The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Oh, you were a pirate? Hi, I'm your worst nightmare ~Jack I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Oh, you were a pirate? Hi, I'm your worst nightmare ~Jack I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Oh, you were a pirate? Hi, I'm your worst nightmare ~Jack YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Oh, you were a pirate? Hi, I'm your worst nightmare ~Jack I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Oh, you were a pirate? Hi, I'm your worst nightmare ~Jack I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Oh, you were a pirate? Hi, I'm your worst nightmare ~Jack I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Oh, you were a pirate? Hi, I'm your worst nightmare ~Jack I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Oh, you were a pirate? Hi, I'm your worst nightmare ~Jack I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Oh, you were a pirate? Hi, I'm your worst nightmare ~Jack I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Oh, you were a pirate? Hi, I'm your worst nightmare ~Jack I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Oh, you were a pirate? Hi, I'm your worst nightmare ~Jack I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Oh, you were a pirate? Hi, I'm your worst nightmare ~Jack I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Oh, you were a pirate? Hi, I'm your worst nightmare ~Jack YV6Ay
Tidslinje
Oh, you were a pirate? Hi, I'm your worst nightmare ~Jack RK6Ga

 

 Oh, you were a pirate? Hi, I'm your worst nightmare ~Jack

Go down 
ForfatterBesked
Miranda
New user
New user
Miranda


Antal indlæg : 197
Points : 223
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Oh, you were a pirate? Hi, I'm your worst nightmare ~Jack Empty
IndlægEmne: Oh, you were a pirate? Hi, I'm your worst nightmare ~Jack   Oh, you were a pirate? Hi, I'm your worst nightmare ~Jack I_icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 8:51 am

Tid: Middagstid
Sted: Caféen.
Omgivelser: En masse unge.
Vejr: Det er lidt køligt og blæsten er kold, selvom solen skinner
Påklædning: Oh, you were a pirate? Hi, I'm your worst nightmare ~Jack David-sims-gemma-ward-vogue-us-february-parka-avenue-ct-1754551012

Miranda sad i byens café ovre ved vinduet og havde smidt sin jakke over stoleryggen og sad og ventede på sin jordbær smoothie, og da en mandelig tjener der arbejdede der kom over med den, og gav hende et charmerende smil, kunne hun ikke lade være med at gengælde det. Så hun sendte ham et lille, venligt smil. Hun vidste godt, at hun så godt ud og så videre, men hun havde aldrig troet at det ville kunne påvirke så mange af hankøn her og der, så var en anelse morsomt med hvad hun kunne få dem til, og hun nød lidt den magt hun kunne få over dem. De var så uvidende om at de gik direkte ind i en edderkops net, og når de først sad der, havde hun ingen intentioner om at lade dem slippe igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh, you were a pirate? Hi, I'm your worst nightmare ~Jack Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, you were a pirate? Hi, I'm your worst nightmare ~Jack   Oh, you were a pirate? Hi, I'm your worst nightmare ~Jack I_icon_minitimeOns Feb 06, 2013 2:47 am

Uhm...
Cafeen.
Et sted hvor de unge søgte tilflugt.
Jack var ikke selv ung, i hvert fald ikke hans sjæl... Hans krop der imod var pænt ung, syntes han selv.
Den sorte skjorte sad perfekt på ham. Samt de sorte jeans det hvilede om hans hofter. Og som altid hans sorte converse.
Han åbnede døren ind til cafeen og lod sine brune øjne hvile på hvert ungt menneske derinde. Kun en opfangede seriøst hans opmærksomhed.
Da han havde mødt racen så mange gange før kunne han genkende deres fært hvor som helst.
En havfrue.
Han kørte en hånd gennem det sorte hår der hang ham til skuldrene.
Hurtigt gik han hen imod et ledigt bord, og satte sig.
Tilbage til toppen Go down
Miranda
New user
New user
Miranda


Antal indlæg : 197
Points : 223
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Oh, you were a pirate? Hi, I'm your worst nightmare ~Jack Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, you were a pirate? Hi, I'm your worst nightmare ~Jack   Oh, you were a pirate? Hi, I'm your worst nightmare ~Jack I_icon_minitimeOns Feb 06, 2013 8:24 am

Miranda lagde kun kort mærke til den fyr der kom ind og lukkede den kolde vind med sig ind. Hun gøs kort og så lidt længere tid på ham, han var bemærkelsesværdig med sit lange, brune hår, men alligevel så han ret almindelig ud, ikke noget at kigge to gange efter, og med de tanker vendte hun sig igen imod sin jordbær smoothie og nød den bløde drik mod sin tunge. Hun elskede virkelig jordbær smoothie. Kort strøg hun håret væk fra sit ansigt med en elegant bevægelse, bevægelsen fandt hun helt naturlig, men sandheden var jo, at hun var blevet opdraget i pli og manerer og til at se så smuk ud som mulig. Hvilket ikke var særlig svært, da hun jo havde en naturlig skønhed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh, you were a pirate? Hi, I'm your worst nightmare ~Jack Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, you were a pirate? Hi, I'm your worst nightmare ~Jack   Oh, you were a pirate? Hi, I'm your worst nightmare ~Jack I_icon_minitimeTors Feb 21, 2013 5:30 am

En ung mand, der havde kort, lyst hår, trådte ind af døren. Manden så sig omkring, men stoppede op, da han fik øje på Jack.
Manden begyndte hurtigt at gå over til Jack.
Desværre fik manden øje på ham. Mandens navn vidste Jack ikke hvad var, men manden var en Hybrid der... Havde truet Jack før.
Jaja, Jack var oprindelig hybrid, men han havde god grund til at frygte manden.
Manden satte sig overfor Jack, og Jack kom frem fra sit skjul.
"Ikke nu, og ikke her. Jeg finder dig senere, okay? Du får dine penge." Sagde Jack kort.
"Jeg vil have mine penge nu." Sagde manden og grinede lavmælt. Jack snerrede blot af ham.
"Her er for mange mennesker. Du skal nok få dine penge." Jacks stemme var bestemt, og kold. "Og husk nu, at hvis du irritere mig for meget, så kan jeg let dræbe dig." Hviskede Jack, og smilede ondt til manden. Manden snerrede højlydt, inden han rettede sig op.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Oh, you were a pirate? Hi, I'm your worst nightmare ~Jack Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, you were a pirate? Hi, I'm your worst nightmare ~Jack   Oh, you were a pirate? Hi, I'm your worst nightmare ~Jack I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Oh, you were a pirate? Hi, I'm your worst nightmare ~Jack
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» and who exactly are you? -/Jack/-
» hello cuisine -Jack-
» You smell ~Jack.
» hallo father //Jack//
» I just need a friend to talk with ~Jack

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Café-
Gå til: