The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 YV6Ay
Tidslinje
Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 RK6Ga

 

 Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack   Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 I_icon_minitimeOns Feb 20, 2013 10:29 am

Jack smilede charmerende af at hun vågnede. Først nu lagde han mærke til han kun var i underbukser. Han så drillende på hende.
"Tog du mit tøj af mens jeg sov?" Spurgte han drillende.
Han kyssede hende hurtigt, og blidt.
"Godmorgen," han smilede skævt.
Han så på uret der hang på væggen.
"Klokken er lige præcis 10." Svarede han, og så på hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack   Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 I_icon_minitimeOns Feb 20, 2013 12:03 pm

Hun kiggede på ham med et lille smil"du faldt i søvn før du ramte hovedpuden"hun sagde det med et lille drillende smil og aede hans kind blidt. Hun smilede og gengældte det korte kys, hvad kunne hun ellers gøre?.Hun smilede blidt til ham da han sagde godmorgen, og kunne lige pludselig mærke at hun hurtigt ville kunne vænne sig til det her hver morgen.
hun betragtede ham roligt og da han kiggede op på uret fulgte hun hans blik derop.
Hun nikkede og kiggede på ham, hun havde spurgt af ren nysgerrighed, hun kunne godt lide at vide alt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack   Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 I_icon_minitimeOns Feb 20, 2013 12:16 pm

Han sukkede af det. Han vidste jo godt hvorfor. Men ikke tale om han ville sige det!
"Typisk," han sagde det som om det altid skete.
Han strøg hende over kinden, og smilede skævt.
"Hvad vil du lave idag?" Han ville selv bare være sammen med hende.
Han skulle intet, og han ville være sammen med hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack   Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 I_icon_minitimeOns Feb 20, 2013 1:14 pm

Hun smilede blidt til ham"gamle mand"hun hviskede det drillende og grinede let.
hun kærtegnede blidt hans side og ryg og smilede svagt for sig selv.
"være sammen med dig, hvis du har tid"svarede hun ærligt og strakte sig lidt for at kunne kysse hans læber.
Hun smilede blidt til ham og puttede sig lidt længere ind til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack   Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 I_icon_minitimeOns Feb 20, 2013 1:36 pm

Han grinede af hun kaldte ham for en gammel mand.
"Men jeg er en lækker gammel mand," han blinkede til hende og smilede skævt.
Han kærtegnede hendes bare mave, og hendes hofte.
"Tid er det jeg har masser af," Hviskede han. Han fangede hendes læber med sine egne og lagde en hånd på hendes nakke.
Han holdte kysset i længere tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack   Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 I_icon_minitimeTors Feb 21, 2013 1:48 am

Hun smilede drillende og nikkede"rigtig lækker gammel mand"sagde hun med et skævt smil.
Hun smilede let for sig selv og nød hans kærtegn på hendes bare krop, hvis hendes hjerte havde kunne banke havde det nok gjort det en smule hurtigere end normalt, hun elskede nemlig hans hænder og deres blidhed.
Hun smilede glad til ham"det var godt"hviskede hun med et lille smil.
Hun sukkede blidt mod hans læber og kyssede ham en smule mere intenst. hun havde ikke tanker om at slippe hans læber lige forløbigt, hun havde nemlig savnet dem de sidste 1000 år.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack   Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 I_icon_minitimeTors Feb 21, 2013 5:39 am

Jack grinede kærligt af hende, og kyssede hendes næsetip.
Han havde savnet hende så meget at det havde gjort ondt i hans ellers døde hjerte.
Han strøg hende over kinden, og blev ved med at kærtegne hendes mave.
Han sagde en brummende lyd.
Han holdte hende tæt ind til sig, og nød at mærke hendes læber mod sine.
Det var vidunderligt...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack   Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 12:11 am

Hun smilede og grinede let da han kyssede hendes næsetip.
hun sukkede lavt men glad, hun lukkede sine øjne og nød at være her i hans arme igen.
hun nussede kærligt hans ryg og smilede op til ham da han strøg hende over kinden.
hun smilede let da han brummede og kyssede ham kærligt på kæben, kort men kærligt.
hun smilede blidt og flettede sin ben ind mellem hans, hvis det stod til hende ville hun aldrig slippe hans læber igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack   Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 I_icon_minitimeLør Feb 23, 2013 11:00 am

At have hende i hans arme var det der var prikken over i'et i hans liv. Han strøg hende over kinden og nussede hendes mave.
Han kyssede hende ned langs kæben til halsen. Han sneg sine læber op til hendes igen og kyssede hende blidt men kort.
Han lukkede øjnene da hun flettet sine ben om hans.
"Uhm... Jeg kan ikke rigtig glemme at jeg fik høvl af en pige." Han smilede drillende og slog øjnene op der havde et drillende glimt i sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack   Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 I_icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 12:19 pm

Hun smilede kærligt til ham og nød hans berøringer.
Hun lod fingrene blidt glide over hans krop, op og ned.
Hun smilede og nød hans læber mod hendes hud. Hun smilede lykkeligt og gengældte kærligt det kort kys.
Hun grinede af det hans sagde" tja.. Lidt sej er jeg vel" sagde hun med et skævt smil og grinede let af hans drillende glimt i øjet.
Hun kyssede ham ganske blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack   Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 I_icon_minitimeTirs Mar 05, 2013 8:41 am

Han sukkede nydende over hendes berøringer.
Han låste armene om hende, og trak hende helt ind til sig.
"Arh.. Sej? Sådan ville jeg ikke beskrive dig." Han grinede lavt.
Han gengældte kysset, men trak sig så væk.
"Jeg ville nok nærmere beskrive dig som lækker, dejlig, vidunderlig, og ubeskrivelig." Han smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack   Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 9:35 am

Hun kyssede ham kærligt På kinden og smilede blidt til ham. Hun lod hænderne løbe over hans overarme og ned igen.
Hun smilede og puttede sig ind til ham med et lille smil og nød at være låst fast i hans arme.
Hin grinede let over al det han sagde" men jeg er også sej!" Sagde hun med er Like skævt smil og kysser ham hurtigt inden hun lagde hovedet ned på hovedpuden igen og smilede blidt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack   Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 9:53 am

Jack brummede nydende, og kyssede hendes hals. Han nappede lidt i hendes hals, og sukkede nydende af hendes berøringer.
Han smilede kærligt, og gemte sit ansigt ved hendes hår. Hvor havde han dog savnet hende... Hendes fært, krop, alt. Han kærtegnede hendes ryg.
"Sej? Hm.. Lad mig tænke over om du er sej.." Han gengældte kærligt kysset, og lagde sig så til rette på ryggen.
Han så tænksomt op på loftet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack   Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 11:23 pm

Freya smilede og nød hans kys og nappen. Hun smilede skævt og puttede sig bare ind til ham. lukkede øjnene med et lille blidt smil og fik hans duft indprentet igen.
Hun havde ikke regnet med lige det her, hun havde i mange hundrede år planlagt hvad hun ville gøre når hun en dag mødte ham igen. helt ned til den mindste detalje, men det endte slet ikke sådan. Det endte dog heller ikke med en nat hvor de elskede med hinanden. det endte faktisk bare på en måde som man nok ikke havde regnet med.
Hun grinede let"det er slet ikke noget du behøver at tænke over!"sagde hun smilende og kyssede hurtigt hans brystkasse da han lagde sig på ryggen. hun lukkede øjnene igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack   Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 I_icon_minitimeOns Apr 10, 2013 6:30 am

Jack havde på en måde et stort problem. Han kunne ikke lade Freya være. Han elskede den kvinde overalt på jorden, og ville sikkert give sit liv for hende, hvis det var muligt. Men Jack var næsten 5000 år gammel. Han kunne kontrollere sig selv.
Jack grinede kærligt over hende, og trak hende tættere på.
"Du er min verden, Freya..." Hviskede han blidt og strøg hende over håret. Han så blidt på hende, og kyssede hendes pande.
"Uden dig vil jeg ikke kunne føle mig levende..." Sandt. Da han havde set hende var der kommet et nyt håb og glæde op i ham.
Hans verden havde stået overfor ham.


Sidst rettet af Jack Søn Jun 02, 2013 6:05 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack   Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 I_icon_minitimeOns Apr 10, 2013 7:08 am

Hun smilede blidt til ham og krammede sig bare ind til ham da han trak hende tættere på. hun kiggede kærligt på ham"og du er min Jack"hviskede hun forelsket og hvilede sine øjne i hans.
Hun kiggede blidt på ham"jeg har ikke følt mig mere levende i 1000 år..og der er kun gået en nat."sagde hun smilende. hun kyssede ham kærligt og puttede sig ind til ham, bange for at han ville forsvinde og hun ville vågne op og det hele var en drøm. det var sket så mange gange før, så hvorfor ikke nu"er du virkelig?"spurgte hun lidt bange."du forsvinder ikke vel?" hun kiggede på ham og strøg blidt hans krop, hun kunne ikke lade være, ville ikke lade være. hun ville mærke ham mod sig og havde ikke lyst til at de nogensinde skulle rejse sig eller give slip på hinanden."jeg elsker dig!"sagde hun smilende og kiggede op på ham og kunne ikke holde det forelskede blik tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack   Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 I_icon_minitimeOns Apr 10, 2013 7:31 am

Jack smilede nærmest lykkeligt, og kyssede hendes pande hurtigt over hendes ord. Den kvinde han havde elsket i flere år, og savnet i 1000 år lå endelig ved hans side, i hans arme. Det var prikken over i'et i hans liv. Han smilede skævt.
Han lagde hovedet lidt på skrå. Han smilede kærligt over hendes ord. Han kyssede hende blidt tilbage, og lukkede øjnene.
Han kærtegnede hendes mave, og åbnede øjnene. Han betragtede hendes ansigt... Mest de perfekte øjne og læber hun havde. Alt ved hende var perfekt. Han grinede lidt, og så blidt på hende. "Jeg er virkelig." Svarede han roligt. Han rystede på hovedet. "Nej, jeg forsvinder ikke."
Jack lukkede blidt øjnene da hun strøg hans krop. Han smilede lidt.
Han åbnede øjnene og så på hende. "Jeg elsker også dig... Højere end nogen eller noget andet." Han smilede kærligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack   Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 I_icon_minitimeTors Apr 11, 2013 8:24 am

Hun smilede til ham og kyssede ham inderligt. hun smilede kærligt til ham, og kunne ikke helt forstå at de nu lå her sammen, dog blev hun lidt bange. for hvad nu hvis han forlod hende igen? gik sin vej, og hun ikke ville se ham igen før om...1000 år igen? hun kunne ikke lade tanken være, og af den grund trak hun sig lidt væk fra ham så hun kunne kigge på ham"Jack.."hun sagde hans navn med en sådan ømhed og blidhed at man kunne høre hun elskede ham højt."forlader du mig igen?"spurgte hun og kiggede på ham. hvis det skulle ske igen, ville hun gerne være forberedt på det. Ikke ligesom de andre gange hvor hun bare pludselig var alene tilbage og han var ingen steder at se. hun lagde sig hen over ham så han ikke kunne gøre noget, og kærtegnede blidt hans kind"jeg vil bare vide det, være forberedt den her gang"sagde hun lidt stille men stadig blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack   Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 I_icon_minitimeTors Apr 11, 2013 8:56 am

Jack elskede dette, hvert minut elskede han. Han gengældte kærligt kysset. Han betragtede hende blidt. Han smilede kærligt. Hun måtte ikke forlade ham, aldrig. Nogen. Sinde. Det ville han ikke tillade! Hun skulle være hos ham... Nu havde de jo fundet hinanden igen efter 1000 år. Så ville han ikke bare give slip. Han så spørgende på hende da hun trak sig lidt væk. Havde han gjort noget forkert? Sagt noget forkert?
"Ja?" Han så spørgende på hende. Han tog hendes hånd og kyssede knoerne. Han kunne ikke lade hende være lige nu. Han måtte røre ved hende og vide hun var ægte og ikke forsvandt. Han smilede lidt af hendes spørgsmål, men svarede ikke. Han betragtede hende. Han kunne godt forstå hun ikke bare ville blive efterladt igen... Han så på hende da hun lagde sig henover ham. Han masserede hendes nakke. "Nej, jeg forlader dig ikke, aldrig." Han smilede blidt. Han sukkede lavt. "Jeg er så lykkelig over at se dig igen... Mærke dine læber mod mine igen. Min smukke Freya." Han kyssede hende kærligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack   Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 I_icon_minitimeTors Apr 11, 2013 9:28 am

Hun smilede blidt mod hans læber og kyssede ham kærligt. Hun smilede over hans kys på hendes knoer. hun smilede blidt til ham og puttede sig ind mod ham selvom hun lå oven på ham. hun smilede blidt til ham.
hun nød det at han masserede hendes nakke. Hun smilede blidt til ham og vidste at hvis han nogensinde forlod hende igen ville hun ikke kunne klare det mere. hun vidste hvor, ja nok verdens sidste hvidask pind var, og den ville hun bruge på sig selv. hendes tanker prægede ikke hendes ansigtsudtryk. hvorfor skulle det?
hun smilede lykkeligt til ham over hans ord"godt for jeg vil aldrig forlade dig"hviskede hun kærligt og kyssede ham inderligt tilbage. at mærke hans krop mod hendes egen igen, var mærkeligt men vidunderligt. hun nød det i hver enkel celle i hendes krop der bestod af flere million milliarder celler.
Hun grinede let og kyssede ham inderligt igen. Nussede hans kind og puttede sig ind til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack   Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 I_icon_minitimeTors Apr 11, 2013 9:53 am

Jack smilede kærligt til hende. Han gengældte blidt kysset, og smilede mod hendes læber. Han elskede denne kvinde overalt på jorden. Hun var hans verden. Han forgudede hende. Han trak hende tæt ned til sig og kyssede hendes tinding. Han ville ikke forlade hende. Han elskede hende, forgudede hende. Han ville dø uden hende vidste han nu. Han betragtede hende kærligt.
"Det får du heller ikke lov til." Hviskede han kærligt. Han masserede stadig hendes nakke. Den anden hånd nussede hendes hofte.
Det var så ubeskriveligt rart... At mærke hende tæt på sig igen... Vide at hun var i sikkerhed. "Jeg elsker dig.." Hviskede han kærligt og kyssede hendes kraveben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack   Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 I_icon_minitimeTors Apr 11, 2013 10:27 am

Hun smilede mod hans læber, hun kunne ikke lade være, og hvorfor skulle hun?
Hun elskede ham højere end noget eller nogen anden. Hun smilede over hans ord"godt!"hviskede hun kærligt og kunne ikke holde en lile latter inde. hendes hænder nussede blidt hans overkrop, hun lod den ene glide op i hans hår og legede blidt med det. Hun smilede kærligt til ham og ville helst gerne flyde sammen med ham og blive som en lige nu. hun smilede lykkeligt over hans ord"Og jeg elsker dig Jack"hviskede hun kærligt til ham og smilede over hans kys inden hun lod sine læber finde hans igen og pressede dem inderligt mod dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack   Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 I_icon_minitimeTors Apr 11, 2013 10:36 am

Han elskede Freya højere end han havde elsket Rosalie. Freya var... Alt. Alt det gode overfor ham. Han elskede hende. Han forgudede hende. Han kunne endda kysse den jord hun gik på, hvis det ikke var fordi at han var for stolt til det.
Han smilede lidt af det hun sagde. Han kærtegnede hendes krop. Han kyssede hendes hals. Op af halsen og så ned til skulderen.
Han sukkede nydende over det hun gjorde. Hver en berøring var som at få et lille behageligt stød igennem kroppen for ham. Ikke ubehageligt. Det var som at blive rørt af ... Man kunne ikke beskrive det, så man kunne sige at det var ligesom at blive rørt af Gud.
"Du må aldrig aldrig aldrig nogensinde forlade mig." Hviskede han lavt. Han kyssede hende inderligt tilbage. Han nappede hendes overlæbe uden at skille deres læber ad.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack   Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack - Page 4 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Bare en tur (Micah)
» Hej og du er?...okay, det vrimler da også bare med overnaturlige væsner! - Ash
» Jeg må gerne spise mig mæt i Cup Cakes når det ikke kan ses alligevel :P ~ Jacky.
» Der er så mange ved stranden i dag, ikke den bedste dag at være oppe i overfladen. ~ Charlotte.
» and who exactly are you? -/Jack/-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Woods-
Gå til: