne: Sv: Lets be friends~Gabriella   Lets be friends~Gabriella I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 1:05 am

Lets be friends~Gabriella 1353017336_2-christina-aguilera-560
plus et par cowboy shorts og nike sko.

Gabriella havde lige hentet en pose med Marihuana inde på kirkegården, hun solgte nemlig her i MF men røg selvfølgelig også selv. hun tjente godt på det. hun gemte det hurtigt i en lille pung ting hun havde rundt om halsen og kørte den så ind under den gule trøje.
Hun så en pige og gik over mod hende"Hej"hun sagde det med et let hævet øjnbryn. måske ikke det mest indbydende. Gabriella tyggede på sit tyggegummi så det kunne ses tydeligt. pigen så meget uskyldig ud, og Gab smilede svagt af det. mors og fars lille pige, ville hun gætte på hun var. Gabriella var nok den pige de fleste forældre helst ikke så deres unge døtre sammen med, og det var der nok også en god grund til. På den anden side ville hun nok heller ikke gå sammen med mors og fars dydsmønster børn. der var ikke meget spas i dem nemlig.
Hun lavede en bobbel med tyggegummiet og gav hurtigt pigen elevator blikket, selv var hun iført sort top, gul over trøje, korte cowboys shorts og nike jogging sko. hendes hår hang løst og hendes makeup var sort på en pæn måde, det var nemlig noget hun gik meget op i. hun havde store runde øreringe på, samt et kors og en stor ring på højre pegefinger.
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Lets be friends~Gabriella Empty
IndlægEmne: Sv: Lets be friends~Gabriella   Lets be friends~Gabriella I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 1:28 am

Aca gik vider intil en pige snakked til hinde.Hun så på pigen som der sag Hi till hine."Hey?."sag hun stille.Hun brød sig ikke meget om hindes lille elvator blick men blev lidt iriteret over at hun tyggede soden på hindes tyggegummi.Hun kunde se på hinde at hun nok var den person af pige som der ikk lytter til hindes forældrer og som der nok ikk lytter til nogen som helst.Soden var aca ikke hun var altid denn søde lille pige som der blev elsket af alle.Intil hun blev en heks siden der var der ingen som der snakked med hinde hun viste ikke hvorfår kun hindes bror ville snakke med hinde han var den eneste som der kunde lide hinde i nu og som det altid ville være der få hinde. Ellers var der ingen andrer.Det var nok os grunden til hvorfår hun ikke hade mange venner hun ville altid være få sig selv og hun prøved og være lidt noget af en badgirl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lets be friends~Gabriella Empty
IndlægEmne: Sv: Lets be friends~Gabriella   Lets be friends~Gabriella I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 1:52 am

hun kiggede på hende"så hvad laver du herude?"spurgte hun med et hævet øjnbryn, hun så hverken blomster eller lys hos pigen, som man normalt lagde til de afdøde på kirkegårde.
Gabriellas far var mexicaner og hendes mor fra Californien.de havde fået Gabriella's ældre bror ved et uheld og blev derfor gift, et par år efter fik de så Gabriella. Hendes familie havde altid været meget fattig, og Gabriella arbejdede for det hun havde på og betalte for at bo hjemme. hun elskede sine forældre og vidste de havde det hårdt, men de gjorde også deres bedste for at holde sammen på dem alle. De var flyttet til MF for mange år siden da Gabbies far havde fået tilbudt jobbet som butiks chef i centerets supermarked, og det var det bedste job han havde haft nogensinde, det var lige til huslejen og lidt ekstra. Gabriellas mor arbejdede i byens cafe og hendes storebror havde fået et legat til det college der lå lidt væk fra byen. Gabriella havde altid været et barn der var svært at styre, men hun var hengiven til hendes forældre og bror. nok også de eneste der så den søde Gabriella.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lets be friends~Gabriella Empty
IndlægEmne: Sv: Lets be friends~Gabriella   Lets be friends~Gabriella I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lets be friends~Gabriella
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Lets be friends!~Evan
» Friends maybe?~Maxine
» Lets have fun Darling!~Barbara
» Lets have some fun dude~Allison
» Lets take a little Swim ~Arason

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: Town Square :: Mystic Mall-
Gå til: