The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Hallo i guess you are the new girl? -Nala- I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Hallo i guess you are the new girl? -Nala- I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Hallo i guess you are the new girl? -Nala- YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Hallo i guess you are the new girl? -Nala- I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Hallo i guess you are the new girl? -Nala- I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Hallo i guess you are the new girl? -Nala- I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Hallo i guess you are the new girl? -Nala- I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Hallo i guess you are the new girl? -Nala- I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Hallo i guess you are the new girl? -Nala- I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Hallo i guess you are the new girl? -Nala- I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Hallo i guess you are the new girl? -Nala- I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Hallo i guess you are the new girl? -Nala- I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Hallo i guess you are the new girl? -Nala- YV6Ay
Tidslinje
Hallo i guess you are the new girl? -Nala- RK6Ga

 

 Hallo i guess you are the new girl? -Nala-

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hallo i guess you are the new girl? -Nala- Empty
IndlægEmne: Hallo i guess you are the new girl? -Nala-   Hallo i guess you are the new girl? -Nala- I_icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 4:53 am

Påklædning:: Hallo i guess you are the new girl? -Nala- Tumblr_mcz8tvs6gf1rd0kq7o1_500
Tid:: 12:33.
Sted:: Et sted inde i skoven:
Omgivelser:: øhh skov.
Vejr:: Solen skinner.

"There's not a time, for being younger and all my friends, are enemies" sang hun, mens hun gik igennem skoven. Den under havfrue, som var blevet funder af Hunter i en alder af et år, hun havde sidder sammenkrøllet i hjørnet , skræmt og efterladt. han var blødt op da han så det søde ansigt af hendes. Nu var hun blevet ældre og i takt med hendes opvækst var hun blevet mere og mere alene, hvilket også var grunden til at hun endte op som hun endte, hun var en af dem, alles forældre så skævt til, den som ingen turde være sammen med. Men hun var også en virkelig talentfuld pige, både sanger, skuespiller og model, dog var hun også stripper, cutter og anorektiker, hun var mange gode ting, men havde også slemme ting i sit liv "And if I cried unto my mother, no she wasn't there, she wasn't there for me" fortsatte hun, mens hun bare fortsatte ud i intetheden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hallo i guess you are the new girl? -Nala- Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo i guess you are the new girl? -Nala-   Hallo i guess you are the new girl? -Nala- I_icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 5:18 am

Nala hoppede roligt afsted mod skoven. Egentlig ville hun helst have været på hesteryg, men det var ikke muligt lige i dag, desværre. Nu var hun ikke typen der stampede i jorden for at få sin vilje, hun accepterede tingene, men først når hun var gået over grænsen. Det var ikke for at være grænsesøgende, men hun havde fået så få som barn, først som teenager var hun blevet holdt tilbage, låst inde og pakket væk fra alt der kunne gøre ondt. Nu var hun fri igen, fri fra sine forældres spind af regler, grænser og ordre. Nok var Evan ikke det største familiefar, ikke hvad hun havde oplevet indtil videre, men han havde da været villig til at tage hende til sig, det var godt nok for Nala. Hun stoppede op da hun hørte en form for sang, men fortsatte hurtigt imod lyden. Der gik ikke længe før hun igen stoppede op ved synes af en pige, hende der var årsag til sangen. Nala smilede og nærmede sig pigen mere forsigtigt. "Hej" sagde hun afprøvende for at få kontakt med hende, forholdsvist højt for at få hendes opmærksomhed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hallo i guess you are the new girl? -Nala- Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo i guess you are the new girl? -Nala-   Hallo i guess you are the new girl? -Nala- I_icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 6:02 am

Med de højehæle hun havde på nu var hun godt omkring 1,76 uden ville hun være 1,74 og med de rigtig h'je hæle ville hun være helt oppe og være på højde med Hunter. Hun havde armene over kors var ligeglad med solen, hvilke man kunne se på hendes snehvide hud, hun var faktisk virkelig bleg og man kunne vel se at hun var smuk under alt hendes makeup, eller hun kunne da også være smuk, det var bare. Da hun hørte stemmen af en ung pige vendte hun sig om "Jamen goddag" hun hævede øjenbrynet og man kunne virkelig se på hende hvad det var folks forældre bare ikke kunne lide ved hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hallo i guess you are the new girl? -Nala- Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo i guess you are the new girl? -Nala-   Hallo i guess you are the new girl? -Nala- I_icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 6:43 am

Nala var ikke særlig høj, kun 1,68 og hun gik aldrig i højehæle. Hun var en mere drenget pige, og var ikek bange for at blive beskidt. Hendes mor havde håbet hun blev en lille dame men det ville aldrig blive Nala. Hun smilede varmt til pigen og rakte en hånd ud med en positiv mine. "Mit Navn er Nala. Jeg er ny i byen. Og dig?" spurgte hun venligt og prøvede på ikek at være for nærgående. Pigen hun stod overfor var smuk og virkede som en meget stærk person. Måske virkede Nala meget naiv, men hun var klogere end folk først antog. Nok var hun nysgerrig og påtrængende hvis hun ville noget, men ikke dum.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hallo i guess you are the new girl? -Nala- Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo i guess you are the new girl? -Nala-   Hallo i guess you are the new girl? -Nala- I_icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 6:50 am

Hun så ned på den meget unge og lave pige, mon det var hende Hunter havde snakket om, hun var nok en af de eneste, han betroede sig til, en af de eneste som han både smilede og drillede, det var derfor han også havde givet hende kælenavn T-girl, han var Evans, det navn hun altid kaldte ham når de var hjemme og ingen var omkring dem. Hun trykkede sin hånd mod denne Nalas og nikkede "hyggeligt at møde dig...tror jeg, hej du skulle være ikke være den Nala min bror har snakket om skulle komme" spurte hun og hævede øjenbrynet af hende, præcis som sin bror, gav hun heller ikke sit eget navn ud til fremmede, specielt ikke denne lille tøs, ikke der var noget galt med hende, hun virkede bare for glad, hvilket hun også hurtigt ville finde ud af ikke virkede hjemme hos Hunter, man skulle virkelig kende ham for at bare få et smil frem på han læber og hun havde kendt ham siden hun var 1 år.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hallo i guess you are the new girl? -Nala- Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo i guess you are the new girl? -Nala-   Hallo i guess you are the new girl? -Nala- I_icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 7:01 am

Nala så på hende og kunne godt mærke hun ikke ligefrem var budt velkommen med åbne arme. Egentlig var der jo så ikke noget nyt at vænnesig til her, hun havde nu alligevel håbet et lidt varmere hjem end det hun kom fra, men det virkede ikke til at være det der skete. Alligevel opholdte hun sit smil, hun var for stædig til at lade andre påvirke hendes humør. Hun nikkede til hende og trak sin hånd til sig. "Jo. Jeg tror ikke der er så mange andre Nalaer. Du er hans søster kan jeg så gætte. Han nævnte det den dag jeg kom. Jeg tror ikke han fortalte mig dit navn?" spurgte hun med et smil og kunen ikke se noget galt i at spørge ind til det. Hun smilede fortsat til hende, fuldstændig uskyldigt, bare glad.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hallo i guess you are the new girl? -Nala- Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo i guess you are the new girl? -Nala-   Hallo i guess you are the new girl? -Nala- I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hallo i guess you are the new girl? -Nala-
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Woods-
Gå til: