The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Hej og du er?...okay, det vrimler da også bare med overnaturlige væsner! - Ash I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Hej og du er?...okay, det vrimler da også bare med overnaturlige væsner! - Ash I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Hej og du er?...okay, det vrimler da også bare med overnaturlige væsner! - Ash YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Hej og du er?...okay, det vrimler da også bare med overnaturlige væsner! - Ash I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Hej og du er?...okay, det vrimler da også bare med overnaturlige væsner! - Ash I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Hej og du er?...okay, det vrimler da også bare med overnaturlige væsner! - Ash I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Hej og du er?...okay, det vrimler da også bare med overnaturlige væsner! - Ash I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Hej og du er?...okay, det vrimler da også bare med overnaturlige væsner! - Ash I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Hej og du er?...okay, det vrimler da også bare med overnaturlige væsner! - Ash I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Hej og du er?...okay, det vrimler da også bare med overnaturlige væsner! - Ash I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Hej og du er?...okay, det vrimler da også bare med overnaturlige væsner! - Ash I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Hej og du er?...okay, det vrimler da også bare med overnaturlige væsner! - Ash I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Hej og du er?...okay, det vrimler da også bare med overnaturlige væsner! - Ash YV6Ay
Tidslinje
Hej og du er?...okay, det vrimler da også bare med overnaturlige væsner! - Ash RK6Ga

 

 Hej og du er?...okay, det vrimler da også bare med overnaturlige væsner! - Ash

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Katerina
Witch
Witch
Katerina


Antal indlæg : 41
Points : 55
Reputation : 0
Join date : 31/01/13
Geografisk sted : MF

Hej og du er?...okay, det vrimler da også bare med overnaturlige væsner! - Ash Empty
IndlægEmne: Hej og du er?...okay, det vrimler da også bare med overnaturlige væsner! - Ash   Hej og du er?...okay, det vrimler da også bare med overnaturlige væsner! - Ash I_icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 8:34 am

Tid:
19:34
Omgivelser:
ingen
Sted:
somewhere i skoven
vejr:
skyfrit og månen er formet som en banan med stjerner der glitre omkring sig, det er iskoldt og sneen glimter svagt i månens skær. ens ånde er meget tydelig.
På:
http://www.polyvore.com/cgi/img-set/BQcDAAAAAwoDanBnAAAABC5vdXQKFnJYVFRXT20tUjl1NGlLVnk1NWZwMUEAAAACaWQKAXgAAAAEc2l6ZQ.jpg + strikket luffer i sort/grå stribet farve, hvid strik hue og gråt tørklæde.

Katerina gik stille gennem skoven, hun havde brug for at være ude i naturen engang i mellem, selvom hendes bedstemor ikke imødekom at hun gik herud alene. sneen knirkede under hendes fødder og glimtede svagt i månens skær. der var fuldstændig stille omkring hende. en rolighed der normalt ikke fandtes her i skoven efter hybriderne var flyttet ind i det store slot. heksene på den anden side havde advaret hende, men hun ville ikke blande sig i alle disse ting. hun ville ikke være med i krigen, hun brugte sin magi til at retfærdiggøre dem som havde brug for det, hun ville ikke være en brik i et større puslespil som tjenede et højere formål.
Hun sparkede let til sneen så det fløj op og landede igen, som smuk støv. hun smilede let for sig selv og kneb øjnene let sammen. hun var standset op og sneen føg pludselig omkring hende i en smuk hvirvel og glimtede roligt i månens skær.
Tilbage til toppen Go down
Ash
New user
New user
Ash


Antal indlæg : 47
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 26/02/13

Hej og du er?...okay, det vrimler da også bare med overnaturlige væsner! - Ash Empty
IndlægEmne: Sv: Hej og du er?...okay, det vrimler da også bare med overnaturlige væsner! - Ash   Hej og du er?...okay, det vrimler da også bare med overnaturlige væsner! - Ash I_icon_minitimeTors Feb 28, 2013 3:22 am

Påklædning Mørke bukser og stram mørk bluse.


Mørket var vel ved at falde på, natten bragte sig over den smukke skov og alt var ved at ånde fred og ro, sådan skulle man dog tro det, men hvis man ikke så godt efter ville man heller ikke se de små ting der var overalt, som f. eks at skoven lå helt stille hen, hvilket var et godt tegn på at der gik noget overnaturligt af den ene eller anden slags som skræmte skovens dyr væk, inden i mørket. Måske var det ham selv eller også var det noget helt andet, selv gik han rundt med en smøg i munden og mumlede ting og sager, ting som bare bevidste hvor fucked op han nu engang var. Lugten af heks ramte ham blidt og stille, han kunne næsten se duftsporende for sig som en disse, dette kom måske også af at han ikke var helt ædru, men dog så han kunne tænke lidt klart. Han vandrede rundt, men valgte til sidst at gå mod hekse lugten til han nåede hende, den unge heks som egede lugten
Tilbage til toppen Go down
Katerina
Witch
Witch
Katerina


Antal indlæg : 41
Points : 55
Reputation : 0
Join date : 31/01/13
Geografisk sted : MF

Hej og du er?...okay, det vrimler da også bare med overnaturlige væsner! - Ash Empty
IndlægEmne: Sv: Hej og du er?...okay, det vrimler da også bare med overnaturlige væsner! - Ash   Hej og du er?...okay, det vrimler da også bare med overnaturlige væsner! - Ash I_icon_minitimeTors Feb 28, 2013 4:01 am

Kat lod til sidst sneen flyve op over hende og faldt ned dalende og glitrende. Hun smilede let og satte sig ned på et væltet træs stamme. Hun kiggede ud i mørket, og fandt det ikke uhyggeligt. Hun sad i noget tid i sin egen verden, kiggede på sine hænder og havde ro i sindet.
En aura af hybrid kunne svagt mærkes, som tråde i bølger snittede de hende svagt. hun rejste let hovedet op og kiggede lige ud for sig, lyttede og kunne mærke hvordan auraen blev stærkere, hun blev en smule nervøs selvom det var en hybrid aura virkede den mere farlig end normalt. Et bid i læben og kroppen der let spændte viste at hun var parat til at løbe, eller gøre et forsøg på det hvis det skulle være tilfældet. Lugte af røg blandet med alkohol kunne stærkt lugtes nu og hun var mere end sikker på at hybriden stod bag hende.
Katerina vendte langsomt hovedet og kiggede på væsnet, hendes ansigt var neutralt med stænk er nervøsitet og en smule bange anelser kunne nok også ses, men hun var modig og ville ikke stikke af medmindre hendes magi ikke virkede overhovedet. Hun kiggede stille på ham og de blå øjne skinnede svagt"Hej..."sagde hun blidt og havde stadig øjnene på ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hej og du er?...okay, det vrimler da også bare med overnaturlige væsner! - Ash Empty
IndlægEmne: Sv: Hej og du er?...okay, det vrimler da også bare med overnaturlige væsner! - Ash   Hej og du er?...okay, det vrimler da også bare med overnaturlige væsner! - Ash I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hej og du er?...okay, det vrimler da også bare med overnaturlige væsner! - Ash
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Woods-
Gå til: