The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 YV6Ay
Tidslinje
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 RK6Ga

 

 and who exactly are you? -/Jack/-

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 7:35 pm

Han lagde mærke til at hun gispede, og han bed sig kort i underlæben. Han beholder dog armene om hende. Han gav et lille suk fra dig da han mærkede hendes blide læber mod hans kind.
"Uhm..." Mumlede han, uden at vide hvorfor. Han lukkede øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 7:40 pm

Hun smilede svagt da han sukkede, begravede sit ansigt mod hans hals, men hun lod isn næse køre op og ned af hans hals "jeg tror godt jeg kunne lide det" hviskede hun svagt og betragtede ham med et smil, dog kom der lidt en bange anelse med den udtalelse hun lige havde lavet, hvad nu hvis han grinede af hende, gik sin vej og lod hende alene ligesom alle andre?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 7:53 pm

Han gav endnu et nydende suk fra sig, og strammede forsigtigt grebet om hende. En slags knurren steg op fra hans bryst, han var jo halv varulv. Da vampyrer og Hybrids kunne læse tanker opfangede han hendes bange anelser.
"Samme her..." Hviskende han blot. Solen var ved at gå ned.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 8:03 pm

Hun grinede ved lyden af hans knurren og spand også selv, lød stort set som en stor kat, der var godt tilfreds "det er jeg kun glad for at høre, for så gør jeg intet forkert" hviskede hun og drillende nussede hun sin næse mod hans, uden at bemærke det havde hendes læber strejfet hans og hun bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 8:23 pm

Jack lagde mærke til at hun spandt, og grinede kort. Så hun ikke gjorde noget forkert? Tja, det var dejligt ikke at gøre noget forkert.
Han mærkede at hun nussede sin næse mod hans... Og det gav et lille spjæt i han da han mærkede hendes blide læber strejfe hans. Han gjorde intet... Han kyssede hende tæt på mundvigen for at opmuntre hende lidt.


Sidst rettet af Jack Fre Feb 01, 2013 5:09 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 5:07 am

Hun smilede over hans grin og følte sig godt tilpas, men da han spjættede bed hun sig i læben, rynkede brynet da han kyssede hendes mundvige, hvad nu, hun kunne jo ikke. Hurtigt brød hun sig ud af hans greb og rejste sig op, kørte hånden igennem håret "jeg bliver nød til..." hun sukkede og vendte sig om for at gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 5:10 am

Han mærkede at hun forsvandt fra ham, og han så op på hende med spørgende brune øjne... Havde han gjort noget forkert? Han rejste sig op.
"Hvad?" Hurtigt stod han foran hende, han havde brugt vampyrenes fart. Han strøg hende blidt på kinden. "Gjorde jeg noget forkert?"
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 5:13 am

Hun stoppede op da han stod foran ham, lænede kinden mod hans hånd og sukkede "du har ikke gjort noget, det er bare jeg har levet så længe og selvfølgelig har du også det, jeg har elsket og mistet så mange gange, så jeg frygter at hvis jeg kommer til at elske nogen vil jeg blot miste dem og det vil jeg ikke" hun så op på ham og bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 5:14 am

Hvorfor bragte hun nu det på banen? Elske? Han var forvirret.
"Du skal ikke frygte det, du har familie." Det regnede han med siden hun havde snakket om nogle drenge. "De dør ikke fra dig." Han smilede opmuntrende. "Du skal ikke frygte at miste din familie."
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 5:50 am

Hun lukkede øjnene og sukkede, trak sig væk fra ham og rystede på hoved "jeg kan bare ikke" hun trådte igen et skridt væk "og der er ikke nogen der elsker mig, min storebror, som jeg elskede er væk" hun lagde armene over kors og rullede med øjnene "der er ikke nogen, nævn en som holder af mig" hun hævede øjenbrynet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 5:52 am

Jack var ved at give op, men han var stædig. Han lagde armene over kors, og så på hende.
"Mig. Jeg er din ven." Han smilede opmuntrende.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 5:55 am

Hun så længe på ham, før hun til sidst nikkede, hun gik hen til ham, kyssede ham let "mange tak" hviskede hun og trådte tilbage, gik stille op mod sandet igen, for at få noget af sit tøj å, så hendes undertøj ikke tog skader af vandet og salten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 5:57 am

Han var en tålmodig mand, han lod hende få tanken om at have en ven som ham ind. En pirat... Eller... Ja. En pirat. Han blev lidt overrasket over kysset, men gjorde intet. Han så på hende, og fulgte stille efter hende. Han trak skjorten, bukserne, og alt sit tøj på igen.
"Så lidt." Mumlede han, og så kort imod havet.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 6:01 am

Hun rystede sig tør og fik hurtigt sine shorts på og derefter blusen. Hun betragtede ham, mens han betragtede vandet "da jeg var ung, var jeg faktisk bange for vand, bare tanken om det, fik mig til at frygte at drukne, men efter nogle år, elskede jeg det" hun smilede bredt og så fra ham til havet og om igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 6:03 am

Jack kiggede på hende da hun sagde noget, og smilede skævt.
"Havet har altid været en del af mig... Jeg savner den tid hvor man sejlede i skibe af træ." Han grinede kort, og trak på den ene skulder for at sige 'Men det ligemeget'.
Han gik lidt hen imod hende, smilede drillende, og klappede hende kort på hovedet men fortsatte med at gå.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 6:07 am

Hun nikkede "det er da også forståligt, plus skibe nu om dage er så kedelig alt sammen metal, ikke som i gode gamle dage" hun sukkede og smilede afslappet. Da han drillene klappede hende på hoved, var hun hurtigt bag ham og hoppede op på hans ryg, låste benene om hans liv og armene om hans hals "not cool" brummede hun og grinede blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 6:52 am

Jack var fuldkommen enig. De var mega kedelige. Intet vidunderligt ved dem...
Han fik et chok, det kunne dog ikke mærkes, da hun var på hans ryg. Han grinede af det, og lagde armene ved hendes ben for at holde hende oppe.
"I am cool." Knurrede han blidt, og smilede uskyldigt. "And you are a hottie." Han grinede kort. "Som de unge siger." Han lød som en gammel bedstefar da han snakkede.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 6:57 am

Hun grinede og hvilede hagen mod hans skulder "uhh hottie det tror jeg godt jeg kan leve med, så er du cool og jeg er bare hot" grinede hun og bare lyden af de nye udtryk blandet sammen med måden hun snakkede på, det lød helt forkert, alt for ungdommeligt "hej gør mig en tjeneste, hvis du møder en ung mand ved navn Kol så sig det til mig, we have some unfinished business to do" hviskede hun i hans øre, smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 7:02 am

Jack smilede bredt, og grinede af det. Hm... Han var endnu ikke blevet vant til måden de snakkede i den moderne tid, men det gik nok. Han fik kuldegysninger af hendes hvisken, men kun kort.
"I will." Hviskede han, og smilede skævt. Han rynkede panden lidt. "Hvad har han gjort siden... Du leder efter ham?" Spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 7:05 am

Hun sukkede "det er min yngste bror, dog er han ældre end mig" forklarede hun kort "det var hans skyld at James døde og hans skyld at Nathaniel forsvandte, han er...arg ord kan ikke beskrive ham, selvom jeg dybest set hader ham, er han også min bror, så jeg vil let gå ham" hun trak på skulderne, sådan noget som vredes problemer var en familie ting, alle medlemmerne af hendes familie havde problemer med vreden, men det var bare hvor stor deres lunte var hver der var forskellig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 7:07 am

Ah... Familie problemer. Han havde ikke kendt til sådanne ting, hans forældre døde kort efter hans fødsel. Af hvem vidste han ikke... Men hvis han fandt vedkommende ville han dræbe den person med det samme. Men det var en oprindelig, det vidste han... Bare ikke om det var en Hybrid eller Vampyr.
"Nu forstår jeg... Han lyder ikke sød." Det var en drillende klang i hans stemme til sidst. Han gik lidt forvirret rundt ved stranden.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 7:12 am

Hun trak på skulderne "for det meste når vi er surer på hinanden i min familie, så slår vi næsten hinanden ihjel, du skulle se nogle af mine brødres skænderier" det var nok det der i sidste ende gik galt, at Kol fik nok også ændrede han sig kraftigt "vi forandrede os så hurtigt gennem de sidste tusind år, vi plejede at være tætte nu snakker vi knap nok til hinanden" brummede hun og trak igen på skulderne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 7:16 am

Jack lyttede tavst til hvad hun sagde. Han nikkede.
"Tja, oprindelige er stærkere, og... Ja undskyld, men vampyrer er nogle med en kort lunte, som man så fint siger." Han smilede skævt, og håbede hun ikke blev fornærmet. Han mente jo kun at de kunne være nogle hidsigproppe.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 7:21 am

Hun så eftertænksom på ham og nikkede til sidst "ja det har vi nok, men sådan er vi vel bare" hun trak på skulderne, måske var det fordi de aldrig havde kendt deres forældre, de havde altid boet hos deres onkel som mennesker også tog Nathaniel sig af dem da han blev stor nok til det, men alt ændrede sig da han blev forelsket i heksen som han fik til at gøre dem udødelige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 7:23 am

Jack stoppede op, og så igen udover havet. Han slap hende så hun kunne komme af.
"Hvad så nu?" Spurgte han nysgerrig.
Ærlig talt, vidste han ikke hvad de skulle... Plus, han var lidt usikker på om det var fuldmåne i aften... Det bekymrede ham lidt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 4 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
and who exactly are you? -/Jack/-
Tilbage til toppen 
Side 4 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» hello cuisine -Jack-
» You smell ~Jack.
» hallo father //Jack//
» I just need a friend to talk with ~Jack
» Oh, you were a pirate? Hi, I'm your worst nightmare ~Jack

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Café-
Gå til: