The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
A little nice surprise ~ Caroline I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
A little nice surprise ~ Caroline I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
A little nice surprise ~ Caroline YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
A little nice surprise ~ Caroline I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
A little nice surprise ~ Caroline I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
A little nice surprise ~ Caroline I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
A little nice surprise ~ Caroline I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
A little nice surprise ~ Caroline I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
A little nice surprise ~ Caroline I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
A little nice surprise ~ Caroline I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
A little nice surprise ~ Caroline I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
A little nice surprise ~ Caroline I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
A little nice surprise ~ Caroline YV6Ay
Tidslinje
A little nice surprise ~ Caroline RK6Ga

 

 A little nice surprise ~ Caroline

Go down 
ForfatterBesked
Kristen
Human
Human
Kristen


Antal indlæg : 127
Points : 176
Reputation : 3
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Bor i lejlighed sammen med Isaac<3

A little nice surprise ~ Caroline Empty
IndlægEmne: A little nice surprise ~ Caroline   A little nice surprise ~ Caroline I_icon_minitimeTirs Apr 30, 2013 5:11 am

Sted:: Kristens lejlighed, Mystic Falls.
Tid:: Omkring middags tid, 12.30.
Vejr:: Overskyet med en let vind, men varmt.
Omkring:: Lejligheden, Kristen, Tatiana, Felix og selvfølgelig Caroline.
Kris' Humør:: Blandet, men glad da hun ser Caroline.
Grund:: Caroline er en gammel ven som hun ikke har set længe.
Børnene:: Glade som altid, leger og sover sødt.
Kris' tøj::
Klik!
________________________

Klokken var cirka halv et da Kristen endelig havde tid til at pakke den sidste flyttekasse ud. Hun havde boet i lejligheden en lille uge nu, men da hun var flyttet ind med hendes to små børn, Tatiana på 2 og Felix som stadig var et spædbarn, havde hun ikke haft meget tid til at se på det med at pakke ud. Hendes børn havde taget meget af hendes tid, hvilket hun ikke havde noget imod. Det der havde holdt hende oppe i den sidste tid, og havde fået hende i godt humør når hun var helt nede, var dem. De to sødeste små guldklumper som var hendes, af kød og blod. Det var vigtigt for Kristen at hendes børn ikke så på hende som en der havde alt for travlt til dem, de var dog ikke helt så store endnu så det gjorde noget, men hun ville ikke svigte dem. Det var trods alt hendes egne, og hun måtte jo lære at tage sig godt af dem.
Kristen smilede glad og stak sin hånd ned i papkassen for at tage den sidste ting op. Det var et billede af hendes forældre, hendes to søstre og hende selv. Hun stod lidt og betragtede billedet med et lille smil. Det var mange minder som pludseligt poppede op i hovedet på Kristen, som den gang hun havde taget Jessica med ud i haven, da hun var helt lille og havde spillet boldt med hende da hun knap kunne gå. Den gang Hannah og hende havde sneget sig ud, fordi de ville til en koncert. Eller den gang hun bare var sammen med hendes mor og far, de gamle dage hvor de sad og så film sammen i stuen. det var alt sammen gode minder, som Kristen for alt i verden ikke ville glemme.
Hun rejste sig og gik hen til den lille reol, hvor hun satte billedet en smule på skrå. Det stod fint der, man kunne se det og alle der kom ind i hendes hjem ville vide at hendes forældre og søskende havde levet en gang. Papkassen blev hurtigt smidt ud hvorefter Kristen var helt færdig, hun var nu officielt flyttet ind. Hende og hendes børn skulle leve her, i denne lejlighed. Det skulle nok blive godt.
Tilbage til toppen Go down
 
A little nice surprise ~ Caroline
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» How a nice surprise ~Hunter
» Hello, nice to meet you ~ Nala
» Nice too meet you ~ Charlotte
» Nice to meet you - Barbara
» Nice to meet you ~ Alexander

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 001 - Welcome :: Old topics-
Gå til: