The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  YV6Ay
Tidslinje
A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  RK6Ga

 

 A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  Empty
IndlægEmne: A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.    A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 4:57 am

S: Skoven.
O: Mennesker der fester.
T: Nat, altså 12:42
V: Lunt, og en behagelig vind.
P: Sort skjorte, sorte jeans, og sorte converse.

Menneskerne holdte fest? Well, disse fester i denne moderne tid... Var noget anderledes end dengang han var pirat. Hvilket var FLERE år siden nu. Han sukkede, og grinede lavt for sig selv mens han betragtede menneskerne. Musikken dunkede højt, og de pulserende kroppe dansede let om hinanden. Han lænede sig op af et træ med korslagte arme. Han viste på ingen måde at han ville danse. Det sorte hår var taget væk fra hans ansigt så det ikke stod i vejen for hans øjne. Han så op, og kiggede på den sorte nattehimmel hvor stjernerne glimtede mat. Hvilket smukt syn...
Hans blik lod igen søge hen til menneskerne. Der var et bål i midten, og et bord med mange forskellige sager. Han smilede skævt da han så en dreng hælde øl udover en pige ved et uheld. Han rystede på hovedet, og så ned.
Han stod lidt væk fra dem alle, men var stadig tydeligt for alle, og enhver. Han lukkede øjnene.

//Håber det er fint ^^
Tilbage til toppen Go down
Eris
New user
New user
Eris


Antal indlæg : 19
Points : 23
Reputation : 0
Join date : 31/01/13
Geografisk sted : øhh mystic falls

A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  Empty
IndlægEmne: Sv: A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.    A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 5:08 am

Påklædning A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  Katherine-pierce-and-black-lace-dress-by-adrianna-papell-gallery også et par høje sorte stilletter

Hun bevægede sig hurtigt, elegant og graciøst, musikken trak hende næsten nærmere, hun elskede at feste så dette skulle skam ikke være en undtagelse af hvad hun altid elskede at gøre. Hun dukkede op lige i tide til at se drengen hælde øllen ud over pigen, synet fik hende til at ryste på hoved, da hun tog skoene af, lukkede øjnene og lod musikken føre hende ud mod midten, hvor hun begyndte at danse, hun holdte den ene hånd op i vejret og dansede både sensuelt og smukt, forførende var det også på nogle punkter. Med masken på skjulte den hendes identitet, dog gjorde den hende også mystisk og farlig kunne man også sige den gjorde.

//undskyld længden Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  Empty
IndlægEmne: Sv: A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.    A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 5:13 am

Færten af en oprindelig vampyr ramte ham stærkt. Var de væsner bare overalt? Han åbnede øjnene. Hm... Færten kom fra en smuk kvinde der dansede vidunderligt i gruppen af mennesker. En maske skjulte hendes ansigt, og gjorde hende mystisk. Han lagde hovedet lidt på skrå, og rettede sig op.
Han gik hen imod hende, og stod hurtigt foran hende. Han smilede skævt.
"Godaften, jeg har et spørgsmål..." Han lænede sig ned mod hendes øre. "Hvorfor skjuler de dog deres ansigt?" Hviskede han.
Tilbage til toppen Go down
Eris
New user
New user
Eris


Antal indlæg : 19
Points : 23
Reputation : 0
Join date : 31/01/13
Geografisk sted : øhh mystic falls

A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  Empty
IndlægEmne: Sv: A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.    A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 5:18 am

Hun smilede, både flirtende og næsten uimodståeligt, som hun fortsatte sin forførende dans, ignorerede alle blikkende der var, men lugten af hybrid og endda en oprindelig en fik hende til at åbne øjnene og se lige ind i et par dybe brune øjne, der stort set matchede hendes egne nøddebrune øjne. hun grinede og lagde blidt armene om hans, stilte sig på tær "ja det kunne de lide at vide" hviskede hun i hans øre, før hun grinede stille, nappede ham i øreflippen og gav slip på ham, hun vendte sig om og gik hen mod bordet med alt alkoholen og smilede forførende til ham, da hun så sig over skulderen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  Empty
IndlægEmne: Sv: A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.    A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 5:26 am

Han mærkede et spjæt i sig selv da hun lagde sine om hans, og da hun nappede ham i øreflippen. Han fik kuldegysninger... Brr... Han bed sig kort i underlæben, og grinede kort. Selvfølgelig ville han vide det, det ville være en skam at gemme sit ansigt bag en maske. Han så på hende da hun gik hen imod alkoholen. Han fulgte med. Han stod hurtigt ved siden af hende.
"Selvfølgelig vil jeg vide det, jeg er nysgerrig." Han trak på den ene skulder, og smilede undskyldende. "Og desuden er det synd, og skam at gemme sit ansigt bag en maske." Han grinede kort.
Tilbage til toppen Go down
Eris
New user
New user
Eris


Antal indlæg : 19
Points : 23
Reputation : 0
Join date : 31/01/13
Geografisk sted : øhh mystic falls

A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  Empty
IndlægEmne: Sv: A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.    A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 5:30 am

Hun hævede øjenbrynet da han spjættede, dog var det præcis hvad hun havde forventet han ville gøre, hvilket kun var morsomt, hun var en der elskede at drille og flirte med alle. Hun lod hænderne glide om bag håret og åbnede masken, forsigtigt lod hunden glide ned, hvor på hun afslørede det smukke ansigt med de øjne der så på ham, drillende og som en kats øjne, dog hurtigt bag efter var masken på igen og hun tog sin drink op "sådan" lød det drillende fra hende, før hun tog en tår af sin drink.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  Empty
IndlægEmne: Sv: A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.    A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 5:35 am

Hans øjne så kort på alkohollen, men kiggede så på hende igen. Hun tog masken af, yes! Han smilede charmerende af det, og grinede. Normalt ville han tage chancen, og flirte men den tid var forbi... Og dog, han kunne være charmerende uden han vidste det.
"Takker, men det stadig en skam at du gemmer dit smukke ansigt bag din maske." Kommenterede han, og smilede skævt. Han vendte ryggen til hende for at se rundt... Noget han gjorde tit. Han vendte sig om mod hende igen.
"Jack Cornelius Westerfield er mit navn, og dit?"
Tilbage til toppen Go down
Eris
New user
New user
Eris


Antal indlæg : 19
Points : 23
Reputation : 0
Join date : 31/01/13
Geografisk sted : øhh mystic falls

A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  Empty
IndlægEmne: Sv: A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.    A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 5:41 am

Hun trak på skulderne "måske har jeg en sindssyg eks kæreste som forfølger mig" hun drak af sin bærger da han vendte ryggen til hende, hvis hun havde været fjendtlig ville han lægge på jorden nu, med hende siddende på sin mave.
Hun grinede kort og klappede ham på kinden "jeg har så mange navne, hvilket et vil du havde" spurte hun og lagde hoved på skrå, det var skam sand igennem tiden, havde hun stukket den ene fyr efter den anden et falsk navn, efter hendes forældre døde af alderdom skiftede hun navn og brugte aldrig sit fødenavn igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  Empty
IndlægEmne: Sv: A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.    A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 5:47 am

Han rynkede panden lidt... En sindssyg eks kæreste? Pf, Jack havde været pirat. Han kunne de bedste tortur metoder, plus hans bid kunne dræbe. Han var jo en Hybrid, og endda en oprindelig. Han var meget gammel, men lignede en på de 21 år.
"Sweety," det var en vane at han kaldte piger det. "Hvis denne eks kæreste viser sig, så råb efter mig." Han grinede kort, og lagde armene over kors.
Han hævede det ene øjnebryn af at hun klappede ham på kinden, men havde nu intet imod det... Så længe hun ikke blev for nærgående.
"Dit oprindelige navn, fødsel navn, you know." Han trak på den ene skulder, og smilede charmerende.
Tilbage til toppen Go down
Eris
New user
New user
Eris


Antal indlæg : 19
Points : 23
Reputation : 0
Join date : 31/01/13
Geografisk sted : øhh mystic falls

A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  Empty
IndlægEmne: Sv: A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.    A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 5:51 am

Hun nikkede kort og grinede, hun havde ingen eks kæreste, som var i live, det fleste døde, enten sygdomme, alderdom eller også slog hun dem ihjel hvis hun kede sig for meget, hun smilede dog stadig drillende til ham "det skal jeg huske" hviskede hun og tømte sit krus, stilte det på bordet, mens hun så op på ham med forførende øjne, en ting de faktisk af natur bare var "uhh det giver jeg ikke ud, men kald mig Arabella" forslog hun og trak på skulderne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  Empty
IndlægEmne: Sv: A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.    A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 5:55 am

Arabella? Han nikkede, og smilede skævt. Det drillende smil, og forførende brune øjne, fik ham til at blive noget nervøs. Han bed sig kort i underlæben, og så væk. Han kiggede hen imod skaren af mennesker.
"Arabella... Hvad laver du endelig her alene?" Han så på hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Eris
New user
New user
Eris


Antal indlæg : 19
Points : 23
Reputation : 0
Join date : 31/01/13
Geografisk sted : øhh mystic falls

A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  Empty
IndlægEmne: Sv: A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.    A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 6:02 am

Hun trak på skulderne "hvad ser det ud som om jeg laver, drikker the hos dronningen, jeg fester da" hun vrikkede med sine hofterne og dansede smukt og forførende, hun stoppede lidt efter og trådte tilbage. Hendes øjne var mod hans, da hun til sidst fjernede masken permanent, hun bandt den hurtigt på ham med et drillende udtrykke "nej hvor fint" hun nikkede og smilede bredt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  Empty
IndlægEmne: Sv: A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.    A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 6:11 am

Han grinede kort, og kørte en hånd igenmen hans hår så det blev mere pjusket. Han lagde armene over kors, og rystede blot på hovedet. Han smilede charmerende, og hævede et øjnebryn da hun fjernede masken... Og puttede den på ham?! Han rørte kort ved masken, og så på hende.
"Er mit ansigt ikke pænt?" Spurgte han drillende, og grinede.
Tilbage til toppen Go down
Eris
New user
New user
Eris


Antal indlæg : 19
Points : 23
Reputation : 0
Join date : 31/01/13
Geografisk sted : øhh mystic falls

A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  Empty
IndlægEmne: Sv: A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.    A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 6:15 am

Hun klukkede og rystede på hoved "det sagde jeg ikke, du har skam et meget...hvad siger man kønt ansigt, men denne måde ser du både sjov og mystisk ud, men smid den bare af, jeg har flere der hjemme, så det behøver jeg ikke" hun trak på skulderne og så væk, før hun igen så op i hans brune øjne, hvilket hun fandt sjovt at se ind i par øjne hvis farve havde stort set den samme som hendes egne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  Empty
IndlægEmne: Sv: A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.    A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 6:22 am

Jack beholdte dig masken på da han ville lade som om han var alt for doven til at tage den af, han smilede drillende.
"Den er skam meget fin..." Han så rundt, og trippede lidt.
Han kiggede hende i øjnene, og smilede høfligt.

//Skal spise, svarer bagefter ^^//
Tilbage til toppen Go down
Eris
New user
New user
Eris


Antal indlæg : 19
Points : 23
Reputation : 0
Join date : 31/01/13
Geografisk sted : øhh mystic falls

A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  Empty
IndlægEmne: Sv: A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.    A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 6:25 am

Hun nikkede "jeg fik dem syget i frankrig og nu laver min heks dem" hun smilede kort og så på sine negle, dog med ingen interesse. da hun bemærkede hvordan han trippede, hævede hun øjenbrynet "am i bothering you" spurte hun lidt efter og rettede i stedet øjnene mod hans, en svag nysgerrig glimtede i hendes øjne, mens hun ventede på hans svar.

//helt okay, man skal jo spise Very Happy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  Empty
IndlægEmne: Sv: A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.    A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 6:37 am

Hendes heks? Aha... Javel ja. Interessant. Han smilede bredt, og grinede.
"Din heks? har du en heks?" Han så undrende på hende, og mærkede igen i spjæt i hans krop da hun kiggede på ham igen. Grr... Han rystede på hovedet. "Nej, jeg ved bare ikke hvad jeg skal sige." Svarede han, og så rundt.

//Fik lov til at tage med ind, og får risengrød! c:
Tilbage til toppen Go down
Eris
New user
New user
Eris


Antal indlæg : 19
Points : 23
Reputation : 0
Join date : 31/01/13
Geografisk sted : øhh mystic falls

A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  Empty
IndlægEmne: Sv: A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.    A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 6:43 am

Hun grinede "hvem har ikke det, de kan være nytige" sagde hun kort, hun havde skam en heks, man kunne vel sige hun var en slags ven, men alligevel ikke helt, det var et kompliceret forhold de havde, men hun lavede de besværgelser hun ville have og levede så, også selvom Tanya sikkert kunne give hende stor smerte, gjorde hun det aldrig "uhh hvorfor spjætter du hele tiden, sig ikke at den store farlig hybrid er nervøs for lille mig" spurte hun drillende

SNYD!! jeg vil også have!!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  Empty
IndlægEmne: Sv: A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.    A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 6:45 am

Jack trak på den ene skulder, og tog den ene arm op som i en klasseværelse hvor eleven ville sige noget.
"Mig! Jeg har ikke en." Han smilede drillende, og armen endte ned langs siden igen.
Han rystede på hovedet, og grinede.
"Sweety, jeg er aldrig nervøs." Han lagde armene over kors..

/NO! MIN RISENGRØD! D:
Tilbage til toppen Go down
Eris
New user
New user
Eris


Antal indlæg : 19
Points : 23
Reputation : 0
Join date : 31/01/13
Geografisk sted : øhh mystic falls

A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  Empty
IndlægEmne: Sv: A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.    A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 6:51 am

Hun grinede kort og rystede på hoved af ham "du burde få dig en, de er meget nytige, til at lave besværgelser og den slags, holde uvedkommende væk fra steder de ikke skal ind" hun trak på skulderne, Tanye havde forhekset hendes palæ, gjort sådan at ingen kunne komme ind medmindre de havde en invitation direkte fra hende, de ville blive smidt ud, hvis hun bad dem gå, så det mindede om det med at vampyrer ikke kunne komme ind uden at blive inviteret, dette var bare en hel del anderledes.

//Noo, give mig!!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  Empty
IndlægEmne: Sv: A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.    A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 6:54 am

Han lagde tænksomt en finger mod sine læber, og så på hende. Han tog fingeren væk igen, og grinede. En latter der var charmerende, og hæs på samme tid.
"Lyder godt, jeg vil tænke over det." Han smilede skævt.
Ærlig talt, så ville han bare tænke over det i et minut, og så kaste det væk... Han gik efter et større formål, men det var en hemmelighed..

/*Kyler Risengrøden i hovedet på Arabella.* HERE YOU GO! C:
Tilbage til toppen Go down
Eris
New user
New user
Eris


Antal indlæg : 19
Points : 23
Reputation : 0
Join date : 31/01/13
Geografisk sted : øhh mystic falls

A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  Empty
IndlægEmne: Sv: A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.    A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 7:07 am

Hun trak på skulderne, om han ville få sig en heks eller ej, var hun i det store ligeglad med, han kunne gøre som det passede ham "gør som du lyster, jeg skal ikke stoppe dig" sagde hun kort og tog endnu en drink, mens hun betragtede ham stille "hvis du ikke er nervøs så forklar mig hvorfor du spjætter" sagde hun og smilede skævt til ham.

*knurre og smider den tilbage i hoved på ham* ja ikke på den måde din spade! *kniber øjne sammen*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  Empty
IndlægEmne: Sv: A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.    A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  I_icon_minitimeTors Jan 31, 2013 7:11 am

Han lagde armene over kors, og sukkede. Hvorfor skulle hun bore i det?
"Jeg spjætter fordi min krop tvinger mig, tilfreds?" Han så flabet på hende.
Pf... Han så hen imod de dansende kroppe igen.

/*Fniser, og hopper rundt.* Jo! Altid den måde!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  Empty
IndlægEmne: Sv: A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.    A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
»  Valentines party / my 18th birthday party / Mask ball ~ for alle der bor i MF
» Nice to meet you - Barbara
» Party all night - Stefan
» How a nice surprise ~Hunter
» Hello, nice to meet you ~ Nala

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Woods-
Gå til: