The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
hello cuisine -Jack- I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
hello cuisine -Jack- I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
hello cuisine -Jack- YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
hello cuisine -Jack- I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
hello cuisine -Jack- I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
hello cuisine -Jack- I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
hello cuisine -Jack- I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
hello cuisine -Jack- I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
hello cuisine -Jack- I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
hello cuisine -Jack- I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
hello cuisine -Jack- I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
hello cuisine -Jack- I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
hello cuisine -Jack- YV6Ay
Tidslinje
hello cuisine -Jack- RK6Ga

 

 hello cuisine -Jack-

Go down 
ForfatterBesked
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

hello cuisine -Jack- Empty
IndlægEmne: hello cuisine -Jack-   hello cuisine -Jack- I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 7:49 pm

Påklædning:: en sort habit.
Tid:: 23:33.
Sted:: Skoven, nær Jack's hus.
Omgivelser:: Skov og træer
Vejr:: Det er mørkt og for et menneske ville det være direkte små køligt.

Han gik hurtigt igennem skoven, allerede fra da han havde sat foden uden foran sit hus, var han hurtigt. Nyheden om hans fætters ankomst havde nået ham og nu ville han meget gerne have en forklaring på hvorfor helved han ikke var en af de første der fik det af vide. Han bøjede onklens regler for jack's skyld, lod ham komme tæt, også selvom han ikke burde, det var det samme med Leyla, han lod også hende komme tæt, dog fik han sparket da hun lige pludselig en dag var væk, den handling fik ham til at blive trist også på samme tid sur. Det var også der han igen genoptog, sine handlinger uden følelser bag. Han var ved at bløde op på grund af hans familie, men da de alle pludselig forsvandt, var der intet tilbage. han kunne med lethed lugte jack hele vejen igennem skoven, stoppede først op da han faktisk fik øje på han's hus "fætter" sagde han køligt, fatter og uden en eneste følelse i sin stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello cuisine -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: hello cuisine -Jack-   hello cuisine -Jack- I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 8:01 pm

Roligt gik Jack ud af huset. Det han ikke fattede for tiden var Freya. Hun var tilbage. Sikkert det samme med Leyla, men den Jack mest savnede... Var hans fætter. Hunter. Samtidig havde Jack også et problem... En jæger var i byen. Og han jagter Shade, Jacks søn. Selvom ham og Shade ikke havde set hinanden længe, og de ikke brød sig så meget om hinanden... Ville Jack ikke bare stå til, og se hans søn blive jagtet af en yderst god jæger. Da specielt ikke da den jæger faktisk var varulv! Genet var bare ikke blevet udløst... Men det skulle Jack nok sørge for. Ikke fordi han ønskede at jægerens bid ville blive farligt for andre... Eller jo det var derfor. Jack ville forvandle ham, og bruge ham som våben. Jægerens færdigheder var fabelagtige. Han sukkede, og stoppede op da en velkendt fært nåede ham. Hunter... Han smilede sit sædvanlige skæve smil, og gemte sig oppe i et træ da Huntet kom til syne.
"Hvilken overraskelse, fætter." Jacks stemme var overrasket, og glad. Hurtigt stod han foran Hunter. Jacks hår var som en løves manke, på trods af at det var sort. Han havde en hvis t-shirt på, sorte jeans, og sorte converse.
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

hello cuisine -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: hello cuisine -Jack-   hello cuisine -Jack- I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 8:07 pm

Han havde lænet sig op af et træ ude mærket klar over at Jack gemte sig oppe i træet, han ville bare lade sin fætter få styr på sig selv. For han var en smule knotten, hvilket blev forhøjet da en underlig lugt ramte ham, den var næsten mikset med Jaks og Freya's også blandet op med noget andet. Han rettede sig op da Jack stod foran ham "ja det har det, men det kan vi snakke om tidligere, hvorfor helved sagde du ikke du var i byen og hvorfor går der rygter om at du har fået børn. Man efterlader dig i hvad over 1000 år også er du blevet far" brummede han og lagde armene over kors, man kunne ikke sige Hunter var en solstråle, men det kunne man takke onklen for, han var meget god til at ødelægge folk og forme dem op som han ville.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello cuisine -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: hello cuisine -Jack-   hello cuisine -Jack- I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 8:14 pm

Jack lagde udmærket godt mærke til hans fætters knotne humør. Okay så, ingen drillerier idag. Jack smilede blot skævt, og rystede på hovedet.
"Fordi jeg var på flugt." Svarede han, og trak på den ene skulder. "Du ved jo... Jeg mistede den jeg elskede for 5000 år siden... En slags kult ville dræbe Freya hvis jeg ikke flygtede med børnene. Jeg turde ikke engang at tage kampen op eller fortælle det til hende. Jeg var bange for at kontakt nogen, selv dig. Det beklager jeg, fætter." Han trak på den ene skulder. "Men nu er hun tilbage... Og jeg har fortalt hende det. Var det ikke noget med du var sammen med hendes søster, Leyla?" Jack var klog, han var faktisk som en rigtig ulv. Han kunne opsnuse ting, og sager meget let. "I Frankrig? Var det ikke der? Og der er forresten en jæger i byen der jagter min søn" han vidste godt det var meget at få at vide på en gang, men Hunter ville finde ud af det alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

hello cuisine -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: hello cuisine -Jack-   hello cuisine -Jack- I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 8:20 pm

Han nikkede og rynkede brynet "hende Rosalie, ja det har du fortalt" han stivnede da han hørte om denne kult der åbenbart ville dræbe hende hvis han tog kontakt til hende. Denne sandhed fik hans vrede til at køle ned og han nikkede. DOg fik navnet Leyla ham til at stirre på ham "Er Ley i byen og ja jeg var sammen med hende, men det sluttede da hun forlod mig, gud for det mindede mig om min onkels ord, forelsk dig aldrig, det er kun tråden til smerte og ensomhed" brummede han og kørte hånden igennem håret. Igennem meget af hans liv, havde han været sammen med sin onkel, den onkel som lærte ham alt og pressede ham ud i at få det job som han nu havde idag. Han blinkede som om han skulle forstå hvad han sagde "er der nogen efter din søn" spurte han med en faretruende vrede i stemmen, Hunter havde et mege stort temperament og kunne med lethed slippe det løs uden varsel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello cuisine -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: hello cuisine -Jack-   hello cuisine -Jack- I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 8:27 pm

Smerten om Rosalie var stadig meget stærkt. Han så ned ved tanken om hende... Men kiggede så på Hunter igen med de brune øjne. Han trak på den ene skulder.
"Jeg kunne bare ikke risikere der skete hende noget," mumlede han, og lagde armene over kors. Jack smilede skævt.
"Jeg er temmelig sikker på hun også er her," svarede han. Tanken om at både Freya, og Leyla var her ville betyde han skulle være ekstra vågen... Han var sikker på at kulten stadig havde nogle medlemmer.
"Ja, men jeg har en plan. Jægeren er varulv," et lusket smil kom over Jacks læber. Han klappede hunter på skulderen. "Din onkel... Bor du stadig hos ham?" Han så nysgerrig på Hunter.
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

hello cuisine -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: hello cuisine -Jack-   hello cuisine -Jack- I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 8:33 pm

Han smilede helt uden at vide det, et smil der faktisk var overdrevet blidt, men sådan var det jo når han tænkte på Ley, en kvinde han var så tankeløs at forelske sig i"virkelig" han grinede kort og hæst, en latter hæs og faktisk behagelig, en man stort set aldrig hørte. han blinkede sig tilbage til virkeligheden og smilet forsvandte igen "nej han døde for godt 1050 år siden, tror mig han ville havde myrdet mig for mit forhold til Ley" han rystede på hoved og knurrede på refleks da Jacks hånd rørte hans skulder. Hunter var ikke skide glad for berøringer og gled helst uden om dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello cuisine -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: hello cuisine -Jack-   hello cuisine -Jack- I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 4:12 am

Jack kunne gennemskue Hunters smil, og han smilede skævt.
"Ja, jeg kan ikke forestille mig Freya ikke have sin søster med." Han trak på den ene skulder. "aha.." Han nikkede blot. Han var ligeglad med om Hunter kunne lide berøringer eller ej, det rørte ham ikke. "Vil du høre min plan omkring jægeren?"
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user
Hunter


Antal indlæg : 113
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 03/02/13

hello cuisine -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: hello cuisine -Jack-   hello cuisine -Jack- I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 4:22 am

Han så på ham, lagde armene over kors, tænkte ligesom det hele igennem "okay, lad mig høre du har fanget min nysgerrighed" han så længe på ham, prøvede ligesom selv at forstille sig hvad han ville gøre ved denne jæger, for hans egen ide var at slå ham ihjel, uagtet havd der ville ske bagefter, ingen rørte hans familie, ingen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello cuisine -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: hello cuisine -Jack-   hello cuisine -Jack- I_icon_minitimeTors Feb 21, 2013 5:35 am

Jack begyndte at gå lidt rundt, ikke særlig langt væk, bare rundt i cirkler.
"Jægeren er varulv, hans ulve gen er ikke udløst endnu, godt nok... Jeg vil få udløst det gen, og så forvandle ham til en Hybrid."
Han stoppede op, og så på Hunter.
"Han vil adlyde mig, og kun mig. Han bliver min slave, og mit våben."
Et tilfreds smil kom over Jacks læber.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hello cuisine -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: hello cuisine -Jack-   hello cuisine -Jack- I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hello cuisine -Jack-
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» and who exactly are you? -/Jack/-
» You smell ~Jack.
» Dare Devil ~ Jack
» hallo father //Jack//
» Beautiful Grey Clouds - Jack

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Woods-
Gå til: