The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Hello, nice to meet you ~ Nala I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Hello, nice to meet you ~ Nala I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Hello, nice to meet you ~ Nala YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Hello, nice to meet you ~ Nala I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Hello, nice to meet you ~ Nala I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Hello, nice to meet you ~ Nala I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Hello, nice to meet you ~ Nala I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Hello, nice to meet you ~ Nala I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Hello, nice to meet you ~ Nala I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Hello, nice to meet you ~ Nala I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Hello, nice to meet you ~ Nala I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Hello, nice to meet you ~ Nala I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Hello, nice to meet you ~ Nala YV6Ay
Tidslinje
Hello, nice to meet you ~ Nala RK6Ga

 

 Hello, nice to meet you ~ Nala

Go down 
ForfatterBesked
Kristen
Human
Human
Kristen


Antal indlæg : 127
Points : 176
Reputation : 3
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Bor i lejlighed sammen med Isaac<3

Hello, nice to meet you ~ Nala Empty
IndlægEmne: Hello, nice to meet you ~ Nala   Hello, nice to meet you ~ Nala I_icon_minitimeMan Feb 04, 2013 7:00 am

Sted:: Legepladsen i Mystic Falls.
Tid:: Omkring middags tid.
Vejr:: Vejret er roligt og med solskin. Dog er det stadig en smule koldt.
Omkring:: Der er ikke andre på legepladsen.
Tøj:: Mørkeblå jeans, en hvis t-shirt, med en grå trøje og en leder jakke over i sort. Sorte converse sko.
Humør:: Glad, en smule træt og sådan, men glad.
Andet:: Hun har sin lille datter med.
Tatys tøj:: En lille sød kjole i lilla, med hvide strømpebukser under og en dejlig varm jakke over, i en mørke blå farve. Fine små sko som ligner lidt nogle balarina'er.

Kristen var gået ud af døren der hjemme, eller det der ihvertfald virkede som hende og Tatianas hjem nu. Hjemme hos Nick. Hun havde taget sin lille datter med hende da hun gik, ikke fordi hun ville have hende med mod hendes vilje, det gjorde hun aldrig mod hverken Tatiana, Peter eller Cadenza. Men Kristen skulle ned i byen efter nogle små ting og Tatiana ville gerne med. Kristen var ikke den der havde det bedst alene, hun var tit ensom når der ikke var nogle at snakke med. Derfor havde hun også hurtigt sagt ja til hendes lille pige. Hun ville meget gerne have hende med ud at gå en tur. Det var ikke fordi der var langt ind til de steder i byen hvor de skule købe ind, hvis der havde været det, havde Kristen valgt bilen, men i dag var der sådan et godt vejr og lå jo tæt på. Kristen kunne godt lide at solen endelig tittede lidt frem igen, og at himlen blev en smule blå igen og ikke bare forblev hvis, ligesom alt det sne der havde lagt på jorden.
Sneen var smeltet og borte nu og det hele var på vej til at blomstre igen. Det gjorde Kristen glad at se. Det var som om det hele passede sammen, det hele kom på det rigtigt tidspunkt. Alt livet kom tilbage, eller begyndte bare at blive mere synligt og også nyt liv var på vej. Tatiana havde spurgt om Kristen havde spist en smule mere, da hun ikke forstod meget af det hele endnu. Men hun fik da med, eftersom de Kristen og Nick tit snakkede om hvordan de glæde sig til den lille nye, at der var en baby i mors mave.
Kristen gik sammen med hendes lille pige hånd i hånd ned mod byen, mens hun tænkte tilbage på det hele. Det gik ret stærkt det hele, men på samme tid føltes det rigtigt, som om der ikke kunne have været en bedre tid til det, som nu. Mens Kristen gik i sine egene tanker fik Tatiana hurtigt øje på den legeplads de var ved at gå i møde, hun lyste næsten op ved synet af en rushebane, og et par gynger. Hun stoppede lidt og og tog forsigtigt ved Kristens jakke, som ikke helt var lukket. "Mooar?" spurgte hun med en sød lille engle stemme. Hun ville gerne ind og lege det var tydeligt at se på hende, også Kristen forstod hurtigt hvad hun ville. Hun klukkede kort over hende og aede hende over håret. "Kay.. Bare løb der over, jeg kommer med det samme" svarede Kristen, og betragtede hendes lille datter mens hun løb over til lege pladsen. Kristen gik stille og roligt derhen hun ville ikke løbe, men gik i stedet med raske skridt hen mod legepladsen. Hun ville alligevel ikke slippe hendes lille datter helt a syne. Det var måske en smule overbeskyttende, men hun mente det godt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello, nice to meet you ~ Nala Empty
IndlægEmne: Sv: Hello, nice to meet you ~ Nala   Hello, nice to meet you ~ Nala I_icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 3:58 am

Nala gik ned gennem gaderne i den nye by. hun havde lukket sin jakke helt tæt for ikek at blive syg, og gik med raske skridt. Egentlig kendte hun ikke byen, men der var kun en måde at lære den at kende på, ved at strejfe. Hvis hun farede vild var der vel kun en mulighed, at spørger om vej, og det førte kun til nye venner, så uanset hvad vandt hun. Som altid smilede hun, også selvom hun gik helt alene. Længe havde hun været vant til at være alene, så det faldt naturligt. Hun så op da hun hørte en børne stemme og smilede en smule over synet af en lille pige og en der både kunne være hendes mor eller hendes barnepige. Hun gik afsted mod menneskerne. Hun var ikke bange for at tage kontakt til andre mennesker. "Hej! " sagde hun med et smil til dem begge. Roligt gik hun hen til dem og smielde til Kristen. "Mit navn er Nala. Jeg er ikke helt sikker på hvor i byen jeg er henne lige nu?" sagde hun med et lidt undskyldende smil, da hun egentlig godt kunne bruge hjælpe til at finde ind til byens centrum, derfra kunne hun finde hjem.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Human
Human
Kristen


Antal indlæg : 127
Points : 176
Reputation : 3
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Bor i lejlighed sammen med Isaac<3

Hello, nice to meet you ~ Nala Empty
IndlægEmne: Sv: Hello, nice to meet you ~ Nala   Hello, nice to meet you ~ Nala I_icon_minitimeTors Feb 07, 2013 4:00 am

Den lille Tatiana var stoppet på ved synet at den fremmede pige. Hun var ikke en af dem der var alt for genert, tværtimod. Hun var en meget livlig lille pige og hun havde det tit med, bare at løbe hen til folk og sige hej. Også her stod hun bare og smilede op til pige, hun endnu ikke kendte. "Hej" sagde hun muntert med et smil, der afslørrede hendes fine hvide mælketænder. Hun lagde hovedet en smule på skrå og vente dig halvejs om, da hun fik øje på sin mor, der kom gående bag dem.

Kristen kom gående hen mod Tatiana og den fremmede pige. Hun lod hendes blik glide over pigen, lidt vuderende. Det var ikke noget Kristen gjorde for at være ond, eller for at stirre. Men hun vill gerne være sikker på at hendes datter ikke gik for tæt på folk, der virkede lidt for mystiske. Hun havde kendt Cherie længe efter hånden og havde meget ondt af hende, derfor ville hun for alt i hverden, ikke have at Tatiana fik det ligesom hende. Kristen smilede rolgit til pigen, med et lidt anakendende blik. "Heys.." svarede hun mens hun gik tættere på. Hun lod en hånd glide over Tatianas hoved for at drille hende lidt, inden hun igen rettede opmærksomheden mod pigen. "Mit navn er Kristen, det her er Tatiana." Hun pegede kort mod hendes lille pige, som lige i øjeblikket stod og holdte fast i hendes buskeben. "Det er rart at møde dig." Kristen stod lidt og tænkte over hvordan hun skulle formulere sig rigtigt. "Jeg kan godt hjælpe dig. Skal du ind til centrum?" spurgte hun med et skævt smil. Kristen havde selv boet i byen et par år nu, så hun kunne saktens finde vej. Hun var selv flyttet hertil efter en smule hjælp derhjemme fra med hensyn til hendes stofmisbrug.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hello, nice to meet you ~ Nala Empty
IndlægEmne: Sv: Hello, nice to meet you ~ Nala   Hello, nice to meet you ~ Nala I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hello, nice to meet you ~ Nala
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nice too meet you ~ Charlotte
» Nice to meet you - Barbara
» Nice to meet you ~ Alexander
» Hallo i guess you are the new girl? -Nala-
» A little nice surprise ~ Caroline

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 001 - Welcome :: Old topics-
Gå til: