The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
and who exactly are you? -/Jack/- I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
and who exactly are you? -/Jack/- I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
and who exactly are you? -/Jack/- YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
and who exactly are you? -/Jack/- I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
and who exactly are you? -/Jack/- I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
and who exactly are you? -/Jack/- I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
and who exactly are you? -/Jack/- I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
and who exactly are you? -/Jack/- I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
and who exactly are you? -/Jack/- I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
and who exactly are you? -/Jack/- I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
and who exactly are you? -/Jack/- I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
and who exactly are you? -/Jack/- I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
and who exactly are you? -/Jack/- YV6Ay
Tidslinje
and who exactly are you? -/Jack/- RK6Ga

 

 and who exactly are you? -/Jack/-

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- Empty
IndlægEmne: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 5:13 am

Påkædning::. and who exactly are you? -/Jack/- Tumblr_mfwvuhSYPr1qgh970o1_250
Plus, hendes moders halskæde også hendes daglys ring.
Tid::. Klokken er godt omkring 15:42.
Sted::. Caféen.
Omgivelser::. En masse unge.
Vejr::. Solen skinner ned over Caféen, men det blæser svagt.

Hun sad stille, med benet over kors, beskuede de andre mennesker, deres travle hverdag, deres "hårde" liv som de selv kaldte det, klukkede for sig selv, men hun tænkte tilbage på sit eget liv, Hun huskede hvordan hun havde haft det, da hun havde fundet ud af at Elijah var væk, at han faktisk var væk, selvfølgelig ikke død, men han var væk og ikke i hendes nærvær, hendes elskede bror, som hun dog savnede ham, dog var det aldrig at se på hendes kolde ansigt, den sejre skulle Kol ikke have.
Hun sukkede, lagde armene over kors, kort efter hun havde kørt den ene hånd igennem håret, nu var den ældste Gideon, men han kunne ikke tage de beslutninger som Elijah kunne, han var den bløde og søde, hvor Elijah var handlekraftig, han forstod sig på at holde hoved koldt og tænkte tingene igennem før han gjorde noget dumt, Kyle var lidt sådan, men aldrig som Elijah, Kol var bare direkte morderistisk.
Hun trak vejret dybt, tog et nip af sin kaffe, før hun igen så på menneskerne, betragtede dem med kulde i øjnene, dumme uvidne mennesker, de der ikke vidste hvem de boede så tæt om af, det var da helt utroligt, hvis hun selv skulle indrømme det.
//Håber det er godt nok Very Happy


Sidst rettet af Rebekah Ons Jan 30, 2013 5:30 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 5:22 am

Åh ha... De gamle tider... Dengang hvor Jack havde været en kaptajn... Men, det var dog flere år siden nu. Det var slut med at høre kanonerne der skød efter fjenden, slut med havets klukken mod skibet, og mændenes klagen over at det var for hårdt at slæbe rundt med kanonerne så de havde den perfekte skudlinje mod fjenden. Den tid var helt forbi. Det irriterede ham, men det var nok bedst sådan... Det ville være ret mærkeligt at komme sejlende med et gammelt skib af træ i denne tid. Jack rystede på hovedet, og grinede lavt for sig selv. Han var en oprindelig hybrid, så... Han levede evigt, og længe. Der skulle mere end nogle små vampyrer til at vælte ham. Han kløede sig i hovedet, og det sorte -og noget lange hår der gik til skuldrene- blev lidt pjusket. Han havde en sort t-shirt på, sorte jeans, og sorte converse. Han åbnede døren, og gik ind. Han gik hen imod et bord i et hjørne, og satte sig ned. Han kløede sig på nakken, og så rundt.

//Det helt fint, men skal lige spørge... I din profil står der at hun er oprindelig, men hvad? En oprindelig vampyr???//
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 5:29 am

Hun stirrede koldt på folk, fik et par gange øjenkontakt til dem, men lod sig dog ikke frygte af det, de var latterlige dumme mennesker, den dummeste race der eksisterede på denne jord, de levede omkring monstre, væsner der med lethed kunne slå dem ihjel, men alligevel blev de ved med at bilde sig ting ind, at hvis de ikke havde spejlbilled var det vampyrer. Hun rullede med øjnene og rejste sig elegant op, hun havde tømt sin the og gik ind i Caféen og op mod disken "ja undskyld mig" lød det fra hende med en blød stemme, der var tydeligt prægede af en stærk britisk accent, det var faktisk en familie ting. Hun fik hurtigt opmærksomheden mod sig, hvor på hun bestilte en ny the.

//Ups glemte at skrive det ind, men er gjort nu, hun er oprindelig vampyr Very Happy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 5:36 am

Jack lænede sig tilbage, og slog benene op på bordet. Han lukkede øjnene, og forestillede sig det yderst prægtige skib som havde slået mange ihjel. Han grinede lavt for sig selv, men blev afbrudt da en britisk accent lod sig komme ud af en kvindes mund. Han åbnede øjnene, og så hen imod baren. Han lagde hovedet lidt på skrå. Lugten af vampyr ramte ham hurtigt, og han smilede skævt. Han rejste sig op, og gik hen imod baren.
"I burde dække jeres lugt noget bedre." Hviskede han da han stod ved siden af hende. Hans smil blev lusket, og charmerende.

//Super, og undskyld kort svar xD//
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 6:05 am

Hun kløede sig i håret og ventede tålmodigt på sin the, men efter lidt tid. begyndte hun at banke neglene ned i bordet, nedstirre den kvindelige tjener, mens hun ventede. Lugten af hybrid ramte hende hårdt og da en ung mand stod ved hendes side, hævede hun øjenbrynet "det burde i også selv" pointerede hun og lagde hoved på skrå. Hun sukkede og tog imod sin the da den endelig kom "når men hyggeligt at møde jer" brummede hun og rullede med øjnene af ham

//Det gør skam intet Very Happy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 6:28 am

Hun vidste hvad han var. Super duper! Or whatever to say. Han grinede kort.
"Hvorfor skulle vi? Jeg kunne let dræbe dem der truer mig." Han lagde armene over kors, og så roligt på hende. Han hævede det ene øjnebryn. Nå, så nu ville hun gå? Meget vel... Det måtte hun da selvom. Han ville bare pointere at deres lugt var meget... Nem at kende. "Hvis du vil gå... Har jeg intet problem med det. Forhåbentlig ses vi ikke igen." Han klappede hende på hovedet som om hun var en hund, og gik hen imod sit bord igen med et stille grin.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 6:33 am

Hun klukkede kort "og jeg det samme" hun hævede øjenbrynet også længe på ham, hun var den yngste i sin søskende flok og englelig kunne man sige de kun blev mere sindsyge bortset fra Gideon selvfølgelig, men Kol og Kyle, uh meget sindssyge.
Hun knurrede af ham da han rørte hendes hoved, men gjorde intet ved det, hun hævede og sænkede øjenbrynene "ja lad os håbe det" lød det koldt fra hende, før hun vendte sig om og gik tilbage på sin plads udenfor, hun sukkede, lænede sig tilbage, lagde benet over kors, mens hun nød solen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 6:56 am

Kold tøs. Han smilede, og lagde armene over kors. Han lagde hovedet på skrå, og så på hende der gik ud af cafeen, og satte sig udenfor. Han grinede stille, og rejste sig op. Han gik ud af Cafeen, og satte sig på det bord hvor hun sad, dog uden at ødelægge noget. Han smilede skævt til hende, og hævede så et øjnebryn.
"Oprindelig Vampyr?" Han hviskede, men hun kunne sikkert høre det. Han var nysgerrig...
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 7:00 am

Hun drak af sin the, huskede hvordan hun selv havde stået ved markerne, huskede hvordan man lavede the i gamle dage, med urter, men idag var det hele fabriksfremstillet, falsk og klamt, men denne var præcis som hun huskede den, rund og perfekt.
Da hybriden, som hun for længst ud fra hans måde at snakke på, havde gættet var oprindelig satte sig på bordet, rullede hun med af ham "og hvorfor skulle jeg dog sige det til dig" spurte hun og lagde benet over kors, lagde koppen ned, for så at lægge armene over kors, hun hævede øjenbrynet koldt af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 7:09 am

Jack var upåvirket af hendes måde at snakke, og være på. Han var vant til at folk var sådan så det rørte ham faktisk ikke. Folk havde angrebet ham, og sagt værre ting end den tøs. Plus, han var gammel, meget gammel.
"Søde, stop med at være kold, og barnlig." Han smilede skævt, og charmerende. "Og fordi jeg er nysgerrig, du lugter som en oprindelig... Har du overvejet at bruge parfume?" Et drilsk glimt var i hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 7:16 am

Hun grinede tørt og rystede på hoved "stop med at tro du kan charmere mig" lod det fra hende, mens hun nippede af sin the, han kunne prøve så meget han ville og hvis han gjorde hende noget, havde hun brødre som med lethed kunne slå ham, ja ind i næste måned, ikke at hun ikke selv turde gå imod ham, men han skulle ikke tro han var noget "jamen så kan man da sige din lugtesans ikke fejler noget i forhold til resten af dig" brummede hun og kørte hånden igennem det lange blonde hår, hun hævede øjenbrynet over hans sidste kommentar og sukkede stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 7:20 am

Han hævede begge øjnebryn, og grinede så. Hun troede seriøst på at han ville charmere hende? Ha! Nej nej, hun tog helt fejl.
"Charmere dig?" Han smilede bredt, og satte sig i stedet på en stol som han rev hen til sig. "Jeg prøver ikke på at charmere dig, jeg prøver blot at få nogle sandheder ud af dig." Han smilede uskyldigt, og lagde hovedet på skrå. Det var skam sandt. "Iiiih, mange tak." Han lød som en pige for sjov, men grinede så igen. "Vækker jeg ubehag hos dig?" Han spurgte forsigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 7:25 am

Hun rullede med øjnene "få sandheder ud af mig, søde hvordan har du tænkt dig at gøre det, du vil få lettere ved at få sandheder ud af min bror Nathaniel og han snakker ikke så meget mere" hun sukkede, Nathaniel endes ældste bror, som takket være Kol ikke snakkede så meget mere, selvom han ville, men han kunne bare ikke. Hun tog endnu en tår af sin the og trak vejret dybt, hun behøvede det ikke, men gjorde det, af grunde ingen kendte til "nej hvor flot, du kommer virkelig i kontakt med din indre tøs, og tænk du havde ikke engang brug for hjælp" grinede hun tomt, hun lod fingrene glide ned over sin mors medaljon og smilede svagt "vækker ubehag i mig, søde det gør alle" brummede hun køligt, dog med en smule morskab i sin toneleje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 7:30 am

Han lænede sig tilbage, og foldede armene bag nakken. Han smilede skævt, og grinede. Nathaniel? Han havde ikke hørt om denne bror. Han var jo trods alt heller ikke den mest kendte person i byen, plus han havde kun været der i nogle uger. Han vippede lidt med stolen ved hjælp af fødderne. Det var tydeligt at han følte sig en smule selvsikker, og parat til at angribe hvis det blev nødvendigt.
"Nåda? Hvorfor nu ikke det?" Han lagde hovedet lidt på skrå. Han smilede skævt. "Min indre tøs? Sweety, min indre tøs findes ikke." Han var, eller havde været pirat. Han kunne rigtig mange tortur metoder, så... Man skulle ikke irritere ham. "Nåda? Hvad hvis jeg begyndte, og kommentere dit udseende?"
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 7:38 am

Hun sukkede højt, som var han den dummeste hun nogensinde havde mødt "fordi jeg ikke gider, jeg fortæller ikke en fremmed et par sandheder, men du kan da prøve, giv mig dit bedste skud" udfordrede hun frygtløst, hvis hun havde været en normal vampyr vile hun nok ikke udtale sig sådan, men hvorfor ikke, hun var gammel, havde levet længe, så hun havde intet at frygte "nåh så det gør den ikke, mhh synd du gav ellers så godt udtryk for det" hun smilede, men der var intet liv i det, eller jo, men det var snare flabet. Hun grinede kort "kommentere mit udseende, skatter du kan jo prøve ta give det et skud, men jeg tvivler på at det virker" svarede hun og så på sine negle.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 7:46 am

Han lod hende tale ud til hun var helt færdig. Han stoppede med at vippe med stolen, og lænede sig over bordet. De brune øjne så roligt ind i hendes, og der var noget charmerende over dem. Han smilede skævt, og lagde hovedet lidt på skrå.
"Give det et skud... Mange folk ville sige du er lækker, men jeg går ind for lidt mere... Detaljeret beskrivelser af dit udseende." Hans stemme blev mere dyb, og charmerende. " Lad os starte med dit hår..." Han tog blidt fat i en lok, og betragtede den kort men slap den så. "Dit hår minder mig om solnedgangen, havet der glimter farvel til den smukke sol. Jeg elsker at se solnedgangen... Dens glans, og stråling er lykke for en som mig." Han smilede blidt, og så hende i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 7:52 am

Hun så ham dybt ind i øjnene, fuldkommen upåvirket af ham, jo han var vel charmerende, men hvorfor skulle hun falde for det, det havde hun set alt for mange gange, bare fordi hun var blond betød det ikke hun var dum "Lækker, hvilket civiliseret udtryk du bruge, det må jeg virkelig give dig" hun hævede dog øjenbrynet, da han sagde han ville gå i detaljer, men dog blev det hævede øjenbryn til rynkede da han tog fat i hendes hår, hun skulle til at slå den væk, men lod ham snakke ud "hvor dejligt, havet og en solnedgang, er det ikke den folk siger er lyserød" spurte hun sarkastisk, hun kørte hånden igennem håret, for ligesom at redde det efter han havde rørt ved det "er der mere" spurte hun retorisk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 8:00 am

Han trak på den ene skulder, og smilede skævt, og blidt. Han lænede sig tilbage igen, og foldede armene bag nakken. Han vippede igen lidt med stolen. Hun var fuldkommen upåvirket af det. Hun var tydeligvis vant til at få bemærkninger om hendes udseende... Ikke at det rørte ham at hun var ligeglad.
"Sweety, der er altid mere." Han smilede blidt, og betragtede hende. "Har der nogensinde været nogen der faktisk... Var blid mod dig? Snakkede ordentligt til dig?" Han var noget nysgerrig omkring det.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 8:07 am

Hun trak på skulderne "jamen det er dejligt at høre" hun var ligeglad med hans komplimenter, dem kunne han stikke skråt op, hun havde fået nok af dem alle, ja hun var smuk det vidste hun, men at hun var smuk fik ikke Nathaniel tilbage igen, det fik ikke Kol til at være som han var dengang de var mennesker, det fik ikke Gideon til at bekymre sig mere om hende, at se på hende i stedet for hans kæreste, det fik ikke Kyle til at snakke til hende som sin ligemand, så hvad skulle hun bruge det til? han kunne for hendes skyld beholde det.
Hun grinede "uhh om der er, det synes jeg du skal have lov til at gætte" sagde hun sarkastisk, faktisk ville svaret være nej, ingen havde siden Nathaniel, han havde været den hun elskede og respekterede mest af sine brødre, selvfølgelig behandlede hendes brødre hendes ordenligt,men de var ikke ham, ikke det nærmeste
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 8:13 am

Gætte? Han hævede det ene øjnebryn, og sukkede. Han bøjede hovedet bagud så han så op på himlen.
"Hør her, hvad skal jeg gøre for at få dig til at grine? Smile rigtigt?" Han så på hende igen med sine brune øjne. Han ville have hende til at le! Rigtigt! Han ville have hende til at føle sig... Ja, vigtig? Nej nej, til at føle sig beskyttet af en. Ej, han vidste det ikke. Han så på hende med spørgende brune øjne.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 8:18 am

Hun rynkede mistrorisk øjenbrynet, han ville have hende til at grine, smile..ha, hun havde ikke gjort sådan noget siden hun mødte Kleopatra, siden Kol dræbte Nathaniel, så hvorfor skulle en mand ændre det "jeg ved det ikke, jeg føler måske bare ikke der er nogen grund til at smile oprigtigt eller at grine for den sags skyld på samme måde" sagde hun og det var nok det første hun havde sagt under hele den her samtale som ikke var sarkastisk, koldt, ondt eller retorisk, det var faktisk en helt igennem oprigtigt sætning, hun fandt ingen grund til at smile eller grine oprigtigt "men giv mig en god grund til at ville smile eller grine oprigtigt" udfordrede hun ham og lagde armene over kors.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 8:24 am

Flere udfordringer?! Aj nu... Nu strammede hun den da liiiige. Nuvel, han ville have hende til at grine, og sådan måtte det være. Han grinede kort, og lænede sig en smule hen af bordet igen.
"Mit navn er Jack, og jeg har engang været pirat." Han smilede, og lagde hovedet på skrå. "Man skulle tro at jeg ville være lidt... Som man nu siger i denne tid, badass, og bad boy. Men, jeg kan være utrolig venlig åbenbart." Han grinede kort, han håbede det fik hende til at sige noget om hende selv, eller få hende til at grine.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 8:32 am

Hun nikkede kort "fornøjelse" sagde hun kort og kørte sin ring rundt på sin finger, hun elskede den ring, den smukke ring, med den store sorte sten på, den som nok var meget værd i dag, da den kom for meget længe siden, som en gave til hende fra Alexander den store. hun bøjede sig hen mod ham, så der var kort imellem deres ansigter "hvorfor er det du vil have mig til at smile eller grine" spurte hun stille, så ham dybt ind i øjnene, med sine egne blå øjne der skinnede klart.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 8:35 am

Hun sagde intet om sig selv, det var også okay. Hun behøvede skam ikke, alle havde deres grænser. Hvis hun nu var eftersøgt, eller noget.. Så var det forståeligt at hun ikke ville sige det. Fuldkommen i orden. Han gav et lille spjæt fra sig da hun bøjede sig hen mod ham, og bed sig i underlæben.
"Fordi at jeg foretrækker at folk er glade." Svarede han uden tøven, og mødte roligt hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- I_icon_minitimeOns Jan 30, 2013 8:38 am

Hun nikkede kort, lagde hånden mod hans kind og lod tommelfingeren glide ned over hans løbe, hvor hun fik hans underlæbe fri af tændernes greb "jeg var også engang lykkelig, men tiderne skifter og folk ændre sig, jeg er blevet udnyttet for mange gange til at lade mig stole på folk" hun strøg ham blidt på kinden, før hun klappede den og satte sig tilbage, fjernede hånden og lagde armene over kors "tillid kan være farligt, det er så svært at bygge op, men en løgn kan ødelagge det hele" pointerede hun, hvorefter hun tog en tår af sin the.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





and who exactly are you? -/Jack/- Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
and who exactly are you? -/Jack/-
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» hello cuisine -Jack-
» You smell ~Jack.
» hallo father //Jack//
» I just need a friend to talk with ~Jack
» Oh, you were a pirate? Hi, I'm your worst nightmare ~Jack

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Café-
Gå til: