The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
pleaze just call me Toni //Philibert// I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
pleaze just call me Toni //Philibert// I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
pleaze just call me Toni //Philibert// YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
pleaze just call me Toni //Philibert// I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
pleaze just call me Toni //Philibert// I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
pleaze just call me Toni //Philibert// I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
pleaze just call me Toni //Philibert// I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
pleaze just call me Toni //Philibert// I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
pleaze just call me Toni //Philibert// I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
pleaze just call me Toni //Philibert// I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
pleaze just call me Toni //Philibert// I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
pleaze just call me Toni //Philibert// I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
pleaze just call me Toni //Philibert// YV6Ay
Tidslinje
pleaze just call me Toni //Philibert// RK6Ga

 

 pleaze just call me Toni //Philibert//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Antonia
New user
New user
Antonia


Antal indlæg : 70
Points : 82
Reputation : 0
Join date : 09/02/13

pleaze just call me Toni //Philibert// Empty
IndlægEmne: pleaze just call me Toni //Philibert//   pleaze just call me Toni //Philibert// I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 7:47 am

Påklædning:: pleaze just call me Toni //Philibert// Tumblr_mac4qmdPYm1ql2t3wo2_250
Plus:: et par hullede lavsidende jeans også et par høje sko, så alt i alt er hun godt omkring 1,78 høj, også har hun sin ring på pegefingeren, hår som på billedet <-- også en forklæde.
Tid:: 12:45.
Sted:. Mystic grill.
Omgivelser:: pas, hvad end der er på en grill.
Vejr:: det styrt regner udenfor.

Hun løb igennem regnen, de lange sorte krølle var efterhånden meget våde, samt hendes tøj, hun var fuldkommen gennemblødt, men alligevel meget glad, men det var hun jo altid når det regnede, underligt nok. Hun grinede og spurtede på menneskefart igennem gaderne, hen mod grillen, hen til sin vagt, en vagt hun havde glædet sig til. Ligesom da hun mødte sin mor for første gang, en kvinde hun ikke havde set i hvad 1000 år, så nu var dejligt.
Hun kunne faktisk nu koncentere sig om sig selv og ikke alle andre, ikke at skulle være bange for ikke at blive accepteret, selvfølgelig ville den frygt stadig, men den ville altid være der og trykke, sådan var tingene bare. Men nu kunne hun forkuser på arbejde, venner og måske en dag en der ville elske hende for hvem hun var, ikke hvad hun var.
Hun nåede endelig grillen og skyndte sig ind "undskyld jeg kommer for sent" hun smilede undskyldende og skyndte sig bag disken ,hvor hun fandt forklædet og fik det på. Hun vred sit hår og sukkede afslappet.

//håber det er godt nok Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Philibert
New user
New user
Philibert


Antal indlæg : 60
Points : 72
Reputation : 0
Join date : 11/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

pleaze just call me Toni //Philibert// Empty
IndlægEmne: Sv: pleaze just call me Toni //Philibert//   pleaze just call me Toni //Philibert// I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 8:25 am

    Det nærmede sig frokosttid, hvilket betød ekstra travlhed på grillen. Efter at have arbejdet på grillen i over et år, var Philibert så heldig generelt, at slippe for al opvasken. Nu var han udelukkende tjener og bartender, hvilket passede ham perfekt. Han var iklædt ganske normale cowboybukser og en t-shirt, som altid blev uddelt af grillens ejere og som skulle bæres hver arbejdsdag.
    Philibert var mødt kl kvart i tolv, et kvarter før grillen åbnede. De resterende medarbejdere måtte snart komme dryssende. Hvem han skulle arbejde med denne dag, vidste han ikke. Det var aldrig nemt at huske. Imens han stod bag baren og selvsamme tanke strejfede ham, kom hans svar gående ind af døren. Antonia. En mystisk kvinde, han ikke vidste noget som helst om, udover at hun arbejdede på grillen. "Antonia." Udbrød Philibert, da hun trådte ind. Der gik lidt tid, før det gik op for ham, hvor våd hun var, og hvor meget hun dryppede, "Hvem har druknet dig?" Spurgte han lettere smilende, inden han pegede ud mod baglokalerne.
    "Hvad med at du starter med at tørre det vand op, du har slæbt med ind?" Drillede han fortsat, men dog med en seriøs undertone.
    Philibert havde en tendens til at træde i lederrollen, men aldrig havde nogen brokket sig over det, for trods alt, var han god til det, han gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Antonia
New user
New user
Antonia


Antal indlæg : 70
Points : 82
Reputation : 0
Join date : 09/02/13

pleaze just call me Toni //Philibert// Empty
IndlægEmne: Sv: pleaze just call me Toni //Philibert//   pleaze just call me Toni //Philibert// I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 8:32 am

Hun så længe på Philibert og grinede stille, hvis hendes moder kendte til ham, at hun faktisk synet godt om ham på venne niveau, så ville hun nok blive sur, han var jo et menneske og mennesker var kun til mad og sjov "ha ha, hvor sjovt Phili og jeg har sagt, det er Toni eller An" hun tog et viskestykke frem og smed det ned på gulvet, hvor på hun tørrede op efter sig selv, hun hade virkelig at blive kaldt Antonia, det var så fint og hun levede ikke længere i det 14. år hundrede men i det 21.
Hun regarede altid sådan når folk ud over hendes familie kaldte hende Antonia, hun kunne ikke klarer det, så for venner var hun Toni eller An ikke noget med Antonia.
Hun strakte sig og sukkede afslappet "så er der sket noget spændende indtil videre eller er du igang med det sædvanelige at drikke sig fuld" spurte hun og gik drillende hen til ham, hun prikkede ham på næsen og fandt det morsomt som han altid tog lederrollen også selvom han nok var yngst af de to.
Tilbage til toppen Go down
Philibert
New user
New user
Philibert


Antal indlæg : 60
Points : 72
Reputation : 0
Join date : 11/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

pleaze just call me Toni //Philibert// Empty
IndlægEmne: Sv: pleaze just call me Toni //Philibert//   pleaze just call me Toni //Philibert// I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 10:11 pm

    Philibert løftede øjenbrynet: "Er du sikker? Jeg har altid set en gammeldags tendens i dig." Han trak kort på skulderne imens han satte et par glas på plads under baren. "Men det passer måske ikke?"
    Han trak kort på smilebåndet, da hun tørrede op efter sig selv. Selvom nogen skulle gøre rent, var det sjældent en ansat herfra var nede på alle fire. Det havde de folk til. Da hun atter kom til baren og spurgte, om han skulle drikke sig fuld, kiggede han lidt skeptisk på hende. Mest fordi chefen stod i baglokalet og muligvis kunne høre dem.
    Philibert så på sit ur: "Klokken er kun lidt i et, vi får travlt og jeg skal ikke være fuld." Fejede han hende af, trods han kunne høre, at hun faktisk mente det i sjov.
Tilbage til toppen Go down
Antonia
New user
New user
Antonia


Antal indlæg : 70
Points : 82
Reputation : 0
Join date : 09/02/13

pleaze just call me Toni //Philibert// Empty
IndlægEmne: Sv: pleaze just call me Toni //Philibert//   pleaze just call me Toni //Philibert// I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 10:16 pm

Hun sukkede over hans smiple forklaring, ja hun var meget meget meget ældre end ham og i år ville hun nok fylde 1001 år, hun håbede bare ikke hendes far kom op med en eller anden latterligt plan om noget at lave "så det gør du, stå du og hentyder til at jeg er gammel" spurte hun og hævede øjenbrynet, man skulle kende hendes sande identitet for at vide hvor gammel hun var, for ellers så hun ikke ud til at være en dag over 20.
Hun satte sig op på bordet og grinede blidt af ham "ikke det, du er da ellers så sjov når du er fuld, helt grinende" hun prikkede til ham med sin fod og vidste med sikkerhed at hendes moder ville slå hende ihjel hvis hun så det her, drille rundt og have det sjovt med et menneske, på andre måder end at drikke af dem og manipulere med dem. uhh hun ville blive skuffet det var sikkert.
Tilbage til toppen Go down
Philibert
New user
New user
Philibert


Antal indlæg : 60
Points : 72
Reputation : 0
Join date : 11/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

pleaze just call me Toni //Philibert// Empty
IndlægEmne: Sv: pleaze just call me Toni //Philibert//   pleaze just call me Toni //Philibert// I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 8:00 am

    Philibert smilede kort, "Ja, oldgammel er du." Drillede han, imens han satte de sidste glas på plads. Folk begyndte stille at strømme ind til grillen, og Philibert drejede sig kort mod køkkenet:" Hold fritterne klar." Råbte han derind. Om lidt ville de få travlt, ganske travlt. Kort efter vendte han igen sin opmærksomhed mod Annie. Han så en anelse skeptisk på hende, da hun satte sig op på bordet - Han havde jo lige gjort rent der. Philibert gav hende en notesblok og en kuglepen. "Smut ned til bord 3 og tag imod deres bestilling, vi får snart travlt, så vi kan lige så godt forebygge."
    "Vi drikker senere, nu arbejde." Befalede han hende. Noget hun sikkert ikke synes om, men her var han boss. Bedre og erfaren, sådan var det bare.
Tilbage til toppen Go down
Antonia
New user
New user
Antonia


Antal indlæg : 70
Points : 82
Reputation : 0
Join date : 09/02/13

pleaze just call me Toni //Philibert// Empty
IndlægEmne: Sv: pleaze just call me Toni //Philibert//   pleaze just call me Toni //Philibert// I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 10:10 pm

Hun grinede "det er ikke pænt at hentyde til at en dame er gammel eller for den sags skyld fed" hun vidste godt han ikke havde kaldt hende fed, men det ville være døden at gøre det, mest fordi hun jo faktisk var åle slank og have en vægt på de 48 måske 47 kilo.
Hun tog imod blokken og rullede med øjnene af ham, uhh hun skulle nok være den der fik det sidste at sige, plus hun var stærkere og hvem glemte ondere end ham. Hun gik dig hen og fik bestillingerne før hun igen gik op mod disken og lagde den "jeg har brug for din hjælp med noget" hun smilede og hævede øjenbrynet.
Tilbage til toppen Go down
Philibert
New user
New user
Philibert


Antal indlæg : 60
Points : 72
Reputation : 0
Join date : 11/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

pleaze just call me Toni //Philibert// Empty
IndlægEmne: Sv: pleaze just call me Toni //Philibert//   pleaze just call me Toni //Philibert// I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 10:16 pm


    Philibert var en anelse forvirret over Annies reaktion på det hele. Hvorfor skulle fed drages med ind i det hele? Det gav ingen mening, det kunne han aldrig finde på at kalde nogen - Uanset hvor meget han var træt af dem. Da hun gik ned for at tage imod bestillingerne slog han tanken ud af hovedet og begyndte at hælde drikkevarer op til en bestilling, som allerede var modtaget.
    Da Annie vente tilbage, så hun en anelse mere målrettet ud en tidligere. Dette udtryk blev afspejlet i hendes stemme. "Ja, hvad kan jeg gøre?" spurgte Philibert og sendte hende et lille smil. Det var hans job at hjælpe, og han gik stærkt ud fra, at det var arbejdsrelateret, men med Annie vidste man næsten aldrig.

Tilbage til toppen Go down
Antonia
New user
New user
Antonia


Antal indlæg : 70
Points : 82
Reputation : 0
Join date : 09/02/13

pleaze just call me Toni //Philibert// Empty
IndlægEmne: Sv: pleaze just call me Toni //Philibert//   pleaze just call me Toni //Philibert// I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 10:22 pm

Hun grinede blidt "der var noget jeg skulle hente på lageret, men jeg kunne bare ikke nå gider du hjælpe mig" spurte hun og greb fat i hans hånd og førte ham med ind lageret, uhh det her skulle nok blive sjovt. Hun låste døren lydløst bag sig og gemte nøglen væk, hvor han ikke ville kunne finde den "det var den der" hun pegede på en kasse øverst oppe på hylden. Han skulle nok finde ud af hvem det var der bestemte...mon han smagte godt, hvem vidste, han lugtede i hvert fald specielt og anderledes.
Tilbage til toppen Go down
Philibert
New user
New user
Philibert


Antal indlæg : 60
Points : 72
Reputation : 0
Join date : 11/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

pleaze just call me Toni //Philibert// Empty
IndlægEmne: Sv: pleaze just call me Toni //Philibert//   pleaze just call me Toni //Philibert// I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 10:51 pm

    Philibert undrede sig over hvad søren det var hun skulle på lageret. Hun skulle jo bare tage imod bestillinger, men han valgte ikke at stille spørgsmål til det. "James, jeg er tilbage om to." Philibert talte til den anden bartender, der også var på arbejde. De havde travlt, og derfor gik det ikke, hvis han var væk alt for længe af gangen.
    Pludselig mærkede han Antonias hånd om hans håndled. Hun havde virkelig et stærkt greb af at være spinkel tøs. Virkelig stærkt faktisk. "Kvinde, du knuser min arm." Sagde han i en blanding af overraskelse og smerte. Hun slap den heldigvis hurtigt igen, og pegede derefter på kassen han skulle hente. Han kunne ikke engang huske hvad der var i den, hvorfor var det så vigtigt? Hm.
    Philibert rakte op efter kassen, "Hvad skal du bruge?" Spurgte han da han endelig fik fat i den.
Tilbage til toppen Go down
Antonia
New user
New user
Antonia


Antal indlæg : 70
Points : 82
Reputation : 0
Join date : 09/02/13

pleaze just call me Toni //Philibert// Empty
IndlægEmne: Sv: pleaze just call me Toni //Philibert//   pleaze just call me Toni //Philibert// I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 11:01 pm

Hun løsnede grebet og havde faktisk ikke opdaget at hun havde trykket så hårdt "ops, jeg kender vidst ikke til min egen styrke helt endnu" hun smilede blændende til ham og trak på skulderne. Uhh dette skulle nok blive sjovt, meget sjovt faktisk.
Inde på lageret gik hun rundt i cirkler betragtede ham fra alle vinkler "jo hvad jeg skal bruge, der er mange ting, jeg kunne godt bruge at du lod hver med at tro du kunne bestemme over mig, fordi makker den sidste der gjorde det, endte på kirke gården" hvislede hun og greb fat i ham, hamrede ham ind i væggen
Tilbage til toppen Go down
Philibert
New user
New user
Philibert


Antal indlæg : 60
Points : 72
Reputation : 0
Join date : 11/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

pleaze just call me Toni //Philibert// Empty
IndlægEmne: Sv: pleaze just call me Toni //Philibert//   pleaze just call me Toni //Philibert// I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 11:50 pm


    Som hun stille begyndte at tale, blev hendes tone også hårdere. Philibert forstod overhovedet ikke hvor hun ville hen med noget af det, men han nåede ikke at tænke ret meget over det.
    Det hele gik så hurtigt, at han slet ikke nåede at registerer hvad der skete. Det eneste der var tydeligt var smerten i ryggen der spredte sig til hans krop, da Antonia hamrede Philibert ind i væggen. "What the.." Udbrød han i smerte og delvist skræmt over hvad fanden der skete. Hvorfor var hun så stærk og hurtig? Hun var jo kun en lille pige.
    De ord der hvislede over hendes læber, imens Philibert stod presset op mod muren skræmte ham, men han prøvede desperat på ikke at vise noget som helst til hende. Hun var tydeligvis ikke den person, han troede hun var.
Tilbage til toppen Go down
Antonia
New user
New user
Antonia


Antal indlæg : 70
Points : 82
Reputation : 0
Join date : 09/02/13

pleaze just call me Toni //Philibert// Empty
IndlægEmne: Sv: pleaze just call me Toni //Philibert//   pleaze just call me Toni //Philibert// I_icon_minitimeOns Feb 13, 2013 1:04 am

Hun grinede ondt af ham, lod ham glide ned af væggen, mens hun betragtede ham ondt "ingen siger mig imod forstået, så nå jeg siger drik så drikker du" hun gik hen og kravlede op af reolen til hun fandt noget sprut. Elegant landede hun å fødderne og så på den, dog smed hun den hårdt mod væggen "nej jeg har noget sjovere i planerne" Hun fandt en kniv frem og gik hen til ham med et ulæseligt udtrykke "join me for a drink eller" hun greb fat i hans hals og stirrede dybt ind i hans øjne, man kunne jo få sin vilje på andre måder, en slags hypnose kunne man kalde det, en der gjorde at offeret ville være i hendes magt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





pleaze just call me Toni //Philibert// Empty
IndlægEmne: Sv: pleaze just call me Toni //Philibert//   pleaze just call me Toni //Philibert// I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
pleaze just call me Toni //Philibert//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Please don't tell everyone my secret ~Philibert
» Dryp dryp dryp.. Så nu må du gerne vågne- philibert

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: