The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
hallo father //Jack// I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
hallo father //Jack// I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
hallo father //Jack// YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
hallo father //Jack// I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
hallo father //Jack// I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
hallo father //Jack// I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
hallo father //Jack// I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
hallo father //Jack// I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
hallo father //Jack// I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
hallo father //Jack// I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
hallo father //Jack// I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
hallo father //Jack// I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
hallo father //Jack// YV6Ay
Tidslinje
hallo father //Jack// RK6Ga

 

 hallo father //Jack//

Go down 
ForfatterBesked
Antonia
New user
New user
Antonia


Antal indlæg : 70
Points : 82
Reputation : 0
Join date : 09/02/13

hallo father //Jack// Empty
IndlægEmne: hallo father //Jack//   hallo father //Jack// I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 5:24 am

hallo father //Jack// Tumblr_mac4qmdPYm1ql2t3wo2_250
Plus:: et par hullede lavsidende jeans også et par høje sko, så alt i alt er hun godt omkring 1,78 høj, også har hun sin daglys ring på pegefingeren, hår som på billedet <--.
Tid:: 22:20.
Sted:: Skoven.
Omgivelser:: Øhh skov.
Vejr:: Stjerne klar himmel faktisk en smuk aften.

Endnu engang blev hun set ude i skoven, uden nogen grund, hun følte sig bare god tilpas ude i skoven, det gav hende ro og et klart sind, som hun vandrede rundt, stillheden, mørket, lugten det hele det var så dejligt at være her ude, så dejligt det fik hende til at smile, et blidt smil faktisk, noget hun ikke gik op i at gøre, eller hun smilede ikke sødt, da hun ikke var den sødeste altid, ikke mange kende den pige hun bar helt inde i hjertet, men hun håbede at der en dag ville være en der kendte den pige, en som ville elske hende og hjælpe hende også selvom hun gjorde onde ting.
Hun lagde armene over kors, kørte fingrene ned og op af armene, gøs stille, ikke af kulde, men af velbehag, gode minder dukkede op, fik hende til at smile stort og grine blidt.

//håber det er godt nok Very Happy


Sidst rettet af Antonia Søn Feb 10, 2013 10:19 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hallo father //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: hallo father //Jack//   hallo father //Jack// I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 5:50 am

Han stod inde i villaen... Kiggede ud af vinduet, og så på Antonia. Som hun gik derude, og var ubevidst om hvem hendes mor var... Han sukkede, og lænede panden mod vinduet. Han havde sin sorte skjorte på, sorte jeans, og sorte converse sko på. Hvis hun bare vidste... Han tog panden væk fra vinduet, og rystede på hovedet. Han gik ud af villaen.
Hurtigt stod han ved siden af hende, og smilede skævt.
"Hvad laver du udenfor?" Han spurgte roligt.

//Det helt fint ^^
Tilbage til toppen Go down
Antonia
New user
New user
Antonia


Antal indlæg : 70
Points : 82
Reputation : 0
Join date : 09/02/13

hallo father //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: hallo father //Jack//   hallo father //Jack// I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 5:59 am

Hun smilede da lugten af hendes far nåede hendes næse, hvilket fik hende til at vende sig hurtigt om. Hun grinede da han hurtigt stod ved hendes side, vendte sig mod ham "jeg nyder bare aften, ser hvordan naturen frygter os, den er så smuk især om natten" hun smilede blidt og lagde armene over kors, sukkede stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hallo father //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: hallo father //Jack//   hallo father //Jack// I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 6:09 am

Naturen... Det var nok det han holdte mest af, udover sine børn selvfølgelig. Han så op på stjernerne, og smilede bredt.
"Det er den så sandelig..." Han så på hende igen. "Tænker du på noget bestemt?"
Selvfølgelig kunne han ikke lade være med at bekymre sig lidt.
Tilbage til toppen Go down
Antonia
New user
New user
Antonia


Antal indlæg : 70
Points : 82
Reputation : 0
Join date : 09/02/13

hallo father //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: hallo father //Jack//   hallo father //Jack// I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 6:13 am

Hun nikkede og smilede, smilet famlede dog svagt "nogle gange tænker jeg på hvor mor mon er, hvorfor hun ikke er sammen med os, hvorfor vi aldrig har kendt hende, men så husker jeg at vi i det mindste har dig, så helt alene er vi ikke" hun trak på skulderne og holde sine øjne på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hallo father //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: hallo father //Jack//   hallo father //Jack// I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 7:04 am

De spørgsmål han havde frygtet længe. Han mærkede han begyndte at trække vejret hurtigere...
"Det er gode spørgsmål, men... Jeg tror du snart vil se hende." Han begyndte at gå.
Mod Villaen... Han kunne ikke... Svare på de spørgsmål... Turde ikke...
Tilbage til toppen Go down
Antonia
New user
New user
Antonia


Antal indlæg : 70
Points : 82
Reputation : 0
Join date : 09/02/13

hallo father //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: hallo father //Jack//   hallo father //Jack// I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 7:10 am

Hun rynkede brynet, forsto ikke hans frygt, hvad frygtede han og hvorfor gjorde han lige det "det håber jeg, nogle gange forstiller jeg mig hvordan hun må se ud, er hun smuk er hun det stadigvæk, hvordan ville vi havde været hvis vi alle havde været sammen" hun smilede for sig selv og trak på skulderne. Blidt tog hun fat i hans arm da han gik mod huset "hver sød fader, hvad er det du skjuler for os" spurte hun blidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hallo father //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: hallo father //Jack//   hallo father //Jack// I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 10:19 am

I det mindste havde Antonia respekt, hvor Shade derimod... Åh du godeste... Han var ved at få stress af den dreng! Han så på hende da hun tog fat i hans arm... Og sukkede. De ville vel finde ud af det alligevel.
"Det er en lang historie. Du er datter af en dronning... Og jeg tog jer væk. En slags kult ville dræbe hende hvis jeg ikke gjorde... Og den risiko turde jeg ikke løbe. For flere tusinde år siden mistede jeg en pige jeg elskede... Og den smerte ville jeg ikke mærke igen. Men nu er hun tilbage." Han så ned.
Tilbage til toppen Go down
Antonia
New user
New user
Antonia


Antal indlæg : 70
Points : 82
Reputation : 0
Join date : 09/02/13

hallo father //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: hallo father //Jack//   hallo father //Jack// I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 10:24 am

Hun så overrasket på ham, stivnede og lod hånden falde ned "er hun i byen og du sagde ikke noget, jeg har ville møde hende siden jeg var helt lille, det vidste du, også...også sagde du ikke hun var i byen" hviskede hun og bed sig i læben. de skarpe blå øjne, der var så kraftige, dem der fik hende til at spørge hvem moderen var, da faderen ikke havde blå øjne og hun havde. de var faktisk næsten lysende på en unaturlig måde. Vandet fylde op i hendes øjne, men hun lod ikke tåre for lov til at glide ned, det ville være svagt og hun ville ikke være svag
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hallo father //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: hallo father //Jack//   hallo father //Jack// I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 10:37 am

Han sukkede træt. Det var præcis dette han ikke havde ønsket... At hun blev trist...
"Din mor, og moster er lige kommet til byen... Eller jeg er temmelig sikker på din moster også er her." Han vendte fronten mod hende, og åbnede sine arme til et kram. "Jeg ønskede ikke at det skulle ske... Tro mig, hvis jeg kunne ændre fortiden ville jeg have fortalt det til din mor at de havde truet mig med det... Hun, og jeg er trods alt Oprindelige Hybrids." Han smilede skævt, og trist.
Tilbage til toppen Go down
Antonia
New user
New user
Antonia


Antal indlæg : 70
Points : 82
Reputation : 0
Join date : 09/02/13

hallo father //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: hallo father //Jack//   hallo father //Jack// I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 10:40 am

Hun nikkede "Jamen hvorfor har du ikke kontaktet dem, tænkte du ikke at jeg ville møde hende, Shade vil sikkert også gerne" hviskede hun og trådte ind i hans arme, da han holde dem ude, nok var hun efterhånden gammel, men hun ville altid kunne bruge familie, da hun jo også et sted ville ønske at være normal, nok ville det aldrig kunne ske også var hun bare glad for at have sin familie "selvom jeg ikke ligefrem kommer til at se hende, så er jeg i det mindste glad for at du blev hos mig" hviskede hun også op på ham med varme øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hallo father //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: hallo father //Jack//   hallo father //Jack// I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 10:51 am

Han knugede hende forsigtigt ind til sig.
"I frygt for at selvom de fleste i kulten er døde, ville jagte hende hvis jeg gjorde... Og nu kom hun selv... Og hun vil se dig, og Shade." Hviskede han, og smilede skævt. Han kom i tanke om hvordan han havde forladt dem de gange hvor han skulle ud med mandskabet... Men det var cirka 400 år siden...
Tilbage til toppen Go down
Antonia
New user
New user
Antonia


Antal indlæg : 70
Points : 82
Reputation : 0
Join date : 09/02/13

hallo father //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: hallo father //Jack//   hallo father //Jack// I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 10:57 am

Hun lagde kinden mod hans bryst og nikkede "jeg vil rigtig gerne se hende, jeg har få gange tænkt på hvordan hun mon ser ud, ligner jeg hende, for mine øjne, det er ikke som dine, så hvor har jeg dem fra" hun så spørgende på ham. hendes unaturlige lysende blå øjne havde altid været hende et mysterium, da hun jo vidste hun havde sit hår efter sin far, men hendes far havde brune øjne ikke blå og Shade havde også brune øjne, så hvor kom hendes blå øjne fra
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hallo father //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: hallo father //Jack//   hallo father //Jack// I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 11:26 pm

Han lukkede øjnene, og kunne let forestille sig Freya nu...
"Du har hendes øjne, men det sorte hår er fra os begge."
Han åbnede øjnene, og så ned på hende med et smil.
"Jeg kan sige at der ikke vil gå længe før du ser hende."
Tilbage til toppen Go down
Antonia
New user
New user
Antonia


Antal indlæg : 70
Points : 82
Reputation : 0
Join date : 09/02/13

hallo father //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: hallo father //Jack//   hallo father //Jack// I_icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 11:32 pm

Hun nikkede "endelig ved jeg hvor de kommer fra, det har været underligt, for du og Shade har jo brune øjne og jeg har blå, evig alene her" hun trak på skulderne og grinede stille, det var hårdt ikke at vokse op uden en mor, de aftner hun alene havde grædt sig selv i søvne, uden en at være sammen med, de dage hvor hun så folk elske hinanden, hvor hun frygtede det aldrig ville ske for hende selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hallo father //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: hallo father //Jack//   hallo father //Jack// I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 12:19 am

Tja, det havde vel været underligt for hende, men ikke for ham.
"Du er aldrig alene, jeg er her hvis du har brug for mig." Han vidste godt hun havde savnet en moder rolle i hendes liv, men han ville stadig være der for hende. Ikke hundrede Jægere kunne stoppe ham i at hjælpe hende.
Tilbage til toppen Go down
Antonia
New user
New user
Antonia


Antal indlæg : 70
Points : 82
Reputation : 0
Join date : 09/02/13

hallo father //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: hallo father //Jack//   hallo father //Jack// I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 12:31 am

Hendes smil blev større og tankerne om alt det hun ikke havde haft forsvandt ligeså hurtigt som de var kommet, uden at tænke over det lod hun tåren glide ned af hendes kind, puttede sig ind mod ham og sukkede "du er nok min eneste far, men jeg elsker dig stadigvæk" hviskede hun og sukkede stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hallo father //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: hallo father //Jack//   hallo father //Jack// I_icon_minitimeTors Feb 21, 2013 5:34 am

Han strøg hende over håret, og smilede skævt.
"Jeg elsker også dig, min perfekte datter."
Han knugede hende forsigtigt ind til sig som om hun var en skrøbelig vase.
Tilbage til toppen Go down
Antonia
New user
New user
Antonia


Antal indlæg : 70
Points : 82
Reputation : 0
Join date : 09/02/13

hallo father //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: hallo father //Jack//   hallo father //Jack// I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 3:33 am

Hun smilede bredt, men rynkede dog brynet..perfekt, var hun virkelig perfekt "er jeg perfekt, men hvorledes er jeg dog perfekt" spurte hun og lagde hoved på skrå, hun forstod virkelig ikke hvordan hun kunne være perfekt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hallo father //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: hallo father //Jack//   hallo father //Jack// I_icon_minitimeLør Maj 04, 2013 10:26 pm

Jack grinede lavt, og lagde hovedet lidt på skrå og så på hende.
"Ved at du er som du er." Svarede han, med et skævt smil.
"Når man er sig selv, er man perfekt. For så udgiver man sig ikke for at være en anden." Forklarede han.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hallo father //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: hallo father //Jack//   hallo father //Jack// I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hallo father //Jack//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» And hallo to yoy too //Miranda//
» hello cuisine -Jack-
» hallo my friend, are you okay? -Cherie-
» uhhh hallo there, who may you be sweetheart? //Katerina//
» Hallo i guess you are the new girl? -Nala-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Woods-
Gå til: