The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Hi my friend are you here to?~Charlotte I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Hi my friend are you here to?~Charlotte I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Hi my friend are you here to?~Charlotte YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Hi my friend are you here to?~Charlotte I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Hi my friend are you here to?~Charlotte I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Hi my friend are you here to?~Charlotte I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Hi my friend are you here to?~Charlotte I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Hi my friend are you here to?~Charlotte I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Hi my friend are you here to?~Charlotte I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Hi my friend are you here to?~Charlotte I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Hi my friend are you here to?~Charlotte I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Hi my friend are you here to?~Charlotte I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Hi my friend are you here to?~Charlotte YV6Ay
Tidslinje
Hi my friend are you here to?~Charlotte RK6Ga

 

 Hi my friend are you here to?~Charlotte

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hi my friend are you here to?~Charlotte Empty
IndlægEmne: Hi my friend are you here to?~Charlotte   Hi my friend are you here to?~Charlotte I_icon_minitimeOns Feb 20, 2013 6:33 am

Tid:19:45
Sted:Ved Vandfaldet
Omgivelse: nogle sten,nogle dyr og vandfaldet
Vejr:Solskin
Tøj:Hi my friend are you here to?~Charlotte Loganlerman


Logan var gået sig en tur i skoven. Hun kunne godt lide skoven når den var stille og fredfyldt. Han gik aldrig langt ind, da hun vidste hvad han ville finde dybt inde i skoven. Det var ikke noget han eller skulle lege med. Det var sort magi, og det var ikke rigtigt den skønne skov, som i udkanten. Logan sad ved vandfaldet på den vestlige side, og så rundt. Der var ret smukt her omkring, vandfaldet. Det hele lå i en lille lysning, vandet bliv helt klart, som de nu gik med den lille å, gennem en stykke af skoven. Træerne var lyse her, og fugle og andre dyr boede fredligt heromkring.Så lag han mærke til en pige som der kom gående fordi.Han stoed op og gik hen til hine."Charlotte.Hii hvad laver du her?" sag han smilene.Charlotte er en af de få venner som Logan han.Enlig var han altid alene men siden var kommet til mystic falls fra nogle måneder siden har han allered foed nogle venner.
Tilbage til toppen Go down
Charlotte
New user
New user
Charlotte


Antal indlæg : 124
Points : 144
Reputation : 0
Join date : 13/02/13

Hi my friend are you here to?~Charlotte Empty
IndlægEmne: Sv: Hi my friend are you here to?~Charlotte   Hi my friend are you here to?~Charlotte I_icon_minitimeOns Feb 20, 2013 8:45 am

Påklædning: Hi my friend are you here to?~Charlotte Tumblr_m48f2fzspM1qcyv1eo1_500+ en sort jakke

Charlotte var gået en tur efter hun havde spist aftensmad alene. Hun havde savnet selskab og på de tidspunkter hvor hun gjorde det, forstod hun ikke hvor hendes lyst til at flytte hjemme fra var kommet. Hun vidste bare at hun havde kendt Lucas som boede i byen, og ellers var der intet som havde kunnet give hende lyst til at flytte. Hendes aftengårtur havde ført hende til skoven, hvor hun havde gået af nogle mindre stier end hun plejede at gøre.
Som altid var hendes blonde hår løst og svajede blidt i takt med hendes skridt. Hendes hænder puttede sig i hendes jakkes lommer. Jakken stod åben, trods det kølige vejr, men solskin, det havde været en overraskelse på denne tid af døgnet på denne årstid at hun ikke havde kunnet lade være. Det var vel et tegn på at vinteren var ved at slippe sit tag, og tanken om det gjorde hende i godt humør. Hendes blik faldt kort til hendes bluse, ikke noget hun normalt gik med og folk som kendte hende ville vide det. Men hun havde fundet den og havde med det samme genkendt den, eftersom den tilhørte hendes elskede søster.
Charlotte nåede områdede hvor man kunne finde vandfaldet, hendes charmerende brune øjne faldt med det samme på Logan og et smil sprang frem på hendes læber, ved synet af ham. "Godaften Logan" sagde hun smilende og var glad for at have fået selskab. "Jeg går bare en aftentur" svarede hun derefter med et skævt smil. "Hvad laver du selv her?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hi my friend are you here to?~Charlotte Empty
IndlægEmne: Sv: Hi my friend are you here to?~Charlotte   Hi my friend are you here to?~Charlotte I_icon_minitimeOns Feb 20, 2013 8:34 pm

Logan så smilene på hinde."Nor okay jeg er os bare her og gå en tur og tænke lidt over nogle ting." sag han rolig og med et smil på læberne. Han var glad få at se Charlotte de had ikke snakked sammen i nogle dag. Charlotte var hans firste og eneste ven her i Mystic Falls.Logan var altid alene os som lille dreng selvom han hade en søster han var altid self han kunde ikke rigtig lide og være sammen kun med sin kærste som han hade denne gang men som så døde ved en bilulykke.Siden der var han altid alene også blev han også til vampyr han had ikk lige den bedste tid.Men siden han er her i mystic falls har han det meget bedrer.
Tilbage til toppen Go down
Charlotte
New user
New user
Charlotte


Antal indlæg : 124
Points : 144
Reputation : 0
Join date : 13/02/13

Hi my friend are you here to?~Charlotte Empty
IndlægEmne: Sv: Hi my friend are you here to?~Charlotte   Hi my friend are you here to?~Charlotte I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 4:18 am

Charlotte smilede muntert og trådte frem mod ham, så da hun løftede hånden og prikkede en finger mod hans pande, ville hun kunne nå ham. "Ja den skal jo bruges til noget engang i mellem" sagde hun med en drillende, dog samtidig venlig stemme. Hun havde det med at passe lidt på hvordan hun lød når hun drillede folk.
"Må man spørge hvad du så tænkte på?" spurgte hun mens et fredsommeligt smil prydede hendes lyserøde læber. Hun kunne meget godt lide at være sammen med Logan, han var rolig at snakke med og det var en ting hun kunne lide at folk var. Selvfølgelig måtte der gerne være lidt liv og munterthed i en samtale, men nogle gange trængte man blot til en rolig samtale med en ven. Hendes hånd hun havde brugt til at prikke til ham med, fandt langsomt vej ned i jakkens lomme endnu engang. Hun havde altid overvejet at købe sig et par små hansker, som let ville kunne være i hendes lomme så hun ikke altid behøvede at gå rundt med hænderne i lommen. Hun havde altid frosset hendes hænder så let og det tog altid lang tid før de blev varme igen. Var de rigtig kolde og hun kom ind i et varmt rum, begyndte det altid at stikke og summe i dem, mens varmen fandt vej.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hi my friend are you here to?~Charlotte Empty
IndlægEmne: Sv: Hi my friend are you here to?~Charlotte   Hi my friend are you here to?~Charlotte I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hi my friend are you here to?~Charlotte
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nice too meet you ~ Charlotte
» a latte no i dont drink it//Charlotte//
» fest på mystic grill - Charlotte
» Der er så mange ved stranden i dag, ikke den bedste dag at være oppe i overfladen. ~ Charlotte.
» New here be my friend~Allison

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Falls-
Gå til: