The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Nice to meet you - Barbara I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Nice to meet you - Barbara I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Nice to meet you - Barbara YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Nice to meet you - Barbara I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Nice to meet you - Barbara I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Nice to meet you - Barbara I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Nice to meet you - Barbara I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Nice to meet you - Barbara I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Nice to meet you - Barbara I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Nice to meet you - Barbara I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Nice to meet you - Barbara I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Nice to meet you - Barbara I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Nice to meet you - Barbara YV6Ay
Tidslinje
Nice to meet you - Barbara RK6Ga

 

 Nice to meet you - Barbara

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Lucas
Werewolf
Werewolf
Lucas


Antal indlæg : 68
Points : 90
Reputation : 2
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Nice to meet you - Barbara Empty
IndlægEmne: Nice to meet you - Barbara   Nice to meet you - Barbara I_icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 5:39 am

Tid:22:45
Omkring: ikke noget kund de normale ting som der er i en skov
Vejr:mørkt men helt stille uden vind
Tøj:et T-shit og nogle Jeans med et huld i den ende side

Det var en helt normal Dag få Dean. Han had været ud og besøge sind søster og snakket lidt med hine og nu skulle han ud og gå en tur i Skoven som han altid gjorde til denne tid han vidste ikke hvorfår han altid gik en tur så sent men det var nok fordi det var den beste tid til ikke og møde nogle andrer mennesker så han kunde tænke lidt efter nogle ting!.Men denne gang blev det annerledes. Da han gik og kigged lidt rund kunde han mærke at der skulle ske noget han viste bare ikk hvad!.Men det skulle være noget som der kunde komme til at ændre has liv!.Da han gik vider så han ligepluslig en skøn og flot pige måske på hans alder eller ældrer.Han stoed bare og kigged på hinde..efter noget tid gik han bare over til hinde."Hii jeg er Dean hvem er du?"sag han med en meget stille stemme imen han smilede




Tilbage til toppen Go down
Barbara
New user
New user
Barbara


Antal indlæg : 34
Points : 40
Reputation : 0
Join date : 02/02/13

Nice to meet you - Barbara Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you - Barbara   Nice to meet you - Barbara I_icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 5:50 am

Clothes::Nice to meet you - Barbara Tumblr_micbboazeZ1r1ilsao1_500

På dette tid af dagen ville den halv gamle Barbara være ude i skoven, for at slappe af og have det sjovt, det var jo nat, så det ar det perfekte tidspunkt hun kunne være ude og have det sjovt, grine og bare hygge sig i det store. Som hun gik rundt opfangede hun lugten af ulv, ganske hurtigt faktisk og hendes øjne blev draget hen mod en ung mand der kom gående mod hende. Som altid når det var nat, blev hun et sted helt flirtende. Hun smilede og lagde hoved på skrå. da han begyndte at snakke gik hun straks hen til ham, lagde hænderne på hans skuldre og strakte sig op "jamen goddag, uhh hvem jeg er, skatter det synes jeg du skulle finde ud af" hviskede hun forførende i hans øre og grinede blidt, før hun igen trådte tilbgae og betragtede ham.
Tilbage til toppen Go down
Lucas
Werewolf
Werewolf
Lucas


Antal indlæg : 68
Points : 90
Reputation : 2
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Nice to meet you - Barbara Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you - Barbara   Nice to meet you - Barbara I_icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 6:05 am

Han smiled..Hun var lige hans smag.En ung og lækkrer pige som der kunde lide at flirte soden nogle piger elskede han. I dette punkt var hun ligesom ham han elskede at flirte med piger."Hmm så fortæll mig hvordan kan jeg få det ud af dig hvad du hedder baby."hans smil blev breder og breder. Han gik lidt tætter på hinde so deres ansigter var tætte på hindanden.Han kiggede ned på hinde og blev ved med at smile.
Tilbage til toppen Go down
Barbara
New user
New user
Barbara


Antal indlæg : 34
Points : 40
Reputation : 0
Join date : 02/02/13

Nice to meet you - Barbara Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you - Barbara   Nice to meet you - Barbara I_icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 6:15 am

Hun smilede mystisk og gik rundt om ham, ville ligesom se ham an. Han var smuk og køn, en hun godt kunne falde for hvis det kom til stykket at hun skulle. Hun lod drillende fingrene glide igennem hans hår, ned af hans nakke og ned af ryggen på ham "uhh det er et mysterie skatter, men hvad hvorfor fortælle det nu og ødelægge alt morskaben" hun stoppede op foran ham og så hvordan han trådte tættere på og lænede sig ned mod hende "uhh skatter har du noget i tankerne du har lyst til" spurte hun og slikkede ham drillende på kinden
Tilbage til toppen Go down
Lucas
Werewolf
Werewolf
Lucas


Antal indlæg : 68
Points : 90
Reputation : 2
Join date : 18/02/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Nice to meet you - Barbara Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you - Barbara   Nice to meet you - Barbara I_icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 6:30 am

Han kunde godt lide hindes smil han vidste ikke hvad det var men noget ved hindes smil gjorde at han måske os kunde forelske sig i hinde vis det var.Han smiled inu mehr da hun hade hindes en hånd i sit hår soden noget kunde han rigtig godt lide."Hmm ja måske har jeg noget i tankerne men du får du ikke at vide" han blinked og grined en lille smule da hun slikked på hans kind."Men jeg tror du nok kan self regne ud hvad jeg tænker på baby."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nice to meet you - Barbara Empty
IndlægEmne: Sv: Nice to meet you - Barbara   Nice to meet you - Barbara I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nice to meet you - Barbara
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nice to meet you ~ Alexander
» How a nice surprise ~Hunter
» A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.
» so we meet op again boy //Shade//
» To meet someone again - Dimitri

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Woods-
Gå til: