The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 YV6Ay
Tidslinje
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 RK6Ga

 

 and who exactly are you? -/Jack/-

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 7:27 am

Hun trak på skulderne "hvad har den seje herre lyst til at lave" hviskede hun i hans øre, smilede og lod drillende hænderne glide ned hans af hans bryst med langsomme og pirrende bevægelser, mens hun grinede stille.

//Hey ville bare sige hvis du ikke vidste det, men hybrider skal ikke gå igennem forvandlingen som almindelige vampyrer, de kan gøre det når det vil (ville bare sige det hvis du ikke vidste det Very Happy).
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 7:30 am

Hvad han havde lyst til? Hm.. Godt spørgsmål. Han mærkede hendes hænder glide ned af hans bryst, og smilede skævt da hun grinede.
"Det ved han ikke... Måske holde øje med om det er fuldmåne?" Han så bekymret op imod skyerne der gemte månen.

//Ved, de bliver født som de er Very Happy Altså oprindelige gør, men jeg ved det godt ^^ Plus, skal vi sige der er fuldmåne? Jack kan ikke kontrollere sig selv når der er fuldmåne. C:
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 7:36 am

Hun hævede øjenbrynet "holde øje med om det bliver fuldmåne, søde det har været fuldmåne, det var det her for et par dage siden, næste gang bliver her den hvad et eller andet i februar" fortalte hun og puttede sig ind mod hans skulder.

//Altså hvis det skal være rigtigt er en hybrid altid i kontrol over sig selv, de bestemmer selv hvad de vil, det er derfor hybriderne er sire til deres skaber, fordi de har befriet dem fra smerten at skulle forvandle ved hver fuldmåne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 7:41 am

Han holdte altså ikke øje med fuldmånens tidspunkter, det havde han ALT for travlt til.
"Var det?" Mumlede han, og rynkede panden lidt. "Hm... Det kan jeg ikke huske, men det går nok." Han smilede skævt.


//Så de behøver altså ikke at forvandle sig når der er fuldmåne?
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 7:45 am

Hun nikkede og grinede stille "søde hvad har du dog lavet siden du glemte sådan noget, det er jo kanon, den var meget smuk, stor, rundt og mystisk, jeg stod faktisk på min altan, iført silke, mens vinden blafrede i det" grinede hun og rystede på hoved.

//Præcis Very Happy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 7:48 am

Jack smilede uskyldigt, og grinede kort.
"Silke simpelthen? Nice." Han betragtede lidt skyerne der dækkede månen. "Tja, fuldmåne er noget alle burde se."
Han så på hende igen.

//Aaarh okay, takker ^^ Skal lige vide... Er hun stadig på hans ryg, eller står hun foran ham? xD
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 7:55 am

HUn nikkede og smilede for sig "jep, jeg siver på silke, i en rosen seng" hviskede hun i hans øre, begravede ansigtet mod hans hals "jeg tænkte, er jeg grim altså jeg er vampyr og vampyrer er smukke, men er jeg bare smuk som alle andre vampyrer" spurte hun stille.

//Det var så lidt og ja det er hun Very Happy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 8:00 am

Jack lagde armene om hende, og kyssede hende kort på panden.
"Hygge." Hviskede han, og grinede let. "Jeg har altid tænkt at vampyrer havde hver deres helt egen skønhed, så du er din helt egen, altså du er helt unik." Svarede han, og så på hende med blide øjne, der var ingen løgn at spore da han sagde sandheden.

//Super ^^
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 8:05 am

HUn grinede og trykkede sig mod ham, hævede øjenbrynet da han kyssede hendes pande "hvorfor kyssede du min pande" spurte hun og lod fingrene glide hen over den, da han svarede hende, blev hendes smil større "sikke dog du lige sagde de helt rigtige ord, den pige som stjæler dit hjerte, er meget heldig" hviskede hun og strøg ham over kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 8:08 am

Jack gav en lille knurren fra sig af behag. Arh... Hun stillede de helt rigtige spørgsmål.. Dem han ikke vidste hvad svaret var. Men... Hurtigt fandt han på noget.
"Hm.. Fordi det er sjovt?" Svarede han drillende, og grinede kærligt. Han hævede det øjnebryn, og smilede skævt. "Mit hjerte er for længst væk, så det bliver lidt svært." Det var tydeligt at han lavede sjov, og drillede. Han mærkede hendes blide hånd mod hans kind. Han smilede bredt.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 8:11 am

Hun grinede da han knurrede, men rynkede brynet over hans svar "du synes det er sjovt" hun lagde armene over kors, hun slog ud med hænderne "fint, så hvis jeg lige synes det er sjovt, gør jeg da også sådan her" hun lagde hurtigt hånden mod hans nakke og trykkede sine læber mod hans "så sjovt" hun trådte tilbage og hævede øjenbrynet, dog rystede hun på hoved af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 8:15 am

Garh... Nu blev hun jo sur... Hrm... Han skulle til at sige noget da hun trykkede sine læber mod hans. Han gav et lille gisp fra sig da hun trådte væk, og han lagde armene over kors mens han prøvede at samle op på sig selv.
"Jeg..." Han hostede engang. "Jeg mente... At det var sjovt fordi... Okay... Æh..." Han vidste virkelig ikke hvad han skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 8:17 am

Hun grinede og rystede på hoved af ham "i'm kidding" grinede hun og pegede på ham, mens hun tog sig til maven, samtidig med at hun grinede "du skulle havde set dig selv" grinede hun og trådte et skridt tilbage, hvorpå hun grinede endnu mere, hans udbrud og måden han havde reageret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 8:20 am

Garh... HAn smilede bredt, og rystede på hovedet af hende. Hurtigt stod han ved siden af hende da hun havde trådt endnu et skridt tilbage, og flækkede af grin. Han lagde armene om hende bagfra.
"Åh ha, jeg elsker at få folk til at grine." Sagde han, og grinede selv.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 8:23 am

Hun smilede og så på ham over skulderen, da han lagde armene om hende, så de mødtes på midte af hendes mave "uhh du skulle virkelig havde set dig selv, troede jeg var blevet vred" hviskede hun og rystede på hoved af ham, hun lagde hoved tilbage mod hans skulder også op mod himlen.


Sidst rettet af Rebekah Fre Feb 01, 2013 8:56 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 8:25 am

Han trykkede hende blidt mod ham, og førte ansigtet ned til hendes hals.
"Du er en god skuespiller..." Hviskede han drillende mod hendes hals. Han bed let, og drillende i den, men sørgede for ikke at bide hul, eller noget.
Han kyssede stedet hvor han havde nappede hende.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 8:27 am

Hun grinede og sukkede da han nappede hende i halsen, lukkede øjnene og smilede svagt "tror du ikke efter så mange år, man er blevet en god skuespiller" hviskede hun og bed sig i læben da han kyssede hendes hals, præcis det samme sted som han havde nappet, ikke mange vidste det, men halsen var det sted, et svagt punkt hun elskede at blive kysset der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 8:30 am

Han låste armene om hende, og grinede let mod hendes hals, igen.
"Jo..." Hviskede han, og nappede igen forsigtigt i halsen.
Igen kom der en knurren fra hans brystkasse... Et tegn på at han morede sig.

//Logger nu, kommer igen imorgen, ses ^^
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 8:33 am

Hun brummede dybt nede fra brystet, noget der ikke lød til at komme fra et menneske, hvis det skulle være rigtigt. Hun sukkede og vendte ansigtet mod hans hals, sukkede og åndede mod den.

//Okay ses Very Happy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 6:24 pm

Han mærkede hun vendte sig om mod ham, men han beholdte sit ansigt ved hendes hals, og nappede en gang til.
Han fandt det faktisk meget morsomt, men det sagde han ikke, men han beholdte også armene om hende.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 6:33 pm

Hun brummede og rullede med øjnene af ham, hun lagde hænderne mod hans bryst og skubbede sig væk fra ham, hun brød sig ikke om at blive holdt fanget, det ville i sidste ende gøre hende vred hvis han ikke gav slip på hende hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 6:35 pm

Han slap hende da hun trak sig væk. Han så lidt undrende på hende.
"Gjorde jeg noget forkert?" Han spurgte lidt tøvende. Men ikke fordi han var bange, han havde jo bare det med at ville gøre folk glade..
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 6:38 pm

Hun kørte hånden igennem håret og rystede på hoved "nej, jeg kan bare ikke lide at blive holdt fast" forklarede hun og kløede sig i nakken, mens hun blidt betragtede ham, så alt hvad han gjorde med nysgerrighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 6:41 pm

Jack nikkede, og trippede lidt. Tja, det var nok ikke særligt rart, men han ville jo ikke bide hende, eller noget. Han så udover vandet igen da han ikke kunne få øjnene fra det. Han mærkede Rebekahs øjne på ham, og han kiggede på hende igen.
"Okay så." Han smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 I_icon_minitimeFre Feb 01, 2013 6:47 pm

Hun nikkede og så væk "nåh men jeg tror også jeg må se at smutte hvis der ikke var andet, Kyle er sikkert bekymret for hvor jeg er, og jeg vil helst ikke have han dukker op med hvilke våben fra det 18 århundrede han nu lige kunne finde" brummede hun og trådte et skridt væk.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 5 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
and who exactly are you? -/Jack/-
Tilbage til toppen 
Side 5 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» hello cuisine -Jack-
» You smell ~Jack.
» hallo father //Jack//
» I just need a friend to talk with ~Jack
» Oh, you were a pirate? Hi, I'm your worst nightmare ~Jack

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Café-
Gå til: