The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 YV6Ay
Tidslinje
and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 RK6Ga

 

 and who exactly are you? -/Jack/-

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 6:38 am

Hun trak på skulderne og trådte igen et skridt væk "det gør ikke noget, jeg gættede vel bare jeg gjorde noget forkert, jeg har ikke været sådan her, så tæt på en anden mand siden, mine brødre myrdede min forlovede fordi han var varulv" hun lagde armene om sig selv og så endelig op i hans øjne, lige præcis da solen ramte mod hendes øjne og fik det blå til næsten at stråle smukt op som juveler.

Cheater, give me some Very Happy.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 6:43 am

Han så på hende med medlidenhed, og skulle til at fortælle om pigen han havde været forelsket i... Men han gjorde det ikke. Han følte det var hans egen hemmelighed. Hendes sætning røg for alvor ind i ham.
"Fordi han var varulv?" Han så alvorligt på hende. "Jeg er selv på en måde varulv." Han trak på den ene skulder. "Men det gør mig ondt." Han trådte et skridt tættere på hende, og smilede opmuntrende... eller prøvede.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 6:48 am

Hun så op på ham og nikkede kort "ja, han var så venlig, så sød og gjorde aldrig nogen fortræd, jeg elskede ham i sandhed, men da mine brødre fandt ud af hvad han var, vidste de ingen nåde og slog ham koldblodigt ihjel, det var dengang Nathaniel var der, dengang Kol gik fuldkommen amok" hun trak på skulderne, det havde englelig ikke været alle hendes brødre, da Nathaniel prøvede at stoppe Kol fra at slå James ihjel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 6:51 am

Tøvende lagde Jack armene om hende, og smilede skævt.
"Det er aldrig sjovt at miste dem man elsker." Sagde han, og grinede igen.
Han vidste ærlig talt ikke hvad han skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 6:54 am

Hun stivnede da han lagde armene om hende, men lidt efter hvilede hun kinden mod hans bryst og sukkede "hvad hed hun så" spurte hun stille og havde allerede gættet at han også selv havde mistet en han elskede, som hun havde mistet Nathaniel og James, to der betød meget for hende, hendes bror som hun så op til og respekterede, hendes forlovede som hun elskede højt, som nu var væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 6:58 am

Han fik et lille chok af hendes spørgsmål, og kørte tøvende en hånd igenmen hendes hår.
"Rosalie." Svarede han, og sukkede. "En pige, jeg faldt for hurtigere end lynet."
Han kunne endelig ikke lide at hun græd da han foretrak folk når de var glade.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 7:04 am

Hun stivnede da han kørte en hånd igennem hendes hår, en berøring hun under ingen omstændigheder var vant til, det var ikke ligefrem alle der fik lov til at holde om hende og i hvert fald ikke røre hendes hår "i det mindste er hun i fred og ikke som os andre, tvunget til at leve på jorden i flere tusind år, mens vi ser dem vi elsker og holder af blive ældre" brummede hun også på ham med klare blå øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 7:09 am

Han mærkede at hun stivnede, og han tog sin hånd til sig. Han så ned på hende.
"Det samme kan jeg sige om ham du elskede." Hviskede han.
Det var så sandt... Jack fortrød helt at han ikke havde fået hende til at sige ja til han fandt en vampyr der kunne... Kunne forvandle hende.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 7:15 am

Hun så hvordan han og hånden til sig, at hun stivnede var nok mest af overraskelse, også selvom det et eller andet sted havde været behageligt "ja du har ret, men han blev myrdet da han var 24, ung alder at dø, men du gar ret, jeg ville aldrig nogensinde forvandle ham til en hybrid, at han skulle leve med det, se alle omkring sig blive gamle og dø, mens han forbliver ung" hun rystede på hoved og lagde igen kinden mod hans bryst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 7:19 am

Han ville endelig ikke tænke så meget over det, det gjorde ham altid lidt irritabel, og trist... Han rystede på hovedet for at få Rosalie ud af hovedet.
"Beklager Sweety, men jeg orker ikke at snakke mere alvor..." Hviskede han, og så ned på hende.
Det gav et lille gib i ham at hun lagde sin kind mod hans brystkasse,
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 7:22 am

Hun nikkede og fjernede sig da der gik et glip i ham, hun tog sig selv ikke at ville gøre noget forkert og når hun gjorde det, blev hun tit usikker på hvad hun skulle gøre. hun satte sig ned og dækkede hele sin krop til under vandet, mens hun så op på ham med et hævede øjenbryn "hvad så nu" spurte hun stille og med hoved på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 7:28 am

Han mærkede at hendes kind var forsvundet fra hans brystkasse, og hans arme ikke længere holdte om noget. Han så ned på hende, og smilede skævt. Han satte sig ved siden af hende, og lagde drillende hans hoved på hendes skulder.
"Hvad kunne den smukke dame tænke sig?" Spurgte han drillende, og høfligt.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 7:30 am

Hun rynkede brynet da han satte sig ved siden af hende og lagde hoved mod hendes skulder, men hun hvilede dog kinden mod hans isse og så ud over vandet "jeg er ikke sikker, hvad har den kønne herre lyst til at lave" spurte hun stille og så på ham med et hævede øjenbryn og en spørgende mine.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 7:32 am

Han rynkede panden lidt, og følte lidt at der var byttet 'roller'. Han kom til at grine lidt af det.
"Det ved han i så særdeleshed ikke." Han grinede igen, og nød at mærke vandet mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 7:37 am

Hun grinede da han grinede og nikkede "tænk det er mange år siden jeg sidst gjorde det her, bade i vandet, jeg tror jeg var menneske dengang, jeg legede med Nathaniel, drillede ham sammen med Kyle og Gideon, jeg husker hvor sur han blev" hun grinede ved mindes "det var dengang Kol var menneskelig og faktisk behagelig at være sammen med ikke som idag" hviskede hun og sukkede stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 7:40 am

Han grinede lidt, og tog forsigtigt hovedet væk fra hendes skulder for at se nærmere på hende. Han kørte en hånd igenmen det sorte våde hår, og smilede skævt. Han kiggede udover havet igen, og kunne næsten forestille sig skibet... Han kiggede på Rebekah igen. Han lagde en arm om hende.
"Tænk på noget bedre, Sweety." Hviskede han. "Foreksempel mig." Hans stemme var drillende, og et drillende smil spillede om hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 7:45 am

Hun grinede kort da han fjernede hoved fra hendes skulder, for i stedet at lægge sin arm om hende "tænke på dig, hvorfor dog det, du er lige her" hviskede hun og lagde armene om hans hals, betragtede ham blidt med hoved på skrå, hun havde virkelig ingen ide om hvad hun skulle gøre eller reagere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 7:49 am

Jack smilede drillende, og skævt. Hehehehe...
"Tja, fordi jeg er så dejlig at tænke på?" Han mærkede hendes arme om sin hals. "Og fordi jeg ikke altid vil være det."
Han så hende i øjnene, og vidste ærlig talt ikke hvad pokker han skulle gøre.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 7:52 am

Hun strøg ham blidt i håret og nikkede "uhh så dejlig" hviskede hun drillende og smilede skævt til ham, mens hun betragtede ham "hvad med at jeg tænker på dig. når du ikke er her" forslog hun og fandt sig selv i en situation hvor hun måske virkelig var på bar bund, eller dybt vand, hun vidste ikke hvordan hun skulle reagere eller hvad hun skulle gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 7:55 am

Jack bemærkede kort hendes hånd i hans våde, og lidt uglede hår. Han grinede kort.
"Jamen, mange tak da." Hviskede han tilbage, og betragtede kort solen. Var den på vej ned? Var der virkelig gået så lang tid? Han så på hende igen med et charmerende smil. Han grinede kort igen.
"Lyder som en god ide." Han nikkede, og lagde den anden arm om hende.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 7:59 am

Hun så ned på sin ryg da den anden hånd landede der, hun vidste virkelig ikke hvad hun skulle, hvilket var tydeligt at se i hendes øjne, måden hun så på ham, som om hun var bange for at ave en forkert bevægelse "jeg ved ikke hvad jeg skal gøre" hviskede hun næsten uhørligt og sukkede, uden at vide hvad hun skulle, hvilede hun panden mod hans bryst og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 8:02 am

Han opfangede hvad hun sagde, og sukkede. Ja... Han vidste det heller ikke.
"Så vi to." Hviskede han blidt ned mod hendes hår, og smilede skævt.
Han kærtegnede hendes ryg lidt.
"Hvad vil du gerne gøre?" Han så spørgende ned i hendes hår.
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 8:06 am

Hun skælvede svagt under hans kærtegn og sukkede mod hans bryst "jeg ved det ikke, jeg plejer normalt ikke at gøre sådan noget, de eneste af han kønnet jeg snakker med som jeg gør med dig er mine brødre, så jeg er på bar bund" hviskede hun og hendes kolde ånde ramte direkte mod hans bryst "hvad har du lyst til" spurte han og så op på ham, overrasket over hvor tæt på hans ansigt var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 6:35 pm

Han mærkede en kold ånde mod sit bryst, og så ned på hende.
"Jeg har ingen anelse." Han grinede kort.
Tøvende kyssede han hende på panden bare for at gøre noget..
Tilbage til toppen Go down
Katharina
New user
New user
Katharina


Antal indlæg : 101
Points : 107
Reputation : 0
Join date : 29/01/13

and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 6:46 pm

Hun nikkede og betragtede ham stille, men da hun følte hans læber mod sin pande, gispede hun og lukkede kort øjnene, bed sig i læben, før hun igen åbnede dem og betragtede ham blidt, dog var der et sted hvor hun var en smule bange, hvorfor havde han gjort det og skulle hun gøre det igen? spørgsmål samlede sig og uden at vide det kyssede hun blidt hans kind, sukkede og hævede øjenbrynet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: and who exactly are you? -/Jack/-   and who exactly are you? -/Jack/- - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
and who exactly are you? -/Jack/-
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» hello cuisine -Jack-
» You smell ~Jack.
» hallo father //Jack//
» I just need a friend to talk with ~Jack
» Oh, you were a pirate? Hi, I'm your worst nightmare ~Jack

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Café-
Gå til: