The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Der er så mange ved stranden i dag, ikke den bedste dag at være oppe i overfladen. ~ Charlotte. I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Der er så mange ved stranden i dag, ikke den bedste dag at være oppe i overfladen. ~ Charlotte. I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Der er så mange ved stranden i dag, ikke den bedste dag at være oppe i overfladen. ~ Charlotte. YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Der er så mange ved stranden i dag, ikke den bedste dag at være oppe i overfladen. ~ Charlotte. I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Der er så mange ved stranden i dag, ikke den bedste dag at være oppe i overfladen. ~ Charlotte. I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Der er så mange ved stranden i dag, ikke den bedste dag at være oppe i overfladen. ~ Charlotte. I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Der er så mange ved stranden i dag, ikke den bedste dag at være oppe i overfladen. ~ Charlotte. I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Der er så mange ved stranden i dag, ikke den bedste dag at være oppe i overfladen. ~ Charlotte. I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Der er så mange ved stranden i dag, ikke den bedste dag at være oppe i overfladen. ~ Charlotte. I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Der er så mange ved stranden i dag, ikke den bedste dag at være oppe i overfladen. ~ Charlotte. I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Der er så mange ved stranden i dag, ikke den bedste dag at være oppe i overfladen. ~ Charlotte. I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Der er så mange ved stranden i dag, ikke den bedste dag at være oppe i overfladen. ~ Charlotte. I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Der er så mange ved stranden i dag, ikke den bedste dag at være oppe i overfladen. ~ Charlotte. YV6Ay
Tidslinje
Der er så mange ved stranden i dag, ikke den bedste dag at være oppe i overfladen. ~ Charlotte. RK6Ga

 

 Der er så mange ved stranden i dag, ikke den bedste dag at være oppe i overfladen. ~ Charlotte.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Nia
New user
New user
Nia


Antal indlæg : 3
Points : 7
Reputation : 0
Join date : 30/01/13
Geografisk sted : En lille fin lejlighed i Mystic Falls, som ikke er for dyrt.

Der er så mange ved stranden i dag, ikke den bedste dag at være oppe i overfladen. ~ Charlotte. Empty
IndlægEmne: Der er så mange ved stranden i dag, ikke den bedste dag at være oppe i overfladen. ~ Charlotte.   Der er så mange ved stranden i dag, ikke den bedste dag at være oppe i overfladen. ~ Charlotte. I_icon_minitimeLør Feb 16, 2013 1:51 am

Sted x Havet, godt nok mest ved stranden.
Tid x Cirka middags tid vel. Smile
Vejr x Roligt, dejligt med sol og glade mennesker.
Omkring x Mange mennesker og andre, langt flere end Carolyn er vandt til.
Humør x En smule urolig, men håber ingen opdager hendes hale.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Carolyn lå roligt med ryggen mod vandet og svømmede stille afsted. Hun var glad som de fleste dage, og elskede bare at være i vandet. Hun hørte et par lyde og lod halen synke lidt, så hun kunne rette sig op og derpå lignede et helt normalt menneske, der var ude at svømme. Hun så ind mod stranden, som faktisk var tættere på hende nu, end hun havde forventet. Der var også ret mange mennesker, måske havde der været en 2-3 stykker de sidste par dage, men nu var her da mindst 6 mennesker der bevægede sig oppe på land. Nogle få lå bare og slikkede sol, mens de lod benene svinge roligt frem og tilbage, men.. Hvad var det? Det var mindst 3 ude i vandet. De svømmede roligt som om der ikke var nogen fare i vandet. Det gjorde Carolyn nysgerrig. Hun ville ikke afsløre hendes hale, men hun kunne heller ikke dy sig, for at svømme tættere på og se hvad de var for nogle. Hun havde ikke haft meget andet selvskab end hendes egen art og så de hajer, fisk og andre ting der levede i vandet. Men mennesker, hun havde kun mødt et menneske før, og var da rimlig nysgerrig. Hun dykkede roligt under overfleden og gav sig til at svømme en smule tættere på dem, der var ude i vandet.
Tilbage til toppen Go down
Charlotte
New user
New user
Charlotte


Antal indlæg : 124
Points : 144
Reputation : 0
Join date : 13/02/13

Der er så mange ved stranden i dag, ikke den bedste dag at være oppe i overfladen. ~ Charlotte. Empty
IndlægEmne: Sv: Der er så mange ved stranden i dag, ikke den bedste dag at være oppe i overfladen. ~ Charlotte.   Der er så mange ved stranden i dag, ikke den bedste dag at være oppe i overfladen. ~ Charlotte. I_icon_minitimeLør Feb 16, 2013 2:02 am

Charlotte havde begivet sig ned til havet, da hun intet andet havde haft af planer for dagen. Det var dog første gang hun var taget der ned og var spændt på at se hvordan stedet var. Vejret var godt og hun var hoppet i en lyseblå kjole uden ærmer, men for at skærme mod en friske kølige vind, havde hun taget en sort tynd gardigan på. Hun havde ingen planer om at slikke sol, men til gengæld havde hun planer om at gå sig en tur i vandkanten.
Hendes brune øjne gled hen over de andre som befandt sig på stranden og kort lod hun det gå ud til dem som svømmede i vandet. Et muntert smil spillede ved hendes mundvig og ventede på at få lov til at sprænge frem på hendes læber. Hun var i et godt humør og havde egentlig lyst til selskab. En gåtur på stranden var oplagt at gøre med en kæreste, men sådan en havde hun ikke og hun var faktisk ikke engang ked af det. For hende lå en kæreste langt ude i fremtiden, den slags ville jo kun give problemer. Hun havde set hendes søster og hendes nedture hver gang hendes forhold ikke havde holdt. Den slags sorg ønskede hun ikke selv at skulle gennemgå endnu.
Hun nærmede sig vandkanten og tog sine sorte ballarinaer af, og holde en i hver hånd. Det kolde vand gav hende et gys, og det muntre smil fik lov til at brede sig til hendes læber. Hun havde altid elsket at gå i vandkanten, mere end det at være ude og svømme. Vandet trak sig væk fra hendes fødder igen, men vendte kort efter tilbage og gav hendes endnu et gys.
Tilbage til toppen Go down
 
Der er så mange ved stranden i dag, ikke den bedste dag at være oppe i overfladen. ~ Charlotte.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack
» Jeg må gerne spise mig mæt i Cup Cakes når det ikke kan ses alligevel :P ~ Jacky.
» Hi my friend are you here to?~Charlotte
» Nice too meet you ~ Charlotte
» a latte no i dont drink it//Charlotte//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 001 - Welcome :: Old topics-
Gå til: